q227

Membri
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About q227

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Sibiu
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

708 profile views
  1. diferenta de kilometraj de la ultima revizie la un service autorizat este de aprox 19500 km, iar la ultima revizie s-au pus 4 l ulei dexelia de care trebuie (asta a fost acum o luna sau doua); inclin sa cred ca este motivul nr.1, oricum maine o duc la reprezentanta. multumesc
  2. multumesc ptr input, colegii (da, da, cu 2 de i maine merg sa imi rezolv problema si sper sa nu fiu "impachetat" cu chestia aia cu pusa pe stand si forjata juma de ora/o ora ptr regenerare dpf... multumesc, doru, ptr subliniere si o intrebare suplimentara: in conditia de mai sus - dpf flashing - daca merg mult cu masina are vreo problema ? dpf-ul este functional in perioada asta ? (intrebare strict ptr cultura generala) (ar trebui sa se vada si in semnatura, masina in cauza este un 2.0 Diesel)
  3. salut azi a inceput sa palpaie ledul dpf pe bord, am mai patit chestia asta acum ceva timp si s-a rezolvat cu schimb ulei si ceva operatii pe calc de bord; din ce m-am interesat, este un fel de counter care trebuie resetat dupa fiecare schimb de ulei, operatie pe care eu nu am facut-o la ultima revizie + oil change (un service non-reprezentanta) intrebarea este daca infomatia cu counter-ul este adevarata si daca problema mea se poate rezolva fara schimbarea uleiului din nou va multumesc
  4. salut reiau putin thread-ul, pana la urma care sunt variantele echivalente ptr amortizoarele spate la o mazda 3 2007 (BK12) ? am fost la 2 service (nu reprezentanta) si am primit doar scoruri de la 650 RON in sus ("originale", "cu licenta", "de la producator", etc) la unixauto pe site am gasit optimal, sachs si monroe ... care ar fi alegerea corecta ? as merge pana in 400 RON +TVA bucata daca este cineva care a facut aceasta operatie recent (repet, nu cu cele "originale" de > 6k bucata), as aprecia orice idee multumesc
  5. am inteles ca la alte marci exista o corespondenta seria sasiu cu seriile componentelor masinii - filtre, turbina, etc, etc ptr fiecare masina este valabil si la mazda ? si daca da, cui trebuie sa ma adresez ? am oarecare banuieli ca mi-au fost schimbate anumite piese la ultima vizita intr-un service (neautorizat, ce e drept)
  6. nu mai deschid un topic nou pe tema dpf-ului problema este in felul urmator: azi cand am pornit o depasire 120 - viteza 5 - am observat ca nu mai trage masina; am zis ca poate mi-a fost lene sa schimb viteza si de aia, m-am repliat in spatele "victimei" am dat 4 si am calcat-o din nou ... nimic ... abia urca peste 2000 ture si mai mult de 100 nu ducea peste 2-3 minute a aparut si becul magic dpf pe bord(nu intru in detalii , dar mai am la firma o mazda 6 din 2006 care de cand a inceput cu problemele la dpf a tinut-o in continuare fara sa ii dea nimeni de cap, din cand in cand se aprinde becul si simptomele arhicunoscute si mi-e groaza sa nu patesc la fel) si m-am tarat cu 60 km in 4000 ture viteza 3 inca 60 km pana acasa am sunat la bdt de unde am cumparat carutza (respect omului de la service cu care am vb, bogdan daca am retinut bine, scurt, la obiect si expeditiv) - pe scurt - trebuie regenerare la filtrul dpf si schimb/completare ulei (daca am retinut bine) + resetare ceva la computer motor - ceva destul de simplu, s-ar zice partea a doua este ca fiind in brasov, service autorizat este doar la arian, de unde nu am niciun feedback despre cat de meseriasi sunt mecanicii concluzionand - operatiile pot fi facute (avand si pretentia sa fie facute calumea ) si la un alt service ? regenerarea filtrului poate fi facuta pe garantie ?
  7. vreau doar sa repozitionez diuzele alea care arunca lichidul pe parbriz (cele din mijloc au o bolta f mare si practic ii spal parbrizul celui din spate); insa ori sunt ancrasate, ori au pozitie fixa pot sa le fortez un pic pana le aduc in pozitia care imi convine mie ?
  8. si reviziile unde le faceti ?
  9. din cate stiam eu, mecanicii sunt de la opel/chevrolet si asta vara aveau niste preturi astronomice.... s-a schimbat ceva ?
  10. si eu astept parerile .... imediat intru in mia aia de km peste cifra la care trebuia sa ma prezint la revizia de 2 ani si inca nu stiu unde o sa ma duc
  11. tre sa fie o chestie mica pe care sa o pot insuruba in gaura aia de acolo - arata acum un pic precum cozile de rechin de la bmw-uri
  12. te rog sa revii cu un feedback dupa ce mergi la ei; de asemenea, merge cu engleza sau doar cu limba lui petofi ?
  13. dupa cum nici pe ei nu ii opreste nimeni sa puna piesele tale la mine in portbagaj, daca tu nu le-ai cerut inapoi si au ramas acolo; cunosc cazuri din "interior" de la service-uri fiat si renault (acum nu-mi zi ca astia de la mazda sunt mai cinstiti ) imi mentin parerea ca supravegherea masinii pe tot parcursul operatiilor ramane metoda cea mai sigura; din pacate, merge doar la service-urile de cartier ....
  14. HUF, presupun - ceea ce la ~40000 HUF da ~620 RON