Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Da, se aprinde doar cel de pe stanga.
  3. Va salut pe toti si bine v-am gasit! Am o Mazda 5 care de vreo 2 zile a inceput sa bipaie cand pun cheia in contact. Bipaie in 5 serii a cate 3 bipuri fiecare. Nu se aprinde nimic in bord si masina functioneaza normal. Aveti idee care ar putea fi problema, a mai patit cineva asa? Merci!
  4. Cand se face omologarea de tip, se masoara cumva si puterea motorului? (Intreb si eu, nu stiu...) Poate cei de la RAR au deja valorile astea.
  5. Întâmplător, doar întâmplător am mers pe autobahn de la Ingolstadt la Regensburg cu un Audi A8 diesel. Multi cai putere si mult, foarte mult cuplu. Ploaie! La 220 km/h nu ii dădeai nici pe departe viteza asta. Iar cand a coborat sub 180 km/h, ti se parea ca ai o viteza sub 50 km/h. Nu vad de ce ar limita nemtii viteza pe autostradă la 130 km/h. Un coleg din Germania a facut distanta dintre doua localități (circa 100 km) in aproximativ 25 minute.
  6. Pai la RAR e banc dyno, se fac chiar si teste NEDC, nu dezmembreaza nimeni nimic.
  7. Eu nu i-aș lasă să-mi scoată motorul ca să-l testeze pe banc. As prefera un test pe dyno chiar dacă e mai aproximativ.
  8. Oricum se vede cand le-am scris si csnd mi-au raspuns. Am mai avut un raspuns de la altii acum ceva timp, tot asa pe la peste 1000 si ceva de lei era costul, parca 1500 lei. Posibil sa fie asa cum ai spus @alex167 dar e si asa cum spune @liquidLR .
  9. Pot incerca sa fac rost de un loc pentru testarea la RAR pe bancul lor. E cineva dispus sa accepte testul dar si costul? Costul e cam piperat din ce am inteles, dar aparatura e de multe milioane de euro, calibrata la precizie maxima. Ca idee, asa ceva, in Europa, mai e in Polonia. Nu sunt simple jucarii.
  10. Today
  11. Am impresia ca si la Toyota este chestia asta. Chiar azi ma uitam si am vazut ca nici o masina de la ei nu mai trece de 180 km/h indiferent de puterea motorului.
  12. O stire generala. Am scapat de inca o idee traznita a verzilor si socialistilor germani. Astazi a cazut in parlament votul de a limita viteza pe autobahn la 130km/h (initial era la 120km/h) Urmeaza limitarea vitezei de catre constructori. Volvo este primul. Toate masinile produse din 2020 vor fi limitate la 180km/h.
  13. Ok voi pierde 1000 euro in acest caz.
  14. Acum, pe bune.... cum naiba sa refuzi o masina pe baza rezultatelor si a review-urilor de pe net. E o copilarie.
  15. Ma rog, nu pe forum se rezolva problemele astea.
  16. Cred ca vorbesti despre un stand de testare omologat, nu chestii d'alea de au baietii care tuneaza motoare. Cred ca in Ro sunt doar la RAR, RTR si poate la Ford.
  17. Singura sansa sa-i recuperezi este sa-ti iei alta masina de la ei. Sau sa ti se fi intamplat ceva foarte nasol si credibil care te impiedica sa cumperi masina. Asta daca cei la care ai platit avasunsul sunt oameni. Altfel n-ai avea nici un argument legal sa refuzi masina.
  18. Daca faceau ceva mai inteligent decat sa lipeasca niste folie, intelegeam sa se simta agasati. Dar asta e domeniul lor de activitate. Poate ca nu se descurca cu comenzile, sunt depasiti.
  19. Cred ca e un alt fel, mai elegant, de a te refuza. Si eu mai fac asa cateodata, la jobul meu, cand am vreun client insistent care-mi cere o oferta pe ceva ce chiar nu ma intereseaza si/sau imi creaza prea multa bataie de cap. Cu alte cuvinte, "te-a linistit".
  20. Zicea cineva de prowrap acum ceva timp pentru pus folie pe plasticele lucioase. Am atasat mai jos raspunsul lor. De banii aia schimb plasticele cu totu. Si am scris 0.5m². Nu vreau sa stiu cat ar fi pentru 1m².
  21. Mazda CX3 2.0 AT AWD

    BMW F30 320d xDrive

  22. Neata forum, Sunt in cautarea unei vopsitorii in Bucuresti pentru o vopsire integrala a mazdei mele. Am nevoie si de ceva tinichigerie. As dori cateva recenzii de la cei care si-au revopsit macar 2-3 elemente de pe masina si sunt multumiti de calitate si pret. Multi se lauda ca fac ieftin si bun, dar nu revopsesc saptamanal masina sa ii incerc pe toti. Multumesc anticipat!
  23. Stai ca nu pot sa procesez... doar placute spate 1250 lei? A innebunit lupu? Si eu am santuri la greu pe discurile spate dar sa mor daca dau 1250 lei pe placute. Am schimbat, pe banii mei, la 35k km discurile fata ca erau ovalizate din nou (schimbate la 4k km pe garantie) si am pus placute OE Mazda (facute de Ferodo) la 385 lei setul. Discuri am pus ATE (erau si OE dar daca au picat asa repede de ce sa ma mai risc plus ca erau si mai scumpe) - nu in reprezentanta Mazda (e Mitsubishi). 913 lei cu manopera, cu test franare a fost toata factura (discuri si placute). Problema cu cutia am avut-o si eu la 35k km - reinitializata (resoftata) si totul ok. Nu am simtit ca ar fi mai lenesa - trage bine.
  24. Eu am luat tavita pt sedan de la autopiesa.ro
  25. Intrebare: luminile de ceata pe spate (rosii, bara jos) - are bec doar cel de pe stanga iar pe dreapta are doar ochi de pisica, sau se aprinde si pe dreapta? Pana acum nu a fost ceata sa incerc.
  26. Si eu tot Bridgestone am ales, dar in clip este o nota : Tests carried out..on the request of Bridgestone. Deci nu stiu cat de relevant e.
  27. Ca sa AIBA VOIE sa vanda.... altfel nu ar fi avut omologarea ca sa intre pe piata. Mazda nu au nevoie sa minta ca motorul are 180CP ca sa AIBA VOIE sa il comercializeze. Dimpotriva, exista chiar cazuri in care constructorii mint in sensul "micsorarii" puterii reale. De exemplu al meu avea puterea reala cu 10% peste cea declarata.... si asta mi-a scutit 1600€ de taxe.
  1. Load more activity