Salt la continut


Fotografie

Revizie VI - 120.000 KM / 6 ani


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 LifeOwner

LifeOwner

    Junior

  • Membri
  • 12 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 27 May 2014 - 02:59 PM

Salut ,

este printre primele mele posturi pe acest forum dar vreau sa aflu si parerea voastra visavis de pretul reviziei la mazda mea.

Masina este o Mazda 6 GH din 2009 , motor 1,8 Benzina

Revizia am facut-o astazi la Arian Motors Iuliu Maniu .

 

- Revizie 120.000 KM

- Rulment stanga fata

- placute spate

 

Am ramas stupefiat cand mi s-a comunicat pretul 2250 ( douazeci si doua de milioane cinci sute mii ROL ) !!

 

 

 

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  p12b660.jpg   134.68K   126 Numar de downloaduri
  • Fisier atasat  p2a9c4a.jpg   233.13K   131 Numar de downloaduri


#2 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18236 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 27 May 2014 - 07:58 PM

Pai rulmentul ala e vreo 500RON cel putin, iar placutele de frina spate sint vreo 300RON cel putin si ele. Adauga manopera si uite uite sint vreo 1000RON cel putin.
La kilometrii astia e posibil sa se fi schimbat ceva ulei prin cutie, lichid de frina, etc, pac! inca vreo 400-500RON in plus fata de revizia standard. Deja ajungem la un pret normal pentru revizia standard (la tine n-a fost standard 100%, ci a fost una aniversara pentru ceva, plus placutele de frina).

Ar trebui sa te uitit u pe factura si sa vezi ce-ai platit pina sa te minunezi pe forum si sa ne pui pe noi sa-ti analizam factura.

Later edit (s-a postat factura intre timp): Pfai ce aproape am fost cu piesele si manopera! Consultant service ma fac! De miine!

#3 torro

torro

    ***

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 1031 Postari:
  • Locatie:Constanta
  • Model:Mazda MX-5

Postat 27 May 2014 - 08:02 PM

piesele mie mi se par cam scumpe, dublu la pret fata de cat sunt daca le comanzi tu personal



#4 LifeOwner

LifeOwner

    Junior

  • Membri
  • 12 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 27 May 2014 - 08:18 PM

Frate am MAZDA nu MYBACH  ... nu e o masina de lux doar preturile sunt de lux.

 

sa va mai arat ceva

 

Nr inmatric.    Marca auto/Tip  MAZDA 6 Tip motor    Numar de identificare JMZGH128201192174  Combustibil    Nr km/an de fabricatie   

 

VOLAN 1 3050.00 3,050.00 732.00 30 ZILE NUCA SCHIMBATOR 1 790.00 790.00 189.60 7 ZILE BURDUF SCHIMBATOR 1 182.00 182.00 43.68 7 ZILE

 

am piele de pe volan putin roasa , la fel si pielea de pe schimbator.

am cerut o oferta de mai sus..

 

preturile sunt de MAYBACH



#5 torro

torro

    ***

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 1031 Postari:
  • Locatie:Constanta
  • Model:Mazda MX-5

Postat 27 May 2014 - 08:33 PM

de ce nu iti comanzi singur piesele? eu mi-am luat multe piese de la Autokarma dar in Bucuresti sunt multi care aduc piese si de calitate buna la jumatate de pret decat cele de la reprezentanta. Eu la reprezentanta mai fac doar revizia dar cu piesele mele si ies la jumatate de pret. Si mi-am luat piese care erau mai scumpe ca asa gasesti si super ieftine ( de exemplu placute de frana spate mazda 5 gasesti de la 65 ron - 190 ron cele mai scumpe, am luat la 125 Jacoparts si sunt foarte multumit de ele) la fel cand a trebuit sa schimb distributia spre exemplu intinzatorul era 900 ron la reprezentanta eu l-am luat la 250 ron de la firma care produce piesele pentru fabrica la mazda doar ca are un nume japonez nu stiu acum ........... la fel sunt multumit de el era identic cu cel original asa ca e mai ieftin sa ti le comanzi  tu, daca nu vrei sa te stresezi ... atunci trebuie si serevice-ul sa traiasca din ceva  :))



