hyde

Membri
  • Content count

    140
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

hyde last won the day on October 1 2019

hyde had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About hyde

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Suceava
  • Model
    /
  1. Vand Fiat Doblo Cargo Maxi XL - cea mai lunga si inalta versiune de Doblo. Pret 10.800 Euro negociabil. Pretul include TVA deductibil, se ofera factura. 33.000km. Inmatriculat pe 15.11.2016, cumparat de nou din Romania Sarcina utila 960kg. Volum util 5 mc. Motor 1.6 turbo diesel 105CP. 6+1 trepte viteza Anvelope de iarna 195/60 R16C 2 chei (1 cu telecomanda + 1 de rezerva) Inchidere centralizata pe cheie, separat fata + marfa Geamuri electrice cu inchidere din cheie Aer conditionat Usa culisanta partea dreapta, usi spate batante deschidere la 180 grade Perete metalic divizare spatiu de marfa. Camera mers inapoi, volan imbracat in piele. Masina nu a suferit accidente. Parbrizul a fost schimbat pe casco in 2019 (spart de la pietre) cu parbriz original. Mai multe detalii la 0744.243334.
  2. @xUC Se simtea cum schimba treptele si dadea si socuri in caroserie cand dupa o accelerare mai puternica lasai acceleratia libera si motorul in frana de motor. Da, la reprezentanta (asko).
  3. Si ce misto se simte chiar si fara modul sport activat.
  4. Asa ceva am pus eu acu 2 luni cand am schimbat parbrizul. 120 lei parca au fost. Sterg foarte bine.
  5. Stai ca nu pot sa procesez... doar placute spate 1250 lei? A innebunit lupu? Si eu am santuri la greu pe discurile spate dar sa mor daca dau 1250 lei pe placute. Am schimbat, pe banii mei, la 35k km discurile fata ca erau ovalizate din nou (schimbate la 4k km pe garantie) si am pus placute OE Mazda (facute de Ferodo) la 385 lei setul. Discuri am pus ATE (erau si OE dar daca au picat asa repede de ce sa ma mai risc plus ca erau si mai scumpe) - nu in reprezentanta Mazda (e Mitsubishi). 913 lei cu manopera, cu test franare a fost toata factura (discuri si placute). Problema cu cutia am avut-o si eu la 35k km - reinitializata (resoftata) si totul ok. Nu am simtit ca ar fi mai lenesa - trage bine.
  6. Discurile schimbate in garantie la 4k km is iarasi ovale la 35k km (in ultimii 10k km a mers nevasta-mea in 99% din timp cu ea si ea conduce batraneste). Dar tura asta nici nu ma mai apuc sa fac drumuri la service pentru constatare/inlocuire (daca se aproba garantia) pentru ca ma ajunge mai scump decat le-as schimba eu pe banii mei. Asta e problema daca n-ai service in oras. Si sa bag 150km x 4 drumuri plus timp pierdut deja e prea mult. Plus ca placutele OE is vreo 600-700 lei in reprezentanta. O sa cumpar placute OE mazda - 385 lei setul (ca altceva nu au gasit cei de la service) si discuri ATE. Era o diferenta de 200 lei pe disc fata de originale si daca tot si-au dat duhul in 30k km n-are rost sa bag banii in alea OE. Pe spate e jale cu discurile: sunt pline de urme si santuri cu placutele TRW cu care a venit din fabrica. Franarea este ok ca am facut itp-ul si a iesit ok dar sunt curios cat mai tin.
  7. Vezi daca sta bine chederul pe tabla de jur împrejur. Mi se pare ca e cu cativa mm mai scurt decat ar fi ok - si la mine se mai strange.
  8. @bscorpion89 Masinile is cumparate pe firma dar tot am avut un buget maxim alocat (bine, la M3 l-am depasit dar ...). La M3 am avut cam 4-5% reducere pentru ca am facut si un trade-in (eram prea ofticat pe un jaf de ford de numai 2ani jumate si am acceptat o pierdere mare numai sa scap de ea). La ford am avut cam 18% reducere (pret mare de lista). La suzuki castigul dealerului (si asta o stiu sigur) a fost cam de 600 euro si mi-au dat vopseaua metalizata cadou (sunt furnizorul lor) din banii aia. Dar da, la fiecare masina (mai putin suzuki) am cerut discount si am negociat cu mai multi dealeri. La o duba Fiat am primit cam 2300 euro reducere in plus fata de oferta nationala de la un dealer (si dealerul stia ca nu o sa fac la el reviziile dar a vrut sa-l oftice pe asta de aici) si cu oferta aia m-am dus la dealerul local sa vad daca o poate sustine. A suspinat dar a acceptat. Cand vindeam masini - cine nu cerea nu primea. N-am zis ca nu se fac grosul banilor din servisare - am zis ca nu poti sa vinzi masini cu adaos minim cu gandul ca iti vei scoate parleala cand vin in service. Pentru ca, daca esti ca mine, care umbla mult,e posibil sa nici nu-l vezi la ochi la revizie. M3 am cumparat-o din nordul tarii, am facut prima revizie in sud est si a doua in Bucuresti (ca s-a intamplat sa fiu in zona cu munca - ca daca nu o faceam prin Ardeal).
