Danny

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    708
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Danny last won the day on July 20 2016

Danny had the most liked content!

Community Reputation

56 Excellent

5 Followers

About Danny

  • Rank
    DAS
  • Birthday 01/26/85

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.das-international.com

Recent Profile Visitors

2994 profile views
  1. Cum e cu gura si cu mura ?
  2. Cool, thx ! A45AMG are slick-uri, nu semi-slicks, iar in dreapta merge un instructor.
  3. Am intrebat daca exista diferente de configurare intre Lupo/Logan si AMG, confirmandu-mi-se ca AMG e in echipare de strada, dar cu slick-uri (nu semi) si celelalte 2 in race mode. Nu am intrebat de insotitor, m-au castigat de la factura ) Daca e instructor si poate sa ofere ceva insight-uri, e ok. Pe de alta parte, ii inteleg de ce ar vrea unul de-ai lor in masina ) Poate ii mai sun maine... Pe vorbele lui Morosanu: 'ma bat oricand cu oricand', accept cu drag invitatia. La ce harta te gandesti si cu ce gume vei intra ? @macione 500 euro pentru cate sezoane ? ) 90+120+100=310 [euro] , vreo 50 euro cagula, casca si transponder, intra intr-un buget de 500 euro... AMR 4.458 zile, 107 ore, 6420 minute... But who's counting )
  4. A45AMG are slicks, primul tur de incalzire si ultimul de racire. Am luat pentru inceput 5 ture, 3 de blana Nu se achita taxa de intrare pe circuit. Cagula, casca si transponderul sunt separat. DAAAR, se poate achita prin card si dau factura !
  5. Lupo, corect ! Modificat. Asa mi s-ar parea si mie normal, sa fie in pret, dar vedem. Astea sunt deja detalii )
  6. O sesiune de 20 de minute cu A45AMG, la 2.00m/tur, inseamna 10 ture/200 euro. Lupo 120 euro/sesiune Logan 90euro/sesiune Absolut decent, zic eu... Daca dau si factura, imi fac abonament ! )
  7. All in, Cristi ! ) Inca nu am definitiavat bugetul, dar optez cel putin pentru 1 x Logan, 1 x Lupo, 1 x A45AMG, sa iau pulsul circuitului. Parca vazusem si un M235, dar cred ca intr-o alta forma... @mituc Ai platit si intrarea pe circuit cand ai inchiriat Lupo ?
  8. http://motorparkromania.ro/evenimente/track-day-auto-6-aug.html
  9. Sa-mi bag motorina in loc de benzina, dupa ce am scris aproape 45 de min, nu stiu ce am facut de mi s-a sters tot... Asa ca @tipografu, ramane sa dezbatem live ))
  10. Vedem lucrurile diferit si iti pot accepta punctul de vedere.Nu are legatura perioada cat ai masina. Daca o singura data a intrat rscbs-ul sau MRCC-ul ti-a franat ca te uitat la telefon incercand sa vezi cine ti-a dat mesaj, e suficient. Te-a scos din puscarie, a salvat o viata etc. Poate sa nu apara vreo situatie dintr-asta, dar esti dispus sa risti ?
  11. Ce rost are sa configurezi un GLC la nivelul de echipare al unui Revo Top ? Te-as intreba de ce sa nu-ti configurezi o masina cu toate optionalele, daca tot ti-o permiti si banii nu sunt o problema... Eu am vrut sa am sub fund tot ce are modelul de oferit. Plecand de aici, am configurat GLC-ul pentru a-l aduce cel putin la acelasi nivel cu Mazda. Si intram in zona Range Rover Sport, pe care daca-l configuram - as fi intrat in alta liga, iar si tot asa, stii povestea. La 50-60.000 euro ai bagat deja optionale de 15.000 euro. GLC chel pleaca de la 