#6 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18236 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 27 May 2014 - 09:06 PM

piesele mie mi se par cam scumpe, dublu la pret fata de cat sunt daca le comanzi tu personal


Pai, iar discutam despre piese branduite OEM versus piese aftermarket, multe dintre ele de 2ROL?

am piele de pe volan putin roasa , la fel si pielea de pe schimbator.
am cerut o oferta de mai sus..
 
preturile sunt de MAYBACH


La maybach preturile in RON de mai sus ar fi duble si respectiv in euro.
Volanul il poti retapita la un mester pielar. Idem nuca de schimbator, burduful schimbatorului, etc.

#7 torro

torro

    ***

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 1031 Postari:
  • Locatie:Constanta
  • Model:Mazda MX-5

Postat 27 May 2014 - 09:18 PM

cu ce difera placutele de frana de la reprezentanta de 320 ron de cele jacoparts de 125 ron ? eu din ce am observat nu difera, la fel isi fac treaba. Dar eu vorbeam si de piese pe original care sunt la preturi mult mai mici decat cele de la reprezentanta. Spre exemplu acelasi intinzator la reprezentanta 900 ron la Autokarma era in jur de 650 RON (original) partea nasoala e ca si astea daca vin pe Austria sunt mai scumpe, cel adus pentru mine vine direct din Japonia pe alta cale, e clar ca au adaosuri mari in reprezentanta. As putea sa dau mai multe exemple si la filtre si la altele, toate pentru mazda ca doar am 3 si am inceput sa ma uit si eu la piese mai mult ca inainte plus ca am un prieten foarte bun care este reprezentant Autokarma pe Constanta si cu el am discutat multe pe tema asta cu piesele si mi-a aratat diverse. Iar eu cand am vorbit de piese vorbesc doar de cele japoneze deci nu de turcisme sau mai stiu eu ce balarii de 2 ROL cum ai precizat mai sus. 

Mai nou un senzor la mx5 la reprezentanta era 105 RON si  pe comanda la Autokarma este 35 RON si asta vine doar pe original.



#8 LifeOwner

LifeOwner

    Junior

  • Membri
  • 12 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 27 May 2014 - 09:40 PM

multumesc frumos pt raspunsuri,

Nu vreau sa creez polemici pe tema asta , vroiam doar sa imi spuneti daca exista alternative la aceste costuri.

 

Pana la 120K Km , in afara de 1 revizie , toate le-am facut la reprezentanta si nu sareau de 900 - 1200 RON

Sincer, am avut un soc astazi cand am primit factura de-mi venea sa strig "hhoootttiiiii baaaa" .

 

Si eu sunt adeptul pieselor OEM dar , puteti vedea pe factura toate tampeniile facturate care din punctul meu de vedere nu se justifica.

 

2 spray-uri de 60 lei

inspectie caroserie

teste de frana

etc ...

 

revizia aia standard facturata la 2,4 ore ce dracu include daca toate sunt facturate separat ?

 

mai aduce cineva in Romania piese OEM Mazda ?

De acum comand piesele separat si le schimb la orice gigi din colt care are decenta sa nu-mi factureze 2 spray-uri intregi pt 2 fas-uri ca sa-i alunece lui surubu.



#9 torro

torro

    ***

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 1031 Postari:
  • Locatie:Constanta
  • Model:Mazda MX-5

Postat 27 May 2014 - 09:53 PM

ti-am scris mai sus, sunt multi care aduc piese pe original trebuie doar sa cauti :)

 

P.S. daca ar fi trebuit sa schimbi si distributia ............ te-ar fi costat revizia cel putin 4.000 RON (deci revizie plus kitul de distributie si schimb) eu l-am facut cu 2.400 RON cu totul. De aici am inceput sa fiu mai atent de unde imi cumpar piesele :)



#10 Ovi

Ovi

    *****

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 2613 Postari:
  • Model:Mazda /

Postat 27 May 2014 - 10:16 PM

Tu ai si alte operatiuni pe langa revizie pe factura, zic sa nu mai batem apa in piua pe tema fiindca e clar de unde iti vine diferenta de pret.

