Salt la continut


Fotografie

Sfaturi Pentru Motoare Wankel.


  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#1 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 02 decembrie 2011 - 11:49

Detin si eu un RX8 cu 102000 km parcursi impecabil fara problem motorice.
De ce?
1) Nu am folosit uleiul recomandat de Dealeri Mazda, ci un ulei special pregatit de japonezi pentru motoare wankel.
La motoarele wankel lubrefierea se inparte in doua faze:
-In prima faza lubrefierea se face la arborele cotit si la rulmentul rotorului asigurind astfel racirea rotorului.
-In faza a doua se lubrefieaza camera de ardere. Pentru a optimalizarea acestuia am adaugat ulei premix in benzina.
2) Dupa pargurgerea a 50-60 mii de km se recomanda schimbarea transformatoarelor de aprindere originale. Eu le-am schimbat comform
recomandarilor dar cu altele decit originalele, cele noi sint trafouri BHR care au o durata de functionare de cca. 250 mii km parcursi.
3) Pe bordul masini am instalat indicatoare de presiune a uleiului, de temperatura a uleiului si termperatura apei, pentru a monitoriza functionarea
corecta a motorului.

Pentru detali amanuntite va pot raspunde in pm sau personal in Ungaria.
Imi cer scuze pentru eventualele greseli de ortografiie dat fiind faptul ca sint din Ungaria.

We give the best Rotary power for the world.

Wankelguru Team

#2 mituc

mituc

    iBoost

  • Admin
  • 11.195 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 02 decembrie 2011 - 05:18

Pentru o persoana care probabil nici nu e nativ roman si nici nu vorbeste romana zi de zi ai o romana impecabila. Sint multi co-nationali de-ai nostri pe aici care scriu in romana cu multe greseli, lucru pe care nu-l prea vad la tine. Felicitari!

O intrebare: adaugi uleiul Premix in rezervor dupa alimentare? Cam in ce proportie cu benzina?

#3 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 02 decembrie 2011 - 08:06

Pentru o persoana care probabil nici nu e nativ roman si nici nu vorbeste romana zi de zi ai o romana impecabila. Sint multi co-nationali de-ai nostri pe aici care scriu in romana cu multe greseli, lucru pe care nu-l prea vad la tine. Felicitari!

O intrebare: adaugi uleiul Premix in rezervor dupa alimentare? Cam in ce proportie cu benzina?


Mersi pentru compliment.
Adevarul este ca de 11 ani am plecat di tara, timp in care nu prea am exersat romana si ími este geru sa ma exprim din nou corect in romaneste mai ales cu cuvinte si fraze technice.
Pentru a nu ma repeta te rog sa navighezi in topicul intitulat uleiului Mazda Rx8 unde am scris citeva rinduri despre cele intrebate.
Cu respect:
Roby
Wankelguru Team

#4 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 05 decembrie 2011 - 07:57

Optiuni pentru aprindere:
Stage 1.
Schimbam trafourile originale cu cabluri cu tot si rezolvam racirea trafourilor.
Timp necesar pentru montare: 1 zi de lucru

Stage 2.
Instalam trafouri Yucon a carui cablaj il transformam si montam cabluri de aprindere de 8mm invelite in silicon. Aceste trafouri sint mai mari decit cele originale fapt pentru care pregatim un adaptor in intresul aplasarii corespunzatoare. Aceasta transformare este deja un avantaj pentru tuninguri ulterioare. Se recommanda schimbarea bujiilor cu ocazia transformarii. Este adecvat pentru dezvoltarea turbo si pentru masini sport (street)
Timp necesar pentru montare: 1 zi de lucru

Stage 3.
Montam in masina trafouri, cablur si bujii fabricate special pentru concurs.
Timp necesar pentru montare: unic in parte

#5 schumi1996

schumi1996

    ***

  • Membri
  • 771 Postari:
  • Locatie:Teleorman
  • Model:Mazda RX8

Postat 25 ianuarie 2012 - 05:54

Optiuni pentru aprindere:
Stage 1.
Schimbam trafourile originale cu cabluri cu tot si rezolvam racirea trafourilor.
Timp necesar pentru montare: 1 zi de lucru

