Keno

Membri
  • Content count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Keno last won the day on October 31 2014

Keno had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About Keno

  • Rank
    Junior
  • Birthday 06/12/82

Profile Information

  • Locatie
    Sibiu
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

395 profile views
  1. Și eu am avut exact aceeași problema. La service nici nu își bat capul cu astfel de chestii. Ce poți încerca și la mine a mers: -am identificat sursa ca fiind ceva care sustine din interior plastice din drapta, care acoperă cutia de viteze. -am reușit sa desprind doar bucata de plastic din fata. Trăgând și mișcând de cealata se auzea exact scârțâitul cu pricina. -am aplicat niște silicon pe marginile plasticului si in interior în zona respectiva și le-am montat la loc. -la mine greierii au dispărut. Succes.
  2. Daca vreti sa votati https://secure.automarket.ro/autovot/meciurile-zilei.html
  3. Pentru cine vrea sa-si ia facelift-ul. Eu unul stiu ca as face schimb Preţuri Mazda CX-5 facelift în România: crossoverul pleacă de la 22.600 de euro cu TVA inclus
  4. Sunt de acord cu tine ca placutele aftermarket pot fi de calitate mai slaba decat cele originale. Dar in afara faptului ca ar putea sa scartie la franare, nu cred ca sunt alte riscuri foarte mari. Daca ar fi vorba de schimbat discurile atunci da, as merge pe originale, dar la placute... Si oricum, cele care mi le-au ofertat au spus ca sunt cele mai bune care le vand ei, deci sper sa nu scartaie. Pana in prezent experienta mea cu acest service a fost una buna, ceea ce nu pot sa spun, din pacate, despre alte service-uri inclusiv cele de la Mazda! Si acum revin la prima problema. Eu cred ca e inaceptabil sa vi la revizia tehnica fara probleme tehnice(cand am venit spre Bucuresti am mers si cu peste 140 si chiar ziceam ce bine sta volanul, nu misca deloc) si sa pleci de la revizia tehnica cu probleme tehnice (volanul vibra, deci rotile dezechilibrate).
  5. Nu am mai vrut sa mai comentez pe forum despre service-uri, dar acum nu m-am mai putut abtine. Pe langa faptul ca iau o caruta de bani nemotivati mai fac si lucrari de mantuiala si te trateaza fara profesionalism. Anul asta la revizie mi-am zis ca nu ma merg la vreun service in Bucuresti si cel putin nu la BDT. Dar s-a nimerit sa am drum si m-am programat la Arian. Nu mai discut de preturile mari ca le-ati remarcat si voi. Problema-i ca am dus masina in stare buna, fara probleme si cand ma intorceam spre Sibiu remarc ca vibra volanul pe autostrada la 130. Ce sa ma mai intorc la service ca era tarziu, dupa program. Noroc ca in Sibiu avem un service serios care se ocupa in special de echilibrat roti, geometrie, vulcanizare, etc. si baietii chiar stiu ce fac. Deci am rezolvat-o la ei. Ce imi mai zic cei de la Arian...vedeti ca trebuie schimbate placutele de frana, daca le vreti, 700 piesele si 185 manopera. Am zis nu, ca le mai las putin, vin altadata. Dupaia am intrebat si la service-ul din Sibiu si ei mi-au dat cu 350 piesele si cu 130 manopera! Deci alta viata, mai poti trai. Problema e ca nu am service autorizatautorizat Mazda in Sibiu, dar clar ca urmatoarele revizii le voi face in Brasov sau Cluj.
  6. Salutare BAXBAX, Fiind noua masina eu zic sa ii mai dai ceva ragaz sa-si faca rodajul. Chiar daca motorul e prerodat din fabrica celelalte angrenaje nu sunt. Deci fa-i rodajul cum scrie si in manual si mai fa-i o evaluare dupa. Sigur si cutia va schimba mai bine treptele. Ideea e sa n-o bruschezi. Si eu am tot manuala si chiar la inceput cand era noua am observat niste ciudatenii la schimbarea dintr-o treapta superioara,2-3 in treapta 1. De vre-o 2 ori s-a intamplat sa inceapa sa huruie ceva, nu stiu daca de la cutia de viteze sau transmisia awd, dar facea urat si am oprit imediat motorul. De atunci nu s-a mai intamplat si acum am spre 30000 de km. PS: daca te mai linisteste cu ceva, iti spun ca si la masina de servici, vw jetta din 2012, tot diesel, tot manuala, cat si la CX5, daca franez(plus ambreaj) si aproape oprit schimb din a 2-a in 1-a intra mai greu. Trebuie sa incerc de 2 ori, dar m-am obijnuit.
  7. Dupa cum zice in clip 0-100 in 6s. E clar ca are potential motorul asta de 2.2 diesel.
  8. Mazda CX-5, 0-100km/h acceleration, with Tune:
  9. Arata super bine. Poate ne strangem mai multi si facem o comanda mai mare!
  10. Foarte curios... Pe mine m-au chemat mai intai la constatare dupa care au comandat capacele de oglinzi, desi i-am anuntat si eu pentru ce vin si ca sunt din Sibiu. Problema mai mare e ca si dupa alte doua vizite in service oglinzile tot mai vibreaza.
  11. La ce service ai fost?
  12. Eu am piele neagra dar nu am observat vara sa se incinga de la soare. Cred ca nici nu prea ajunge soarele pe scaune sa le incalzeasca. In rest, chiar si la drum lung nu am avut probleme sa transpir foarte tare.
  13. Nu stiu de unde isi ia tipul asta masinile pentru teste si cine i le da, dar nu prea are mila de ele. Daca va uitati atent se vede ca dupa ce a trecut prin groapa cu noroi s-a desprins din fata de sub masina o bucata de plastic care atarna. Oricum, el a facut ce multi posesori de CX-5 ar vrea sa incerce dar nu ii lasa inima. In concluzie, CX-5 nu e pentru off-road extrem dar e bine ca am vazut ce poate. Un alt motiv care sustine acest lucru este faptul ca nu are reductor si diferential blocabil. Ati vazut cand a incearca sa urce o panta mai abrupta ca nu a putut. Nu din cauza ca nu are motorul destula putere, cum zicea el, ci pentru ca nu are masina reductor. E clar ca panta respectiva si cu o masina de off-road nu o urci doar in treapta intai fara reductor. Deci, apreciez efortul depus de baiatul asta pentru ca eu unul nu mi-as baga masina prin asa ceva. PS: trebuie sa vedeti ce a facut si cu in aceeasi groapa
  14. Pentru cine e curios sa vada CX-5-ul in off-road
  15. Nu stiu cat de relevant e sa comparam consumurile la CX-5 diesel atata timp cat stilurile de mers sunt diferite de la sofer la sofer... CX-5-ul poate sa scoata consumuri de la 4 si ceva pana la 7 si ceva in exterior. Ca dovada va atasez o poza cu consumul mediu de astazi, pe traseul Sibiu-Dragasani-Sibiu, total 300Km (mai aveam vreo 8 pana acasa), consum mediu 4,7. Cand am ajuns la Dragasani am avut chiar 4,5. Pe aceelasi traseu am scos si 5 si 6 si 7 la suta, totul depide de stilul de mers. Timpul total al calatoriei nu a variat foarte mult mai ales ca pe Valea Oltului depinde si de cum ai norocul de trafic. (Astazi de ex. am avut un trafic mediu). PS: Poate ca ar trebui sa facem un topic denumit "Consum - Sofer"