Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 09/12/18 in all areas

  1. 9 likes
  2. 7 likes
    Salut ! dupa multe multe luni de asteptare a sosit si roseata mea. Va multumesc tuturor pt. sfaturile legate de alegerea motorizarii. Nu regret absolut deloc alegerea motorului de 2,5 litrii. Echiparea este Takumi plus 194 cp.
  3. 5 likes
    Am zis sa fac o prezentare a masinii daca tot imi e drag de ea, am asteptat sa fac un drum mai lung cu aceasta pentru a putea explica mai bine experienta mea pana in acest moment. Am achizitionat masina de la cineva de pe forum ce mi-a ascuns anumite lucruri ce nu puteau fi observate in orase/viteze de pana in 140 km/h, dar nic o problema deoarece problemele s-au rezolvat cu ajutorul celor de la BDT, iar acum masina schimba/prinde viteza ca una noua, problema a inceput de la axul cu came ce era fabricat dintr-un metal mai moale ce se deteriora in timp (arunca span in alte parti ale motorului). Asa pe scurt ca sa va spun ce s-a schimbat la masina (63 linii pe deviz): - conducta turbina/catalizator - piulite, garnituri, oring, simering, suruburi, sigurante, spalat, silicon, spray - set reparatie ax came (inseamna ca a fost schimbat sau reparat?) - ghidaj pompla ulei, intinzator pompa ulei, lant pompa ulei, pinion lant pompa ulei, pinion pompa ulei - ghidaj lant distributie, patina lant distributie, intinzator lant distributie - supape evacuare - set etansare injectoare (ele sunt "faimoasele"saibe? - rola intinzator curea transmisie Masina accelereaza perfect, rapid si are un consum de 8.5 % in Bucuresti, iar combinat de 6.7%. Am fost recent in Grecia cu masina facand in jur de 2.600 km, consumul a fost de 6.7%, autonomia masiniia urcat la 950 km cu un singur plin, dar trebuie mentionat ca la intoarcele am zis sa fiu cuminte si am mers cu pilotul adaptiv activat (viteza maxima 145 km/h), cu cateva exceptii cand am mers cu ~200 km/h in echipa cu un seria 5 si un ford mondeo . Masinii i-am facut detailing interior cu hidratarea pielii si tot ce se mai face pentru piele/plastice (nu stiu tot procesul), dar cand m-am intors din Grecia scaunele au fost putin uscate, le-am refacut foarte usor cu niste servetele umede cumparate din Carrefour ce se numesc Armor All. Masina are un aspect exterior foarte bun, dar ramane sa ii fac totusi o polisare + protectie de ceramica, merita si ea tot ce e mai bun .
  4. 5 likes
    Mazda CX5 - detailing exterior, inclusiv nanoprotectie ceramica Wolf Chemicals. 40897074_318695788887873_1440395927859757056_n by Ovidiu H, on Flickr 40628786_1635631683213041_4505075373838434304_n by Ovidiu H, on Flickr 40874017_2089325218062924_425085806776942592_n by Ovidiu H, on Flickr 40784910_1397249513711252_4613308433733517312_n by Ovidiu H, on Flickr 40684334_2143399455920937_8608051575803346944_n by Ovidiu H, on Flickr 40784055_293046794627668_3697951401448570880_n by Ovidiu H, on Flickr 40749447_2154282424840025_2792267262579441664_n by Ovidiu H, on Flickr 40694476_695822974120666_2044780500232437760_n by Ovidiu H, on Flickr 40694424_672226503142483_7863383875370614784_n by Ovidiu H, on Flickr 40679805_2319424428084770_5426272737012219904_n by Ovidiu H, on Flickr
  5. 5 likes
    Mazda MX5 RF 2018 - detailing exterior, inclusiv nanoprotectie ceramica Wolf Chemicals
  6. 3 likes
    Noua Mazda 6 Soul Red Crystal - detailing exterior, inclusiv nanoprotectie ceramica Wolf Chemicals. 38862641_298793227390121_619708186756120576_n by Ovidiu H, on Flickr 38855277_217130902299706_1179368706329804800_n by Ovidiu H, on Flickr 38880872_701079600242629_6371249590347235328_n by Ovidiu H, on Flickr 38996232_1118297891659640_12141451638996992_n by Ovidiu H, on Flickr 39003863_2159692047435704_4554802621155639296_n by Ovidiu H, on Flickr 38908253_234220177233238_5982434644946059264_n by Ovidiu H, on Flickr 38901268_295020774597426_203052335629336576_n by Ovidiu H, on Flickr 38878219_238641690123848_2123433098157752320_n by Ovidiu H, on Flickr 38882901_2087579334831523_5338305355749261312_n by Ovidiu H, on Flickr 38949135_439673699774006_4679353477283971072_n by Ovidiu H, on Flickr
