Salt la continut


Fotografie

Oficial imi merge...TARE!


  • Please log in to reply
303 replies to this topic

#1 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 13 June 2014 - 08:53 PM

Va salut!

 

O sa incerc sa nu lungesc prea mult...chiar o sa incerc :)

 

Povestea reala a inceput in 2008 (stiu ca suna ca inceputul unei povesti lungi, dar promit ca nu e asa) cu dansa:

https://plus.google....COSF0YHIuLrGlwE

...poreclita de mine, foarte inspirat de altfel, GTAu' :)

Pana in 2008 au fost doar cochetari cu ideea de...Mazda. Masina mi-a placut la nebunie. Motor destul de puternic si in acelasi timp economic (cel putin dupa standardele mele). Am intretinut-o, zic eu, foarte bine. De cate ori avea toane cautam solutia. Toate schimburile pe care le-a primit au fost in proportie de 8O% OEM si in proportie de 20% upgrade-uri AM. Nu a vazut revizie la mai mult de 12k km sau mai mult de 1an, de cateva ori chiar si doua schimburi de ulei intr-un an ca asa ii sade bine. Toate reviziile in afara de una (am incercat si in alta parte) au fost facute la Mazda Brasov. Ce sa mai, o bomboana de masina :)

 

Acum vreo luna m-am trezit brusc ca vreau sa o schimb si sa imi fac moftul. Astfel, dupa cateva discutii pe PM + Email cu doi dintre userii acestui forum, in paralel cu un anunt verbal la serviciu, GTAu' si-a gasit noul proprietar (foarte repede, zic eu...nici nu ma asteptam sa dureze prea mult tinand cont ca am cerut un pret mult mai mic decat ar fi fost corect, cel putin din punctul meu de vedere). S-a declarat foarte multumit pana acum si sper sa aiba multi km fara probleme. La vanzare masina avea doua mici problemute pe care am promis sa le rezolv pe cheltuiala mea. Din fericire ambele s-au rezolvat cu o singura vizita in service.

 

Astea fiind spuse...ramai cu bine GTAu'! Sper sa-ti placa in noua familie :)

 

 

Cum boala mea era pe MPS, totul depindea de un anume MPS pus la vanzare. Am trecut prin ceva "peripetii" dar totul a decurs bine intr-un final. Ca sa nu lungesc prea mult, m-am ales cu asa ceva:

https://plus.google....=COjC0_K10_3PZA

Unii dintre voi deja o stiti. Unora poate le este deja dor de ea :Big Grin:  Nu pot decat sa spun multumesc, musicman! Un tip pe cinste. Pe langa faptul ca masina este foooarte ingrijita (cum de altfel ma asteptam, asta fiind si motivul pentru care aveam ochii pe ea de ceva timp) e o placere sa afli ca mai sunt si oameni exact asa cum trebuie. Eu stiu cum m-as comporta in calitate de vanzator si aveam unele asteptari pe care musicman mi le-a depasit in multe cazuri.

Dupa ce am batut palma, el cred ca a suspinat un pic dupa masina :Silly: iar mie imi bubuia capul de intrebari "ce trebuie sa fac, unde trebuie sa ma duc, care e urmatorul pas" intrerupte brusc de un gand cretin "AM MPS!!@!!@!" 

 

Astazi am reusit sa termin cu toate actele si masina este inscrisa total pe numele meu cu numere de Brasov. Tot astazi fiind si ziua mea de nastere, zic ca in sfarsit mi-am facut un cadou pe cinste! :) 

O sa ii fac si ei niste cadouri, deja am comandat un kit de Bilstein B12 care va ajunge undeva pe luna viitoare si azi-maine vreau sa comand doua brate spate de la Eibach. Si astea nu de capul meu ci sub atenta indrumare a lui mituc caruia ii multumesc pe aceasta cale :) Ma bucur ca ai rezistat la un stres repetat din partea mea (care momentan doar se calmeaza, cand mai vine bugetMPS  :Praying:, vin si intrebarile)  :Big Grin:

 

Oricum, nu am planuri de tuning sau alte trasnai, masina, ca forta imi place fix asa cum este (~290CP imi sunt de ajuns). Ce vreau e doar sa ajung sa pun o proportie cat mai mare din putere pe asfalt. Deci, topicul asta nu cred ca o sa fie prea bogat in materie de know-how, am vrut doar sa ma laud  :D

 

Nu am mai pus ce dotari avea GTAu' si nici ce dotari are MPS-ul ca topicul devenea mult prea lung. Ambele masini fiind full+extras. Sa nu mai zic de tooooaaate accesoriile pe care le-am primit de la musicman :)

 

Cam asta a fos povestea, poate nu prea coerenta dar am atins aspectele importante.

