CosminRT

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    274
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

CosminRT last won the day on April 7 2015

CosminRT had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

5 Followers

About CosminRT

  • Rank
    *
  • Birthday 01/12/81

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6
  1. 114 mii km, s-au aprins toți martorii în bord (check engine, check SCBS, ESP etc), motorul se "îneca", nu tinea relanti-ul. Noroc că s-a întâmplat în București, noroc cu cardul MES, am ajuns ușor si foarte civilizat la Mazda BDT. După diagnoză am aflat că problema e debitmetrul de aer. Costuri 1050 lei plus manopera, minus reducerea de membru Club Mazda. E prima problemă a mașinii, după cea cu discurile de frână din primul an, rezolvată atunci fără bătaie de cap pe garanție. Eu zic că nu e rău. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  2. Probabil ca a fost forțată deplierea în condiții de gheață/zăpadă. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. Astăzi, în drum spre București, de la mare, pe o ceață care a făcut drumul mai palpitant, Mazda mea a împlinit 100 000 km, în aproape 6 ani, fără nicio problemă sau vreun incident deosebit, cu o singură vizită la tinichigerie, făcută vara asta, fără vizite suplimentare la service în afară de cele pentru problema cu discurile din primul an și cea cu etrierii din al treilea, rezolvate pe garanție la BDT, respectiv reviziile anuale în același loc. Poate am avut și noroc de un exemplar bun (primul sau printre primele livrate, la 1.02.2013). Sunt în continuare foarte mulțumit de mașină și cred că a fost o alegere excelentă, în segmentul ăsta de buget și pentru cerințele noastre (mașină de familie cu 2 copii mici). Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. De obicei trec cu bicla pe-acolo, am o casca galbena, poate ne intersectam și-asa ) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  5. Salut, nu te-am recunoscut! Tin minte flashuri, la plecare de la semafor cu str Mecet, Qashqai negru/bleumarin nu? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  6. Aproape 3 ani de la ultima postare. Și 4 jumate ai mașinii. Au trecut 4 revizii, am ajuns la ~ 77000 km, a dispărut sentimentul de mașină nouă, dar nu de mult [emoji3], nicio lucrare de tinichigerie so far. Urmează. Am un dosar de casco de anul trecut din iarna, dar aproape nesemnificativ încât nu m-a lăsat inima să merg în service și unul de săptămâna asta. Ultima "achiziție", din weekendul trecut, e deosebită. Luându-mă cu vorba cu cei din mașină am uitat de bicicleta pusă pe și am luat înainte limitatorul de înălțime de la parcarea de la Mega din Piața Gemeni - din fericire o bară pe lanțuri, nu un obstacol fix care ar fi făcut probabil ravagii. Daune la mașină, la suport, la bicicletă, dar cel mai rău la mașină. Bicicleta pusă cu fața a scăpat doar cu schimbătorul de pinioane spart dar funcțional - lăsat așa, coarnele îndoite - le-am schimbat și ceva zgârieturi, dusa la revizie totul ok in rest, suportul îndoit, sifonat, Thule modelul mai ieftin, nu contează, barele transversale Thule wingbar din aluminiu mutate puțin din loc dar in stare perfectă, însă mașina... N-am o poza cu poziția bicicletei așa cum am găsit-o dar explic. Suportul de bicla pus în dreapta cum te uiți din spate. Bicla a fost culcată pe dreapta deci în afara mașinii, rămânând fixată doar în chingile de plastic de pe roți. Pedala din dreapta, metalică și piulița cu quick release de la roata spate au îndoit serios tabla pe pragul de deasupra roților și respectiv tavanul mașinii. Cum pragurile și tavanul sunt zonele cel mai greu cred abordabile pentru lucrări de tinichigerie, sunt de compătimit dar mai ales de felicitat. [emoji17] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. Ca sa nu deschid topic nou. Bateria are aproape 4 ani jumate si m-a "lasat" de 3 ori in ultimele 4 luni, oarecum justificat - plafoniera uitata aprinsa, drumuri scurte. Nu s-a intamplat inainte si ma gandesc sa nu mai insist si sa o schimb. Dilema mea e daca am nevoie sau e vreun avantaj in a lua baterie originala. Nu ma deranjeaza ca e semnificativ mai scumpa, daca stiu ca e macar un avantaj... cat de mic. Multumesc.
  8. Nu s-a aprins niciun martor nici acum nici prima data.
  9. Maneta de frana "bleaga" - primii 10 cm în sus merge cam în gol și abia apoi începe sa tina iar la viteza f mica, la plecare de pe loc de exemplu se simte puțin frânat, eventual îți dai seama și dacă e spate/fata/stg/dr. Asta cu maneta jos, sigur. Recomand garanție extinsă, că acoperă
  10. Nu știu dacă e o problema comuna, dar la mine începe sa devina. Etrier blocat, a doua oara în câteva luni. Am constatat acum. Probabil altul, primul a fost schimbat în garanție extinsa. 68000 km, 4 ani, revizia acum o luna. E ceva ce nu fac eu bine?
  11. Asa e, radarul e in sigla. SCBS e pe parbriz, SBS e in sigla. My bad.
  12. Cred ca mesajul e diferit cand e geamul murdar. Scrie si "Clean windshield completely" ceva de genul. Oricum, merita verificat daca asta e.
  13. E normal sa fie mai turat la pornirea la rece. Sigur durează doar 3-4 secunde pana la 1100 rpm? Ma mira ca nu ai observat de fiecare data. La mine (benzina) turația de ralanti e la 750 și durează și mai mult de 1 minut pana scade la valoarea asta, în funcție și de temperatura exterioara.
  14. Cei de la service ce spun?
  15. Subscriu. Asta cu bicicleta DE INCHIRIAT este exceptionala. Imi fac timp sa sun si eu pentru - bieleta de directie, aia cu buba - unitate BT, ca m-am saturat sa aud mereu aceeasi piesa, si iese din garantie in ianuarie Apoi facem compare side by side.