dani_L

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    4424
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    71

dani_L last won the day on March 16

dani_L had the most liked content!

Community Reputation

625 Excellent

About dani_L

  • Rank
    *****
  • Birthday 06/13/79

Profile Information

  • Locatie
    Brasov
  • Model
    3

Contact Methods

  • Gmail
    danny_boy_306

Recent Profile Visitors

4367 profile views
  1. DVR

    Mai simplu va luati un adaptor USB pe care il montati la tabloul de sigurante, il aruncati undeva in torpediu sau intr-un loc de va place voua, apoi orice camera v-ati procura nu e nevoie de altceva decat de tras cablul in locatia respectiva si ati terminat (poate nici atat, daca alimentarea camerei noi se pupa cu mufa cablului existent sau folositi o mufa adaptoare). Eu am luat ceva adaptor de motocicleta cu prindere mai solida, cu doua porturi USB Type-A si siguranta pe fir si l-am montat in torpedou prins cu doua surubele mici in partea superioara si asa imi alimentez ambele camere. Works like a charm! (a fost pus si pe siguranta care avea curent si cu contactul luat, in pereche cu un kit ce se gaseste pe net, dar teama ca raman fara baterie m-a facut sa renunt)
  2. https://www.mazda.ro/proprietari/recalls/
  3. Facea zgomotul ala ca deja nu prea mai avea toti dintii pinionul respectiv (sau tociti excesiv) si dadea o portiune in gol (adica...bietul de el clar nu stia ca a ajuns la maxim din moment ce tot mai reusea sa invarta). Daca ai schimbat pinionul fa o reinitializare (gasesti procedura pe aci pe forum) si n-ar trebui sa ai nicio problema. "Stie" el cand sa se opreasca.
  4. Exista ceva diferente dar, din ce stiu eu, tin de anul fabricatiei, nu de nivel diferit de echipare (vorbim de Romania aici). Cu speranta ca nu ma insel, cele venite mai spre sfarsitul lui 2008 au interior alcantara si CC din fabrica (sa-i spunem un fel de facelift?). La mine, spre exemplu, stiu ca CC-ul a fost adaugat dupa. In rest nu sunt diferente (doar in tari precum Anglia exista pachetul aero care venea cu suspensii + oglinzi + eleron diferite, dar nu e cazul Romaniei)
  5. Ce model ai luat (4" sau stock) si cum ai imbinat admisia cu turbina? Ai taiat din admisie? Ai ceva poze? Ca tot admisia asta o am si eu in minte de ceva vreme, dupa ce trece guvidu' Ma gandeam sa iau cu "prinderea" de 4" si sa infig o cupla direct fara sa mai tai din ea, sa las prinderea sa vina ca o fusta peste turbina...
  6. android