Stage 2.
Instalam trafouri Yucon a carui cablaj il transformam si montam cabluri de aprindere de 8mm invelite in silicon. Aceste trafouri sint mai mari decit cele originale fapt pentru care pregatim un adaptor in intresul aplasarii corespunzatoare. Aceasta transformare este deja un avantaj pentru tuninguri ulterioare. Se recommanda schimbarea bujiilor cu ocazia transformarii. Este adecvat pentru dezvoltarea turbo si pentru masini sport (street)
Timp necesar pentru montare: 1 zi de lucru

Stage 3.
Montam in masina trafouri, cablur si bujii fabricate special pentru concurs.
Timp necesar pentru montare: unic in parte


Pentru cine doreste electromotorul nou pt Mazda RX8, cei de la Mazdarotaryparts au super pret:387 euro cu tot cu TVA si transport
http://www.mazdarotaryparts.com/bmazda-rx-8-faster-starter-motor-b-1469-p.asp

#6 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.743 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 25 ianuarie 2012 - 08:57

Optiuni pentru aprindere:
Stage 1.
Schimbam trafourile originale cu cabluri cu tot si rezolvam racirea trafourilor.
Timp necesar pentru montare: 1 zi de lucru

Stage 2.
Instalam trafouri Yucon a carui cablaj il transformam si montam cabluri de aprindere de 8mm invelite in silicon. Aceste trafouri sint mai mari decit cele originale fapt pentru care pregatim un adaptor in intresul aplasarii corespunzatoare. Aceasta transformare este deja un avantaj pentru tuninguri ulterioare. Se recommanda schimbarea bujiilor cu ocazia transformarii. Este adecvat pentru dezvoltarea turbo si pentru masini sport (street)
Timp necesar pentru montare: 1 zi de lucru

Stage 3.
Montam in masina trafouri, cablur si bujii fabricate special pentru concurs.
Timp necesar pentru montare: unic in parte



Gurule ori ai RX 8 si postezi sfaturi pertinente ori ai o afacere de pacalit personaje usor influentabile posesori de masini sport si implicit (uneori ) de fonduri nelimitate ?

#7 Coni

Coni

    ***

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 728 Postari:
  • Locatie:Olt
  • Model:Mazda 3

Postat 25 ianuarie 2012 - 10:15

Omu' zice ca are una...

#8 marius11marius

marius11marius

    Junior

  • Membri
  • 1 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda RX8

Postat 05 februarie 2012 - 03:16

salut.am si eu o problema cu rx8 meu.am avut un mik accident(a intrat una in mine lateral dreapta)am duso la service so repar pe asigurare(masina nu avea niki o problema)ma duc ieri sa o iau si nu mai porneste.au inpinso cei de acolo au incercat si nmk nu mai porneste.sa fie de la buji?(traim in romania duci masina in stare buna buna de functionare si cand te duci so iei nu mai porneste>)).ajutatima si pe mn sa le zic la aia acolo.numai bn

Codrin: verifica indicatiile cu privire la modul de sciere din regulament pentru postari viitoare.

Salut. Am si eu o problema cu rx8-ul meu. Am avut un mic accident (a intrat una in mine lateral dreapta), am dus-o la service s-o repar pe asigurare (masina nu avea nicio problema), ma duc ieri sa o iau si nu mai porneste .Au impins-o cei de acolo, au incercat si nimic, nu mai porneste. Sa fie de la bujii? (traim in romania duci masina in stare buna buna de functionare si cand te duci s-o iei nu mai porneste). Ajutati-ma si pe mine cu ce sa le zic la aia acolo. Numai bine


#9 Codrin

Codrin

    ******

  • Fondatori
  • 4.959 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda CX5

Postat 06 februarie 2012 - 07:54

De ce n-ai dus-o la Arian/BDT/GTT?

