AndreiMR

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    709
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

AndreiMR last won the day on September 23 2019

AndreiMR had the most liked content!

Community Reputation

376 Excellent

About AndreiMR

  • Rank
    **
  • Birthday June 13

Profile Information

  • Locatie
    Arges
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

1247 profile views
  1. De curiozitate, ce culoare ti-au trecut in acte?
  2. Eu sper sa nu apara Daca totusi se intampla ceva, o sa scriu si aici.
  3. Revin cu impresii despre cei de la Asko, de data asta e vorba de vopsitorie/tinichigerie. Mazda3 din semnatura avea o zgarietura de cheie/cui pe toata partea laterala dreapta, si a fost atinsa in parcare si in bara fata si far. Asa ca s-au inlocuit bara fata plus far si suport far, si s-au vopsit usile si aripilea dreapta, bara spate plus manerele de usi. Culoarea a iesit excelent, nu se vede nicio diferenta de nuanta, ce au montat la loc au montat foarte bine, fara lufturi inegale...lucrarea e facuta asa cum trebuie. Sa vedem cu rezista in timp, dar ma astept sa nu fie probleme. Pe scurt, si pentru lucrari de vopsitorie ii recomand
  4. Intre timp, Mazda2 a primit un ITP nou, de acum incolo se repeta la 1 an. Am fost si am rezolvat si recallul pentru capsa de la airbag, la cei de la Asko...desi incercasem mai demult la cei de la Arian, nu s-a putut..n-au mai revenit niciodata pentru programare. Urmeaza sa merg pentru un recall legat de scaunul soferului. Tot legat de cei de la Asko...am avut Mazda3 la revopsire/tinichigerie la ei. Masina era zgariata cu cheie/cui pe toata partea laterala dreapta, iar in coltul barii fata si far fusese impinsa probabil in parcare fiindca bara era deformata si farul afectat. Lucrarea de vopsire a iesit excelent, nu se vede nicio diferenta de nuanta, au pus la loc cum trebuie totul si nu se vad lufturi...deci se pare ca se poate vopsi foarte bine si Soul Red daca se vrea (am mai vazut Mazde rosii cu elemente revopsite si se vedea diferenta de nuanta). Singurul aspect sa zic negativ al operatiunii e ca in masina a cam persistat un miros de vopsea/chimicale...dar aici cred ca e vina tapiteriei sau mochetei, care mi se pare ca absorb foarte tare mirosurile. Oricum, cu o curatare temeinica a interiorului si stat la aerisit 2 zile mirosul a disparut aproape complet...se mai simte doar foarte discret si banuiesc ca va disparea complet daca mai las masina la aerisit.
  5. Eu am luat masina de la Craiova, aveau pretul cel mai bun din zona asta de sud a tarii. Dar la revizii nu m-am dus la ei, am venit la Bucuresti...si n-a fost nicio problema si niciun comentariu in afara de "doriti sa schimbam gratuit suporturile de numar? " Ia masina de unde obtii pretul mai bun...dar fii atent la cum se face plata, la ce curs o platesti. Am observat ca nu toate reprezentantele merg pe acelasi principiu, si pot fi diferente destul de mari fiind vorba de o suma mare in euro.
  6. Dacă ai ac pe auto cel mai probabil e compresorul de clima care cuplează și decupleaza periodic Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Pai Lexus si Infinity se vand cat de cat doar prin SUA, in Europa nu conteaza ca marca niciuna dintre ele...daca Lexus cat de cat se mai vinde la cei care vor altceva decat uniforma nemteasca, Infinity nu s-au vandut deloc...Si Lexus au reusit sa vanda axandu-se puternic pe masinile hibrid, ceea ce a atras pe de-o parte clientii interesati de ecologie, iar pe de alta parte companiile care au ales de fapt scutirile de taxe in tarile unde diferentele de impozitare intre hibride si motoarele clasice sunt mari...nu au ales neaparat marca. Altfel, probabil aveau soarta Infinity sau Cadillac in Europa, nu contau...
  8. Nu cred ca are viteza medie vizibila pe undeva...nici la M3 2018 nu este, si masinile au acelasi meniu de CB si acelasi infotainment
  9. Daca te incalzeste cu ceva, prima chestie reclamata de tine, cu vibratii deranjante la turatii mici si cutie incapatanata sa stea acolo am vazut-o si la alte marci, in speta din grupul VAG. Acolo se rezolva prin mersul in modul Sport al cutiei, cand nu mai insista sa tina motorul la turatii extraordinar de mici. Plecarea cu frana actionata ma gandesc ca e normal sa fie cu o oarecare smuceala, decuplarea franei nu e chiar instantanee. Si la Mazda3 din semnatura (manuala) daca plec de pe loc fara sa dezactivezi frana smuceste...eu m-am dezvatat sa fac treaba asta si o decuplez manual. La Discovery insa plecarea cu frana de parcare activata e perfect lina, nu se simte nicio smuceala...probabil alta calibrare din soft.
