Salt la continut


Fotografie

Senzor Presiune Rampa Sau Senzor Pompa Motorina?!


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 anibal

anibal

    Junior

  • Membri
  • 19 Postari:
  • Locatie:Timis
  • Model:Mazda 6

Postat 17 august 2011 - 11:31

Salut..
Am incercat sa caut un topic asemenator cu problema mea, am gasit ceva dar totusi nu mi-am dat seama. Am o mazda 6 din 2003 , motor 2000 Diesel. Masina pornea din ce in ce mai greu la a 3-ia cheie indiferent de temperatura de afara asta o facea din februarie, am plecat acum 3 saptamani in grecia si exact acolo ma lasat, se stingea la relantiu, doar accelerata mergea, iar dupa ce se stingea pornea foarte greu. Am lasat masina vreo saptamana cat am stat in Grecia nepornita, cand sa plec acasa m-am rugat si am incercat sa pornesc masina am pornito foarte greu dar a mers, pe drum spre Romania parca isi revenise si mai statea din cand in cand la relantiu, dar in mare parte tot se stingea, adica chiar daca eram cu 130km pe autostrada si calcam ambreajul sa shimb viteza iar turometrul ajungea la 1000 ture, masina se stingea din mers si pornea la fel de greu, ce am tras doar eu stiu :P. In cele din urma am ajuns acasa si in fata casei a ramas pentru ca nu mai porneste deloc acum, am curatat un senzor de pe pompa de motorina, dar nimic... a venit un mecanic cu tester si mi-a spus ca eroarea e de la senzorul de presiune rampa(Presiune prea mare), acum multa lume confunda acest senzor cu cel de pe pompa de motorina... problema e ca mecanicul nu mi-a dat prea multa incredere eu vazand cu ochii mei si alte erori vreo 3 chiar pe tester. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? Sau a mai patit cineva ceva de genul asta, sa nu mai porneasca masina deloc?

#2 anibal

anibal

    Junior

  • Membri
  • 19 Postari:
  • Locatie:Timis
  • Model:Mazda 6

Postat 19 august 2011 - 05:22

Mda,ma las batut ..

#3 ezeQuel

ezeQuel

    ***

  • Membri
  • 784 Postari:
  • Locatie:LUMEA LARGA
  • Model:Mazda 6

Postat 19 august 2011 - 06:14

Dupa simptome ar fi senzorul de presiune de pe pompa de inalte..insa ar trebui sa verifici si un service/mecanic de incredere...

#4 anibal

anibal

    Junior

  • Membri
  • 19 Postari:
  • Locatie:Timis
  • Model:Mazda 6

Postat 25 august 2011 - 10:40

Tocmai ce am cumparat senzorul de pe rampa de presiune, lam montat si nimic.. la fel, asa ca am un senzor de presiune de vanzare denso. Si ca sa fie povestea mai frumoasa primul care a venit cu testeru a sters errorile de la motor asa ca atunci cand am remorcato 40 de km la un alt service mi-a spus ca nu da nicio eroare, am mai duso 3 km la alt service aceas poveste... asa ca m-am intors la primul mi-a spus ca nici lui nu ii mai da nicio eroare, i-am adus eu aminte sa caute in ultimele 20 masini testate era erroarea P0088, am incercat sa-l injur in gand pt ca a sters din prima errorile, iam spus ca nu merge nici cu senzorul schimbat, mi-a recomandat sa verific cablurile masurandule, dar nu prea stiu de unde sa incep... ce ma mai distrez

#5 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.797 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 25 august 2011 - 10:57

In primul rand senzorul de presiune de pe rampa nu se inlocuieste decat cu tot cu rampa deoarece nu se comercializeaza separat ,strangerea lui pe rampa in sine este un reglaj de calibrare fin.
In al doilea rand testerul nu iti va da cod de defect , se poate doar masura presiunea de injectie cu testerul de Mazda sau Ford ,asa ca mergi la undealer Mazda sau Ford sa masoare presiunea de injectie si daca este scazuta trebui verificate injectoarele sa nu dea pe retur si apoi pompa pusa pe stand de pompe de injectie.
Dupa cum ai vazut pe forum nu intotdeauna inlocuirea regulatorului de pe pompa a rezolvat,exista riscul ca din doi elementi ai pompei sa lucreze doar unul si nu ridica deajuns presiunea.
Scoate vasul de lichid de parbriz si vezi ca pe sub el trece o instalatie electrica ce se roade de conducta de aqc din zona,refa izolatia si pozitioneazal mai jos sa nu mai freca de conducta .
Incearca sa nu mai bantui prin fel de fel de service deoarece sigur pierzi timp degeaba si bani.

#6 anibal

anibal

    Junior

  • Membri
  • 19 Postari:
  • Locatie:Timis
  • Model:Mazda 6

Postat 25 august 2011 - 11:05

Multumesc mult pentru sfaturi, senzorul de pe rampa lam luat de la dezmembrari, am sa ma uit la instalatia electrica si sa refac izolatia ..

#7 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.797 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 25 august 2011 - 11:21

Vad ca esti din Timis , daca nu vrei la Timisoara mergi la Arad si vorbeste cu Nicu Suridjan este seful de service.

