thefane

Membri
  • Content count

    1612
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Posts posted by thefane


  1. Mersi de aprecieri! Daca va place, dati si un like pe Vimeo, se va bucura prietena mea, si merita :).

    Apropos de powerslide, am scartait de cateva ori, dar nu prea ai cum sa iti dai seama din filmuletul asta, si fara soundtrack-ul original. Plus ca am filmat in total vreo 2 ore, stiu eu daca a ales ea si vreo secventa cu derapaj...


  2. Incearca sa vb cu Catalin Negescu, acum cred ca e la Arian Nord, in general cu mine a fost f ok, poate are vreo influenta in acest service. In plus Cosmin Zelinschi mi s-a parut ok la Arian Vest. Oricum nu e normal sa umbli dupa unul sau altul sa iti dea dreptul tau. Imi pare rau sa aud ca Arian a ajuns asa... Ultima oara cand i-am folosit pentru garantie (acum vreo 2 ani), a fost ca sa imi scihmbe un disc de frana pe spate, la 99,000+ km la bord...

    Si nu e normal nici masina sa consume ulei asa...


  3. N-am mai postat de mult, dar sper sa va placa asta:

    Cand a vazut cum conduc si ce, prietena mi-a facut cadou o camera GoPro Hero 2 (motorsports edition).

    Am facut o tura de proba intr-un weekend: Ne-am dus pe Transfagarasan si ne-am intors pe Transalpina.

    Apoi tot prietena mea a montat cateva secvente intr-un filmulet:

    Enjoy ;)

    2 people like this

  4. Recomand si eu Caska. Am de mai mult de un an si merge fara probleme, bat in lemn. Am updatat si hartile intre timp, etc. Doar ca eu nu mai am amplificatorul de Bose, l-am scos cu totul si subwoofer-ul l-am inlocuit cu unul real.


  5. Ok, dar nu poti compara octavia de 160cp su 3MPS :) La oricare criteriu le-ai compara, fiecare a fost facuta pentru opusul celeilalte :)

    Ei bine, uite ca tocmai le-am comparat :). Si amundoua au fost facute sa mearga pe sosea :p. Sincer nu mi se par asa de diferite, din contra. Mi se pare ca au exact acelasi use-case, doar ca MPS e mai salbatica/fun si mai scumpa pentru asta.

    DPDV confort, cred ca diferentele nu sunt date de masina in sine, ci de chestii care nu tin de model:

    - greierii de la 160k km vs soliditatea de la 5k km

    - 45/R18 vs 65/R15

    Bag mana in foc ca octavia asta cu aceleasi roti si aceiasi km se simte f aproape la fel (dpdv confort) ca un MPS cu Koni FSD.

    Acestea fiind zise, si la acelasi consum, versatilitate, etc., mi se pare o comparatie mult mai putin complexa decat altele: Dau x EUR in plus pentru inca 100 CP?


  6. Salut everybody!

    Nu am mai scris de 1000 de ani... S-au schimbat chestii la mine, nu prea mai am asa mult timp...

    Inainte sa incep subiectul sa va dau un update:

    B35TIE (Mazda 3 MPS din 11.2007, pentru cei mai noi) a trecut de 160,000 km. Indraznesc sa cred ca e cel mai longeviv MPS, probabil din Europa :). In continuare fara probleme. Nici de ambreiaj, nici de turbina, nici de mancat vreo picatura de ulei... bat in lemn... Peste vreo 10k probabil va trebui sa schimb (din nou) capetele de bara (200 RON or so, cinste drumurilor noastre).

    Ieri am primit de la noul job masina de servici (temporara). Skoda Octavia TSI, 1.8 turbo benzina, 160 CP.

    Masina nu e puturoasa dar nu e nici MPS...

    Aseara am bagat un drum pana in Vama (cu Octavia). Mi-am facut un obicei de a face primul drum cu orice masina noua (pt mine) pana in Vama.

    Cateva impresii initiale:

    Confort: Sorry, dar Octavia are 5k km, B35TIE 160k... Octavia jante de 15" (!) deci niste baloane de camion, aproape ca nu simti ca ai drum sub tine. B35TIE are jante de 18, si cu toate amortizoarele Koni FSD, nu recupereaza. Scaunele sunt excelente la B35TIE, OK la Octavia, 500+ km si nici o durere de spate.

