gtiservice

Membri
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

gtiservice last won the day on September 29 2013

gtiservice had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About gtiservice

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    626
  1. S-a rezolvat. Multumesc de ajutor si respect pentru cel care m-a ajutat. Se poate inchide. Promit sa va tin la curent pe masura ce avansam cu aceasta conversie.
  2. Ma bucura ca totusi sunt si pareri cel putin neutre in ceea ce priveste "proiectul" meu. Ca sa se lamureasca lucrurile, nu vreau sa fac o "struto-camila" ci doar un RX-8 echipat cu un motor diferit de cel pe care il are de fabrica (o sa-mi spuneti ca nu trebuie, va fi schioapa, etc, etc - dar personal nu vreau sa merg prin oras cu un wankel, pentru ca in veci si pururi nu va putea fi folosit asa cum merita. Mi-a placut totusi de cand a aparut RX-8 designul masinii, faptul ca distributia maselor este cea corecta (nu ca m-as da pe curbe neaparat cu ea) si daca voi gasi in timp util o caroserie, voi face conversia asta (cel mai probabil cu un motor 1,4 T-Jet 16V Turbo de pe un Grande Punto. Daca stiti despre ce motor este vorba, e un motor mai usor ca altele, cu transmisie in 6 trepte, care nu ar afecta foarte mult distributia greutatii originala a masinii. Inca ma mai gandesc (exista intr-adevar si un diesel care aproape ca ar corespunde cerintelor, dar n-o sa mai scriu aici care pentru ca nu vreau sa mai inceapa alte discutii). Pana la urma, probabil voi lua masina din Italia (acolo nu m-a intrebat inca nimeni de ce vreau sa fac asa un mare pacat). Sper saptamana viitoare sa pot pleca dupa "epava". Va mai tin la curent. PS: Nu-mi plac manelele (nici macar cu geamul inchis) deci nu fac asta ca sa ma vada targul cu RX-8 Nu vreau sa fac din RX-8 o masina cu un exterior tipator, bare, praguri, etc. Va fi cat mai "stoc" posibil. Nu intelegeti gresit intentia mea, pentru ca nu e asa cum vor unii sa para ca este.
  3. @ tipografu: Sa stii ca intotdeauna am avut un respect deosebit pentru posesorii/soferii de masini japoneze. Sunt niste oameni deosebiti din moment ce isi cumpara masini atat de bune dar totusi atat de greu de intretinut. Probabil chiar stiu ce-si doresc de la o masina. Nu inteleg ce cauti tu pe acest forum. Dar n-o sa fiu carcotas si o sa te las sa aberezi pana isi da seama vre-un admin ce-i cu tine. Nu mai zic ca imi "scoti barfe" de la tine. Unde am scris eu ca trebuie sa fie inmatriculata si cu taxa platita? Ai impresia ca Top Gear baga in revista genul asta de jurnalisti? Sa dai copy-paste dupa ce gaseste Google in legatura cu teste comparative intre Mazda Si VW mi se pare simplu. Sa refaci de la zero un compresor mecanic (ca cel de pe Comprex) si sa mai si mearga, e alta poveste. Totusi, ca sa pricepi care-i faza, sa stii ca am avut Mazda 929 si Mazda 626 GD Comprex si inca mai am Mazda 626 GE 1.8 si chiar si Mazda 6. Ca sa pot avea atatea generatii de Mazda, inseamna ca nu am 20-25 de ani. Deci nu stiu care din noi se pricepe si intelege mai bine ideea de distributie egala a greutatii sau de masina japoneza in general. Inainte de a scrie intreaba-te ce varsta si/sau experienta are celalalt. Stiu ca in urmatorul tau post, o sa fii plin de injurii si alte marlanii, dar asta nu are cum sa ma afecteze. Succes oricum. Multumesc tuturor pentru pareri, insa daca exista cineva pe forum care a patit vre-un nefericit eveniment cu motorul wankel si vrea in vre-un fel, nu sa scape de epava, cum ar crede colegul "tipografu" ci sa-i dea o noua sansa de a alerga pe strada, sa ma caute. Numai de bine !!