#10 mituc

mituc

    iBoost

  • Admin
  • 11.195 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 06 februarie 2012 - 08:15

Din cite am discutat cu omul pe chat am inteles ca a sunat la BDT si i s-a spus sa verifice bujiile. Acelasi lucru i l-am repetat si eu de vreo 5 ori, insa atunci cind abia reusesti sa scrii banuiesc ca e greu si cu cititul, plus ca e mai simplu sa fabulezi de unul singur despre cine stie ce scenarii care mai de care mai alarmiste.

Probabil de la cele 170 deporniri pentru 5 secunde cit sa se miste masina cite 3 metri in atelierul de tinichigerie si cu ajutor de la frigalaul asta s-au umezit bujiile dincolo de limita la care le poti ventila incercind pornirea motorului mentinind injectoarele inchise (se tine acceleratia la fund in timpul pornirii).

#11 schumi1996

schumi1996

    ***

  • Membri
  • 771 Postari:
  • Locatie:Teleorman
  • Model:Mazda RX8

Postat 06 februarie 2012 - 08:49

Din cite am discutat cu omul pe chat am inteles ca a sunat la BDT si i s-a spus sa verifice bujiile. Acelasi lucru i l-am repetat si eu de vreo 5 ori, insa atunci cind abia reusesti sa scrii banuiesc ca e greu si cu cititul, plus ca e mai simplu sa fabulezi de unul singur despre cine stie ce scenarii care mai de care mai alarmiste.

Probabil de la cele 170 deporniri pentru 5 secunde cit sa se miste masina cite 3 metri in atelierul de tinichigerie si cu ajutor de la frigalaul asta s-au umezit bujiile dincolo de limita la care le poti ventila incercind pornirea motorului mentinind injectoarele inchise (se tine acceleratia la fund in timpul pornirii).

O problema identica am avut in 2010 cand am avut masina vreo luna si ceva in service(tinichigerie+vopsitorie), iar marii mecanici de la Radacini(Arian nu avea vopsitorie atunci) ma sunau pe mine sa le dau indicatii legate de pornire...Pana la urma au demontat bujiile si le-au uscat.Aceasta interventie m-a costat insa bateria, care a fost distrusa/epuizata de pornirile dese si ascultat muzica in service :(

#12 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 07 februarie 2012 - 08:38

Gurule ori ai RX 8 si postezi sfaturi pertinente ori ai o afacere de pacalit personaje usor influentabile posesori de masini sport si implicit (uneori ) de fonduri nelimitate ?


Nu stiu care parte te deranjeaze dar daca ai demontat si asamblat vreodata verun motor wankel si sa mai si functioneze, atunci jos cu palaria.
In primul rind am deschis acest topic pentru ai ajuta pe cei care nu au habar despre motoarele wankel sau au nevoie de asistenta.
Daca a ceva de adaugat atunci terog sa fii mai explicit.

Cu respect: Roby.

#13 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.743 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 07 februarie 2012 - 09:02

Draga Roby pentru a fi de ajutor cred ca era normal sa te prezinti asa cum este frumos si apoi sa incerci sa oferi niste sfaturi pertinente posesorilor, aici majoritatea le utilizeaza ca masini de casa nu de curse si liniute, sfaturile tale sunt bune pentru carpacii ce fac aceste masini pentru a rezista macar un sfarsit de saptamana de chin,apoi se recarpesc pentru viitoarea ocazie.

Da te rog mai multe detalii unde poti fi contactat , poate cineva are nevoie de sprijin sau consultanta imediata , nu prin convorbiri la termene intamplatoare pe forum.

#14 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 11 februarie 2012 - 09:18

Draga Roby pentru a fi de ajutor cred ca era normal sa te prezinti asa cum este frumos si apoi sa incerci sa oferi niste sfaturi pertinente posesorilor, aici majoritatea le utilizeaza ca masini de casa nu de curse si liniute, sfaturile tale sunt bune pentru carpacii ce fac aceste masini pentru a rezista macar un sfarsit de saptamana de chin,apoi se recarpesc pentru viitoarea ocazie.

Da te rog mai multe detalii unde poti fi contactat , poate cineva are nevoie de sprijin sau consultanta imediata , nu prin convorbiri la termene intamplatoare pe forum.


