ALXege

Membri
  • Content count

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

ALXege last won the day on May 1

ALXege had the most liked content!

Community Reputation

109 Excellent

About ALXege

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Model
    MX-5
  1. Inspirat de vremea nesperat de buna pentru o toamna tarzie, vineri seara mi-a incoltit o idee: oare Transfagarasanul o fi practicabil? Asa ca sambata, nu tocmai dimineata, am pornit spre Curtea de Arges, singur in masina, insotit doar de un USB stick cu muzica buna. Decizia nu ar fi putut fi mai inspirata, Transfagarasanul fiind aproape pustiu (am intalnit doar doua masini pe toata urcarea). Din pacate, drumul s-a oprit la portile tunelului din varf, inchise, n-am putut deci ajunge propriiu-zis la Balea Lac. Dar a fost suficient sa admir superbul peisaj de toamna, dar si sa ma bucur de drumul virajat si farmecul motorului aspirat. Desigur, a fost timp si loc suficient si pentru poze
  2. Desigur, desi reperele cu adevarat importante le-am mentionat deja in primul post. Restul detaliilor tin de preferintele fiecaruia, despre cate nopti vrea sa petreaca pe drum, ce distante este confortabil sa parcurga etc. Daca vrei sa urmezi fix traseul nostru, am facut asa: D1: Bucuresti - Sebes (am plecat seara, dupa serviciu) D2: Sebes - Golling an der Salzach (in apropiere de Salzburg) D3: Golling an der Salzach - Eagle's Nest - Luxemburg; ai la dispozitie 3-4 ore pentru a vizita Eagle's Nest D4: Luxemburg - Bruxelles; ai la dispozitie mai mult de jumatate de zi pentru a vizita Luxemburg inainte de a pleca spre Bruxelles Din Bruxelles am facut excursii dus-intors de cate 1 zi (timp ultra-suficient pentru a lua pulsul orasului) catre Gent, Anvers si Rotterdam. Primele doua sunt fabuloase, cel de-al treilea nu m-a impersionat cu nimic. Daca esti pentru prima data in zona recomand sa inlocuiesti Rotterdam cu Brugge (pe care eu l-am vizitat cu alat ocazie). Tot din Bruxelles am plecat 2 zile in Champagne. D1: Bruxelles - Reims - Verzenay - Brugny-Vaudancourt; am innoptat aici si recomand cu toata inima cazarea asta D2: Brugny-Vaudancourt - Epernay - Le Mesnil-sur-Oger - Bruxelles Noi ne-am plimbat mult si fara rost, deseori ne abateam intentionat de la traseul recomandat de navigatie, furati fiind de peisaj. Doar sa ai grija sa dezactivezi autostrazile odata ajuns in zona, caci de la Reims la Epernay teoretic e mai rapid sa ocolesti pe autostrada decat sa o tai printre dealurile cu vita de vie, dar ala e tot farmecul. Returul in tara a fost asa: D1: Bruxelles - Viena; ajungi seara tarziu, poti cel mult sa iei masa de seara undeva in centru, nu te baza pe vizita orasului D2: Viena - Bucuresti Ce-am uitat sa scriu in postul precedent: consumul mediu de combustibil de 6,4l/100km
  3. Cu ocazia Marelui Premiu de Formula 1 al Belgiei, am pus la cale #miataroadtrip3, adica un circuit de 10 zile si 6000km prin Europa. Destinatia principala a fost Bruxelles-ul, dar am petrecut o noapte pe drum in Alpii austrieci, in apropiere de Salzburg, am urcat a doua zi la Eagle's Nest (celebra resedinta de vacanta a lui Hitler din munti pe care am ratat-o la mustata anul trecut, in concediul din Bavaria), si o alta in Luxemburg, vizitand a doua zi orasul. Drumul de dus n-a fost lipsit de peripetii, fiind la un pas sa ramanem fara benzina in Germania, in apropiere de granita cu Luxemburg. Cum socoteala de acasa nu se potriveste niciodata cu cea din targ, ora 10 de esttimata pentru ajungerea la destinatie in Luxemburg a fost data peste cap de traficul de duminica si sfarsit de August (si deci concedii), dar si de nenumaratele lucrari de pe autobahn-ul Germaniei. Asta, plus inexistenta unei benzinarie pe autostrada pe o distanta de mai bine de 200km, ne-a facut sa iesim din autostrada la o ora trecuta bine de miezul noptii, in cautarea unei benzinarii deschise. Am gasit-o intr-un final, cand masina mai arata range 4km In Bruxelles am petrecut efectiv o singura zi, explorand zilnic alte desinatii adiacente: Gent, Rotterdam, Anvers. Highlight-ul excursiei a fost insa fara indoiala regiunea Champagne, din Franta, unde am petrecut si o noapte. Cele 6 "drumuri ale sampaniei", croite intre Reims si Epernay, au fost parca create pentru a fi explorate intr-o Miata! Din pacate, nu am reusit sa suprind in poze frumusetea locurilor, oricat m-am straduit. Va trebui deci sa ma credeti pe cuvant: daca aveti de planificat o vacanta cu Miata si nu stiti unde, luat in considerare destinatia asta! Singurul regret la final a fost ca n-am petrecut o noapte in plus in zona.. Despre cursa de F1 nu va povestesc, cei ce sunteti pasionati presupun ca ati urmarit-o. Eu sunt fan Ferrari si totodata il simpattizez pe Leclerc, deci va puteti imagina ce bucurie ca am asistat pe viu la prima victorie a echipei favorite in sezonul curent, si mai ales la prima victorie a pilotului favorit din cariera. Pacat insa de tragedicul accident a lui "Tonio" O experienta deosebita pe drum a fost faptul ca m-am intersectat cu multe Miate si absolut toti au salutat, zambit, etc. Pe drumul dintre Luxemburg