  10. Astia din urma sunt foarte putini...tocmai de-aia Phaeton, desi o masina extraordinara, a fost un monumental esec comercial. La fel si berlinele mari luxoase de la francezi...obiectiv vorbind, nu aveai ce reprosa unui Citroen C6 sau unui Renault Safrane, masini care la vremea lor stateau dpdv tehnic fara jena langa concurenta premium. Insa imaginea spunea altceva despre ele. In general, clientul de masina premium isi doreste si tehnica de top, si imaginea care vine cu marca respectiva...iar imaginea se construieste greu, dureaza mult. Carlos Tavares zicea despre marca DS ca e un proiect pe 30 de ani...aia e o abordare realista, imaginea se construieste greu si se pierde repede. Dovada ca se pierde repede e Alfa Romeo...Singura exceptie de marca ce si-a schimbat radical si rapid imaginea si pozitionarea cred ca e Volvo...care pana deunazi era undeva intre masinile normale si cele premium ca pozitionare. Astazi sunt la nivel de pret cu BMW si Mercedes, insa au venit cu un design proaspat si unic, interioare absolut ireprosabile si investitii majore in partea tehnica, iar baza de plecare dpdv al perceptiei asupra marcii era oricum una destul de solida. Cred ca acum bataia e sa se umple cumva golul intre masinile "populare" si cele premium, zona asta a ramas cumva descoperita, doar VW fiind asezat ferm pe acolo, si probabil tot pe acolo sunt si Jaguar, desi si ei au crescut destul de mult preturile iar masinile, sincer vorbind, nu sunt chiar la nivel de top. Mazda par ca au urcat in zona aia a pietei si prin preturi si prin dotari/finisaje, Peugeot par sa faca acelasi pas cu noile modele, dar coreenii inca n-au ajuns acolo si nu cred ca vor face asta cu Kia, ci mai degraba cu Hyundai, marca lor mai scumpa. Pe langa aspectele tehnice, pozitionarea asta tine si de marketing, si cam astea sunt marcile care fac cu adevarat eforturi in directia asta...altfel, si la Ssangyong ai plastice "premium" in interior, deja niste materiale frumoase si culori deosebite nu mai inseamna mare lucru
  11. Să o stăpâniți sănătoși! Nu ar trebui să vă dea motive de nemulțumire...dacă așteptările nu sunt exagerate. Eu am apreciat la Mazda că încă vor sa facă mașini...nu white goods. Chiar dacă nu sunt pe gustul meu unele orientări ale lor în ceea ce privește noile modele Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Au vopsit direct peste plastic...adica in bataie de joc.
  13. Garanția nu acoperă vopseaua sarita...e problema clasică Mazda, nu prea ai ce face Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Pana la urma, fiecare judeca masinile strict raportat la preferintele lui. Unii au o ura viscerala fata de SUVuri, altii nu s-ar urca intr-o decapotabila nici platiti, unii prefera monovolumele desi nu poarta palarii a la Abraham Lincoln iar altii gasesc satisfactie in a conduce o Toyota Prius. Mie mi se pare foarte misto ca lumea auto de azi e atat de diversa si chiar poti gasi cam orice iti trece prin cap...inclusiv aratarea de mai sus, un crossover compact cabrio Probabil ca in 10-15 ani, odata cu aparitia a din ce in ce mai multe masini electrice si (eventual) autonome oferta se va restrange mult...tendinta deja incepe, masini precum Audi TT, Alpine 110 sau Porsche Cayman au zilele numarate fiindca nu mai cumpara nimeni sportive nepractice, monovolumele au disparut in cea mai pare parte (aici nu vad nimic de plans)...deci ar trebui sa ne bucuram cat mai putem ca avem posibilitatea sa cumparam si crossovere, si cabrio, si coupeuri si chiar si combinatii dintre ele. Altfel, daca tot e vorba de pareri vizavi de crossovere sau alte asemenea, pentru mine masina ideala ar fi ceva de genul Audi A6 Allroad sau Volvo V90 Crosscountry...tractiune integrala, garda la sol mai mare cand ai nevoie si coborata cand mergi pe sosea, caroseria cea mai practica de break...ai toate avantajele unui SUV fara dezavantajele lui (aerodinamica, centru de greutate inalt etc)
  15. Sincer nu știu. Nu am întrebat fiindcă nu mai e cazul de garanție la Mazda 2. Sent from my iPhone using Tapatalk