Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

costybox

Membri
  • Content count

    305
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About costybox

  • Rank
    *
  • Birthday 08/13/86

Profile Information

  • Locatie
    Vâlcea
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    costyboxxx

Recent Profile Visitors

670 profile views
  1. se schimba si la diesel?) banuiesc ca da...dar yo am masina de 4 ani jumate, 155.000 km si nu l-am schimbat niciodata...si mai si merge foarte ok...oricum creca o sa-l schimb si yo la urmatoarea revizie...
  2. apropo....raspund cam tarziu ca nu am avut timp sa mai intru pe forum...am niste urme pe plafon, pe interior....pe catifeaua aia sau ce mama masii e:))...niste dungi...probabil am atins cu parul(apropo de ce zicea cineva mai devreme ca se zgarie si daca stranuti:))plasticele, dupa parerea mea, la orice masina ar trebui facute cum au facut cei de la bmw la modelele 2003-2005...plastic cauciucat(ca si aia le-au prostit in ultimu timp cu plasticele lor ecologice:))...ala e cel mai placut la atingere, rezistent, nu se zgarie, nu scartaie in timp nici dupa 200.000 km...daca faceau ei asa, era viss...
  3. apropo...si eu am ceva probleme cu ac-ul..baga rece, dar nu are debit.urmeaza sa schimb filtrele toate si cel de polen inclusiv, sa vad atunci daca mai persista problema pt ca desi cei de la service mi-au trecut pe factura incarcat si verificat instalatie ac+freon, nu am simtit nicio diferenta in bine...posibil si sper sa fie din cauza filtrului de polen care e neschimbat de la revizia trecuta(cu 15.000 km in urma)
  4. asa e mituc..sa stii ca eu la valcea toate reparatiile si reviziile le fac de la 0 km pana la 155.000 km la reprezentanta Ford si 99% dintre piesele de Ford s-au potrivit perfect la Mazda...de altfel pe toate Mazda scrie FoMoCo(Ford Motor Company) si sunt identice...difera doar pretul si de la cine le cumperi... de multe ori mi-au rezolvat problemele mai bine cei de la Ford decat cei de la Mazda... cel mai recent exemplu ti-l dau cu catalizatorul...are o prindere din fabrica..o sudura cam aiurea, care forteaza teava in timp, de la vibratii..etc...sudura fara cap au remediat-o dupa modelul 2005-2006 ca si-au dat seama de ea...asadar aviz celor care au peste 100-120 mii km ca s-ar putea sa va pasca si pe voi... si revenind...mi s-a fisurat teava care pleaca din catalizator intai, apoi s-a rupt de tot...catalizatorul e intact(doar teava rupta..) si ma duc la service Mazda...verdictu..trebuie catalizatorul schimbat ca vine cu tot cu teava..pretul 5950 ron..( ma duc sa verific problema la Ford...verdictul..se poate suda teava(ca si cand schimbi teava la inlocuirea tobelor..foarte simplu....150 ron alt exemplu..ma duc la reprezentanta mazda...domne am probleme(printre altele)..un amortizor curge vizibil si posibil 2-3 rulmenti care vuruie la rulaj.... la iesirea din service..domne ai ce spuneai tu...niste furtune..etc....dar la rulmenti, brate, bucsi, amortizoare...intacte... bun..ma duc la ford...abia se mai tinea roata de la rulment care era praf..si amortizoru cursase tot din el.... de-aia e bine(si eu asa m-am obisnuit)..sa verifice orice verdict d-asta mai grav la 2-3 mecanici.. alta chestie: imi spun, turbina e praf, piede ulei, trebuie schimbata...5500 ron(desi acum 2 ani cu 60.000 km in urma mi-au spus la fel si am ajuns la 150.000 km cu aceeasi turbina diagnosticata de ei atunci ca fiind praf) azi am aflat la ford ca pierde ulei pe la un furtun si ca ala era problema...
