All Activity

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. La BDT am schimbat 5 oglinzi, iar la ultima schimbată am si eu o vibratie si trebuie sa fac un filmuleț sa demonstrez ca vibrează. Deci, concluzia este, ca nu are importantă unde le schimbam.
  3. Yesterday
  4. Păi nu știu dacă e un "produs"... Nu știu pe ce interfață lucrează tunări... Mă refer la o creștere de putere dacă se merită pe motorul ăsta sau deja e dus la extrem? și nu e foarte fiabil...
  5. Toate au plasticul sensibil, doar ca nu multi baga de seama sau nu ii intereseaza aspectul asta. Si la BMW am vazut plangeri forumuri de pe afara, si vorba aia, daca noi avem pretentii la masini de 20k si putin, aia la 50k+ ce sa mai zicem. Si la masinile de 50k+ sunt probleme ca la una de sub 30k, idem ca trosnesc plasticurile cand apesi, tragi, etc.
  6. Referitor la zgarieturile de pe geamul bordului, constat ca nu numai la Mazda apar zgarieturi asa usor. Un coleg de facultate care detine un Audi A3 2015-2016 are geamul bordului facut praf, plin de zgarieturi adanci. Mie mi-ar sta pe creier sa fiu nevoit sa ma uit zilnic la asa ceva, asa ca ma multumesc si cu folia de la smartprotection.
  7. @Dan406 Camera aia frontala sper ca doar in prototip e alba Eu m-as baga, avand in vedere ca merge cu ecranul original, plug-n-play. Misto sistemul asta cu 1080, ala 720 se vede horror. Misto chestia aia la viraje cu semnalizare chiar imi place. Ce am mai vazut interesant in animatia aia cu semnalizarea, e ca se invart rotile cand masina e in miscare, la sistemul vechi, cand aparea animatia aia cu semnalizarea, practic iti dadea impresia ca masina sta si soseaua de misca Daaar... intrebarea e... oare din ce activam camerele, ca vrei una sau alta, gen cum e la sistemul stock prin apasari repetate pe butonul dedicat? De controlat zonele, din ce inteleg din video atasat de tine, controlul e din butonul mare de la media, ceea ce e bine. Misto si grafica. Partea grafica 360 pusa in stanga eu zic ca e bine, ca si asa e ecranul mic, macar e aproape de noi. Poti cere o poza cu kit-ul? Totusi nu am inteles, deci au kit pentru Mazda 3 BP dar nu au capacele la oglinzi? Mie chiar imi place, sincer m-as baga. Daar.. instalarea? Oare dealerul cat ne-ar cere? Curioasa treaba ar fi si despre cablul camerei frontale, pe unde il aduc in interior. Garantez ca pentru montajul asta ar cere undeva la 2000 lei pentru ca sigur e vorba de demontat bara fata, spate si evident ca trebuie si fetele de usi. Ideal ar fi sa luam legatura direct cu electricianul lor O alta problema ar mai fi transportul, daca vine prin dhl, ne rup aia. Pentru o oglinda heliomata din china, cu senzori de temperatura si camera de marsarier m-a cam dus dublu. Totul a fost cam 90, dar cu toate nebuniile de taxe m-am apropiat de 200$ acum vreo 6 ani. Per total tot cam cat ar fi fost pachetul Safety o sa ne duca, dar mna, asta e.
  8. Un post mai sus tocmai am spus ca mi-a fost schimbat acel mecanism impreuna si cu sticla, la Arian. Sa inteleg ca daca le schimbam la BDT, mi-ar fi disparut vibratia?!!! Si mai trebuia sa le dau si filmulet?!!! fara comentarii... . Am citit si problemele legate de oglinzi ale detinatorilor de CX-5... iarasi, fara comentarii. ... aaa, scuze, ni s-a vandut aceasta optiune iar noi ne incapatanam s-o folosim... ce impertinenti suntem!
  9. Vopsea sau ceva, nu stiu, ca era la sfaturi de achizitie
  10. Petele de apase scot si fara revopsire. Ref. la ce a spus mituc, las-o asa
  11. ...verifica telescoapele de la haion
  12. Un punct am vazut, cam cat juma de bob de orez dar si ceva pete putin vizibile de la apa @mituc ce sa cumpăr sau sa vand?
  13. Eu pe display am o sticla din china de anul trecut si e ca noua, nu prea atrage nici praful iar daca se pune, sterg fara stres
  14. Daca s-au uitat si au inspectat tot atunci nu mai are ce sa mai bata. Trebuie vazut... bucsele, potcoavele, ce a mai ramas. Amortizoarele nu bat de nebune decit daca-s strimbe.
  15. Nu cred nici eu ca e pericol, dar e foarte deranjant, dar e exact cum spui. O sa revin cu un raspuns dupa ce o sa imi dau seama de problema Cred ca s-au uitat baietii, au zis ca au investigat absolut tot, acuma sigur nu pot sa zic.. o sa incerc si asta. Multumesc!
