Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 09/13/18 in all areas

  1. 5 likes
    Am zis sa fac o prezentare a masinii daca tot imi e drag de ea, am asteptat sa fac un drum mai lung cu aceasta pentru a putea explica mai bine experienta mea pana in acest moment. Am achizitionat masina de la cineva de pe forum ce mi-a ascuns anumite lucruri ce nu puteau fi observate in orase/viteze de pana in 140 km/h, dar nic o problema deoarece problemele s-au rezolvat cu ajutorul celor de la BDT, iar acum masina schimba/prinde viteza ca una noua, problema a inceput de la axul cu came ce era fabricat dintr-un metal mai moale ce se deteriora in timp (arunca span in alte parti ale motorului). Asa pe scurt ca sa va spun ce s-a schimbat la masina (63 linii pe deviz): - conducta turbina/catalizator - piulite, garnituri, oring, simering, suruburi, sigurante, spalat, silicon, spray - set reparatie ax came (inseamna ca a fost schimbat sau reparat?) - ghidaj pompla ulei, intinzator pompa ulei, lant pompa ulei, pinion lant pompa ulei, pinion pompa ulei - ghidaj lant distributie, patina lant distributie, intinzator lant distributie - supape evacuare - set etansare injectoare (ele sunt "faimoasele"saibe? - rola intinzator curea transmisie Masina accelereaza perfect, rapid si are un consum de 8.5 % in Bucuresti, iar combinat de 6.7%. Am fost recent in Grecia cu masina facand in jur de 2.600 km, consumul a fost de 6.7%, autonomia masiniia urcat la 950 km cu un singur plin, dar trebuie mentionat ca la intoarcele am zis sa fiu cuminte si am mers cu pilotul adaptiv activat (viteza maxima 145 km/h), cu cateva exceptii cand am mers cu ~200 km/h in echipa cu un seria 5 si un ford mondeo . Masinii i-am facut detailing interior cu hidratarea pielii si tot ce se mai face pentru piele/plastice (nu stiu tot procesul), dar cand m-am intors din Grecia scaunele au fost putin uscate, le-am refacut foarte usor cu niste servetele umede cumparate din Carrefour ce se numesc Armor All. Masina are un aspect exterior foarte bun, dar ramane sa ii fac totusi o polisare + protectie de ceramica, merita si ea tot ce e mai bun .
  2. 4 likes
    Salutare, Am decis sa cumparam un cx5 G194 4X4 AT6 pentru sotia mea. Mergand la Mazda mi-au spus sa mai astept putin pentru a da comanda cu noua versiune de CX5 Takumi Plus. Livrare in ianuarie 2019 cu urmatoarele imbunatatiri fata de modelul actual: - Piele Nappa maro - Trapa - Cadrane de bord digitale - Comenzile de climatizare noi - Interior negru (stalpi si plafon) - Scaunele noi ventilate - Kit de lumini LED - Jante 19 noi. Model nou. - Apple Carplay si Android auto Sper ca nu am ratat nimic. Momentan trebuie sa mai astept putin pana apare suportul de la producator pentru a putea face comanda si discount-urile pentru noile modele updatate. Culoarea aleasa este White Pearl Snowflake. Am decis sa o si modificam asa cum am facut si cu Mazda 6 actuala si anume jante pe 20 inch (Japan Racing), plafonul si manerele colantate cu negru lucios si sa comand kitul (adaos) bara fata, spate si praguri laterale original Mazda. Am avut o masina in test drive pentru 3 zile. Modelul 2017. Am facut si o simulare stangace in photoshop cu jantele si plafonul negru si adaosurile bara. Topicul cu Mazda 6 modificata si ea. Astept cu nerabrade sa o comandam.
  3. 2 likes
    Prikoke2018 Revin... Nu te lua dupa ceea ce bat campii anumiti angajati ai unei firme de leasing, dupa asa-zisele lor sfaturi. Mergi la ei si rezolva chestiunile legate de numere si certificatul de inmatriculare. Daca masina a fost inmatriculata, deci inregistrata in baza de date a DRPCIV sub un anumit numar, pai acela si numai acela este numarul care iti da dreptul sa circuli... nu numere rosii, nu nimic... In ceea ce priveste certificatul de inmatriculare, acesta trebuie sa se afle in posesia ta, in original. Numai originalul CIV-ului il vor pastra ei, tu avand o copie dupa acesta. Cu alte cuvinte, certificatul de inmatriculare trebuie sa se afle acolo unde este autoturismul, adica la tine, chiar daca esti doar utilizator. Din punct de vedere juridic, certificatul face dovada inmatricularii autovehiculului si deci, a dreptului acestuia de a circula pe drumurile publice. CIV-ul (cartea de identitate a vehiculului) face dovada proprietatii si prin urmare, este firesc sa ramana la proprietar ( firma de leasing). Cat despre ajutorul primit din partea lor in eventualitatea deschiderii unui dosar penal in caz de nu stiu ce, cauta sa uiti acest subiect. Crede-ma, nu-ti doresti sa ajungi prins in rotitele sistemului... Lucrez in domeniu si stiu ce spun.