 

Piesele inlocuite (la cererea sau cu acceptul tau, ca altfel banuiesc ca n-au umblat la masina de capul lor), manopera si operatiunile aditionale (testul de frana) au preturi normale de reprezentanta. In acel pret ai garantie atat pentru piese cat si pentru manopera, chestii de care e foarte nasol sa ai nevoie dupa o interventie mai ieftina la mesterul din cartier.

 

Nu inteleg totusi de ce-ai avut reactia aia. Nu ai vorbit despre ce e nevoie sa faca la masina (sau ce-au descoperit ei in timpul reviziei cu probleme si daca au acceptul sa remedieze) si cat costa toata treaba?



#11 LifeOwner

LifeOwner

    Junior

  • Membri
  • 12 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 27 May 2014 - 10:59 PM

Tu ai si alte operatiuni pe langa revizie pe factura, zic sa nu mai batem apa in piua pe tema fiindca e clar de unde iti vine diferenta de pret.

 

Piesele inlocuite (la cererea sau cu acceptul tau, ca altfel banuiesc ca n-au umblat la masina de capul lor), manopera si operatiunile aditionale (testul de frana) au preturi normale de reprezentanta. In acel pret ai garantie atat pentru piese cat si pentru manopera, chestii de care e foarte nasol sa ai nevoie dupa o interventie mai ieftina la mesterul din cartier.

 

Nu inteleg totusi de ce-ai avut reactia aia. Nu ai vorbit despre ce e nevoie sa faca la masina (sau ce-au descoperit ei in timpul reviziei cu probleme si daca au acceptul sa remedieze) si cat costa toata treaba?

 

Se pare ca sunt singurul care are problema pretului care inseamna 3 salarii minime pe economie visavis de valoarea prestatiei , sau am eu o scara de valori diferita pt ca stiu ca pentru a schimba un rulment , niste placute si uleiul nu ai nevoie de mai multe clase decat are trenul.

Fara a vrea sa jignesc doar sa subliniez un punct de vedere.

Daca Mazda nu va umbla la politica de preturi pe partea de service am sa renunt cu regret la aceasta marca in favoarea unei marci premium...daca tot e sa platesc un pret premium.

 

Multumesc pt sfaturi si inca o data imi cer scuze daca am jignit exprimand ceea ce gandesc.



#12 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18236 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 27 May 2014 - 11:19 PM

Ideea era alta, si anume ca in acel pret final pe care ti l-ai perceput ca pretul unei revizii intra de fapt semnificativ mai multe piese si ore suplimentare de manopera.

#13 Codrin

Codrin

    ******

  • Fondatori
  • 6242 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda CX-5

Postat 28 May 2014 - 05:03 AM

Revizia standard , fara rulment, placute si sprayuri, te-a costat fix 1070.33 lei cu tva si manopera.

 

Diferenta pana la cat ai platit sunt lucrari extra fata de revizie.

 

Dupa cum stii, pe mazda.ro ai preturile recomandate pentru revizii, care la tine este de 228 euro, adica 1003.2 lei. Absolut in zona.

 

Daca erai membru in Asociatie (vezi semnatura), aveai 12% reducere la manopera si 7% la piese.

 

Din cate-mi aduc aminte, pentru lucrari suplimentare esti sunat si intrebat daca esti de acord cu efectuarea, zi-mi daca mai este valabil.

 

 

Pentru cine a deschis televizoarele mai tarziu:

1) a se cere oferte de la cei 3 din Bucuresti inainte de a baga masina la careva. 

2) a se intreba si pretul inainte de a spune 'da' cand suna pentru lucrari suplimentare.

3) R.T.F.F. (as in forum) nu doar dupa  buba. Ai topicuri cu preturi de revizii, piese, ai lista de preturi oficiala cu cam cat ar trebui sa fie o revizie, ai factura pe care nu ai citit-o ca sa vezi ce este revizie si ce este lucrare suplimentara.