Stimate Dorule!
Prezentarea noastra s-a facut anterior in acest forum, dar daca tia scapat cumva aceasta informatie ne poti contacta pe www.wankelguru.com( In Maghiara sau Germana) unde poti afla ca acesti cirpaci tocmai intretin masin pentru curse sau masini pentru uz personal.cu
Masinile sunt asamenea calculatoarelor, citeva piese si functioneaz, dar daca vrei mai mult atunci trebuie sa fii constient de faptul ca modificarile coasta bani. Si nu e de uitat faptul, ca si utilizatorul face parte din mecanism! Daca acesta actioneaza gresit atunci toate schimbarile sint de prisos.
Daca te interenseaza ceva concret poti sa ne intreb aici pe forum in limba romana.
Chiar te rog punene la incercare.

Cu respect: Roby

#15 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.743 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 12 februarie 2012 - 01:23

Interesant link-ul frumos garajul este la parter de bloc ? La subsol nu cred ,altfel wc-ul nu din 'atelier' nu ar mai fi avut scurgere.Mentin ideea ca va ocupati doar cu lacatuserie ieftina adica inlocuire de piese si subansamble.

Fisiere atasate



#16 tipografu

tipografu

    ***

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 709 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda RX8

Postat 12 februarie 2012 - 01:55

In primul rind am deschis acest topic pentru ai ajuta pe cei care nu au habar despre motoarele wankel sau au nevoie de asistenta.


Trecand peste polemica iscata cu dorunegru,eu unul am nevoie de asistenta, dar legata de incadrarea cilindreei pentru RX 8 in Ungaria si Germania.
Ce cilindree e mentionata in brief-ul masinii si cum se calculeaza impozitul pentru RX8 in cele 2 tari?
Ma intereseaza si daca esti in posesia unui CoC emis de Mazda pentru RX8 si cum apare inscrisa valoarea capacitatii cilindrice in certificat.
Multumesc anticipat pentru un raspuns rapid!

#17 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 13 februarie 2012 - 02:49

Interesant link-ul frumos garajul este la parter de bloc ? La subsol nu cred ,altfel wc-ul nu din 'atelier' nu ar mai fi avut scurgere.Mentin ideea ca va ocupati doar cu lacatuserie ieftina adica inlocuire de piese si subansamble.

Analizind rindurile tale am ajuns la concluzia ca tu or faci parte din opozitie ori faci parte din PCR:)
Nu veiz aschia din cauza grinzi!
Tu esti pro sau contra Mazda?
Daca e asa atunci ai gresit forumul!
Cu respect: Roby

#18 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.743 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 13 februarie 2012 - 03:24

Roby draga, Ana si cu Liza ta au un rezultat eronat.

|Experienta mea este de sevice auto de 24 ani doar in reprezentante.De Mazda m-a ocup din 2000 la nivel de importator si dealer cu tot ce inseamna pregatiri si cursuri , nu spun toate acestea decat pentru a te face sa intelgi ca recunosc din start amatorismul si aceasta 'mecanica de nisa' in garaje de coltul strazii ,montare de lucruri sclipitoare si vopsite in culori tipatoare (apropo cand vopsiti carcasele de rotor luati in calcul ca au nuanta inchisa si nu iese la culoare,motorul din 'girafa' putea iesi mult mai bine.

Apropo cand se va incalzi cu prima iesire din tara va fac o vizita , in rest va urez succes frumos hobby dar limitati-va doar la asta sfaturile voastre sunt valabile pentru cei ce folosesc si isi permit aceste masini pentru intreceri sau altfel de exploatarea neavand nimic in comun cu cele ale colegilor de aici ce le folosesc in mod domestic ,ca masini de zi cu zi sau de placere in plimbari la sfarsit de saptamana.

Numai bine , distractie placutaq in continuare.

