Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

sidewinder

Membri
  • Content count

    534
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

sidewinder last won the day on January 19 2016

sidewinder had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

2 Followers

About sidewinder

  • Rank
    **
  • Birthday 08/16/79

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-5
  1. Asta mi se pare o politica falimentara. E clar ca dieselul nu se va mai vinde foarte bine. Si decat sa aloci resurse pentru asta, sa scoti vai diesel-X vax albina, cu din ce in ce mai putini cumparatori, mai bine investeau in dezvoltarea mai buna a skyactiv-X, care se pare ca nu e nici pe departe ce pretindea sa fie. Nu ii inteleg...
  2. Din fericire da. In afara de o mica, mica indoitura capatata in parcarea unui supermarket si ca mi s-a aprins senzorul de presiune roti odata, in rest doar benzina. Apropo de senzor - serios, am "noul" bord cu ecranul ala ca la mazda 6 si 3-ul nou, dar informatiile nu se pot afisa ca la ei. Adica presiunea pe fiecare roata. Banuiesc ca trebuia update-uit softul infotaimentului sau pus cel de pe 6 sau 3. Dar nu, eu ca la saraci piuie si se aprinde un beculet in bord. In fine era doar de la diferenta mare de temperatura si pierdusem un 0.3 la 2 roti. Desi sunt umflate cu azot. Am pus pentru prima oara dupa 7000 de km benzina de 95. Si cam la aceleasi drumuri prin oras a scazut consumul cu aproape un litru. Mai pun de 95 si vedem daca se mentine asa, sau doar s-a nimerit sa prind trafic mai ok.
  3. Adevarul e ca au facut masinile cu tehnologia asta avand in cap o conspiratie mondiala ca dupa 4 ani sa se faca praf si sa mergem la service sa bagam bani. Serios acum, inca mai traim cu impresia ca suntem mai destepti ca baietii astia de implementeaza tehnologii in masini? Pe genul: nu e bine dom'le ca sigur se face praf, desi nu aveti niciun argument. Si de testat s-a tot testat, ca sunt masini cu ISTOP si cu dezactivare cilindrii cu milioanele cred.
  4. Toyo Proxes
  5. si eu zic ca sunt noi. Nu mi-as face probleme. Cam murdare, dar acu sa fim seriosi ca nimeni nu crede ca sunt tinute in huse pana le vand. Uite-le pe ale mele. Cam tot acelasi lucru doar ca pe 19 si suv.
  6. Eu am primit o portiera in parcare la supermarket. Omul a deschis usa pana in a mea si a si impins putin sa faca o fina infundatura. Si a rezultat ceva asemanator tie. Am luat kitul de retus original de la mazda si am procedat la operatiune. Rezultatul nu e satisfacator. Ori nu stiu eu sa dau cu pensula aia mica ori nu iti iese cu kitul corector. La tine fara infundatura cred ca iese mai bine.
  7. Eu (Revolution G194 AWD) la generali am prins CASCO cu 3600 de lei fara franciza si RCA tot la ei cu 400 de lei ( s-a mirat si brokerul Generali de la Arian dar a zis ca am 7 ani de generali fara daune si poate de aceea) iar impozitul in Bucuresti sector 2 este de 900 de lei.
  8. Sa stii ca iti dau perfecta dreptate. Si ca exemplu e vesnicul si perfectul continental si de vara si iarna care de 5 ani cred ca e primul la ADAC orice ar fi. Experienta mea si a inca 2 prieteni, toti cu dimensiune pe 18 de continental de vara a fost nasoala. Un an foarte ok, dar in al doilea an, Turanza erau parfum. Tot dupa testeri independenti inclin si eu. Dar la regimul meu de mers si pe unde, caut spre carosabil ud, putina zapada si uscat rece.
  9. AhuraMazda -depinde daca Cooper franeaza mai bine pe zapada si in rest prost. Ca asa Nokian pe zapada afanata si zloata e better decat GY,continental, dar la drum ud si uscat in conditii de iarna (temperaturi mici) e mai slab. Cam conteaza in regim mergi. Daca ai zapada multa si ninge des, merge sa iei anvelope cu caracteristici foarte bune pe zapada. Gy iese bine ca si MIchelin si Continental pe o medie a tuturor. Si inca o intrebare: tu ce ai avut pe fata? Continental sau Goodyear? Ca si asta e un aspect.
  10. Are legatura si cu uzura, dar in sensul ca vopseaua originala e mai matuita daca masina are sa zicem 2 ani. Si se rezolva cu polish. Aici e evident ca e nuanta diferita si nu il ajuta.
  11. Pune cam 10% si la cai si la cuplu (ceva mai mult la cuplu - 12-15%) si cam aia e.
  12. Acum zici Bogdane? :))) M-am tot uitat dupa diverse marci si reviewuri si pe baza experientelor personale cu GY am mers in continuare pe GY. Dar nu m-as fi suparat sa incerc si ce zici tu. @vvp - si eu am optat pentru fara jante. La toate masinile am avut jante cu caciucurile de iarna. Sincer eu merg la o vulcanizare unde schimb cauciucurile/jantele, lucreaza ingrijit si bine si atunci am renuntat la a lua si jante. Dupa mine nu se mai justifica.
  13. Eu sunt convins ca un G165 AWD automat consuma in Bucuresti la fel ca un g194 AWD automat. Il misca mai greu in trafic si consumurile ajung la fel. La drum da, cred ca e o diferenta dar la aceeasi regim nu trece de 1l.
  14. Dap. Fix 835. Totul ok. Ii recomand. Bafta la cumparaturi. Eu zic ca o sa prinzi si un pret mai bun.
  15. La mine nu apare rechemarea pt. dezactivare. Am si intrebat daca nu ar fi normal ca tot ce am facut in service Mazda sa fie apara in aplicatie. Mi s-a raspuns ca nu stiu daca apare in aplicatie. Eu nu am primit nici macar o foaie cu ce s-a facut la masina. Am semnat acolo o foaie si gata. Prost eu, daca ma gandesc bine, trebuia sa cer si eu macar o foaie, ca poate maine sare cilindru prin capota la o dezactivare si ma duc si zice lumea ca nu am fost la recall.