  5. si eu am aceeasi problema cu mocheta scaunului dreapta fata..si nu prea ai ce sa-i faci..rupta ramane..mie mi-a perforat-o prima data o fata cu un toc, apoi s-a rupt treptat...s-a ros de fapt de bagi mana..
  6. plus faptul ca un MPS cand are nevoie de accelerat din mers nu e chiar rusinica, nici macar vs o motocicleta, sau nu suficient de mare difrenta incat sa compenseze pentru viteza sustinuta pe curbe sa vezi in filmuletu ala moto vs lambo ce diferenta e intre ele cand accelereaza amandoua in linie dreapta...zici ca sta lambo pe loc.e adevarat.recupereaza in curbe si in final termina aproape egal..dar totusi e lamborghini...deci nu stiu sincer daca mps-u mai poate recupera diferenta din linie dreapta pe care abia reusea s-o reduca o masina de 600 de cai:)
  7. inseamna ca ai forjat-o de isi plangea in fiecare seara de mila in parcare cand se odihnea pana dimineata de ti-a crapat ambreiaju la o masina sport facuta pt forja:))glumeam... nu stiu cu g-urile cum e...dar te asigur ca daca stii sa mergi cu motoru bine si pui genunchiu jos, intri in curba mult mai tare decat o masina...poate nu decat un gallardo sau murcielago 4X4...dar decat una normala sigur.eu pe dealu negru in curbele in care intru cu masina cu 80-100...cu motoru sub 120-130 nu o las pt ca altfel nu ma pot inclina cat e necesar si intru pe contrasens...acum nu stiu mps-u cum sta in curbe...dar vezi ca pe youtube a scos motoru acelasi timp cu lamborghini..si sincer sa fiu...nu cred ca mps, cat o fi el de sportiv sta macar aproape in vreun fel de lamborghini:)...iar referitor la acceleratia din mers...sa nu mai zici niciodata ca te tii de motor..nu o fi ea rusinica, dar e si departe de ce inseamna un moto care accelereaza:))pana nu mergi(adica de condus, sau macar pasager), nu iti poti inchipui ce inseamna acceleratia unei motociclete in blana, sa-ti falfaie obrajii ca la centrifuga:)fuge mps-ul..dar am dat rusine la m5 si maseratti G T si alte cateva rs4, rs6...etc.....)distanta de 6-7 masini din mers dupa nici 10 secunde de acceleratie in blana.. vezi pe youtube la fel...lamborghini gallardo superleggera vs motor...cand era lambo in blana se ridica ala pe o roata si pleaca de langa el creca de la 150-180 sau mai mult de zici ca sta pe loc. e clar mai confortabil, dar sigur nici pe departe la fel de fun:)cata concentratie si adrenalina necesita si ofera un motor pe circuit sau un drum asemanator circuitului, gen dealu negru sau valea oltului..orice motor super sport de 600 cmc ia 0-100 cu plecare de pe loc in 3.2 s:)e posibil timpu spus de tine, dar aproape de conditii ideale si mai mult ca sigur noaptea, pt ca noaptea am scos si eu 1 ora si vreo 25 min bucuresti-valcea la 3/4 mers sportiv cu a mea, nu in blana si nu cu 260 cai:P apropo...incearca acum sa vezi cat mai scoti:))...creca faci 3 ore sa scapi de dealu negru pe gropile astea=)) bafta
  8. sa-ti traiasca.... cu cea mai umblata mazda...te contrazic..cred ca e cam a mea..in 4 ani si vreo 2 luni 142.000 km... de asemenea.,..mi se pare cam ciudat bucuresti-sibiu 2h.20 mi...adica...sunt din valcea..momentan mutat in sibiu, dupa ce am stat 4 ani in bucuresti..cunosc drumurile f bine...nu prea sunt de alergat, poate doar autostrada.adica in best time sa zicem ca scoti autostrada 120 km...in 30 min (desi e greu, poate doar noaptea)...dealu negru 60 km...in 30 min(la fel noaptea)...si valea oltului pana la sibiu 98 km in 1 ora (desi la ce trafic e si cate tiruri umbla....iar mi se pare f greu)...astia ar fi timpii aproape ideali, probabil de atins pe timp de noapte, desi asta ar insemna sa mergi blana toata autostrada si regim de rally pitesti-sibiu pe curbele alea... am scos doar cu motoru cbr 600 rr timpi putin mai buni decat cei enumerati si pot spune ca am forjat-o si unele depasiri la limita... in fine...acum nu zic ca e imposibil, ci doar foarte greu.banuiesc ca la gallardo sau rs4 n-ar fi asa greu.. la multi ani si multi km:)