    Acceleratie: Octavia nu e lenesa, a fost aproape o surpriza placuta, dar nu e nici MPS. Octavia are turbo lag mai mare (supriza, ma asteptam ca la MPS sa fie obosita turbina), este overall mai putin responsive (nu doar mai putin violenta cand raspunde, stiu diferenta). Reprizele 80-120 sunt: MPS in a 3a: 2.9s, in a 4a 3.9s, Octavia in a 3a 4.8s, in a 4a 6.8s.

    Stabilitate: Octavia se inclina clar mai mult, simti ca se rostogoleste... E o curba intre Mangalia si 2 Mai, pe care cu B35TIE o iau cam cu 120, cu Octavia nu am avut @#$ie sa ii dau mai mult de 105... Poate e doar problema de @#$ie...

    La drum lung... Octavia e mai silentioasa, mai lina, recunosc. E usor sa mergi repede si constant cu ea, pe un drum absolut gol. Am scos Vama Veche - Bucuresti (sfarsitul autostrazii) 2h03m. Overall Bucuresti - Vama - Bucuresti au fost 4h40m, cu opriri, plin, etc.

    Consumul... e cam la fel. La drum lung Octavia e mai economica (cel putin pe la 150), cam cu 1 l/100km. In oras sunt la fel. Am scos cu ea si 14% (cand cu B35TIE zic eu ca as fi scos un 13%), am scos si 10.6 %, cand cu B35TIE as fi scos probabil 11%.

    Concluzie... nu am... Fiecare cu treaba ei... Pt cineva care trebuie sa aleaga pe banii lui, daca nu ai bani de MPS, merge si Octavia. Ca masina de firma, e destul de OK sa merg cu ea prin oras ca sa nu mai pun km pe B35TIE, si sa merg cu B35TIE cand e de fun...

    1 person likes this

  7. Tocmai am "incercat" Modern Warfare 3... Sa vad cum se vede... 2 ore mai tarziu nici nu mai stiu daca m-am oprit sa beau apa, sa ma duc la buda, sau ceva de genul. Catchy rau. Din pacate (pt Skyrim) mai catchy decat Skyrim.

    Nu stiu care are Skyrim, dar ii lipseste ceva... Citesc A Clash of Kings (a 2a carte din A Song of Ice and Fire, unde prima e A Game of Thrones), si Skyprim (sau Oblivion) sunt personificarea atmosferei din carte, asa ca dupa cateva zeci de pagini imi vine pofta de joc... care dupa ce ma joc 1-2 quest-uri imi trece... :(


  8. Skyrim!

    Are o grafica de mori!

    Si l-am asteptat ca pe altceva, fan fiind al lui Oblivion.

    Insa ma dezamageste sistemul de meniuri, mi se pare mai greu de folosit si mai putin intuitiv decat la Oblivion, un pas inapoi. PLus jocul insusi care mi se pare mult mai usor...


  9. Probabil thefane a primit un reper gresit, pe forumurile din germania misuna diversi cu B6, B8 si kit B12 (care e b8+arc) si nu s-au plins de instalare.

    Insa si aceste amortizoare au mai multe release-uri, de exemplu kitul de b14 pe care-l am eu, unul mai vechi, are si el o gilma (problema e rezolvata, insa mi-a mincat zile din viata).

    Mah, a fost prima intrebare. Au zis ca nu e o greseala, nu au altceva ce sa imi trimita pt masina mea.

    FSD am luat de la wolksparts... google it, sper sa gasesti site-ul... au fost gen 2k RON + TVA ceea ce mi s-a parut ok...


  10. Eu sunt chiar multumit de iphone-uri :) De 3 ani folosesc strict numai asa ceva si am trecut prin toate.

    Imi dau seama ce rezistente sunt... :p

    Acum la iPhone4 am inteles ca daca il scapi si se loveste cu marginea geamului de o suprafata tare (gen asfalt) acesta se sparge, lucru care la iphone 3g si 3gs nu se intampla (am fost eu testele de rezistenta din greseala).


  11. Amortizoarele billstein B6 de Mazda 3 nu se potrivesc pe Mazda 3. Cel putin nu pe MPS. Au incercat cei de la Arian in toate felurile, pana la urma mi-am luat banii inapoi de la Billstein, pe baza pozelor care arata clar ca nu au toate prinderile celor stock, au surubul mai gros in capat si in speta nu pot fi puse pe masina.

