All Activity

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Interesul de a beneficia de garantie e mai mult al nostru, al cumparatorilor...gresesc cumva? Si pare lesne de dedus faptul ca trebuie lasat dealerul/service-ul autorizat sa faca treaba, oricat de simpla si la indemana noastra ar fi....In concluzie, desi am rezolvat treaba in mai putin de 10 minute si nu am intampinat probleme, regret ca m-am grabit si nu am gandit inainte.
  3. Pentru ca tot se vorbea in paginile anterioare de criza varstei a-2-a,invartindu-ma de vreo 7 ani prin tarile golfului am reusit intr-un final sa trec peste anumite prejudecati si sa-mi alin suferintele datorate crizei cu un autobuz CX 9 de 3.7 l care mai mult sau mai putin intamplator a devenit a-2-a Mazda in posesie. Apropo de caluti putere se misca f bine pt cat e de mare, n-am apucat sa o testez f mult,dar pe autostrada e in elementul ei, urmeaza ceva offroad cu nisip si munte. Stiu ca nu e dedicata offroad dar pare ceva mai capabila decat altele. Am tot studiat piata sh pe segmentul asta si mi s-a parut cam cea mai echilibrata nefiind o masina cu potentiale probleme costisitoare sau sa am nevoie de pompa de benzina dupa mine in ciuda motorului maricel.
  4. Salut! Asa cum am zis urmeaza sa dau comanda de o masina Mazda si revin cu inca o intrebare legata de tichetul rabla. Voi plati avansul in maxim doua zile, iar atunci voi plati si pretul tichetului ( nu am o rabla sa o dau la schimb). Intrebarea mea este: care este certitudinea mea ca atunci cand masina va veni, mi se va scadea din pret tichetul rabla? Masina va veni in februarie, iar daca intarzie tichetul va expira. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc! Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  5. Dacă o spargi e altceva. Și la telefon dacă îl rootezi pierzi garanția. Însă n-o pierzi dacă te joci cu toate opțiunile din setări. Dacă lași posibilitatea de update prin usb parca ceri sa fie sparta. La modul serios, puteau măcar sa pună un warning "aici îți bagi nasul pe propria răspundere". Și softul motorului se poate rescrie, însă nu printr-o opțiune din menu-ul utilizatorului.
  6. Pentru că oricum poate fi spartă. Singura soluție sigura poate fi cea de tip PATS (input , output code) dar mulți mecanici își vor prinde urechile(ceea ce se întâmplă si acum cu rescrierea cheilor) și nimeni nu ar mai face acele update-uri la service.
  7. Pai si ce, nu ai mai vazut d-astea? Exemplu: masini (supercars) cu mod "track" dar care daca se afla ca au fost pe pista - > la revedere garantie? Asta in care producatorul sfatos cum e el spune clar ca nu trebuie folosit modul ala pe drumuri publice, doar in spatii "special amenajate" .
  8. Și totuși dacă Mazda n-ar vrea ca utilizatorii să-și poată face update, de ce au lăsat opțiunea asta la îndemâna? E ca și cum îmi lași la dispoziție un buton însă dacă îl apăs îmi iei garanția...
  9. Nu mi-e clar la ce te referi cu "din far sau doar partea de ALH". In ce consta aceasta separare? Nu este ALH denumirea comerciala a sistemului complet? Adica..sa ma exprim altfel, ce e in afara ALH si ce e inclus in el?
  10. Cele pe care le faci tu de pe site-ul lui Gica nu sunt considerate oficiale... cred ca deduci si singur un răspuns pentru întrebarea retorica.
  11. Stiu cum functioneaza. Ma interesa numarul de leduri. Deci sunt 20 doar in lupa de ALH? Informatia asta unde ai gasit-o? Ca faza lunga e si in lupa principala . M-ar fi interesat numarul de leduri si din lupa asta.
  12. Today
  13. Mai buna abordarea cu circuit separat. Pompa de la instalatiile de WMI poate sa suga si 20A daca e dintr-aia de pina la 300PSI
  14. am vrut sa incerc si eu firmware-ul custom, am formatat stick-ul fat 32, alocation size cum vor, copiat "U2W_Update" in root, pus in adaptor, adaptorul intr-un incarcator, incarcatorul in priza si.... nimic... becul se aprinde pe rosu fara sa palpaie si asa ramane... ce fac rau?
  15. Da sunt 20 plasate in blocul optic de forma rectangulara, plus faza scurta si pozitiile. In videoclipul de mai jos explica destul de bine cum functioneaza.
