Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

kozzz

Membri
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kozzz

  • Rank
    Junior
  • Birthday 09/11/80

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    6
  1. Am dubii in legatura cu urmatoarele variante, rog sfaturi pro si contra> 1. Xenon AC de 55w 2. CREE Led 3. Switchback Led
  2. "Apreciat" depinde de cine si in ce sens, de ecologisti da, dar pt soferi este doar o bataie de cap in plus, ma refer aici la complicatiile care apar cand se infunda DPFul si la procesul de regenerare. Din acest motiv multa lume a dat jos DPFul...
  3. A ta nu are DPF. DPF este Diesel particulate filtervezi aici> http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
  4. Nu trebuie sa porneasca cand e cald fara, decat daca temperatura exterioara este sub 5-10 grade.
  5. Nu e nici o problema, e un pic mai gros decat 5w, adica este conceput pt temperaturi intre -25 si +35C, uite tabelul desubt:
  6. Motul este un brand premium. Motul are un certificat de la Porsche, BMW ... Consumul de acest ulei este nul la motoarele bune iar la cele ce au consumat un altfel de ulei inainte, dupa folosirea de ulei Motul consumul uleiului a fost redus considerabil. Niciunul dintre producatorii mari de uleiuri nu utilizează materiale sintetice ester ca si Motul. Și nimeni nu are un lubrifiant pur din ester sintetic. La Motul polaritatea maximă (din toate uleiurile de bază) permite acestor uleiuri o proprietate unică: de a se lega de piesele metalice. Un film (strat subtire) de ulei este mereu prezent și așadar protecția la startul motorului și in primele câteva minute de funcționare este întotdeauna mai bune decât la orice alt tip de ulei. Castrol a facut un marketing "stors la limita" la acest capitol cu seria Magnatec. Și acesta are doar o mică parte de ester sintetic din base stock-ului. Desigur ca produsul finit este format de corelarea dintre uleiurile de bază și aditivi, dar la acest aspect Motul este "puternic ca un taur", deoarece uleiul lor este întotdeauna bogat cu aditivi atent alesi. Uleiuri de bază de esteri sintetici sunt cele mai scumpe (base stock-ul mai precis spus). Aceste uleiuri sunt superioare cu siguranta tuturor base stock-urilor III și III+ Motul = cea mai bună calitate. Acest fapt este, în general cunoscut. Are o reputație de a fi scump, dar calitate buna la preț scăzut e greu sa gasesti. Si totusi (în medie), nu este nimic mai scump decât Shell, Mobil, sau decat Castrol (menționez doar cele trei mai mari desigur, împreună cu întreaga Castrol BP afiliere). Mobil, Motul (și într-o oarecare măsură, BP / Castrol și LIQUI MOLY) conduc în cantitatea (conținutul) PAO și/sau în uleiurile de bază sintetice. Practic uleiuri sintetice pure, nu exista pe piata in sensul clasic (cu excepția Motul 300V, și alte câteva din seria 8100, unele dintre uleiuri Mobil 1 serie speciala, in special uleiuri de curse, si unele 0W-20/30). Practic chiar și un conținut mai puțin de esteri sintetici PAO valoareaza foarte mult. Producătorii tot musamalizeaza despre acest lucru și ascund adevărata natură a uleiului astfel fara o analiză de laborator este dificil sa spunem orice mai mult la acest capitol. Dedesubt puteti vedea o situatie concreta ce poate insemna un ulei Motul. Este o comparatie Mobli1 vs Motul. Motul castiga cu media de 16 cai in plus pe acelasi motor:
  7. Iti recomand o marca de varf pe care o folosesc si eu, este vb de MOTUL. Motul 8100 X-cess 5w40 este o alegere foarte buna ptr motorul 2.0 diesel fara DPF sau catalizator. Standardul cerut de Mazda este: ACEA A3/B3, API SL/CF iar cele pe care le are Motul 8100 X-cess 5w40 sunt API SN/CF ACEA A3/B4 (norma SN urmeaza a fi aplicata in curand si in RO), adica aceste standarde le depășesc pe cele recomandate de Mazda si se pot folosi fara probleme. Pentru sistemele echipate cu DPF sau catalizator este recomandat uleiul Motul 8100 x-clean 5w40API SN/CF ACEA C3 .
  8. Motul X-cess 5W-40, este un ulei de varf si este pentru modele fara DPF.