Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Daemon444

Membri
  • Content count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About Daemon444

  • Rank
    Junior
  • Birthday 03/04/87

Profile Information

  • Locatie
    Timis
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    criswork02@yahoo.com

Recent Profile Visitors

1087 profile views
  1. Alternatorul verifica-l.
  2. eu l-am schimbat prin 2013 cu mobil atf 3 prin 2013. e totul ok de atunci.
  3. daca schimb ce se vede in poza asta trebuie refacut unghiul pe spate? multumesc.
  4. da stai putin la motorul asta se pune fara DPF ... cel cu DPF e pt alea cu filtru fara lichid. acelasi ulei dar fara DPF se pune
  5. Pe benzinarul de Mazda 323 GTX 4WD 1.8 DOHC aveam turbina originala din 1990 cu 260k si mergea ceas ... rupea... Na vezi acuma dpf si diesel... Pe fordul lu frameteo cu DPF fara aditiv acelasi motor numa 90 de cai turbina era inca buna la 180k dar injectorele praf (saibele cel putin). La mine nu sunt sigur daca sunt bune saibele inca... am curatat acolo la nr 4 si revin sa va spun daca chiar e asa. Mazda sunt bune benzinarele chiar daca consuma mai mult... sau erau bune.
  6. Multumesc pentru raspunsuri. Primul injector pare mai afumat ... da numai partea de jos... nu-mi dau seama daca e ulei de la buson sau de unde exact... celelalte 3 sunt perfect curate. Gaze nu simt in masina deocamdata. Cu tremuratul inca face asa, dar numai cateodata cand o apuca. De obicei cand e cald motorul opresc si dupa il pornesc si plec iara. Am sa incerc sa fac un video sa vedeti si voi cum face (cand se mai incalzeste vremea). O sa schimb si suportul la motor(la pasager) cu toate ca nu a curs nimic din el poate e slabit sau crapat si nu-mi dau seama. Volanta si fulia de la acesorii cum se manifesta?
  7. Masina are 150k cu DPF original (aditiv completat) ... singura eroare e cea de regerari prea dese (la fiecare 90-100 km). Am luat unul aftermarket de la BM CATALYSTS urmeaza sa-l schimb... daca ajuta pe cineva si aceasta informatie.
  8. Buna ziua, De ceva timp am observat ca la relanti cand motorul e cald masina trepideaza puternic... defapt toata masina se zgaltaie. Culmea e ca nu face tot timpul. Nu sunt variatii de turatii pur si simplu se zguduie putin si dupa isi revine la interval de 2-3 secunde. Alternatorul s-a stricat de curand (suiera si mirosea a cauciuc topi) l-am schimat si e ok acuma, dar tremuratul la relanti este tot acolo. Filtru de motorina e schimbat din primavara (vreo 10k km). Tampoane motor de la cutie (nu mai vibreaza volanul cand opresc motorul) si balans schimbate. Pe stanga fata bate ceva la denivelari mici si dese.(amortizoare, brate si stabilizatoare schimbate pe fata)... bataia e tot acolo. Cand am schimbat alternatorul i-am intrebat de intinzator si de fulia de la vibrochen si in afara de un joc mic la rola nu au gasit nimic, dar culmea or zis ca are fii bine sa le schimb si pe astea. Sa fie de la volanta cu masa dubla (de aici si bataie pe stanga fata si tremuratul)... Am mai remarcat ceva cand merg normal pe la 80km intr-a patra si iau piciorul de pe aceleratie brusc simt o mica vibratie in volan. Acuma cu tremuratul ce pareri aveti ? A mai patit cineva asa ceva la motorul asta?
  9. Am schimbat alternatorul si nu mai scoate sunetul si nici nu mai miroase a cauciuc topit. Mi-au pus si o curea noua.
  10. Exact acelasi lucru am patit si eu ... Acuma ma gandesc cum sa ajung cu ea la service cu masina. Acelasi lucru ulei curge pe acolo pe alternator ... mama masii.. Garditura aia se gasesete pe undeva sa nu-l strice si pe celalalt ?
  11. Asta e: https://www.autopieseonline24.ro/japanparts/7902717
  12. Cand ai schimbat rampa de la injectoare ai schimba si senzorul din capat? Si a mea face mai nou tot asa se opreste in mers sau nu porneste. La mine pe tester mi-a dat eroare pt senzorul ala.
  13. Super manualul merci.
  14. Ok o sa verific continuitatea la fire inainte sa-l schimb... PCM e cutia cu sigurante nu ?
  15. Da am reusit miroculos sa scot mufa din el. Am dat numa cutia de la baterie cu baterie jos. Firele par oki si bornele sunt in regula aparent. Acuma tre sa verific continuitatea la ele. Simptomele sunt la fel, porneste cand are chef si se opreste in mers tot cand are chef. Culmea a pornit de dimineata si dupa 5 minute moare iara. Acuma nu s-a inregistrat nici un cod. Inainte am avut P0193 Acuma spuneti si voi sa iau numa senzorul separat sau cu tot cu rampa? Se pare ca si pe Peugeut e acelasi lucru. In manual scrie ca tre schimbat senzorul cu rampa cu tot daca l-ai dat jos. A mai schimbat careva senzorul separat ?... daca il dau jos banuiesc ca ma umplu de motorina pe acolo.