sidewinder

Membri
  • Content count

    564
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

sidewinder last won the day on January 19 2016

sidewinder had the most liked content!

Community Reputation

70 Excellent

2 Followers

About sidewinder

  • Rank
    **
  • Birthday 08/16/79

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-5
  1. SI uite asa fac un review negativ celor de la BDT. Dezamagire. E vorba de fosta mea mazda 6, data unui prieten .Eu i-am recomandat BDT-ul si acum imi pare rau. I s-a aprins becul de check engine, dupa o alimentare cu LUk100, cand mai avea un sfert de rezervor. Scos borna de la baterie, alimentat benzina de la omv, mers fara sa se aprinda, pana cand mai avea aproape un sfert de rezervor din nou. Vazut pe tester ca eroare e de la variable intake air solenoid. (asta vazut in privat pe tester). Sunat la bdt, programat (au putut de abia dupa 2 sapt.). Mers cu masina - apropo nicio problema -trage greu, tremura, consuma mai mult sau alte probleme- absolut nimic, intre timp dupa o alimentare s-a stins, a mers o perioada asa, acu 4 zile s-a aprins din nou. Ajuns la bdt, lasat masina, platit verificare electrovalve?!?! - ce au facut nu stiu si test IDS, plecat cu masina la fel. Au sters eroare, masina e in parametrii, nu s-a aprins la ei becul, si cam dat din umeri (dupa 10m de la iesirea din parcarea BDT s-a aprins becul). Baiatul de la receptie ( un tinerel care cam bajbaia) a spus: "Stiti ca senzorul dureaza 50 de zile sa vina si daca nu se rezolva cu schimbarea senzorului poate trebuie schimbata sonda A/F" - (lamda). Pai dealer mazda cu oameni "treinuiti" sa faceti asta, chiar nu se poate identifica problema? Asta cu schimbat diverse la rand pana se rezolva problema pot sa fac si la serviceul de cartier si mult mai ieftin.(problema deocamdata fiind un bec aprins). O dam pe bajbaite? Din ce mai stiam eu, daca ar fi sonda lamda, masina nu ar trebui sa consume mai mult? Deci a fost si BDT... sau politica noua e sa luam bani si sa nu facem nimic
  2. Fura fura... Cam cu 0.5 in oras (medie) si afara mai putin bine. Chiar doar extraurban am avut cand am avut la fel consumul afisat cu cel de la pompa. Si eu am tot mers cu metoda plin-plin.
  3. Pai eu as merge la reprezentanta, le-as arata ca am fost cu verificare baie de ulei acum... nu stiu 6 luni? si le-as zice ca de cand au facut ei demontarea si montarea se prelinge ulei. Sa rezolve ca esti in garantie cu lucrarea (nu se da 6 luni la lucrare?).
  4. SI? Deja te duci sa faci buyback? Ca inteleg ca au anuntat oficial ca vine 2.5T si pe 3. Si banuiesc ca o sa fie peste tot in afara de Europa, ca noi europenii suntem ultimii fraieri.
  5. Nu se reseteaza, Continua asa, doar ca ce vezi mai adaugi un 1 in fata. Eu am pe 12000 11.3 pe trip computer si 11.4 pe spritmonitor. Majoritar oras (80%). G194AWD. Weekendul asta am fost la bran si am avut consum per total 7.3l/100km, si pe unele portiuni la 100km/h (de exemplu portiunea de la ploiesti pana la campina) aveam 4.4l- 3.7l. Foarte tare. Stiam ca merge in 2 doar pana la 80, dar cred ca au schimbat ceva la recallul ala ca prea mergea cu consum mic.
  6. Evident ca si eu. Ma incanta niste jante. Multumesc
  7. Cumpara linistit unul. Ai doar 6000km. Are rost sa mergi pe casco? Eu cred ca iti vor creste mai mult decat gasesti tu cauciucul. https://www.anvelope1.ro/anvelope-toyo/vara/proxes-r36/225-55-r19/99v-69dB-c-c-67177 uite pret. Sunt convins ca pe casco, cand faci din nou iti vor creste rata prea mult.
  8. Fara probleme mergi pe chinezarie. Eu am avut pe fosta masina (mazda 6 2011), pusa o navigatie chinezeasca din asta de prin 2014. Am si facut root la ea si am instalat un android rusesc foarte misto. Nu am avut probleme. Iar acum banuiesc ca sunt si mai noi ca procesoare, memorii si android. Recomand camera pe spate, eu am luat din aia care se pune la lumina de la numarul de inmatriculare, e mai ascunsa. Vezi daca ai bose ca trebuie alt adaptor.
  9. DIn ce stiu eu, dupa multe documentari si vazut mii de videoclipuri sunt foarte bune. La fel si cei de la carpro (mai ieftini) au lucruri bune. Nu mai zic si cele de la wolf ca doar ne arata Ovidiu ce bune sunt. Ideea e ca Gtehniq sunt mai scumpe si nu stiu daca merita diferenta. Eu am folosit acum Carpro CQuartz UK 3.0 (e mai ieftin ca Gtehniq). E usor de aplicat dupa parerea mea si sunt multumit de rezultat. Acum trebuie vazut cum rezista in timp. Mai greu e cu decontaminatul masinii.
  10. Revizia de un an azi, Mazda CX-5 AWD G194 la bdt, 827 de lei fara filtru habitaclu ca pe asta il schimb eu la 4 luni.
  11. E ciudat. La mine inainte de montaj era 76% parca si dupa avea fix 70%.
  12. Si pe aia sigur a demontat-o. :)) Eu la tot ce am montat pana acum, nu a fost nevoie de demontare. Si vad ca la toate s-a tinut bine si nu au fost probleme. Eu sunt un alt fraier cu AIR-80 pe parbriz. Ca sa zic asa... masina a venit vineri, si miercuri era la montat AIR-80 pe parbriz. Si cea dinainte avea montat.
  13. Cainele e ok? Ma gandesc sa nu fi inghitit lichid de frana. Deci platforma si reparat pe banii tai. Ma intreb cat poate sa coste un furtun...
  14. Atentie la jante de 17 sa nu ai probleme, in caz de doamne fereste un incident, cu asiguratorul pentru CASCO. Roti neconforme.
  15. Din cate stiu eu toate au dezactivare cilindrii, dar doar la modele noi (mazda 3, cx-30) au grafica cu dezactivarea cilindrii. Eu la cx-5 am si tot asa nu imi arata in ecranul de i-eloop nimic. Poti face un test. Mergi cu 50-60-70-80 constant (pune pilotul) pe drum drept si vezi la consum instant daca scade la 5 sau sub 5. Daca se intampla asa, functioneaza si ai dezactivare. Dar eu zic ca sigur ai dezactivare.