  9. Hai sa-ti zic cum era acum ceva vreme la niste marci frantuzesti (ca tot am lucrat acolo si am fost si vanzator si director vanzari): Din pretul masinii ai o marja - sa zicem 10% (de obicei la utilitare se ajungea la asemenea marje). La o masina de 20000 euro fara tva aveai 2000 euro marja. Sa luam cheltuielile reprezentantei: - salariu consilier vanzari (fix + comision pe masina) - salariu pregatitor livrare (spala, curata masina) - salariu director vanzari (daca este) - salariu personal tesa - pregatire livrare (solutii spalat, curatat, lichid de parbriz - era obligatoriu sa-l pui conform contract, etc) - cheltuieli de functionare (caldura, electricitate, paza, gunoi, etc etc) - taxe pe salarii, taxe pe profit, taxe bancare, etc etc - profit. Daca tu ceri 10% discount - cam ce crezi ca o sa faca firma? Vinde in pierdere cu speranta ca vei veni la ei la revizie sau iti ofera un discount mai mic? Mai e cazul in care masina este in campanie unde tu ca dealer trebuie sa suporti o parte din discount. Daca ai reducere de 1500 euro sa zicem la masina - importatorul pune 1000 si tu 500. Deci, mai scazi si din marja ceva. E un calcul pur economic care se face. Eu aveam deja stabilit cu consilierii de vanzari niste limite de discounturi pe care ei le puteau da fara sa-mi ceara acordul (sau puteau plusa cu accesorii unde si dealerul are profit si pierderea era mai mica per ansamblu) sau puteam sa plusam la discount daca era o situatie mai speciala (masini mai multe, alte marci erau implicate in decizie, etc). Dar nu scadeam sub un anume prag de break-even numai ca sa vindem o masina. In functie de performante se putea acorda un bonus semestrial pe numarul de masini vandute, era in genul 100-200 euro de masina si te mai scoteai de acolo. Sa iti faci planul de afaceri doar pe profitul obtinut din servisare nu e un lucru prea intelept. LE. Cu Mituc n-am avut tangenta cand avea C4 - doar l-am vazut cand se certa cu unii - eu am scapat de furia lui
  10. Nu e doar murdar - e dusa vopseaua. Astept raspuns de la garantie.
  11. M3 2017, 33k km. Sa vedem ce zice mazda cu privire la înlocuirea pe garantie - sunt la revizie la Asko.
  12. Dat jos etrierii (ca incepuse sa faca si pe dreapta zgomot), curatat, gresat, luat la pila urechile de fixare a placutelor (erau prea fixe si nu culisau cum trebuie) si zgomotul a disparut. Oricum am o troncaneala la denivelari - celebra problema cu etrierii cred. Vedem la revizie ce rezolvam.
  13. Am fost ieri si am dat jos etrierii pe ambele parti, curatat, degresat, gresat - totul in regula. Bucsaraia este in regula. Franarea este in parametri. Nu se mai aude asa de tare acum dar a inceput sa se auda si din dreapta si se aude doar cand este frana calcata. E genul de zgomot care-ti f'te nervii mai mult pentru ca nu stii de unde se aude. Urmeaza prin iulie-august revizia si o sa-mi fac drum la bucuresti (BDT cred) sa vad ce gasesc cei de acolo.
  14. M-ai spart cu chestia asta. Ia sa te vad cum dai cu spatele la o parcare laterala cu o cutie automata fara sa calci frana si fara sa iei de volan. Si, daca tot face zgomotul asta...de ce'l face doar la roata din stanga? In 30k km nu a facut zgomotul asta si s-a mers in acelasi fel.
  15. Si la mine tot cu frana calcata se aude. Si mult mai tare cand sunt in R (e cutie automata). Marti ma duc sa verific si eu etrierul la un service din zona sa vedem ce descopera.