#14 OvidiuH

OvidiuH

    ****

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 1709 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda CX-5

Postat 28 May 2014 - 08:40 AM

In privinta pretului, ai cateva variante pentru a-l reduce:

- iti cumperi singur piesele si consumabilele, fiind usor de gasit variante OEM sau echivalente dpdv al calitatii (daca ti-ai fi cumparat doar filtrele si placutele ai fi economisit ~ 500 lei).

- faci lucrarea la un service autorizat, interesandu-te in prealabil de pretul manoperei.

- nu te duci niciodata niciodata pe NV (fara sa ceri o oferta) si nici nu lasi sa se faca o operatiune pana nu stii costul.



#15 sidewinder

sidewinder

    *

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 413 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 28 May 2014 - 01:08 PM

O marca premium (Mercedes in cazul de fata) are pretul la o revizie in medie de peste 2000 lei (revizia si atat - uleiuri,inspectie, bla bla bla).Mercedes C280 4 matic. Deci o marca premium la reprezentanta are costuri mult mai mari decat Mazda.



#16 hashhash

hashhash

    *

  • Membri
  • 467 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 05 June 2014 - 04:14 PM

piese aftermarket all the way :) garantie se ofera la piesele schimbate daca le iei de la reprezentanta. Nu cred ca are nimeni nimic de comentat daca schimba un rulment stricat cu unul aftermarket si se strica. Evident ca nu ai ce reprosa reprezentantei. Eventual te iei de guler cu comerciantul.

Decizia de a plati preturile de reprezentanta pt piese o ia fiecare in functie de buzunar :) 



#17 adyt

adyt

    *

  • Membri
  • 251 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 29 August 2015 - 05:07 PM

Tocmai am primit oferta la rulment fata OEM de 650ron, oare s-a scumpit cu 250 ron in 1,5 ani?! Ce-i drept este 2.0 diesel, dar am dubii ca rulmentul difera...Aftermarket ar fi 500...Inca oscilez

#18 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18236 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 29 August 2015 - 05:50 PM

Oferta de rulment OEM ai primit-o de la un dealer sau de la vreun service oarecare sau magazin de piese?

Te intreb asta pentru ca e important. Pentru Mazda 3 rulmentul OEM era la un pret de vreo 600RON (fara siguranta) iar aftermarket SKF a fost vreo 450 (cu tot cu siguranta). Citeva saptamini mai tirziu am luat rulmentul ala OEM de la dealer cu vreo 430RON cu TVA cu tot (fara siguranta care se da separat si e vreo 55RON cu tot cu TVA).

Astea-s preturi pentru masina mea, dar pentru 6-ele tau nu e exclus ca situatia sa arate asemanator. Deci in concluzie luind direct de la dealer am iesit cu rulmentul OEM + siguranta la un pret cu vreo 30-40RON mai mult decit un aftermarket (de asemenea cu tot cu siguranta). Adica vreo 10% diferenta doar.



#19 adyt

adyt

    *

  • Membri
  • 251 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 29 August 2015 - 08:30 PM

OEM de la reprezentanta, aftermarket de la service independent. Ambele preturi fara siguranta. Nu stiu cel aftermarket ce marca e, n-am intrebat, daca ar fi SKF ar fi o idee.

#20 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18236 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 29 August 2015 - 09:12 PM

Mie dorunegru la un moment dat mi-a spus ca daca nu iau OEM sa iau SKF. Si un timp am mers cu OEM pe o parte si SKF pe cealalta, ambii inlocuiti la interval de vreo 2 saptamini. I-am folosit vreo luna si jumate pina i-am inlocuit pe ambii cu OEM (am inlocuit butucii ca sa fiu sigur ca problemele cu frinele nu-s de la ei si au trebuit schimbati iar si rulmentii) deci nu-ti voi putea oferi un review pe termen lung dar nu am nici un motiv sa cred ca nu-s ok si SKF.






2 User(i) citesc acest topic

0 membri, 2 vizitatori, 0 useri anonimi