thefane

Membri
  • Content count

    1612
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

thefane last won the day on August 19 2012

thefane had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

2 Followers

About thefane

  • Rank
    ****

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2001 profile views
  1. Si noi, si noi: Cu sunet!
  2. Mersi de aprecieri! Daca va place, dati si un like pe Vimeo, se va bucura prietena mea, si merita . Apropos de powerslide, am scartait de cateva ori, dar nu prea ai cum sa iti dai seama din filmuletul asta, si fara soundtrack-ul original. Plus ca am filmat in total vreo 2 ore, stiu eu daca a ales ea si vreo secventa cu derapaj...
  3. Incearca sa vb cu Catalin Negescu, acum cred ca e la Arian Nord, in general cu mine a fost f ok, poate are vreo influenta in acest service. In plus Cosmin Zelinschi mi s-a parut ok la Arian Vest. Oricum nu e normal sa umbli dupa unul sau altul sa iti dea dreptul tau. Imi pare rau sa aud ca Arian a ajuns asa... Ultima oara cand i-am folosit pentru garantie (acum vreo 2 ani), a fost ca sa imi scihmbe un disc de frana pe spate, la 99,000+ km la bord... Si nu e normal nici masina sa consume ulei asa...
  4. N-am mai postat de mult, dar sper sa va placa asta: Cand a vazut cum conduc si ce, prietena mi-a facut cadou o camera GoPro Hero 2 (motorsports edition). Am facut o tura de proba intr-un weekend: Ne-am dus pe Transfagarasan si ne-am intors pe Transalpina. Apoi tot prietena mea a montat cateva secvente intr-un filmulet: Enjoy
  5. Hmh, eu sau nu imi dau seama, sau nu am problema. Drept ca B35TIE nu are decat ~170k km... .
  6. Recomand si eu Caska. Am de mai mult de un an si merge fara probleme, bat in lemn. Am updatat si hartile intre timp, etc. Doar ca eu nu mai am amplificatorul de Bose, l-am scos cu totul si subwoofer-ul l-am inlocuit cu unul real.
  7. Ei bine, uite ca tocmai le-am comparat . Si amundoua au fost facute sa mearga pe sosea . Sincer nu mi se par asa de diferite, din contra. Mi se pare ca au exact acelasi use-case, doar ca MPS e mai salbatica/fun si mai scumpa pentru asta. DPDV confort, cred ca diferentele nu sunt date de masina in sine, ci de chestii care nu tin de model: - greierii de la 160k km vs soliditatea de la 5k km - 45/R18 vs 65/R15 Bag mana in foc ca octavia asta cu aceleasi roti si aceiasi km se simte f aproape la fel (dpdv confort) ca un MPS cu Koni FSD. Acestea fiind zise, si la acelasi consum, versatilitate, etc., mi se pare o comparatie mult mai putin complexa decat altele: Dau x EUR in plus pentru inca 100 CP?
  8. Salut everybody! Nu am mai scris de 1000 de ani... S-au schimbat chestii la mine, nu prea mai am asa mult timp... Inainte sa incep subiectul sa va dau un update: B35TIE (Mazda 3 MPS din 11.2007, pentru cei mai noi) a trecut de 160,000 km. Indraznesc sa cred ca e cel mai longeviv MPS, probabil din Europa . In continuare fara probleme. Nici de ambreiaj, nici de turbina, nici de mancat vreo picatura de ulei... bat in lemn... Peste vreo 10k probabil va trebui sa schimb (din nou) capetele de bara (200 RON or so, cinste drumurilor noastre). Ieri am primit de la noul job masina de servici (temporara). Skoda Octavia TSI, 1.8 turbo benzina, 160 CP. Masina nu e puturoasa dar nu e nici MPS... Aseara am bagat un drum pana in Vama (cu Octavia). Mi-am facut un obicei de a face primul drum cu orice masina noua (pt mine) pana in Vama. Cateva impresii initiale: Confort: Sorry, dar Octavia are 5k km, B35TIE 160k... Octavia jante de 15" (!) deci niste baloane de camion, aproape ca nu simti ca ai drum sub tine. B35TIE are jante de 18, si cu toate amortizoarele Koni FSD, nu recupereaza. Scaunele sunt excelente la B35TIE, OK la