    Am pus pe 6-le lui frate-meu (2.0i 2014 RevoTop), ieri am reusit instalarea finala. De la asta: La asta: Si ceva spicuiri: Functioneaza cam totul in afara de rotita mare centrala. Era si normal pentru ca asta ar necesita configurare individuala in aplicatii si chiar si in android care nu e altceva decat un android banal + extra-uri ce tin de un head unit. Toate butoanele de pe volan functioneaza, de asemenea toate celelalte din jurul rotitei mari (unele fac un pic altceva decat ce faceau inainte dar sunt conforme cu asteptarile). Camera, in schimb, din cauza rezolutiei mari a ecranului nou, arata foarte pixelat si urat, dar macar te obisnuiesti repede cu ea si asa. Urmeaza sa o schimbam intr-un viitor apropiat, sa punem una cu ceva mai multe linii (asta stoc cred ca are 440). A fost putin complicat de finalizat lucrarea pentru ca initial nu functiona camera, automat nici senzorii spate vizual (numai acustic). In urma catorva discutii cu chinezul (care, apropos, a fost foaaaarte serviabil), cu un inginer de-al lor si cu o alta persoana de contact tot de-al lor am reusit sa ii dam de cap. A trebuit sa taiem un fir si sa il conectam direct la un pin nou din mufa mare si totul functioneaza acum. Pe mersul inapoi apar senzorii cu totii in dreapta sus iar, extra, senzorii fata apar si pe desenul masinii din partea stanga :-/ Cei de pe spate numai sus in colt. Meh, e ok, e 10 clase peste ce era inainte, oricum, chiar si cu micile diferente. Din pacate timpul nu imi permite sa fac un tutorial acum, dar rezolvam daca cineva are nevoie de indicatii. Navi-ul e asta de aci, luat la un pret foarte bun, oferta de 11.11, cu "extra extra-uri"
  7. Se vede ca nu esti de prea multa vreme prin zona
  8. Mi-as fi dorit sa ii lasam pe cei care au inceput discutia de cuplu vs putere sa o continue pentru ca, eu personal, sunt curios la ce concluzie se ajunge. Cu contrele astea simt ca nu intra floricelele cum trebuie...Asta e al treilea subiect frecvent din topul meu preferat, imediat dupa "skyactiv porneste turat la rece" (care, din pacate, a cam disparut...devenisem fan ) si "consum skyactiv". Let it flow!
  9. Taxa vamala e taxa vamala, TVA e TVA. Daca valoarea coletului incluzand transport depaseste suma de 10 EUR, atunci platesti doar TVA. Daca depaseste 150 EUR atunci platesti TVA si la suma rezultata adaugi si taxe vamale. Astea difera in functie de tipul produsului. (spre ex pentru navigatie am platit 12.5% doar taxe vamale acum ceva ani, iar pentru un set de piese auto am platit 3%). Pe langa astea, tot ce depaseste 10 EUR (adica trebuie sa platest ceva, ori TVA, ori amandoua), mai e taxat cu o suma fixa de 8 RON (sa ii zicem ca e taxa lor de deranj). De ceva vreme iti cer dovada platii, nu ii mai intereseaza ce iti scrie chinezul pe hartia din plic. Cel putin asta se intampla la Brasov.
  10. Exact...la mine doar in perioadele reci se simte (acum sunt plangerile "oficiale"), cand baga cadura. Mai spuneam in alt topic, pe mine nu ma deranjeaza deloc (trebuie sa ma concentrez sa il simt, dar primesc plangeri tot mai serioase de la cei din jurul meu (gen "mie imi vine sa vars", "nu mai pot sa respir", "tu CHIAR nu-l simti???", etc ). Am schimbat filtrul de polen si nu simt ca s-a schimbat ceva. Probabil ca urmeaza sa desfac mai adanc bordul sa investighez si apoi inca o curatare (trebuie sa gasesc ceva mai profi ca ce mi-au facut cei de la Mazda m-a lasat rece...)
  11. Eu cred ca e fix aceeasi treaba de care ne-am mai plans pe aici mai multi. Acelasi lucru l-am crezut si eu initial, ca baga gaze de esapament in habitaclu, cumva, seamana destul de mult. Ddoar dupa ce am desfacut bordul am realizat ca e foarte posibil conductele sistemului de climatizare sa fie de vina. Sunt curios cum evolueaza la tine in timp ca la mine m-am lamurit
  12. Nu prea are ce ceara sa reziste 5 ani, sincer. Daca exista, o vreau si eu! Ciudat e ca se manifesta cam la toate modelele "noi". Preponderent atunci cand se foloseste incalzirea. Eu am pus-o pe seama materialului din care sunt facute conductele (am scris si in reply-ul din postul link-uit mai sus). Daca desfaci bordul si incerci sa mirosi (totul oprit de o buna bucata de vreme) ai sa simti cam acelasi miros.
  13. Si la mine se manifesta acelasi miros (si la CX5 si la 6, ambele din generatia skyactiv). A mai pus cineva intrebare legata de treaba asta printr-un topic separat...sa il gasesc si il lipesc aici. LE: in sectiunea de Mazda 3 - aici Poate ar fi indicat un topic comun la un moment dat.
  14. Nu esti singurul si tine mai mult de "nas" la cat de grav se manifesta Spun asta pentru ca de curand a aterizat in familie un 6 si s-a plans frate-meu fix de treaba asta. Eu nu simtisem nimic la CX5 insa de atunci il simt si eu mereu daca ma concentrez pe el. Ambele prezinta problema si ma astept ca si 3-ul sa nu se lase mai prejos. Incearca sa mirosi gurile de ventilatie centrale si apoi pe cele laterale, mie imi pare vine in special de la cele centrale si, din ce am observat, indeosebi cand se foloseste incalzirea. Am desfacut si m-am uitat pe acolo si cred ca sursa ar fi tubulatura care are o textura usor poroasa pe interior si daca mirosi zona aia fara sa fi avut clima pornita, se aseamana destul de mult. Personal nu am o solutie pentru ca daca nu mi-am setat creierul sa il simta, nu ma deranjeaza si il las in pace, dar aud din ce in ce mai multe plangeri in jurul meu. Cand va veni vara o sa incerc sa mai fac ceva verificari. Foarte posibil si asta sa fie o cauza ca se aseamana foarte mult
  15. Mai, asta, daca nu ar vorbi atat de mult ar scoate niste filme bune....ii place tare mult sa se filmeze vorbind. Si MS8-ul ala e inca pe nicaieri...dar, altfel, a facut 6-le ala destul de misto. Nu prea am inteles de unde are motorul si ce are prin el, totusi.