tipografu

Membri
  • Content count

    1792
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    112

tipografu last won the day on June 25

tipografu had the most liked content!

Community Reputation

644 Excellent

About tipografu

  • Rank
    ****

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    RX8

Recent Profile Visitors

5853 profile views
  1. Asa facem! Multumesc amandurora! Cu Versatuner pot folosi AP in paralel doar pentru monitorizare parametrii si luat loguri? Sau sunt incompatibile, pe principiul ori, ori?
  2. OK, am inteles ideea, vreau doar ca inainte de orice sa ma asigur ca nu alearga cu masca pe fata de-i iese aerul prin urechi. Apoi intra si la alergatul pe banda si, daca rasufla greu, vedem apoi ce e de peticit. Asa cum e acum am impresia ca ajunge, Doamne Fereste, direct pe masa de operatie supusa la un efort intensiv. Mută, te rog, discutia unde crezi de cuviința, n-as vrea sa-ți poluez topicul destinat Vacii cu fantasmele mele.
  3. Stii ca e in plan, doar ca toate semnalelele din timpul calibrarilor anterioare au fost ca e ceva in neregula pe partea de etansare. Fara o verificare in sensul asta, sunt sceptic ca poate fi corectat doar din soft. Pe un madular sanatos poate fi aplicata o solutie pentru potență, pe unul care fasaie din orice pozitie, nu
  4. Asta insemnand pierderi pe traseu echivalentul diferentei 310 - 265 = 45 g/ s?
  5. Habar nu aveam ca ăsta e un criteriu asa important. Uitandu-ma acum pe logurile mele, constat: - valori pentru throttle position de 77.22% între 5.300 - 6.000 rpm, mass airflow de pana la cca 310 g/ s, sporadic cu valori usor peste, boost in zona a 19.5 psi si AFR in zona a 11; ma rog, 77.22 e in zona lui 77, dar nu e sub, e deasupra -valori pentru trhottle position de 78.39% la turatii de 3.300- 3.500 - 3.800 rpm, dar si in zona a 5.000 - 5.500 rpm, dar cu valori AFR intre 8.0 si 9.5. Toate astea nu o data, nu de doua ori, de mai multe ori intr-un log de cateva minute luat pe circuit. Astfel de repere zau ca ma ajuta sa înteleg putin din ceea ce poate motorul asta, strict in cazul meu cu configuratia stock: interne + turbina. Ah, de masurat, masoara ca intra 310 g/ s ceea ce e super bine, doar ca nu se simte ca si cum i-ar inghiti, tema urmatorului proiect fiind pe unde pierde pe traseu ce masoara la intrare
  6. Nivelul de detaliu la care ai ajuns nu poate fi surprins nici de MAMA camerelor de bord, nici chiar de o tabela de log privita asa la modul general. Dar, da, pentru a fi surprinse detaliile trebuie ochelari gen fund de borcan. Zic de nivel de detaliu pentru ca fara filtrarea valorilor din loguri si apoi expandat si evaluat cand, cum si de ce n-ai cum altfel sa evidentiezi, efectiv simturile sunt depasite, despre filmari cu camera de bord ce sa mai vorbim. Ah, vorbim, abia astept sa ne intalnim, AMR pana la Nationala vreo 2 zile si ceva.
  7. Unfortunately never, ever. The last iteration was 2.3 DisiTurbo aka MPS. The current 2.5 turbo is just a shadow of what it could be. Unfortunately, I say again.
  8. Latimea e ultima problema in cazul astora, cele de Nissan oricum nu-ti vor intra pe butuc, asa ca uita de ele. In criteriile de cautare adauga si CB>= 67.1.
  9. Bai, ce discutie, dar nah, ma bag si (b)eu ca musca-n lapte. Nu e nicio directiva in sensul configuratiei lampilor spate, asa ca (co)exista in toate variantele: - asimetrice, insemnand stop ceata/ iluminare mers cu spatele cu pozitionare stanga/ dreapta sau dreapta/ stanga in functie de piata de comercializare -stop ceata pozitionat central pe spoiler/ spate ( ca sa nu zic bară ca suna urât, pe de alta parte ma si feresc sa articulez cu vreo cratima adaugand aricolul hotarat "L" substantivul inca neimportat in DEX, asa ca il las asa nearticulat, chiar daca suna ca nuca-n perete) si iluminare pentru mers cu spatele simetrica, pozitionare stanga/ dreapta -simetrica la modul absolut, stop ceata si iluminare pentru mers cu spatele cu pozitionare identica pe ambele lampi, stanga/ dreapta Da, exemplarele luate ca exemplu sunt actuale sau cel putin inca neincadrate la istorice, asiatice sau europene, toate sunt trecute in semnatura. Poate ma insel, ce-i drept nici nu le-am vazut din spate mai niciodata si nici nu le-am condus prea des in ultimul an si un sfert.
  10. Scade nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune, adica necesita completare la un anumit interval de km parcursi?
  11. Doar ca pozitionarea etrierelor e fix invers la Porsche fata de 3MPS... trailing-pozitionare in spatele axei leading-pozitionare in fata axei Porsche: front trailing/rear leading (configuratie specifica superturismelor) 3MPS: front leading/rear trailing (configuratie specifica turismelor) Deflectoarele cu prindere pe basculele fata sunt pentru sisteme de franare cu etriere trailing.
  12. Un Mitsu EVO in prim plan cu un RX8 20B pe fundal:
  13. Nu culoarea m-a indus in eroare si mi-a ridicat un semn de intrebare. Configuratia mi s-a parut diferita si, da, pare sa fie de vina unghiul din care a fost pozata galeria. Daca era asa cum mi s-a parut cu iesirea din portul de evacuare central care se unea cu cea a portului din dreapta si circulau gazele de evacuare printr-o teava comuna pana in colector, as fi comentat. Asa, in configuratia cu iesiri din porturile de evacuare si trasee separate pana in colectorul dinaintea flansei turbo, sunt incantat. Pana sa o montezi pe pozitie, poti sa-i faci un test de scavenging pentru evidentierea lipsei interferentelor, ocazie cu care faci si un filmulet si postezi link aici. Fiind cea mai importanta componenta a sistemului turbo zic ca ajuta, configuratia e ce trebuie si testul ar trebui sa fie dovada lipsei interferentelor. Practic ai nevoie de o sursa de aer comprimat si 3 file de notes adeziv, gen:
  14. Niciodata! E aiureala completa sa fac asta, nu e race car si nici eu nu sunt vreun pilot. In plus, n-as incuraja pe nimeni vreodata sa faca asa ceva.