rue

Membri
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rue

  • Rank
    Junior
  • Birthday 06/12/76

Profile Information

  • Locatie
    Timis
  • Model
    /

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    vvstancu
  1. m am exprimat neclar, daca as da in anumite calcule ma tenteaza rav4, altfel merg spre o mazda 3.
  2. va salut aici pe toti. nu am mai intrat de peste un an cred eu pe acest forum deoarece s-au dus tot de atunci si mazdele din viata mea. sper sa revina. un timp am cochetat sa ma strang pt o rav4 sh in viitor dar mai dau ochi si pe aici. pe mobile.de am mai aruncat un ochi si nu stiu daca trebuie sa platesc CD ul sau sa merg pe benzina de 1.6. ca utilitate as dori HB ul, pt frumusete (am condus 8 luni cred) iubesc sedanul. am avut de 1.6 dar in trafic total dferit de ce e la noi. deci cand eram pe autostrada blocat, cand 140-150... calcaturi la greu uneori, cand domol pe stradute, AC ul permanent aproape. nu am avut niciun drum intre orase. am stat numai in zona metropola cu ea luni de zile. consumul era pe la 9.6 cu pompa. la automata saream pe la 10.5-11.5%. am remarcat ca fugea fata in viraje fortate si ca trenule de rulare (gumele) erau galagioase (45-55 000 km aveau masinile).
  3. scuze pt greselile din topicul de mai sus. poate o sa l editez daca o sa mearga. aseara am incercat treapta a 2 a - 95-100 km/h la 6500 rpms, nu am facut cronometrari si am mers pana la zona rosie. uitasem sa opresc AC ul la distractia asta. am avut in februarie si una automata. au si automat si secvential pe aceeasi cutie de viteze, deci te joci cum vrei. un timp am fol secvential schimband cum voiam deoarece (indica pe bord si treapta in care este in acel moment) la acceleratii schimba prea repede in treapta superioara si uita sa mai si coboare cand reduceai viteza si te trezeai in 4 (cea mai mare) - la 50 km/h, daca accelerai putin mai tare trecea in 3 si neasteptat de repede 4... deci dadea o senzatie de lenesa. consumul l-am simtit mai mare la acea masina fata de manuala desi am plecat in concediu si nu am apucat sa fac mai mult de cateva sute de km cu ea. macar era bine ca avea o stare exceptionala, fara atingeri, tapiterie si functionalitate la bord fiind in stare perfecta.
  4. salut si multumesc de invitatia de a trai si pe acest forum! din decembrie 2006, odata cu schimbarea locatiei si necesitatilor zilnice a trebuit sa inchiriez masina (firma plateste). dupa cateva discutii am reusit sa conving ca masinile de clasa A la inchiriei aici nu sunt sigure (nu au nici macar un airbag) si ele se numesc vechiul accent, kia rio sau yaris (dafara airbaguri). ABS nu e nici la clasa C deci nici la B unde e localizata mazda 3 cu full electric si 2 airbaguri! si uite ca am inceput cu o mazda 3 neagra, cam atinsa pe alocuri dar la traficul de aici ma bucur daca o receptionez cu parti atinse ca in caz ca o mai atinge putin cineva nu mai merg pe la politie pt politza. toate au la inchirieri la hertz in KSA acelasi dotari si motorul de 1,6 benzina. se indica minim benzina 95 dar merge si cu 91 desi se simte. masinile avute pana acum (sunt la a 3 a, intre care am intercalat un chevy lumina cu 6V full) nu au avut nicio problema si toate au avut peste 40 000 km. doar cheie si talpa. motorul mic si cuplul la peste 3200 rpm o face sa necesite turatia chiar si la demaraje banale. consumul meu (am speed roaduri cu 100 limita, roaduri cu 70 pe unde se merge peste 90 de fapt, si autostrada cu 120 pe care poti merge si cu 1-2 si sa stai pe loc la greu) nu a prea trecut de 10%. acum poate putin ca se merge numai cu AC ul permanent de cam o luna. in iarna aveam pe la 8.5-9.6%. Faccam 1000 km numai in oras in fiecare luna. Franade mana nu tine daca nu e intretinuta corecta in timp, astfel sa te ajute in anumite situatii (altele decat pe loc) dar e si o masina mai grea. are o forma foarte frumoasa la exterior si interior dar in interior cei care folosesc Chevrolet (nu aveo, ci optra, lumina..) spun ca mazda 3 e mai galagioasa de la trenul de rulare si motor. motorul se aude placut si parca si lui ii placecand se aude, spre deosebire de hunday accent unde parca striga "lasa-ma!" Imi pare rau ca acest forum nu are atasare de fotografii sa va arat pe actuala credincioasa mazda3. este foarte joasa si involuntar ating cu spoilerul la inrari / iesiri in parcarile subterane sau atinge cu pragurile la denivelarile de viteza putin mai inalte luate mai tare de 5 km/h pe auostrada am mers cu 180 si am prins politia din urma si tinand cont ca peste 160 incepi sa numeri zilele de inchisoare m-am domolit. cand rulezi la 120 imediat si placut urci in viteze superioare.140- 160 -180 si senzatia de siguranta e mentinuta combinata cu placerea. in viraje e ascultatoare si simti ca merge pe unde vrei tu chiar si cand tragi in volan tare. mai vorbim!