  9. apropo..si cine zicea ca a observat ca se fac masini din ce in ce mai proaste a zis-o bine. pai voi ati vazut ca bmw-urile, audi-urile si mertzanele din 2005+ nu mai sunt la fel de rezistente in privinta plasticelor din interior ca cele 2002-2005? pai la bmw-urile 2003-2004 nu auzeai scartait la plasticele de pe bord nici la 250.000 km ca erau cu cap facute, cu plastice cauciucate pe bord sa nu scartzaie, sa nu se frece intre ele...cand la astea noi...e dezastru.la audi la fel...s-au prostit de tot...sa le faca ecologice, usoare, ieftine si etc..numai bune nu. unii dintre voi ziceti ca sunt rezistente mazdele si etc..pai voi vorbiti ca aveti 20-50.000 km cu ele.da eu am 142.000 km..pe drumuri mixte - bucuresti, tara, dn-uri, in afara tarii - a vazut toate natiile de drumuri.adevaru e ca pe autostrazile din afara am mers cu ea mii de km, inclusiv recent cand avea vechime si merge ca unsa. problema e ca incep sa apara mereu altele.nu grave.dar mici, enervante si multe.si scumpe...daca ajungeti cu ele peste 100-120.mii km o sa incepeti si voi sa va plangeti ca nici eu la 50-60.000 nu aveam de ce sa ma plang.
  10. adevaru e ca nu sunt probleme esentiale supravietuirii astea cu becurile arse...dar sunt din ce in ce mai enervante cand se inmultesc becurile arse la 2-3 luni.si atunci cand ai jumate de bord stins devine o problema importanta.mai ales cand iti dai seama ca sunt niste beculete de nu se gasesc pt a fi schimbate repede si e nevoie de comanda si 2 saptamani sa vina si pe langa asta si cate 80 lei un beculet...X 10...sa dai 800 ron pe niste becuri mi se pare o problema in adevaratul sens al cuvantului, ca la urma urmei e o revizie sau 4 plinuri de combustibil...adica vreo 3000 km aproape...nu vi se pare destul?si pe langa astea...greierii..
  11. eu cred ca sunt unul dintre posesorii de mazda cu cei mai multi km....142.000 km de cand am luat-o noua...deci facuti exclusiv de mine in 4 ani jumate...si incep din ce in ce mai multe probleme...minore dar enervante..probleme pe care multi nu le-ati intalnit inca...dar nu e timpul pierdut...pana acum nu am expus unele pentru ca m-am gandit ca doar la mine e asa, dar vad ca rasar mereu colegi de suferinta cu unele din ele..... se ard din ce in ce mai multe becuri la bord....si sunt niste leduri ale dreq mici de nu au pe stop si aduc la comanda dupa 3 sapt si e 80 lei 1...si creca am vreo 4-5 arse... muzica nu am ascultat la vol 30-32....ci la 10-15...si a inceput boxa stanga fata sa cam zornaie.... de asemenea...plasticele din interior sunt jalnice...vara ingheata si scartaie..vara pe calduri mari se dilata si la fel scartaie...sper sa nu ajunga masina asta un dezastru peste inca 10.000 km...pt ca mazda am auzit ca sunt renumite..ca ar fi fiabile..bune...or fi ele...la motor si componentele mecanice de baza...dar la o masina conteaza si astea mici, mai ales daca se inmultesc, pt ca 2-3 nu ar fi problema, dar din 2,3 se ajunge la 5-6, apoi 10..etc. ca degeaba nu ai probleme cu motoru si cutia daca se ard 50 becuri si scartaie de bagi casti in urechi.nici cu muzica tare nu mai poti