missionnad

Membri
  • Content count

    839
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

missionnad last won the day on March 24

missionnad had the most liked content!

Community Reputation

57 Excellent

3 Followers

About missionnad

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Prahova
  • Model
    3
  1. DPF

    Un dpf este un consumabil,nu are legătură cu durata de exploatare a masinii. Unele dpf-uri(prin construcție si proiectare) țin mai mult , altele mai puțin. Exemplu cazul meu la 1.6d: -manualul recomanda inlocuire la 120.000 km ,asa ceva nu cred ca se poate ,costa niste bani sa fim serioși...Desi am folosit masina in conditii optime respectiv o funcționare perfectă a motorului,completat aditiv,pe la 175.000 km acesta a început sa dea semne că se înfundă, regenerări dese, erori.. Dat jos,trimis la curățat si montat personal înapoi pe mașină. In prezent am 206.000 si totul pare ok,cu exceptie si anume ca dupa curățire a început sa scape puțină funingine îndeajuns cat sa înnegrească eșapamentul.. Regenerari face la intervale ok,nu are erori stocare .... Nu am schimbat nimic,senzori pres diferențială,bujii ...nu
  2. DPF

    La 1.6d nu tine dpf-ul original +250.000 nici dacă-i faci vrăji. Iar 2.0d dupa 300.000 se duce în treaba lui.
  3. DPF

    De ce compari Passat cu Mazda? La VAG si Bmw sunt cele mai durabile dpf-uri .. Depinde câți km(reali) are masina ta, nici eu nu sunt de acord cu anulatul.
  4. DPF

    Avand in vedere ca modelul BK are ceva ani iar kilometrii din bord pot fi fără număr,caz in care dpf-ul e la sfârșitul vieții...
  5. Ce piatră Mituc? poate un bolovan de vreo 2 t căzut din camionul din față să facă praf și juma' de mașină. După cum se vede e fixată foarte bine , chiar si cu un clește tot îți ia câteva secunde sa împingi clema.
  6. Ăla n-are voie să atârne. Sigur masina n-a suferit vreo coliziune frontală?
  7. Update: -206.000 km totul este ok cum a venit din fabrică, atât turbina cât si injectoarele (cu tot cu șaibe si oringuri) Recent ,am inlocuit uleiul+filtrele,am verificat cu mâna jocul radial al axului turbinei.. încă se încadrează în limite.De asemenea trage cum trebuie, intră de la 1750 turații. **Scurgerea de ulei trebuie monitorizată: curăță bine zona, dai cu spray de frâne, șterge bine cu cârpa ,iar apoi din cand in cand mai arunci un ochi.
  8. Cati km are masina?
  9. "ar fi" ...deci e doar o bănuială. Ce problemă este mai exact si cum se manifestă ea ?
  10. La Mazda NU este ca la Focus 2 ,turatia la ralanti rămâne la 750 rot/min cand face regenerare. Mai poți urmări consumul instant pe CB ,care atunci cand regenerează , dacă scoți pe liber mașina nu scade la 0.0 ..ci rămâne undeva la 0.7 Numai stiu sa iti spun daca regenerează cu o bujie arsă,am impresia că de la 2 in sus..(repet,nu stiu exact). Oricum daca aveai regenerari eșuate sau dese,aveai coduri de eroare(fara check aprins). Ori situația limită,nu se mai regenera dpf-ul si se înfunda.
  11. La diesel pornește în situația când dpf-ul își face procesul de regenerare. Poate sa fie afară -20 grade afară.
  12. Stricat în ce sens? S-a rupt vârful acului în ea?
  13. Mulțumim pentru poze. Este incredibil o curea de distribuție să reziste 15 ani,cred că a fost o provocare ptr cei de la Dayco sa fabrice asa ceva , pe când la Vw(Continental) se schimbau la 5 ani. PS: confirm,este cureaua Dayco Isoran model ce il montează doar fabrica,a mea are 12 ani si se prezenta foarte bine acum o lună cand am verificat-o. Tocmai am trecut de 200.000 km
  14. Bagă motorină cu o seringa atât în filtru cat si pe conductele de tur/retur până dă pe-afara. Va porni în cele din urmă. *data viitoare imediat după ce ai dat la cheie,tine-o puțin accelerată vreo 10-15 sec. nu se va mai opri.
  15. Felicitări pentru meștereală. Sudarea pivotului trebuia făcută cu argon,e mai rezistentă....Si înfășurat o cârpă umedă în jurul burdufului de cauciuc. La fel am si eu pivoții sudați în 3 puncte la fiecare,4 ani si no problem,data viitoare schimb brațele cu totul. Când ai demontat flanșele față (rulmenții de sus) ,ai însemnat cu markerul poziția celor 3 șuruburi de fixare pe oală?Se modifică geometria..Bine oricum este indicat să faci geometria dupa ce ai schimbat pivoti si amortiz. Amortizoarele le-ai compresat manual de 6-10 ori înainte de montare? Vezi că bucsa mare de la basculă se uzează (cea mică e tun, ține mult si bine),sigur e bună? PS:recomand Lemforder,repet , am pivoti 80.000 km si bielete antiruliu 60.000 km.