Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

padwanjoe

Membri
  • Content count

    399
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

5 Followers

About padwanjoe

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-5
  1. Deosebita poate doar ca e cumparata in noiembrie 2012 si poate asa functiona softul la acel moment.
  2. La mine SCBS a functionat doar cand eram in accelerare, deci cu piciorul pe acceleratie. In rest, adica daca luam piciorul de pe acceleratie as fi lovit ce era in fata masinii pentru ca sistemul se astepta ca eu sa franez. Ca nu e masina autonoma.
  3. Multumesc pentru informatii.
  4. Un prieten si-a luat un XTrail acum vreo luna, nici la el camerele nu m-au impresionat cu nimic. Care ar fi alt suv care sa aiba camerele la 360 cu o calitate mai buna? Acum intreb pentru mine, nu pentru prietenul meu.
  5. Plus ca la hibride se adauga destule la lista celor ce se pot strica, fata de o masina cu motor termic. De aceea eu prefer fie termic, fie electric.
  6. Pentru modul in care conduc eu, calm si in limitele normale de viteza, masina se comporta corect chiar si cu 3 adulti, 1 copil si bagaje cat cuprinde. Pe ultimul traseu Bucuresti Cheia Muntele Rosu si retur mi-a comsumat 7.8 litri la suta.
  7. Salutare, Am ajuns la de 49.900 km si 6 ani si 9 luni vechime. Pentru ca aveam un scartiat enervant (care nu se manifesta de fiecare data si nici cu aceeasi tonalitate) pe puntea fata cand dadeam cu spatele si calcam frana, am ajuns la BDT Splai unde mi s-a spus ca pe rotile din fata nu am placutele compensatoare (cum naiba asta ca am schimbat placute de frana pe fata la Arian Nord in noiembrie 2017 si nu a mai umblat nimeni la frane intre timp) si ca din cauza aia se aude scartitul si ca se merg asa ca discurile sunt OK (putin ruginite) iar placutele de frana au 8 mm grosime, Mi s-a spus ca nu se mai pot pune doar acele placute compensatoare ci, daca vreau, doar sa schimb discurile si placutele. Asa ca am zis OK dar nu s-au putut schimba atunci pentru ca, ati ghicit, nu aveau pe stoc .... placutele compensatoare. Tot raul spre bine pentru ca in cele 10 zile a cedat si bateria originala si am anuntat sa o schimbam si pe ea. Asa ca, de ieri, al meu CX-5 are pe fata: discuri, placute si placute compensatoare noi, plus o baterie noua. Acum e liniste, poate prea multa liniste dar ma obisnuiesc cu asta. Pentru cine intereseaza, factura a fost 2918 lei cu tva incluzand piesele de mai sus, manopera, test frane si ... spray curatire.
  8. Inclusiv dobanda ?
  9. Nu mi-au dat sa aleg intre diferite modele de alarma. Am cerut in plus senzorul de perimetru interior fata de ce mi-a oferit dealerul arian.
  10. Se foloseste telecomanda masinii. Nu am avut nicio problema cu alarma in toti acesti ani.
  11. In 2012, la al meu cx5 au pus viper.
  12. @IcIoIcI: Am mea, ca si a lui Ovidiu, sunt benzinare. Nu se aplica documentul postat de tine, multumim.
  13. Multumesc. Stiam de acea rechemare si chiar am luat legatura cu dl Basamac dar fara un recall oficial nu se poate face nimic.
  14. Salutare! Am ajuns la cota de 42.000 km si aproape 6 ani vechime. Asa ca am facut revizia la Arian Nord. A costat aproape 3100 lei si a inclus, pe langa ulei 5w30 + filtru ulei, filtru aer motor si acele verificari stare vehicul, ITP-ul si inlocuire: etrier dreapta-spate (mi se spusese la o vizita anterioara la ei ca s-a blocat mecanismul franei de mana si nu se poate repara), ulei diferential (mi s-a spus de catre seful de service ca e bine sa-l schimbi la 5 ani sau 100.000 km), curea accesorii si curea pompa de apa (mi s-a spus de catre seful de service ar fi fost imbatranite si e bine sa le schimb). Urmeaza sa trec la jantele si anvelopele de iarna dar mai astept sa treaca aceasta "vara indiana" care a ajuns si pe la noi. Pana data viitoare, conduceti prudent!
  15. Multumesc. Poti sa imi spui si de unde le-ai cumparat?