Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

missionnad

Membri
  • Content count

    765
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

missionnad last won the day on April 27 2017

missionnad had the most liked content!

Community Reputation

38 Excellent

3 Followers

About missionnad

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Prahova
  • Model
    3
  1. Știu.
  2. Mituc,cu toată stima si respectul.. atâta timp cat motorul nu prezintă nici o anomalie vizuală ori de funcționare,nu mă apuc de șurubărit la ea doar in baza celor relatate/auzite la x,y,z... Scz de offtopic,dau un exemplu: -in urma cu 6 luni cand am dat jos dpf-ul ptr a-l trimite la curățat,am umblat si la alta "celebră sursă de probleme mult dezbătută pe forumuri" , si anume la sita de pe conducta de ungere a turbosuflantei. Mai exact atunci masina avea 176.000 km,nu mi-a venit sa cred cum arăta sita, practic era CA NOUĂ, mă așteptam sa aibe măcar foarte puține depuneri,dar de unde.. Am dat totuși cu spray de frane atât sita cat si conducta pe interior si am montat la loc. **asta e singura poza care o mai am, făcusem unele in mod macro la sită dar nu le mai gasesc.
  3. Fir-ar ale naibii de șaibe. O sa arunc o privire mai atentă in manualul de întreținere, poate alaturi de intervalele de schimb ale uleiului si filtrelor au trecut si șaibele.
  4. Nu cred că mi-au făcut mie motor separat
  5. Si de ce s-ar umbla de un anumit nr de ori la ele ? ... că doar nu sunt etrieri de frână. La mine dupa 188.000 km singura cheie pusă pe ele a fost in fabrică .
  6. Pune o poza cu pedalele sa vedem uzura lor(de curiozitate, referitor la kilometri) Parca ziceai că au fost schimbate odata setul de șaibe la injectoare. A fost respectata procedura,s a curățat bine locul? Parerea mea să schimbi si mecanicul.
  7. Si reali dublu. Dupa ce cureti bine zona,pune o fâșie de hârtie albă,exact ca in imagine. Sa stii clar daca se prelinge de la capacul culbutori sau nu.
  8. Perfect de acord cu tine,a mea tot 2008 e,are 187.000 si pot spune că in zona injectoarelor si a capacului culbutori nu e decât praf. Recomand si eu sa se curețe bine zona cu o cârpă si o șurubelniță apoi cu spray de frane. Se face o scurtă tură iar apoi se inspectează temeinic zona. De multe ori mecanicii din serviceuri nu sunt decat niste simpli desfacatori de șuruburi si piulite.
  9. Numai stiu ce sa iti zic. Mergi la un service bun de Ford sau Peugeot din zona ta .. Si ei cunosc bine acest motor,mai ales Pejo.
  10. De obicei când este dus regulatorul (piesa de pe pompă) de presiune, masina numai pornește deloc. Nu,nu iti pot face recomandări ce sa schimbi si ce nu,nu sunt mecanic....si nici nu am auzit motorul din cauza muzicii.Ciudata la tine este si lipsa de putere.... Filtrul de motorina este schimbat? Testul de retur al injectoarelor s-a făcut? EGR-ul in ce stare este? De obicei o malfunctiune a acestuia apare pe tester. Si eu alimentez numai de la Petrom de 11 ani si 187.000 km le rămân client fidel.
  11. Ok,trebuia sa menționezi in prima postare . Mi-a facut si mie figuri acea mufa in urma cu jumate de an,eram pe punctul de-a demonta motorul cum vine vorba... In cele din urmă am mai scotocit pe net si am restrâns cercul de posibile cauze. La mine la fel, relantiul era instabil câteodată, iar ultima vreme ajunsese sa se opreasca motorul la decelerare,in mers avea putere,masina tragea ok pana in 4000 ture lejer. Scos mufa,dat pe ea cu spray de contacte si problem resolved.
  12. Vezi mufa de la senzorul de presiune rampa,are obiceiul sa se mai oxideze contactele. Aceasta se afla sub EGR dar mai simplu dai jos bateria+cutia acesteia,bagi mana pe dedesubt, scoți mufa(atentie la clema acesteia,lucrezi si tu pe pipăite plus ca spatiul e cam mic,o mână mică ajută),dai pe ea cu orice spray care curăță ,apoi o bagi la loc.
  13. Binenteles.
  14. E de preferat să fie fixat bine.
  15. Revin si eu cu un update la o postare de-a mea putin mai sus. 66.000 km pivot Lemforder schimbat SEPARAT (nicidecum brațul cu totul) ,e OS. Stai liniștit că am luat si eu destule gropi,in cazul tau de vina e calitatea slaba a piesei. Fara supărare dar a ținut jenant de putin. PS: asculta la mine si pune pivot Lemforder(daca bucșa mare nu e si ea uzată), e 75-80 lei unul.Rogi mecanicul să dea si cateva puncte de sudura cu Argon ptr fixare suplimentara si ai terminat bâlciul.