Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

tavisescu

Membri
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

tavisescu last won the day on May 20

tavisescu had the most liked content!

Community Reputation

86 Excellent

4 Followers

About tavisescu

  • Rank
    Junior
  • Birthday 04/11/78

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    RX7
  1. Intr-un final a facut oxidarea pe la 1300 rpm cu pompa de aer decuplata.Da sunt sanse sa-si revina catalizatorul.Volanul este inca pe dreapta,am luat cremaliera pentru stanga,dar trebuie sa gasesc panoul central,pedalier bord etc.Sunt in ceva tratative sa iau un LHD cu motor prajit.E mai simplu.
  2. Va salut! Miercuri am facut si ITP-ul.Au fost mici probleme pe oxidare(catalizator obosit),dar a trecut intr-un final.
  3. Va salut! Imi cer scuze pentru exprimarea eronata! Masina este fenomenala,doar ca nu va recomand"experienta" prin care am trecut! Nu a fost doar o placere sa o cunosc atat de bine,dar chiar nu am avut de ales.Masina este din 93, body si dash harness sunt din 95,iar motorul din 97.Asa ca sa gesesti un numitor comun,nu este chiar usor.Stiam ca va urma "munca de chinez".
  4. Top of FD.
  5. Va salut!.Am tinut mortis sa cunosc mai bine masina,dar va sfatuiesc ca e ceva bataie de cap.Asa ca nu va recomand eperienta.Important este ca greul a trecut si vor urma momente de bucurie.Sper ca saptamana viitoare sa treaca inspectia tehnica si luna viitoare ne vedem la Le Mans!
  6. Aveti de ce va mandri! Mazda chiar este o masina de top! Dupa craciun,am avut atelieru liberl cat si pista de incercari pentru diverse teste.Patronii erau plecati la plaja,iar noi am avut cheile la liber.Pe o mica pista de incercari,s-au intrecut mai multe masini americane,iar unica care a avut curajul sa se ridice la nivelul lor,a fost si vechitura mea.(norocul meu a fost,ca circuitul a fost scurt).Clar americancele beneficiau de putere mare 500 plus(unele aveau si compresoare mecanice),dar la stabilitate si iesiri din viraje si balans,a fost o regina!
  7. Da,desi testul de compresie din Japonia,a fost facut la 20 de grade(eu aveam 7 grade in atelier) si au reusit si 250rpm.Deja ma gandesc la un mic swap la electromotor.Vreau sai schimb statorul si sa-i anulez satelitii.
  8. Salut! Azi am facut un test de compresie,cu un compresmetru uzual(I-am scos supapa de retinere).Dupa filmarea testului,pe ambele rotoare,i-am trimis filmele,colegului nostru Mike Dendyuk,care a reusit sa-mi scoata grafica,cu ajutorul unui soft,destinat masurarii compresiei,pentru motoare wankel.Nu am reusit sa scot minimul de 250 de rot/min,pentru a scoate maximul de 9 bari(compresia standard),dar am scos 225 rot/ minut.
  9. Si pentru noi, de Black Friday
  10. Ieri am aruncat motorul pe masina.Azi a ajuns si PCM-ul,dar va fi nevoie sa-i fac un device pinout din PCM in BCM.Munca de chinez. Adica cam asa.