Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

missionnad

Membri
  • Content count

    803
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

missionnad last won the day on April 27 2017

missionnad had the most liked content!

Community Reputation

44 Excellent

3 Followers

About missionnad

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Prahova
  • Model
    3
  1. Mașină de Bucuresti cu rugină???? Vaiii..
  2. Atata timp cât podeaua este ok, rugina de pe brațele puntii spate nu se pune la socoteală. Nu stiu de ce foarte mulți sunt afectați de rugina de pe brațe si fierotaniile de dedesubt.
  3. Am vazut Mazde3 anterior de 2006 fabricație (te uiți pe geamuri la serie si vezi anul fabr) prin parcări, moluri,strada care nu aveau gram de rugină si nu fuseserea revopsite. In mod sigur acele masini au rulat/au fost aduse din zone cu climă blândă. Galvanizarea isi spune cuvântul la umezeală.
  4. E clară treaba. De aceea nu a ruginit a mea din 2008 la munte la Bușteni...ploi, umezeală, zăpadă,sare pe șosea din noiembrie până la sf lui martie.. Cădeam din ea cu tot cu uși până acum.
  5. https://m.mobile.de/auto/search.html?ms=16800%3B4%3B%3B&dam=0&fr=2007%3A&ft=DIESEL&ft=PETROL&md=4&mk=16800&p=%3A6000&s=Car&vc=Car&tr=SEMIAUTOMATIC_GEAR&tr=AUTOMATIC_GEAR&fe!=EXPORT Uitați aici daca vreti mașini Cât e una cu km reali, coală... Nu ce visați multi , cazane de pe Olx si mai știu eu unde la 2500 euro cu 130.000 făcuți de o băbuță .
  6. Caută modele după 2006,au fost tratate mai bine anticoroziv. Benzinarul de 1.6 are un consum o idee mai mare decat aceleasi cilindreei de la alti producători,prin București așteaptă-te la un consum mai măricel. In rest întreținerea e foarte ieftina,piese ptr trenul de rulare, suspensie se gasesc la toate magazinele de piese auto,sunt o grămadă de producători pe aftermarket.
  7. Da,stiu. Si am readus subiectul in discutie..cu atat mai bine ptr a vedea cum se prezintă dupa 13 anim
  8. Mă uit mâine la mine și îți zic cât se saltă. Dar este 2008 cu scobitură în bară.
  9. Dar de ce pe sub si nu pe caroserie? Doar cea din urmă interesează, caroseria este expusa privirilor. De ce ar interesa fierotaniile de pe dedesubt?
  10. Când se uzează amortizoarele capacul incepe să scoată zgomote ciudate in pozitia normala când este închis.
  11. Când mașina e nouă,primii 3 ani servisare la reprezentanta.. Dupa aceea fiecare cum se descurcă.
  12. Deoarece doar cureaua OEM are cea mai buna calitate,de aici si termenul de 10 ani sau 240.000. Ca ea nu se mai gaseste de cumparat. Dacă deja are 7 ani e indicat sa te duci la un service sa o inspecteze si totodată înlocuită împreună cu pompa de apa si rolele. Nu stii ce curea a pus fostul proprietar,unii se zgârcesc si pun ce-i mai ieftin,altii pun mai bunicele. Nu am idee unde sa iti recomand,un service multimarca din zona ta.
  13. Nu vad legătura intre intervalul de schimb a curelei si faptul ca masina trebuie servisata la reprezentanta...Ca să glumesc , doar nu o unge cu ulei de șarpe la fiecare revizie. Poftim,masina de 9 ani mi-o servisez personal in curte...asta înseamnă că trebuia sa o schimb mai devreme sau cum ??
  14. Da,dupa cum a spus si colegul e valabil ptr cureaua cu care vine masina din fabrica. Am aceiași motorizare doar ca e 2008,cureaua are 12 ani si e cea originală...DA, am scris bine...Si in jur de 200.000 km. Am inspectat-o astă toamnă si se prezintă destul de bine. O voi schimba #șâeu în vară . M-am orientat catre Dayco HT, pompă apa Hepu,role INA ori SKF.
  15. Mă rog... pufăit, fâsâit, scăpat gaze, ulei, negreală... Nu are de nici unele a mea.