Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

GxG

Membri
  • Content count

    173
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About GxG

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Ilfov
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

529 profile views
  1. OK, multumesc. Si esti multumit de ele?
  2. Lamele Bosch din linkul lui Alex10830 am cumparat eu si nu sunt multumit, de cand le-am pus stergatorul de la sofer avea o zona care nu stergea bine si ramane o ditamai zona nestearsa. @DIP731: poti pune o poza cu stergatoarele Denso? Inainte de a cumpara Bosch-urile, am vrut sa cumpar Denso dar cei de la Epiesa mi-au zis ca au adaptor si ma gandeam ca vor arata destul de urat. Ma intereseaza in special zona de prindere (adaptorul daca exista sau nu).
  3. Folie de la smartprotection am avut eu la telefon si dupa o saptamana am aruncat-o, incepuse sa se dezlipeasca.
  4. Si Arian Bucuresti fac buy back la alte marci.
  5. Multumesc pentru sfaturi. Incerc sa fac rost de niste alcool izopropilic si sper sa rezolv asa.
  6. Ieri am vrut sa-mi dau cu ceara masina. Cumparasem ceara care am vazut ca era laudata (Collinite 476s) numai ca am gresit ceva si nu stiu ce. Am apucat sa dau capota si o parte din plafon iar cand am inceput sa lustruiesc cu carpa, am constatat ca s-a intarit ceara si nu o mai pot lustrui. Au ramas niste urme extraordinar de urate. Vreau sa inteleg prima data unde am gresit: am dat oare prea multa ceara sau am asteptat prea mult pana sa dau cu laveta? Si a doua intrebare: cu ce pot sa sterg acum ceara intarita?
  7. Am o intrebare pentru cei care si-au achizitionat roata de rezerva: imi puteti spune ce offset are janta? Restul dimensiunilor anvelopei si jantei s-au scris aici pe forum dar cu offsetul nu sunt lamurit.
  8. Ideea ar fi ca, in caz de vreo pana, sa folosesc roata de dimensiuni reduse pana la o vulcanizare, nu sa imi continui tot traseul cu ea. Cred ca e mai OK o astfel de varianta decat cea cu kitul de pana care, din ce am citit, poate sa duca la situatia cand anvelopa cu problema nu mai poate fi reparata si, de asemenea, o alta problema e ca la cateva minute/zeci de minute trebui oprit si umflata roata.
  9. Ma gandeam ca nu ma va interesa sa am roata de rezerva. Dar dupa o pana mi-am schimbat parerea, parca nu-mi vine sa plec in concediu prin Europa fara roata de rezerva. Asa ca va adresez cateva intrebari. Pentru cei care si-au achizitionat, incape roata sub podeaua portbagajului la hatchback sau va trebui ridicata acea placa? Si pana la urma ce dimensiuni exacte ne trebuie la janta si anvelopa? Ceva idei de unde s-ar putea achizitiona? Presupun ca reprezentanta ar putea aduce dar as prefera o varianta mai ieftina.
  10. Poti sa-mi dai mai multe amanunte despre chestia asta? Ca sa stiu ce sa caut.
  11. Stie cineva unde s-ar putea gasi un kit care sa inlocuiasca piesele lucioase de pe usi si tunelul median? Ma enerveaza cum se vad imediat orice urme pe aceste piese si as vrea sa gasesc ceva facut dintr-un material mat. Am gasit ceva (https://www.carid.com/2017-mazda-3-dash-kits/?filter=1&sub-model[ourBodyTypeName][]=Hatchback) dar astea sunt niste chestii care se lipesc pe deasupra si parca n-am incredere nici in rezistenta in timp si nici in capacitatea de a acoperi complet si frumos piesele respective.
  12. @alex10830 oare nu ai fi obtinut acelasi efect daca deconectai borna bateriei? Era mai simplu decat sa bajbai. Nu stiu daca rezolva dar ar fi fost o varianta care merita incercata.
  13. Pur si simplu dupa un timp nu a mai facut; probabil s-a rodat cutia sau m-am obisnuit eu si reusesc cumva sa evit.
  14. Da, la mine agata cand schimbam din 2 in 3 (in special cand incercam schimbari mai rapide).
  15. La voi se aude cand e pedala de ambreiaj calcata la maxim? La mine, zilele trecute cand am auzit din nou, se auzea numai cand ridicam pedala.