  7. 2 likes
    Are, dar am scos-o ca sa nu cada prin compartimentul motor. La mine vine din guardian angel. Sursa de boost/vacuum din galeria de admisie nu se duce direct in BPV ci in GA, de acolo se bifurca spre BPV si respectiv spre controllerul de WMI din habitaclu. Doua incursiuni pina spre 220Kmph si coafura rezista:
  8. 2 likes
    Discutia asta despre motoare/motoristi risca sa se transforme intr-una din clasicele discutii in care se generalizeaza la greu pornind de la 2-3-4-..10 experiente personale. Nu orice motorist e un ”idiot gratuit”, la fel cum nu toti manuitorii de volan sunt asi ai soferitului si monumente de prudenta pe 4 roti.
  9. 2 likes
    Ok, reasezarea spoilerului fata a iesit brici, sa vedem cum va arata cind va sari prima data. Cind un spoiler nou nu se aseaza pe suporti noi iar spoilerul de fabrica fara a fi lovit pina la urma ajunge sa se deplaseze nu poti trage alta concluzie decit ca sistemul de prindere este foarte gresit realizat. Ma rog, am sa-l asez pina-l schimb inca odata, dupa care-l voi schimba din nou daca trebuie neaparat. Resoftarea s-ar fi intimplat doar daca se realizau celelalte doua chestiuni, inlocuirea injectorului de WMI si inlocuirea bujiilor. Si s-au realizat toate. N-am facut foarte multe poze. Am lucrat pe indelete si am terminat in doua ore. Am lucrat cu miinile goale pentru a fi sigur ca simt tot si nu pierd suruburi, desi am pierdut prin compartimentul motor una dintre garniturile de la clapeta de acceleratie si am recuperat-o cu un magnet telescopic. M-am murdarit putin insa nu tare, si am lucrat in hainele cu care am fost la birou (pantaloni bleumarin si tricou alb). E un avantaj imens sa ai compartimentul motor al masinii curat daca faci des astfel de chestii! Bujiile vechi nu sint uzate si arata bine. Inelul de negreala e un semn ca amestecul se aprinde lent in general (nu, nu e bogat, doar temporar bogat) dar in rest toate-s identice ca si colorit si uzura (inca nu au ajuns la 0.65mm, fiind calibrate initial la 0.6). Deci nu avem nici un cilindru distrus sau alte trasnai. Dupa ce am desfacut clapeta de acceleratie si am scos flansa adaptoare pentru WMI am pus la treaba menghinuta pentru a desface celalalt injector respectiv pentru a-l infileta pe cel nou. Am folosit injector nou + conector nou, practic am desfacut tot ansamblul injector + cot suport injector + cupla furtun direct de pe flansa. Galeria de admisie s-a pastrat perfect curata. Sealantul sa traiasca! Am pus si clapeta la loc dupa care am inlocuit bujiile cu un set proaspat calibrat la 0.65mm. Noroc ca am avut o garnitura de clapeta de schimb, pentru ca am reusit sa strimb una dintre ele. Asezarea clapetei mi-a luat cel mai mult timp, probabil vreo 20 de minute, unul dintre suruburi pur si simplu nu voia sa intre pe filet. Si pozitia nu e deloc comoda... Pe la bujii nu e urma de ulei sau alte trasnai. Totul e perfect curat, deci motorul e super sanatos. Filetul bujiilor noi l-am dat cu ulei de motor de pe joja, ca sa fie usor de desfacut data viitoare. ...Apoi incet-incet m-am apucat de reasamblat totul: Cit am avut fisele afara le-am desfacut, le-am scos tijele de cupru si le-am pus inapoi arcurile. Motivul este o coloratie ciudata pe tije si mi-e ca nu cumva in timp sa isi piarda din proprietati datorita oxidarii suprafetei. Asa arata spre bujii respectiv spre bobine: ...Si asa arata o bucata proaspata de cupru: Masina merge normal, nu sint scurgeri, etc. Urmeaza sa-i testez performantele cind voi putea, si daca totul e ok ducem vaca la Dealu Floreni la drag racing.