Octavia, 500+ km si nici o durere de spate. Acceleratie: Octavia nu e lenesa, a fost aproape o surpriza placuta, dar nu e nici MPS. Octavia are turbo lag mai mare (supriza, ma asteptam ca la MPS sa fie obosita turbina), este overall mai putin responsive (nu doar mai putin violenta cand raspunde, stiu diferenta). Reprizele 80-120 sunt: MPS in a 3a: 2.9s, in a 4a 3.9s, Octavia in a 3a 4.8s, in a 4a 6.8s. Stabilitate: Octavia se inclina clar mai mult, simti ca se rostogoleste... E o curba intre Mangalia si 2 Mai, pe care cu B35TIE o iau cam cu 120, cu Octavia nu am avut @#$ie sa ii dau mai mult de 105... Poate e doar problema de @#$ie... La drum lung... Octavia e mai silentioasa, mai lina, recunosc. E usor sa mergi repede si constant cu ea, pe un drum absolut gol. Am scos Vama Veche - Bucuresti (sfarsitul autostrazii) 2h03m. Overall Bucuresti - Vama - Bucuresti au fost 4h40m, cu opriri, plin, etc. Consumul... e cam la fel. La drum lung Octavia e mai economica (cel putin pe la 150), cam cu 1 l/100km. In oras sunt la fel. Am scos cu ea si 14% (cand cu B35TIE zic eu ca as fi scos un 13%), am scos si 10.6 %, cand cu B35TIE as fi scos probabil 11%. Concluzie... nu am... Fiecare cu treaba ei... Pt cineva care trebuie sa aleaga pe banii lui, daca nu ai bani de MPS, merge si Octavia. Ca masina de firma, e destul de OK sa merg cu ea prin oras ca sa nu mai pun km pe B35TIE, si sa merg cu B35TIE cand e de fun...
  9. Tocmai am "incercat" Modern Warfare 3... Sa vad cum se vede... 2 ore mai tarziu nici nu mai stiu daca m-am oprit sa beau apa, sa ma duc la buda, sau ceva de genul. Catchy rau. Din pacate (pt Skyrim) mai catchy decat Skyrim. Nu stiu care are Skyrim, dar ii lipseste ceva... Citesc A Clash of Kings (a 2a carte din A Song of Ice and Fire, unde prima e A Game of Thrones), si Skyprim (sau Oblivion) sunt personificarea atmosferei din carte, asa ca dupa cateva zeci de pagini imi vine pofta de joc... care dupa ce ma joc 1-2 quest-uri imi trece...
  10. Are o grafica de mori! Si l-am asteptat ca pe altceva, fan fiind al lui Oblivion. Insa ma dezamageste sistemul de meniuri, mi se pare mai greu de folosit si mai putin intuitiv decat la Oblivion, un pas inapoi. PLus jocul insusi care mi se pare mult mai usor...
  11. EU joc mai nou League of Legends, RTS online. Destul de frustrating, dar prin asta un fun intens si la obiect, un fel de pastila...
  12. Mah, a fost prima intrebare. Au zis ca nu e o greseala, nu au altceva ce sa imi trimita pt masina mea. FSD am luat de la wolksparts... google it, sper sa gasesti site-ul... au fost gen 2k RON + TVA ceea ce mi s-a parut ok...
  13. Imi dau seama ce rezistente sunt...
  14. Amortizoarele billstein B6 de Mazda 3 nu se potrivesc pe Mazda 3. Cel putin nu pe MPS. Au incercat cei de la Arian in toate felurile, pana la urma mi-am luat banii inapoi de la Billstein, pe baza pozelor care arata clar ca nu au toate prinderile celor stock, au surubul mai gros in capat si in speta nu pot fi puse pe masina. Deci billstein B6 exclus. sachs-urile nu stiu cum sunt. De FSD pe care le am de 70k km sunt f multumit. Nu zic ca sunt ok, fara test, ca imi da Mituc peste nas, dar par ok, zic eu ca stiu dupa ce sa ma uit la un amortizor... . Nu schimba arcurile. Nu cred ca are vreun sens sa cobori masina, sau in general sa pui suspensii mai tari. Eu am vrut mai moi decat stock, si chiar si asa sta masina super ok... Condusul nu sta in barbierit toate bordurile si mers cu ea ca pe capra . Plus ca majoritatea pasagerilor nu vor aprecia, din contra...
  15. Am niste anvelope Toyo Proxes T1R pe 17, pe care le-am adus din depozitare in debara ca mi-a zis cineva ca le ia si nu le-a mai luat. Daca ma scapi de ele ti le las ieftin-ieftin