#19 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 14 februarie 2012 - 01:04

Roby draga, Ana si cu Liza ta au un rezultat eronat.

|Experienta mea este de sevice auto de 24 ani doar in reprezentante.De Mazda m-a ocup din 2000 la nivel de importator si dealer cu tot ce inseamna pregatiri si cursuri , nu spun toate acestea decat pentru a te face sa intelgi ca recunosc din start amatorismul si aceasta 'mecanica de nisa' in garaje de coltul strazii ,montare de lucruri sclipitoare si vopsite in culori tipatoare (apropo cand vopsiti carcasele de rotor luati in calcul ca au nuanta inchisa si nu iese la culoare,motorul din 'girafa' putea iesi mult mai bine.
Apropo cand se va incalzi cu prima iesire din tara va fac o vizita , in rest va urez succes frumos hobby dar limitati-va doar la asta sfaturile voastre sunt valabile pentru cei ce folosesc si isi permit aceste masini pentru intreceri sau altfel de exploatarea neavand nimic in comun cu cele ale colegilor de aici ce le folosesc in mod domestic ,ca masini de zi cu zi sau de placere in plimbari la sfarsit de saptamana.

Numai bine , distractie placutaq in continuare.

Stimate Doru Negru!
Nu doresc sa jignesc pe nimeni dar trebuie sa spun ca de nenumarate ori ne-am confruntat cu Dealeri ca dv. si rezultatul pozitiv a fost intodeauna de partea nostra. Aceasta v-o spun cu cea mai mare modestie.
Noi nu comentam calitatile Dealerilor ci preluam comenzile neefectuate de acestia la motoarele Wankel.
In legatura cu afirmatia facuta derspre "'mecanica de nisa' in garaje de coltul strazii" trageti o concluzie gresita.
Avem 11 ani experienta in motoare Wankel si un atelier echipat cu 5 puncte de lucru() fapt pentru care putem tine capul sus si va asteptam oricind sa va convingeti personal despre calitatiile noastre care sint sustinute de o clintela multumita de serviciile primite.

Ca fapt divers va scriu ca tocmai am vindut RX8 personal bine echipat spre satisfactia noului proprietar si momentan tocmai aducem un RX7 Type R chiar din Japonia(Il transformam in veziunea de curse pastrind biturboul secventional).
Cunoasteti acest modelul?? Cred ca nu!
Noi de fiecare data ii intrebam pe cei ce ne fac critici daca au reparat motoare wankel, pentru ca nu e mare scofala sa predai lectii despre montarea si demontare a unui bloc motor.
Sa construiesti un motor wankel in asa fel ca toate sa functioneze, sa iti dai numele si garantie pe lucrarea efectuata este angajamentul nostru!

Va asteptam cu drag:)

Cu respect: Roby
ps: va saluta si Ana si Liza
Bafta la vinzari!

#20 wankelguru

wankelguru

    Junior

  • Membri
  • 13 Postari:
  • Locatie:Maramures
  • Model:Mazda RX8

Postat 14 februarie 2012 - 01:11

Trecand peste polemica iscata cu dorunegru,eu unul am nevoie de asistenta, dar legata de incadrarea cilindreei pentru RX 8 in Ungaria si Germania.
Ce cilindree e mentionata in brief-ul masinii si cum se calculeaza impozitul pentru RX8 in cele 2 tari?
Ma intereseaza si daca esti in posesia unui CoC emis de Mazda pentru RX8 si cum apare inscrisa valoarea capacitatii cilindrice in certificat.
Multumesc anticipat pentru un raspuns rapid!

Momentan te pot ajuta cu informatii legate de impozit si incadrare din Ungaria.
Capacitatea cilindrica 2x654cm3 = 1308cm3 dar la asigurai le place sa calculeze dupa puterea motorului intro categorie mult mai ridicata, din punctul de vedere al transcrieri 2500cm3-3000cm3.
Din actele oficiale emise de catre Mazda:
- Capacitatea cilindrica este de 2x654cm3 fapt care obliga toate autoritatile sa il accepte, numai ca nu vor sa il accepte.
- Valoarea CoC se incadreaza la 229g/km si se pune in categoria euro 4 acest lucru fiind indicat doar cu o placheta verde si nimic altceva.

Cu respect: Roby




0 User(i) citesc acest topic

0 membri, 0 vizitatori, 0 useri anonimi