V-am salutat, seara faina! Ma duc sa ma serbez  :Cowboy:  

 

P.S. nu i-am gasit porecla, dar dupa cat de inspirat am fost cu cealalta, nici nu-mi fac probleme  :LMAO:

P.S.2 voi reveni cu un reply cu ce contine "pachetul MPS", cand o sa fiu mai ... sober! (si daca e nevoie, ca nu imi dau seama acum :Clown:)

 



#2 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 2060 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 13 June 2014 - 08:59 PM

Bre in primul rand La Multi Ani !!!! sa fii sanatos , si sa ai talpa pentru noua ta " prietena " . Sa te bucuri de ea si cat mai multi km facuti din/cu placere .



#3 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 13 June 2014 - 09:19 PM

Multumesc frumos! :)



#4 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18043 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 13 June 2014 - 10:09 PM

Astazi am reusit sa termin cu toate actele si masina este inscrisa total pe numele meu cu numere de Brasov. Tot astazi fiind si ziua mea de nastere, zic ca in sfarsit mi-am facut un cadou pe cinste! :)


Pai... la multi ani! :)

Oricum, nu am planuri de tuning sau alte trasnai, masina, ca forta imi place fix asa cum este (~290CP imi sunt de ajuns).


Nnooo.... 290cp sint de ajuns. Desigur. Si mie mi-au fost de ajuns. 3 luni. Pina am gasit solutia pentru mai multi. Si apoi si mai multi. Si mai multi! Mai mult, va rog! Inca 3! Inca 5! Uite, inca 7 mai merg de colo! Holy shit, schimbind o piesa de 100$ mai pot deschide usa la inca vreo 20!
Da, stiu cum e cu asta "acum are suficienti, niciodata nu-mi vor trebui mai multi".

Ce vreau e doar sa ajung sa pun o proportie cat mai mare din putere pe asfalt. Deci, topicul asta nu cred ca o sa fie prea bogat in materie de know-how, am vrut doar sa ma laud  :D


Stiu ca suna pompos si tipic, dar reusind sa pui cit mai multi la pamint, sa inveti sa-i poti controla si mai ales opri atunci cind e nevoie probabil e cel mai important aspect al retetei de a tine masina mult timp si de a te bucura mult timp de ea. Mai ales la 3MPS, care cu turbina de fabrica si cu atita cuplu disponibil (prea) instant doar pe puntea fata iti poate da febra musculara la git si cind e oprita noaptea in fata blocului si tu dormi.
Insa cu ce ai reusit sa achizitionezi pentru suspensii esti pe drumul cel bun, un drum pe care multi l-au cautat si gasit foarte tirziu, altii inca il cauta si nu sint convinsi.

Felicitari! :) && happy modding ;)

#5 danielbogdan

danielbogdan

    *****

  • Super Mod
  • 2964 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 6

Postat 14 June 2014 - 07:22 AM

La multi ani si s-o stapanesti sanatos.



#6 mesterX

mesterX

    Presedinte

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 2143 Postari:
  • Locatie:Constanta
  • Model:Mazda 6

Postat 14 June 2014 - 07:25 AM

As vrea si eu sa te felicit, sa ma bag ca musca in lapte...dar nu prea am cuvintele la mine acum. Spui ca ai MPS?  

Sa-ti spun un mic secret, pe care nu-l spun decat prietenilor.....oricat de mandra si rosie e  daca o ciocani usor cu degetul se va da de gol......da, e din tabla.  :Rolling Eyes:  Ti-ai luat o tabla ambutisata frumos.  :LMAO:



#7 dorunegru

dorunegru

    ****

  • Membri
  • 2060 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda /

Postat 14 June 2014 - 08:40 AM

Are dreptate mesterX'u , mai bine cauti un ARO sau IMS , sau un GAZ pentru a discuta de la egal la egal . 



#8 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 14 June 2014 - 10:58 AM

:) Multumesc pentru urari!

ARO am avut in "neam" asa ca sunt oarecum in tema :Tounge:

mituc iti dau dreptate, din pacate, dar o sa incerc sa ma abtin, haha. Pana la proba contrarie  :Secret: Stiu ca suna egoist, dar pe mine ma ajuta ca tu ai trecut deja prin toate :))

 

Si acum tocmai ce ma pregatesc sa ii arat Rucar-Bran-ul si poate Valea Oltului la intoarcere, maine. Din pacate, un amortizor pe spate e curs, deci o sa conduc calm ... dar pe unde pot tot o sa ma distrez putin  :Cowboy: As veni inapoi pe Transfagarasan dar imi e teama de drumul ala spre Curtea de Arges si mai departe, mai ales cu amortizorul asta. O sa vad cum se comporta, ca si Rucar-Bran-ul, in Arges e destul de daramat.