37.000 euro+tva. La 37.000, TVA INCLUS (!), ai Revo Top, 2.2d, 175cp, automata, adica full. La 30.000 euro gasesti un S pe la 150.000 km, daca tot platesti cash. Iti mai cade o perna, una-alta, mai bagi 20.000 si ai sarit iar de Cx-5 full in pret de lista. Ca volum portbagaj parca e mai mica valoarea la cx-5, dar la GLC e configurat ciudatel si cand incepi sa pui carucior, bagaje, o sa ai o surpriza. Eu am avut-o. Consola centrala a GLC-ului ocupa foarte mult spatiu si atat soferul cat si pasagerul au o latime pe care sa se desfasoare mai mica.
  12. Configurat la echivalent Revo Top, sare de 70k. De aici si no brainer-ul...
  13. Habar n-aveti ! Nu se specifica ce tip de masina conduc la momentul ala. Si daca ar apuca sa ma depaseasca ca ma uitam pe telefon sau faceam o bobita dintr-un muc, trebuie introdusa si varianta: D. Ma tin dupa ei cu avariile pornite.
  14. Ce-aaai facut, Bobita ? Cine si-l mai aminteste le xedos ? Welcome to xedos 2.0 ! Deci, maistre, ma-ntelegi ? @SerbannSerban - Ce fima ai ? Cati bani faci pe luna ? Cat ai platit ultima data TVA ? Cum scoti banii din firma ? Nu mi-e clar de ce ti-ai lua E si nu un S coupe, de exempu... E prea scump ? Mazda clar iese din discutie, ca mu1@ are alt gust in Merc. Sau in i8, sa nu zic model S. Din fericire, cum zicea si Codrin, am avut un GLC in teste un week-end intreg, cand abia ce aparuse. Misto masina, in clasa lui Cx-5, materiale premium, plus ca eram suparat rau de tot pe Mazda pentru ca am simtit ca m-au tratat necorespunzator cand am vrut sa dau mps-ul, pe care nu l-a luat nimeni din februarie pana in octombrie (2010) si zacea in showroom, la buy-back si sa iau un cx-5, iar raspunsul lor a fost ca nu imi pot oferi niciun pret pe masina. Iti imaginezi repulsia fata de marca intr-o situatie dintr-asta. Pentru ca am tinut neaparat sa am cruise control adaptiv, line assist, SCBS, SBS, R-SCBS etc, cam tot ce tine de siguranta pasiva/activa, driver aid-uri etc, plus suspensie pneumatica, am zis sa configurez unul, asumandu-mi ca ce aveau ei pe stoc si urmau sa vina aveau optionalele mele dinte, lipsa, pauza, dinte, gaura si ca o sa astept vreo 4-5 luni. Cand am ajuns pe la 70.000 euro (si inca nu terminasem) [@codrin - nu mai tin minte daca nu cumva erau 70.000 fara tva (!)] mi-am ridicat o spranceana. Pe langa faptul ca intram in zona Range, care configurat ma ducea la S de care nu aveam nevoie ca mai bine imi luam un Actros etc, m-am dus la masina si am mai dat cateva ture. Apoi am mers la Bdt si am cerut sa vad un Cx-5, ca doar aveam si numere rosii pe GLC, a picat bine... Mult mai mult spatiu pentru sofer si pasager, spatele comparabil. Portbagajul mai mic la GLC, configurat ciudatel. Am zis sa le am una langa cealalta. Am plecat, tot week-end-ul am facut vreo 5-600 km, cat sa apuc sa ma obisnuiesc cu masina, cu scaun de copil, adica tot tacamul, dar nu a reusit sa ma convinga de faptul ca este de 2 ori un cx-5. Se murdareste la fel, se zgarie interiorul ala de C la fel de la chei, telefoane etc., nu mai arata premium, e senzatia aia de parfum dat peste miros de canal. Asa ca, oricat de antipatica mi-a fost marca, am luat un cx-5, am mai dat vreo 25000 euro sa-i schimb si sotiei masina si au mai ramas si bani de ceva mu13, cu tot cu bon fiscal.