si Bruxelles am mers ~100km pe autostrada din Ardeni in compania unui NA galben impecabil, care m-a intampinat cu popping headlights In rest, despre masina, initamplate in ultiima perioada: - cu ocazia acestui concediu am depasit pragul de 35k km - am fost nevoit sa inlocuiesc cauciucurile din fabrica - Bridgestone Potenza S001; cautand un raport calitate/pret cat mai corect, am optat pentru Goodyear Eagle F1 Asymetric 3; din pacate, sunt foarte dezamagit de prestanta lor, rup aderenta infinit mai usor decat Bridgestone-urile de fabrica, atat pe tractiune cat si pe franare - maine dimineata sunt programat pentru inlocuire cutie de viteze; nu e nimic grav, un suierat dezvoltat pe deccelerare si schimbare de treapta, however, sunt extrem de dezamagit de felul in care au decurs discutiile cu service-ul si mai apoi cu Mazda Romania
  4. Foarte draguta buburuza, bravo Codrin pentru restaurare si pentru prezenta de azi la Retro Racing!
  5. Cu parere de rau, confunzi sigur masina! Singura data cand am mers cu ea pe Cheia a fost la Prejmer, cand eram intr-o coloana de alte multe MX-5-uri, si asta doar la dus (pe sensul Bucuresti>Brasov). In plus de asta, n-as depasi niciodata intr-o curba de 130 de grade pe motiv de lipsa vizibilitate, si cu siguranta nu cu 100-110
  6. Cum o astfel de pasiune uneste oameni foarte diferiti, ce activeaza in viata de zi cu zi in fel si fel de domenii, ma gandesc ca poate fi util sa cerem aici un sfat, o parere, sau chiar sa contractam ajutor de specialitate (asta a sunat rau ) Incep eu: Caut front-end web developer project-based pentru ~2 luni. Prefer pe cineva care sa poata lucra full-time, de la sediul nostru din Bucuresti (zona Universitate), dar sunt deschis si unor colaborari part-time si/sau de la distanta. Necesita experienta cu vue.js (sau React, in masura in care este cineva cu multa experienta care se poate adapta repede).
  7. Dupa multiple trial&error (initial o simpla reincarcare cu freon, apoi o-ring-uri, apoi vaporizator si ar fi urmat ceva conducte pe la interior), am ajuns sa discut direct cu Daniel, seful de service de la Arian Vest. Mi-a inteles frustrarea si si-a dat interesul, dupa ceva research a depistat si problema, una din conductele AC care traverseaza pe langa lonjeron carapase datorita vibratiilor motorului. Pare-se ca e o problema comuna la MX-5 ND, aviz si altor posesori care s-ar putea lovi de aceasi problema pe viitor. Intre timp, racoare in masina, aproape ca uitasem cum e dupa aproape 2 luni de nefunctionare Stiu parerea voastra despre Arian Vest, nici experienta mea de pana acum nu a fost tocmai fericita, insa au compensat 2 oameni destul de bine-voitori, Marius de la receptie service si Daniel, seful de service. Sper sa-i vizitez cat mai rar, preferabil doar pentru revizii, insa la final mi-au dat cumva increderea ca se pot intampla lucruri bune si in acest service.
  8. La pasager lucrurile sunt si mai inghesuite din cauza tunelului pentru transmisie, senzatia mea e ca si bordul e putin impins spre dreapta. In plus, scaunele Recaro sunt mai adanci, stai sigur mai jos si posibil putin si mai in spate. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Ai probat RFul cu scaune normale sau era Revo Top cu Recaro? Ma indoiesc sa fi repozitionat ceva in interior.. poate era o idee buna sa te las sa incerci si pozitia de la volan, eu nu contest ca nu incap oameni si de 1.90, doar ca nu cred ca e prea placut sa conduci astfel masina.. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Bun, luat masina dupa ce s-au inlocuit doua o-ring-uri la cuplajul unei conducte. Dupa lungi stationari in garaj (peste noapte acasa sau dupa o zi intreaga la birou) baga rece imediat dupa pornire, insa temperatura aerului suflat scade in timp pana ce in cateva minute baga aer "de-afara".. Cum saptamana viitoare este scurta, mai bagam o fisa la service peste 2 saptamani.. Noroc ca e decapotabila! Altfel, sa mai punem niste poze, nu-s chiar fresh, dar sa ramana aici pentru posteritate
  11. Daca datele din link-ul indicat de tine sunt corecte, inseamna ca nu au specificatiile OEM. Afaik, ET-ul original e 45. Dealtfel, la mine asta era si motivul pentru care luasem in considerare JR, cautam un setup care sa impinga rotile 10-15mm mai in exterior.
  12. Da, Arian. Din pacate, nu stiu cum au ajuns la concluzia asta; intrucat nu am avut timp de pierdut in reprezentanta, am lasat masina la prima ora si a preluat chiea prietena mea la sfarsitul programului. Cand vine piesa o sa fac tot posibilul sa asist si eu la montaj astfel incat sa inteleg ce s-a intamplat.
  13. Ce config (latime, ET)? M-am tot invartit si eu in jurul Japan Racing, pana la urma am luat OEM..
  14. Nu prea.. oricum, senzatia mea e ca totul s-a intamplat brusc, a mers perfect pana sambata, cand deodata nu a mai bagat rece. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Nici japonezele "nu mai ie ce-a fost" 20k km si prima problema: pierdut tot freonul pe la nu-stiu-ce conducte de prin habitaclu; comandat piesa (pe garantie, evident), termen de livrare 1 saptamana.. Top Down si full speed ahead!