 

V-am salutat si inca odata, multumesc de urari!



#9 B511RZV

B511RZV

    *

  • Membri
  • 117 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 3

Postat 14 June 2014 - 03:49 PM

Felicitari pentru achizitie ! Frumoasa si ingrijita masina!



#10 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 14 June 2014 - 10:20 PM

Mulțumesc!

#11 sleepwalkersas

sleepwalkersas

    *

  • Membru Asociatie ClubMazda
  • 431 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 3

Postat 17 June 2014 - 10:58 AM

Să-ţi fie de bine! :Cowboy:



#12 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 17 June 2014 - 12:34 PM

Sa ne fie  :Silly:

Sincer, tot uitandu-ma la masina simteam ca ii lipseste ceva, astfel am realizat ca imi placea mai mult bara spate de la GTA (cred ca era de america/asia). Dar o accept si asa :Tounge:  



#13 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18043 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 17 June 2014 - 12:49 PM

One large fartcan > two medium-sized castrated fart cans.

#14 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 17 June 2014 - 02:15 PM

pai nu ma refeream la evacuarea dubla ca acolo, din contra, imi place mult mai mult cu una singura, ci ma refeream la bara in sine. Privita din profil e ceva mai lunga, cu destul de multi centimetri. Are si un catadioptru pe lateral. Ciudat e ca am gasit-o sparta la un moment dat si a fost adusa dupa seria masinii (OEM), deci posibil ca masina sa fi fost fabricata pentru alta zona a globului si a ajuns in romania intr-un final.



#15 gb_AutoExpert

gb_AutoExpert

    **

  • Fondatori
  • 794 Postari:
  • Locatie:Bucuresti
  • Model:Mazda 3

Postat 17 June 2014 - 05:13 PM

Felicitari! Recomandarea mea este sa "te dai la dansa" treptat si sa o respecti.

Eu am subestimat-o si in prima saptamana era sa fie de doua ori dauna totala.

 

Este foarte, foarte imprevizibila, mai ales cu suspensia standard. In rest, talpa grea si benzina de 100 din belsul ;) 



#16 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 17 June 2014 - 06:01 PM

:)) mersi fain! Am observat cat e de naravasa, mai ales pe drumul spre Brasov in ziua achizitiei, necunoscand-o am avut ceva momente, sa le zic aparte :)



#17 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 08 July 2014 - 05:03 PM

Don'şoara a primit ieri promisiunea ca va avea un nou suport motor de la Corksport - https://www.corkspor...otor-mount.html cu insertiile de 70.

Pe langa asta, azi a primit si un schimb nou de ulei si filtru ulei. Se simte si o diferenta notabila la sunetul produs de motor si, daca nu cumva e placebo, chiar si la modul cum se tureaza.



#18 mituc

mituc

    iBoostMore

  • Admin
  • 18043 Postari:
  • Locatie:Iasi
  • Model:Mazda 3

Postat 08 July 2014 - 05:25 PM

Ulei millers EE longlife cu tratament Nano sau ai pus altceva? Daca nu e millers atunci sunetul e de asteptat ca uleiul e proaspat, si nu sint sigur ca afecteaza vizibil modul cum se tureaza. Daca ai pus millers atunci e posibil sa devina sesizabila si diferenta in modul cum se tureaza, cu uleiul ala practic cistigi vreo 3-5 cai la roata (pe masurate).

#19 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 08 July 2014 - 05:32 PM

am mers tot pe Total, am lasat millers-ul pentru noiembrie, la revizie, daca ma contacteaza cei de la racingNick. Daca nu, va trebui sa comand eu direct din anglia. 

Ma asteptam sa fie placebo, sincer.



#20 dani_L

dani_L

    *****

  • Membri
  • 3249 Postari:
  • Locatie:Brasov
  • Model:Mazda 3

Postat 08 July 2014 - 10:26 PM

Am o mica problema cu subwoofer-ul, vibreaza la anumite tipuri de sunete joase, dar vibreaza urat. Am bagat mana dedesubt si am apasat pe el (de jos in sus, cum ar veni) si dispare, deci pare ca vibreaza carcasa (partea de dedesubt). Dar nu prea am idee ce sa ii fac. Ma gandeam sa intepenesc ceva sub el pentru ca nu imi dau seama ce as rezolva si daca as da jos tot pe acolo. Carcasa pare "solida", de-aia zic, deci nu e desprinsa sau ceva. Dar parca si asta e o solutie de...nimic.

A mai patit cineva? Vreo idee?






0 User(i) citesc acest topic

0 membri, 0 vizitatori, 0 useri anonimi