  4. 2 likes
    De ce nu mai vor sa lucreze? Hai sa luam un exemplu concret - Timisoara vs Fierbinti :). Din cauza IT&C preturile sunt mai mari, probabil dublu, inclusiv la utilitati, legume, fructe etc. Nu vorbim de imobiliare ca e si mai nasol. Eu nu cred ca gunoierul din Timisoara castiga la fel ca si cel din Fierbinti. Vorbim de salariati, la pensionari probabil ca e mai nasol, dar si acolo cei care au lucrat in orase au pensii ceva mai mari..dar tot rau o duc. Cred ca te-ai obisnuit cu binele si nu-ti dai seama cat de rau o puteai duce :). Adica prin simplu fapt ca ai un salar bun deja ai o calitate a vietii imbunatatita. Iti permiti chestiile din mall-ul de care zici de exemplu. Ia gandeste-te cum ar fi fost sa fii in ultimii 10 ani portar sau gunoier. Ai fi avut un salar mai mare in Brasov pe acelasi post decat cel din Salonta sau Fierbinti dar o duceai tot rau, pentru ca stai in Brasov deci ai preturi mai ridicate. Aia cu poluarea e peste tot, nu cred ca e un exemplu bun. Poluare ai fi avut si daca erai portar/gunoier doar ca atunci nu te mai interesa asa tare. Eu inteleg ideea din spatele scutirii, puternic promovata de parlamentarul de la minoritati - Pambuccian. Dar cred ca realitatea de azi e diferita de cea de atunci. Nu cred ca in Ro mai trebuie promovat IT fiind deja bine dezvoltat si nu are nevoie de ajutor. Statul ar putea muta ajutoarele astea sociale catre profesori de exemplu, ca da.. au mai multa nevoie si da.. e o forma de ajutor social. Si eu am lucrat cu indieni si da, asa este precum zici. Dar legat de productivitate, o tara bine dezvoltata adica automat cu salarii mari e mai productiva. Cu alte cuvinte un neamt dezvolta un soft intr-o luna. In India e nevoie de 3 oameni timp de 2 luni sa faca acelasi soft (luam in calcul si seriozitatea lor, trag de timp, multe bug-uri, fixuri intarziate, etc). Poate considerati exagerat ceea ce spun dar un exemplu concret e aviatia militara a Indiei. In 15 ani au dezvoltat un avion care nu e sigur daca se desprinde de la sol, si oricum e deja depasit si daca se ridica in aer (cateva articole despre Tejas pe https://www.rumaniamilitary.ro). Noa.. comparati-l cu Typhoon. Mai este un aspect, dar nu stiu daca se aplica in toate domeniile. Daca o companie are contracte mari intr-o tara, atunci cam trebuie sa produca si local ceva adica angajati local, cu salariile de rigoare.
  5. 1 like
    Here you go http://www.pro-detailing.ro/sonax-plastic-care-wipes-servetele-curatare-plastic-p-1732.html?keyword=serve http://www.pro-detailing.ro/sonax-cockpitcare-wipes-matt-servetele-bord-aspect-mat-p-1735.html?filter_name=cockpit http://www.pro-detailing.ro/sonax-cockpit-spray-matt-effect-green-lemon-spray-curatare-bord-lamaie-verde-p-1737.html?filter_name=cockpit http://www.pro-detailing.ro/sonax-cockpit-cleaner-curatare-plastice-efect-mat-300-ml-p-363.html?filter_name=cockpit&page=2 http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-cockpit-cleaner-solutie-curatare-plastice-p-242.html?filter_name=cockpit&page=2
  6. 1 like
    Da, garantam functionarea corecta a software-ului instalat NU exista tuning care sa fie nedetectabil, atata timp cat masina va merge mai tare decat este proiectata :-) daca e vizibil sau nu la inspectiile periodice tuningul, cu siguranta raspunsul este ca poti sa fii linistit din acest punct de vedere. Codul calibrarii de fabrica nu se schimba.
  7. 1 like
    De evitat Armor All, companie mai proasta ca Chemical Guys, daca se poate asa ceva.
  8. 1 like
    Heh, nu mai zic ca iarasi ma aprind. Din nou se confirma durerea'n pl fata de restu'.
  9. 1 like
    Între timp am fost pe la dealer, cu alte treburi. Referitor la șaibele injectoarelor, mi-au spus, atât tipul de la recepție service, cât și un mecanic, că la modelele FL nu există problema șaibelor. Discuția a început prin a mă întreba din ce motiv am cerut acel deviz estimativ pt verificat sorb și înlocuit șaibe.