#8 anibal

anibal

    Junior

  • Membri
  • 19 Postari:
  • Locatie:Timis
  • Model:Mazda 6

Postat 30 august 2011 - 08:20

Am reusit cu masina, am schimbat acel senzor de pe pompa de inalte pe care l-am si banuit de la inceput acela prins in imbusuri, l-am luat cu tot cu pompa la mana a doua pe 1000 de lei, si am montat doar senzorul. Acum eu de cand am luat masina nu mi-a placut cum a tras pt 136 ps ajunge destul de greu de la 0-100 sau de la 80-140, chiar pe drept sau la vale ajunge cu dificultate la viteza mare, nu sprinteaza cu adevarat doar se intinde asa la drum lung, comparativ cu BMW seria 3 (136 ps) e slab. Dar ma intreb, prima data am luat si montat senzorul de pe rampa de presiune, am vazut ca masina face la fel, lam pastrat pe masina pana am luat si senzorul de pe pompa de inalte, acum avandule pe amandoua schimbate, am vazut ca masina merge ... pentru 5 minute cat am testat masina cu senzorul de pe rampa de presiune si cel de pe pompa am avut impresia ca si-a dat drumu si chiar sprinteaza, am considerat ca e datorita senzorului cu problema cel de pe pompa care l-am schimbat , asa ca am remontat senzorul meu de presiune rampa ce-l vechi si lam returnat pe cel nou, cand am plecat la drum lung nu mi-a placut cum a tras deloc, ea merge dar sunt sigur ca se poate mult mai bine. Poate senzorul de presiune rampa sa joace vreun rol in putere?sa traga mult mai bine?

#9 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.797 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 30 august 2011 - 08:25

pai cum ti-am spus ala este reglat fin si din strangere , mergi si masoara presiunea pe test de ford sau Mazda nu te mai tigani singur.din strangere te joci cu valori de 30-80 bar ceea ce este de mare importanta in commonrail

#10 draqonlady

draqonlady

    Junior

  • Membri
  • 5 Postari:
  • Locatie:Arad
  • Model:Mazda 6

Postat 26 octombrie 2011 - 02:58

salut,

si eu am o mazda 6 din 2003 care are aceasi pb.

am schimbat injectoarele pompa de inalte cu tot cu senzorul de pe ea toate second de pe acelasi tip e motor (respectivul motor avea 56000 km) totul ok timp de 2 luni + - ,dupa care acu a luat o din nou la vale ...

se opreste cind ti e lumea mai draga ...

am citit despre pb asta o gramada dar vad ca nici voi nu ati gasit o rezolvare sigura...

mie mi vine sa i dau foc dupa citi bani am bagat in ea!

ajutati ma daca stiti ceva!!!!pls



#11 anibal

anibal

    Junior

  • Membri
  • 19 Postari:
  • Locatie:Timis
  • Model:Mazda 6

Postat 08 noiembrie 2011 - 07:57

salut,

si eu am o mazda 6 din 2003 care are aceasi pb.

am schimbat injectoarele pompa de inalte cu tot cu senzorul de pe ea toate second de pe acelasi tip e motor (respectivul motor avea 56000 km) totul ok timp de 2 luni + - ,dupa care acu a luat o din nou la vale ...

se opreste cind ti e lumea mai draga ...

am citit despre pb asta o gramada dar vad ca nici voi nu ati gasit o rezolvare sigura...

mie mi vine sa i dau foc dupa citi bani am bagat in ea!

ajutati ma daca stiti ceva!!!!pls

Ai schimbat pompa de inalte ? toata ? mie mi-au spus ca e foarte greu sa iasa nu stiu ce pinion din ea, si ca se procedeaza altfel , se taie nu stiu cum si etc. Te-ai gandit care sunt sansele sa fie si senzorul acesta pe duse ?

#12 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.797 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 08 noiembrie 2011 - 09:34

Cum ma sa taiati ati innebunit ? Exista presa care depreseaza pinionul.

#13 crispy

crispy

    ***

  • Membri
  • 1.092 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 08 noiembrie 2011 - 12:53

Cum ma sa taiati ati innebunit ? Exista presa care depreseaza pinionul.

naspa cu senzorul asta. sper sa nu am probleme cu el niciodata

#14 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 1.797 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 08 noiembrie 2011 - 10:06

Cristi in general cauza pentru oprirea la ralanti sau lipsa de putere poate fi cauzata de acest regulator de presiune care lucreaza la presiuni inalte iar utilizarea unui combustibil cu "corpuri straine" (mizerie,praf,apa )conduce la uzura anormala si se diagnostigheaza prin masurare a presiunii DAr daca este lipsa de presiune o cauza mai poate fi si pompa de injectie.De aceea nu se comercializeaza doar acest regulator,riscul fiind sa se creeze probleme vizavi de garantia sau functionalitatea lui de fapt de vina fiind si pompa.Pompa are in componenta si o pompa de alimentare si doi elementi de presiune inalta iar daca unul din aceste elemente este defect simptomul este acelasi.

Recomandare:-demontat pompa si pusa pe banc de proba.

#15 MazdaClubArad

MazdaClubArad

    Junior

  • Membri
  • 5 Postari:

Postat 02 august 2013 - 05:40

attn dragonlady: am schimbat senzorul de pe pompa de inalte cu unul original nou-nout si problema opririi la relanti a disparut! Parca si motorul merge "mai rotund"... :Silly:



#16 chris788

chris788

    Junior

  • Membri
  • 22 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 07 august 2013 - 06:55

de unde ai luat senzorul?



#17 MazdaClubArad

MazdaClubArad

    Junior

  • Membri
  • 5 Postari:

Postat 07 august 2013 - 07:28

De la cel mai meserias "in Mazda" din Arad... are un service (la R12) chiar la "piciorul podului" in directia Gemi Center. Marco: 0758-269-810






0 User(i) citesc acest topic

0 membri, 0 vizitatori, 0 useri anonimi