  16. Si la mine la fel, "buf-neste" pe spate, am observat vara (sau cand e cald afara - iarna nu am mai auzit). Nu neaparat la gropi, ci cand "urca/intra" roata in caroserie. Nu am investigat deloc, nu pare un pericol.
  17. Din cate am inteles de la cei de la BDT, cele 2 oglinzi sunt diferite si problema poate fi rezolvata prin schimbarea suportului din spatele oglinzii. Mi-au spus sa le transmit o filmare din care sa rezulte vibratia oglinzii si se va rezolva problema in garantie. Am sa va tin la curent...
  18. Nu ca vreau sa fiu eu ala care zice "v-am spus eu", dar, v-am spus eu .Eu pe ale mele le-am lasat asa, taiate urat, macar ofera protectie.Cand o sa am timp o sa masor eu toate elementele si o sa iau legatura cu cei de la AlienSurface sa vad daca fac folii pe comanda.Cu ei nu am avut astfel de experiente la 4 telefoane luate la precomanda (nici nu existau alte folii in comert), e alta calitate a foliilor la ei.
  19. Am pensula de detailing pentru praful care se strange in jurul schimbatorului si pe la butoane. In rest folosesc un spray de aer ca la curatarea tastaturii plus microfibra si nu am probleme. Vroiam doar sa acopar zonele de piano black pentru a evita zgarieturile in viitor.
  20. Nu te mai chinuii..., cumpara o pensula groasa si fina ptr machiaj si folosesti-o sa indepartezi praful cu ea. Eu asa fac si display-urile sunt ca in prima zi...
  21. Ceva similar am patit si eu, credeam ca zdrangane ceva prin portbagaj (nu era foarte puternic si nici nu se auzea mereu), la ultima revizie am schimbat si bucsele stabilizatoare si nu se mai aude nimic.
  22. Ce inseamna "stage 1" si la ce produs te referi? Daca-l faci "in tara" probabil inseamna ca pe masina va ajunge un soft bazat pe EcuTek, deci creste potentialul de zoom-zoom-boom intr-un mod consistent mai ales pe cx7 care intra in sarcini mult mai mari la turatii mici din cauza caroseriei grele. Dar poate nu. Deci din nou, la ce produs te referi? Iti recomand sa treci cel putin prin prima postare de aici: https://forum.clubmazda.ro/topic/13377-ghid-tuning-23-disi-turbo/ ...ca poate-ti mai trece cu softurile bazate pe EcuTek.
  23. M-a mancat undeva si mi-am facut nervi cu folia de la Smart Protection. Tot nu este taiata la cote cum trebuie, in zonele unde taierea ar trebuii sa fie rotunjita nu este ok (sunt numai linii frante). Pe consola centrala e mai mare in zona cotierei, plus ca unde se ingusteaza trebuie taiata in doua si micsorata 3-5 mm. Nu am mai pus pentru ca m-am enervat tare in zona asta. Am reusit sa o pun pe partea soferului la butoare ( pusa acum 5 zile si au disparut toate bulele ), la pasager si acel capac din consola centrala care se deschide ( puse azi ). Resturile au ajuns la gunoi. ( pe display inca am acea folie din fabrica cu acel cod QR iar pe ceasurile din bord nu vroiam sa pun nimic ).
  24. Asta din ce nivel de dotare OEM este? Sau, nu inteleg, cumperi sau vinzi?
  25. La bucsele de la bara stabilizatoare s-a uitat cineva? Relativ la telescoape, se intimpla sa mai bata protectiile de praf daca nu-s fixate cum trebuie.
  26. PS. Cel mai probabil dacă lăsam selectorul în D nu s-ar fi oprit și a 2a oară. Motorul a pornit normal în ambele ocazii, nu e ca și cum a 2a oara ar fi murit. Prima data când s-a oprit, a pornit singur când liniile alea care indica nivelul de încărcare al acelui capacitor erau la minim. Practic totul a părut ca funcționează normal, doar faptul ca mi-a zis să pun în N și s-a oprit din nou mi-a părut interesant. Între prima repornire a motorului și mutarea la punctul mort, ceea ce a dus la a 2a oprire a ralantiului, au trecut sa zic vreo 5 secunde în care, din nou, mașina nu s-a mișcat din loc. Nu tin minte exact dacă a doua repornire a motorului a avut loc: - instant la mutarea selectorului în D sau - la apăsarea accelerației după mutarea în D
  27. Da, de aia mi s-a părut și mie ciudat, nu în sensul rău neapărat. S-a oprit normal, fără sunete suspecte sau orice altceva care să mă facă să cred că ceva e în neregulă.
  1. Load more activity