merge ca incep sa zornaie boxele... ce am observat si mi-am cam dat eu seama cum e cu mazdele astea: - sunt masini foarte frumoase ca design, tehnologii peste nivelu mediu..spre bune - o lista de dotari foarte mare comparativ cu marcile uzuale europene pentru aceleasi preturi - masini care intorc priviri pe strada dar... iti ia ochii cu dotari multe si de slaba calitate in mare parte... nu degeaba vorba aia..cat dai atata face...te bucuri ca de 20 mii ai 100 de dotari pe cand la alte marci ai de 20 mii 40 dotari, in schimb calitativ sunt cu mult sub celelalte marci si dupa 1-2-3 ani nu te mai poti bucura de ele luam audi a3 vs mazda 3 audi a3 de 20 mii nou nu te atingi..sau chel ca dotari, pe cand la mazda 3 te bucuri ca ai si ceva dotari..xenon, clima, oglinzi incalzite, jante, senzori...etc in schimb...eu nu am auzit la audi(de niciun fel) ca dupa 100.000 km sa ti se arda becurile la bord, sa scartaie in halu ala, sa zornaie boxele...si atatia greieri, desi au si aia alte probleme, chiar si unele din astea cu greierii. sunt in continuare mandru ca sunt posesor Mazda, imi place masina mea mult in continuare, dar daca vor continua sa apara micile astea si nesemnificativele probleme in nr mare, devine o problema serioasa calitatea componentele instalate pe Mazda. pacat de aspectu lor ca sunt frumoase...chiar sunt frumoase, rare si unice, dar conteaza si calitatea 50%... incep sa fiu din ce in ce mai scarbit de chestiile astea minore si multe, iar daca se vor inmulti sigur nu voi mai lua in calcul Mazda ca o viitoare masina
  12. Revin cu problemele pe care le intampin la micuta albastra: -mi s-a ars un bec de pe consola centrala (cel care lumineaza rotita din stanga) si mie la fel, + alea A/C si recirculare....e vero 80 lei un bec...si trebuie veo 3-4 mi se pare...daca rezolvi problema sa-mi spui si mie cat ai dat... de asemenea mai am arse butonul DSC si ala de reglare a intensitatii luminii ceasurilor de bord -au aparut noi greieri, la anumite denivelari zici ca se rupe masina (se aud scartaituri si trosnituri din toate directiile) si la mine la fel...cand imping in usa....scartaie de o ia dreaq...cand ma las in ea la curbe sau asa.... -boxa de pe spate stanga a inceput sa gajaie (sa nu intelegeti ca ascult muzica la maxim) deci tre sa o schimb (m-am gandit sa cumpar un set complet mai calitativ, eventual sa adaug si o statie impreuna cu un mic subwoofer; astept propuneri ) la mine bazaie aia stanga fata...in aceleasi situatii..cand trece volumu de 12-14 la 90% din melodii -haionul nu se mai ridica singur, trebuie sa-l ajut eu (m-am gandit ca aceasta problema e posibil sa fii aparut din cauza frigului si acei cilindrii sa nu-si mai poate indeplini functia) si eu am aceasta problema....dar de cand cu frigu...
  13. pai mi-am dat seama da nu stiu cum sa mut asta...daca stie cineva....
  14. deci asta e modelu jantelor... si pretul de catalog oficial pe site-ul mazda..../ bucata http://www.mazda.at/owning/accessories/ 6,5J x 16", Design 101 (OE Design) Fünf Radmuttern B002-37-160A werden pro Felge zusätzlich benötigt. Teile-Nummer: 8AB5-37-600 Unverbindliche Preisempfehlung ohne Montage, inklusive MwSt. € 232,44 deci un set complet nou fara anvelope ar fi cam peste 900 euro... ganditi-va la un pret pe care ati fi dispusi sa-l oferiti cei care sunteti interesati si discutam...
  15. salut.nu le dau la bucata ca apoi le desperechez si nu am ce face cu ele...sau daca mai gasesti 3 oameni care vor cate o bucata...putem discuta:)sau unu care vrea 3:))