missionnad

Membri
  • Content count

    877
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

missionnad last won the day on March 24 2020

missionnad had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

4 Followers

About missionnad

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Prahova
  • Model
    3
  1. Ceva e in neregulă cu nr de km ai mașinii...dubios. Asta deoarece a mea la 224.000 km , încă are turbina originală si care este foarte ok. Tot ulei Dexelia ptr dpf am pus si eu, schimburile făcute la 20.000 km si ulterior după ce odometrul a trecut de 100.000 km am scăzut intervalul de revizii la 15.000( rulez doar extraurban,masina mea nu vede oraș decat foarte rar). Da,la presiunea de ungere mă refer . La 175.000 km am umblat la sita de pe conducta de ungere să văd in ce stare este,era ca nouă. Am dat cu spray de frâne si am pus-o la loc. Încă odată , dubioasă tare problema. PS: ai mașina de nouă?
  2. Ca cea de pe mașină numai găsești , aceiași calitate.. Trebuie sa descoperi cauza care a dus la stricarea turbinei ,de obicei lipsa lubrifierii, scăderea presiunii de ulei . Mașina câți km are?
  3. Am si eu câte o jumate de spiră ruptă de aprox 3-4 ani la ambele arcuri spate ,partea de jos a arcurilor. Dar nu mă strofoc cu schimbarea lor deocamdată , stă mașina mai lăsată 2 cm de spate,nu-i bai.
  4. Până să te duci la mecanic poți face o verificare simplă: vezi dacă capătul arcului este intrat în această gaură(te uiți pe sub braț). Doar te bagi puțin sub mașină prin spate, poți pipăi cu mâna ori folosi o oglindă. Verifici și pe stânga si pe dreapta.
  5. Nu știu,nu sunt mecanic.... Întreabă-l pe cel care ți-a lucrat. Măi nene ce ai făcut acolo ?
  6. Cum s-a reușit ruperea acelui ștuț,peste el e o protecție din plastic. Caută la dezmembrări ,e posibil să trebuiască să cumperi elementul respectiv cu totul
  7. Noroc e la poker si la femei,aici nu putem vorbi de așa ceva. Probabil din cauză că locuiesc la munte unde este răcoare chiar si vara+datorită faptului că folosesc mașina doar extraurban , adică nu o omor in orașe aglomerate , implicit temperatura mai ridicată in compartimentul motor , garniturile au rezistat mai bine.
  8. Acum 3 ani s-a uzat membrana ,o găurică de 1 mm diametru, îmi împroșca ulei printre acele cleme exact pe injectorul din vecinătate. Am căutat membrană la noi in Ro ,dar am găsit doar undeva in Rusia ,in cele din urmă am înlocuit capacul culbutori cu totul,300 lei pe original. Oricum este loterie cu acele cleme. Producătorul dacă chiar vroia prindea capacul unde vine membrana în 4 șuruburi (nu era mare lucru) si comercializa separat membrana...dar NU s-a vrut. O membrană ar fi costat poate 10 lei maxim. Nu e mizerabil , sunt doar unele mașini mai obosite decât altele. Cu a mea am 222.000 km si e motorul curat lacrimă,NU AM SCHIMBAT NICIODATĂ NICI MĂCAR GARNITURILE ȘI ȘAIBELE LA INJECTOARE. Cum explici?
  9. Am zis că este normal să fie puțin ulei în interior,nicidecum pe afară .
  10. Înseamnă că este joc în rulment ,dar asta ar însemna să huruie, zgomotul specific.
  11. Părerea mea că undeva e un joc sau ceva nu este montat bine. Verificat din nou tot ce s-a montat , inclusiv flanșe. Cum sa fie de la plăcuțe, păi ele sunt ținute tensionate pe etrier. Poftim,in timp ce iei virajul calcă frâna si tine-o apăsată...vezi ce se întâmplă.
  12. După cum am spus mai sus,in furtunul gros care intră în turbina ESTE NORMAL să fie PUȚIN ulei. Ce înseamnă puțin? aprox 5 ml..Ce este peste , indică o problemă. Acel ulei NU provine din turbina așa cum foarte multi cred . Am masina luată de nouă,la prima revizie mi-a fost permis să stau lângă mecanic,am observat încă de atunci ulei in interiorul furtunului gros. Curăță bine zona si vezi exact pe unde "mustește" ulei. Nu ai ce șuruburi să rupi la capacul de la culbutori,se desfac ușor, dacă constați că curge pe la garnitură ,o poți înlocui fără nicio teamă.
  13. Mufa trebuie să intre si să iasă greu, trebuie de asemenea să facă click. Uleiul poate proveni de la capacul chiulasei , îl dă afară pe la șuruburile de fixare sau garniturile de la admisie...pune un mecanic să se uite . Cât despre partea încercuită ,nu are voie să iasă din furtunul gros
  14. Ba da,dar putin ulei vei găsi întotdeauna acolo,filtrul epurator nu isi face treaba 100 % ,nu e problemă
  15. Posibil să aibe legătură cu pornirea groaie,mufa duce la preîncălzitorul de motorina din filtru... Conecteaz-o si vezi după aceea cum pornește Firul il bagi pe aici,se ajunge la fix până la filtru. As fi curios de ce nu a mai conectat-o mecanicul.....sau a uitat?