  10. 1 like
    Vreau o țară ca afară, dar cu ITP pe nașpa.
  11. 1 like
    Lufturile sunt cam facute. Chiar ne nou vopsita are niste zone usor dubioase in vopsea, dupa ce iese definitiv pe usa o sa ma duc cu ea s-o vada OvidiuH.
  12. 1 like
    Holla boys, revin cu un update la upgrade-ul de led dupa ITP-ul facut astazi la Honda Nord Bucuresti. Astfel ca desi am trecut, am fost avertizat cum ca ar fi putut sa nu ma treaca pana nu pun becurile ce corespund instalatiei masinii. Motivul a fost ca din punct de vedere legal masina trebuie sa fie echipata conform specificatiilor din fabrica, astfel ca montarea oricaror altor lumini inafara celor halogen, cu care vine masina este ilegal, indiferent ca ledurile sunt omologate si certificate. De asemenea luminile de zi erau cel mai deranjante, pentru ca testarea se face intr-un spatiu inchis, ele activandu-se automat astfel ca se aprindeau tot timpul cat masina era pe tester si lumina era foarte puternica fiind un spatiu inchis. Mi-au zis ca pot face niste modificari la filmarea pe care o trimit catre RAR sa fie ok insa legal nu este ok ca sunt montate. La urmatorul ITP mi-a zis sa le dau jos sa vin cu halogene. De asemenea am fost oprit in trafic de catre o masina de politie (dupa ce le-am dat flashuri :)) ) care mi-au spus acelasi lucru. Pana in 2020 la urmatorul ITP, daca nu cumva o vand pana atunci, va sta cu ledurile insa voi fi mai precaut cu lumina.
  13. 1 like
    Inseamna ca s-a inlocuit. Setul de reparatie contine axul nou si ceva piese aferente. da.
  14. 1 like
    Multumesc frumos. Lucrezi la cei de la CarGarantie (Sau cum se numesc)? Partea mea a fost de 1700 lei, restul pana la 13000 lei a fost acoperit de catre garantie. Am baut si o cafea da :)), dar cand am reglat farurile xenon, ce nu imi dau seama daca sunt ok sau nu.
  15. 1 like
    Poti folosi FINISH KARE - 108 TOP KOTE
  16. 1 like
    Sunt IT de la 13 ani, pe atunci era clubul electronistilor, ma simt ofensat de promovarea ridicola a generatiilor noi din IT care se cred Musk, Gates si alte modele. Ma simt ofensat de majoritatea care sunt inca in sat(RO) si se dau nush ce gaurile negre, pe cand in realitate au aceleasi gropi precum orice muncitor de rand, dar ei se promoveaza nush cum. Mazda e o masina ieftina, ca tot o pomenesti, cu 1500-5000E lunar, cam cat se castiga in IT in RO, cam isi permite orice IT sa o conduca. Unii se vor minuna ca la un venit de 3000E nu iti permiti altceva decat Mazda, dar altii cu 4000ron lunar au sh premium, pentru ca in toata promovarea se uita de: casco mumu, rca cel mai ieftin, si 10k km/an. Nu ai ce sa ii ceri ceva aluia de la sat care facea 5km/zi cu boii si caruta. Degeaba am 4000E lunar daca merg prin aceleasi drumuri praf, daca trebuie sa dau spaga la stat pentru ca privatu ma trimite la stat pentru urgente(in RO privatul nu isi asuma riscul) and so on. Ca si bogat in RO ai parte de aceasi infrastructura si servicii (ok, ai de unde sa dai mai multa spaga la spital), de retinut ca poti sa ai putini bani dar MULTE cunostinte in RO, si sa esti 1st in fata bogatiilor, pentru ca mai exista valoare si putere, care nu are in niciuna dintre culturile de pe Terra cu $. La 4000E( e pur exemplu) emigrezi, bun, si unde te integrezi? Intr-o comunitate de RO sau Estici, cand treci granita comunitatii esti privit ca si strain and so on. Deci? De ce sa nu execut basinile IT din RO din start in loc sa emigrez si sa fiu un strain in alte tari? Si Quebec e plin de gropi, MAXIME!!!! De exemplu, logica mea nu bate cu si in UK sunt radare ascunse in tomberoane, dupa logica asta sunt ceva de genul daca vecinul sare de la 4 pe asfalt si eu trebuie sa fac la fel. IT vs VideoChat, same shit, doar ca VideoChat e mai relaxant. Ambele tabere se vad pentru vest sau asia. Produse diferite, balanta e inclinata spre categoria 2. Moralitate nu va exista ever, o sa iei la fel de usor gatul vecinului care iti ameninta sotia, familia, copilul precum in orice film. La baza va exista intotdeauna supravietuirea, taman ceea ce in mediul online si social este total uitat. Fix ceea ce IT-ul o ia as granted. Slava cerului ca mai exista Rusia si China