  16. Sau pe mikstoreph.com
  17. Dexelia e un ulei destul de bun. Nu inteleg acum ce intelegi tu prin "mai bun". Pe ce criterii? Un ulei mai bun ca ulei e nepotrivit pentru acest motor. De exemplu Redline 0w30, ca e ACEA A3/B4 deci cu un schimb de ulei iti aranjezi filtrul de particule. In ziua de azi cind spui un ulei "mai bun" de fapt ai nevoie sa fie "mai potrivit". Service-urile multimarca rareori vor vinde uleiuri specifice, doar daca au un rulaj mare de masini ale unei anumite marci (si chiar si atunci proprietarii vor vrea sa iasa mai ieftin si se vor indeparta de uleiurile branduite ca OEM de cei care le aditiveaza pentru ei). Pe multa lume aud ca vrea un ulei mai bun ca Dexelia, pentru ca Dexelia e Total si aparent nu e bun pentru ca e facut de francezi. Pai Total face uleiuri cit se poate de serioase, Chiar e greu de inteles ce vrea lumea prin "mai bun". German sau ce? Uleiurile nemtesti sint in general ok, dar medii/mediocre. La fel si pneurile, e ca si cum ai spune ca vrei pneuri mai bune decit Michelin, pentru ca-s facute de francezi sau dupa retete frantuzesti si nu-s bune. Pai ia-ti pneuri nemtesti atunci. Motul e bun? Tot de francezi e facut. Gaseste-mi tu la nemti un ulei de strada mai bun decit Ester Sport de exemplu. Te provoc.
  18. ...In virajul asta nu am vazut niciodata viteza GPS mai mare de 86, si niciodata sa ma simt atit de calm cind il luam la limita. Deci bara asta dintre amortizoare e treaba serioasa, abia acum inteleg de ce Porcul cu o bara similara e asa monstruos pe viraje desi e ditamai sufrageria pe roti.
  19. Nu pierdeti din vedere un lucru - sunt update-uri oficiale Mazda, nu custom, facute de terti. Daca e sa apara o eroare dupa update, a cui e vina? (intrebare retorica, evident...)
  20. Imi apare oil change due, daca intru in settings - maintenance - la km imi apar ~4500, iar la durata in 4 luni. Asa am stiut si eu, dar anul trecut parca am primit notificarea cu 2000 km inainte, deci probabil exista un algoritm (nu senzor) prin care masina stabileste daca uleiul trebuie schimbat sau nu, ceea ce e bine.
  21. Daca poti, da o poza cu notificare/notificarile. AFAIK, la 2013 nu ai notificare functie de stilul de mers ci doar ce se seteaza manual - in service sau de catre tine
  22. Nu as fi luat eu de pe net uleiul niciodata, dar as fi incercat si un service (VAB), ii stiu, se axeaza in general pe BMW/Mini si am incredere in ei. Dar as fi luat un ulei si mai bun decat cel de la MAzda
  23. Da, stiu, cei de la Mazda imi seteaza aceste intervale dupa revizie, insa acum mi-a aparut ca trebuie facuta revizia cu 4500 km inainte de a atinge "limita" (18/20 mii nu mai stiu la cat este setata). In aplicatia Mazda imi spune ca in mod normal ar trebui sa fiu notificat cu 1 luna inainte de revizie sau 1000 km, dar motoarele echipate cu Skyactiv calculeaza modul de mers, regenerari etc si pot sa trimita o notificare de revizie mai devreme decat km/perioada de mai sus. Acum este si prima oara cand masina are ulei 0w20 (conform noilor recomandari), probabil uleiul fiind mai subtire este si mai usor de uzat.
  24. multumesc mituc . azi ii fac o vizita respectivului sa vad ce a rezolvat. in caz contrar o sa il deranjez pe florin. tipul asta e oricum foarte bun. atelierul lui e specializat numai pe chiuloase. nici macar un schimb de ulei nu face. utilajele sunt numai pt planeitate , sudura si rectificat chiuloase. daca nu reusesc trebuie sa caut o chiuloasa neaparat
  25. Insist sa iei legatura cu @florinop2002, atelierul de care spune el e posibil sa aiba mai multe posibilitati de reparatie decit unul obisnuit.
  26. + ce a zis Garkan.
  27. Salut Mihai, si eu am aceeasi problema (P06DE-Engine oil pressure control-circuit stuck on), cum ai rezolvat-o pana la urma?
  1. Load more activity