    Deci billstein B6 exclus. sachs-urile nu stiu cum sunt. De FSD pe care le am de 70k km sunt f multumit. Nu zic ca sunt ok, fara test, ca imi da Mituc peste nas, dar par ok, zic eu ca stiu dupa ce sa ma uit la un amortizor... :p.

    Nu schimba arcurile. Nu cred ca are vreun sens sa cobori masina, sau in general sa pui suspensii mai tari. Eu am vrut mai moi decat stock, si chiar si asa sta masina super ok... Condusul nu sta in barbierit toate bordurile si mers cu ea ca pe capra :). Plus ca majoritatea pasagerilor nu vor aprecia, din contra...


  12. Yes!! Nu mi se mai intrerupe alimentarea la toti consumatorii cind p0rnesc motorul! Si senzatia de motor rece dispare si mai repede acum.

    Serios?!?! Si eu mi-am schimbat bateria (si unul din efecte a fost ca nu a mai scos fum alb (!)), dar de omorat consumatorii tot ii omoare la pornire... wtf?


  13. Ce spun astia pe hartie mi se pare atat de putin relevant...

    Cert e ca pot sa confirm din experienta: la mers la consum MPS-ul meu a consumat mai putin decat un GTi (si decat un Megane RS ca sa nu mai spun de Impreza WRX, while at it).

    Cu S3 sau R n-am avut ocazia sa testez, dar alta informatie anecdotica pe care o am fist hand este despre un S3 pe care l-am investigat la un moment dat ca sa il cumpar, si in istoricul de service am gasit reclamatie ca ar consuma 22-23% in oras. Rezultatul investigatiei la PBN: asa e normal. Asta plus alte interventii in service de care proprietarul "nu stia" m-au facut sa nu il cumpar, dar nah...

    A, si mai am un amic care are A3 cu motorul de GTI (200 CP) si care imi zice niste scoruri la consum sensibil mai mari decat B35TIE, si care fix acum o sapt a avut ocazia sa mearga mvreo 2-300 km cu B35TIE, si a fost entuziasmat (si f surprins, in bine, de consum)...

    Ce am observat e ca variaza consumul si cu 20% in functie de benzina... :(


  14. Vreau si eu sa incurc astfel o sedinta in plen al camerelor reunite ale parlamentului... iar mosorelele de hirtie sa aiba ckt la mijloc.

    De ce doar la mijloc? Daca nu se desira de tot? Risipest cktul degeaba...


  15. Mama de cand nu am mai scris... :)

    Deci, de acord cu mituc, nu prea scoti sub 7% consum real cu 3 MPS. Ce e f posibil e ca si Mk2 sa minta ca si Mk1, si asa imi arata si mie consumuri de-astea, dar cand faci plinul te intrebid aca nu e gaurit rezervorul...

    1 person likes this

  16. Cind se aprinde becul de benzina mai ai cam 6-7l.

    Daca mergi cu a 6-a cu 80-90 (1900-2100rpm) iese un consum probabil de 5-6l/100 daca nu te deranjeaza nimeni si mergi constant asa. Insa e de mers asa doar cind esti pe rosu.

    La mine raman 10l cand se aprinde. Probat in repetate randuri. Am mai mers si 70km dupa ce CB imi arata 0 ramasi...


  17. Eu am discuri EBC Turbo groove si placute redstuff (si furtune din alea metalice).

    De scartait nu au scartait niciodata dar simteam in frane striatiile: in pedala se simtea ca un ABS f fin iar ca sunet era un fel de vuiet, gen motorul in frana de motor un pic potentat. Iar pe la 130 imi tremura volanul la franare.

    Nimic neasteptat, mi-a zis ca vor trebui alezate pe masina, ba chiar a fost surprins de cat de mici au fost probelemele. In weekend am fost la alezat si toate aceste manifestari par sa fi disparut. Sunt ok acum. De franat, franeaza... Oricum nu prea inteleg eu care e faza cu sistemele de franare, ca bottle-neck-ul e frecarea dintre roata si asfalt (si respectiv performanta ABSului). Am mers si metal pe metal, si tot blocheaza roata daca vrei, dincolo de asta nu prea mai conteaza... Just my 2 cents...


  18. 2.3DISI cred ca se "lasa" cam dupa 7-8k sau ceva, daca-mi aduc eu bine aminte. Consumul nu e punctul lui forte dar daca ai grija de el iti va scoate acelasi consum si acum si la 200k km probabil.

    Word! Cel putin la 133k inca are acelasi consum...