  10. 2 likes
    Astazi a fost putin mai racoare (undeva la 22 grade) si am mai bagat o sesiune de Collinite 476s. E a treia sesiune intr-un an de zile (fix in perioada asta am luat masina) si vopseaua s-a pastrat destul de bine. Cu tot cu spalat mi-a luat cam 3 ore.
  11. 1 like
    In loc de senzori spate mai bine camera.Vezi absolut tot,si te ajuta mai ales cand iesi din parcare cu spatele vazand din ambele unghiuri daca o masina se apropie sau chiar biciclisti.
  12. 1 like
    Suntem liberi la exprimare. TI-ai rupt ceva de vrei doctor? Un exemplu pozitiv in buc, educatia in trafic, care e cam praf si in CJ si in TM. In IS nu am stat. " Si tot la "calitatea vietii" se incadreaza si Petrom, care a fost dat shpaga la austrieci pt. a intra in EU, stia-ti asta ? Bagi benzina in Mazda si se duce in austria." Tu ai impresia ca e ceva moca prin lume? Asta cu libertatile o urla lumea rau de tot pana vine vorba de fapte, in momentul ala toti pleaca la casele lor, sangele propriului cur e mai pretios decat al multimii. Atat de usor e sa induci lumea in eroare in ziua de azi de pff, si asta si pentru ca istoria nu se mai invata, e demult uitata. Azi e plin social media de kkt gen dezvoltare personala, eq and so on, din care majoritatea pricep esenta 0, doar incearca sa imite ceva ceea ce nu ii reprezinta. Avem servicii IT, nu vindem, doar face mentenanta. Sunt foarte putine companii, oameni, care chiar produc si vand in RO. Aici e frustrarea mea in legatura cu promovarea falsa prin media si online legata de RO si vaaai cum vuie IT-u.
  13. 1 like
    M-a dat pe spate glumita ta cu motoscartele. Stiu, esti prea cul pentru a trata serios cuvantul motocicleta. P.S. Ca tot te pricepi la generalizari si caracterizari, mazda aia 6, care probabil zilnic te cara pe tine plus un rucsac, cum se descurca intr-un oras aglomerat precum bucurestiul? Cam cat de necesara/potrivita ai spune ca e? P.P.S. ca tot vorbim de cat de potrivite sunt, motocicletele, alaturi de biciclete si scutere contribuie mai mult la eficientizarea traficului decat un full-size sedan. Sau medium, ce dracu o fi. P.P.P.S. nu am gauri date in evacuare, de altfel nici nu mai am motocicleta. Nu sunt de acord nici cu galagia inutila, dar nici nu ma ofer sa calc un motociclist pentru ca acopera urletul gutural al mazdei mele de 1.3 stand la semafor.
  14. 1 like
    Am completat eu lista ta. Cu plăcere. PS: Exerciţiu de logică: ai un camion şi nu prea merge condus în oraş. Consumă mult, e greu de parcat, nu încapi pe străzi etc. Ce faci? Cumperi un vehicul mai potrivit deplasării prin oraş sau te încăpăţânezi să mergi cu camionul şi te superi când îţi înjurături de la ceilalţi? Cam tot aşa şi cu motoscârţele.
  15. 1 like
  16. 1 like
  17. 1 like
    @victoranton Postarea ta practic nici nu trebuia să conțină detalii despre sursa hărților, din punctul meu de vedere. De curios, dacă ar fi fost vorba despre un card cumpărat de la reprezentanță, te-ai fi dus cu el înapoi? Ai fi făcut plângere la NNG (în definitiv hărțile nu sunt ale Mazda)? Eu "problema" o văd sub formă de dilemă (și asta destul de veche deja): ce alegem, navigație cu sau fără date din trafic în timp real.