Ugut

Membri
  • Content count

    210
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Ugut last won the day on June 25 2015

Ugut had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

1 Follower

About Ugut

  • Rank
    *
  • Birthday 01/23/69

Profile Information

  • Locatie
    Braila
  • Model
    MX-5

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    soleil_ro@yahoo.com

Recent Profile Visitors

2047 profile views
  1. Cum ai ajuns să le schimbi pe toate? Mi se pare ciudat să pice toate. Ție nu? Trimis de pe al meu VTR-L29 folosind Tapatalk
  2. Masina mea face 9 ani in curand dar n-a avut decat problema servomecanismului de la recirculare. Pana si bateria e cea originala. E adevarat, totusi, ca am avut grija de ea. De altfel nici prea multi kilometri n-a parcurs (aproape 60.000 km).
  3. Dintre toate defectele pomenite de tine am "bifat" doar problema cu servomecanismul. Am fost la un electrician care mi l-a deblocat de doua ori dar, dupa cateva luni, aparea din nou asa ca a treia vizita la electrician a fost facuta pentru dezactivrea lui. In orice caz cand a aparut prima data problema, acum vreo 2-3 ani, m-am interesat cat costa servomecanismul si mi s-a comunicat un pret de circa 250 lei. Am mai schimbat haionul si butonul de actionare in urma unei tamponari (RCA) si cam atat. Pana si bateria e cea originala. In ianuarie masina implineste opt ani.
  4. Si la masina mea au inceput sa se matuiasca farurile, dupa opt ani. Am si eu in plan o polisare a farurilor. Ar fi, practic, prima cheltuiala cu masina in afara consumabilelor.
  5. Si eu l-am "reparat" prin deconectare. A fost singura problema in 7 ani si jumatate.
  6. E un modul care se schimba cu totul, vezi ca s-a mai discutat in alt topic despre problema asta.
  7. Am vazut o Mazda2 in trafic acum o luna, deja. Pe forum nu e nici un detinator care sa ne scrie niste impresii despre noua generatie?
  8. Probabil ca in viitor numarul modelelor care vor obtine 5 stele va fi mult mai mic ca in prezent. N-as zice ca e chiar o dezamagire rezultatul obtinut (3 stele ar fi fost o dezamagire, totusi) dar, cu siguranta, va avea un impact psihologic asupra potentialilor clienti. Cine vrea cu adevarat sa cumpere o masina anume, o va cumpara, indiferent de teste, review-uri, pareri ale celor din jur, etc. Mai apoi va cauta motivatii prin care sa-si justifice lui insusi alegerea facuta, dar asta-i partea a doua!
  9. Da, se gaseste si, din cate imi aduc aminte, nu e nici scump. Eu l-am schimbat odata cu hayon-ul, dupa ce m-a lovit un "bulgar" distrat.
  10. M-am dus si eu s-o vad, ma-am urcat in ea si i-am dat si o "cheie" (vorba vine, ca avea pornirea la buton). Per ansamblu e un pas mare inainte fata de generatia trecuta, dar si cu cateva minusuri: - oglinzile se pliaza electric doar la varianta de top (as putea trai si fara asta); - varianta in care am urcat (Revolution) are aer conditionat manual, deci climatronic are doar varianta de Revolution Top. Mi-au placut in mod deosebit: - schimbatorul de viteze merge mai usor iar cursa a ramas la fel de scurta; - bordul in ansamblul sau; - luminile LED; - insonorizarea e mai buna (desigur ca n-am iesit cu ea in trafic, deci poate fi doar o impresie ce ar trebui confirmata sau infirmata doar in urma unui drive test); - DESIGN-ul!!! Am remarcat ca la pornire motorul e mai galagios pentru vreo 15-20 secunde, apoi devine silentios. Portbagajul e ceva mai mare. Spatiul in spate nu pare mult mai mare, dar oricum e decent pentru clasa mica. Vizita mea in show-room n-a durat decat circa 15 minute (am ajuns acolo inainte de inchidere) asa ca impresiile mele trebuie luate ca atare.
  11. Azi masina mea mea (Mazda2) a facut 7 ani de cand a iesit de pe poarta fabricii. Desi acumulatorul a murit o data acum 5 ani, dupa o incarcare pe redresor la un atelier specializat, azi e bine mersi si porneste la 3/16 (ca sa nu zic "la sfert" ca deja s-a demonetizat expresia asta). Tinand cont ca ar putea sa ma lase oricand in urmatorii 10 ani, m-am gandit sa studiez un pic oferta de acumulatori pe piata romaneasca. Trecand peste Varta/Bosch (echivalentul VW in materie de acumulatori, m-am orientat spre echivalentul Mazda (Banner) sau Subaru (Exide). Lasand gluma la o parte, ce parere aveti despre acesti producatori?
  12. Si actualul model are o varianta sedan, construita in Tailanda si China inca din 2008, special pentru acea zona. Probabil ca nici varianta sedan a noii generatii nu va fi comercializata in Europa.
  13. Varianta cu motorul de 115 CP atinge 100 km/h in 8,7 secunde (dar nici celelalte motorizari nu sunt de lepadat). Combinand acest lucru cu interiorul simplu si elegant, precum si cu alura sportiva se obtine o masina care va avea succes garantat (nu neaparat si la noi).
  14. Ar fi frumos dar sunt sceptic. Pana acum Mazda nu a echipat Mazda2 cu motoare prea puternice, asa ca nu cred ca o va face la noua generatie, desi sper din tot sufletul sa ma insel. Un motor mai puternic ar insemna un motor de 2 litri, in una din variantele de putere cunoscute (deja la 165 CP ar fi un adevarat MPS, dar nici cu 120 CP nu mi-ar fi rusine, daca masa masinii ar fi in jur de o tona).
  15. Exista si motor SkyActiv-G 1.3 de 83 CP, cu un cuplu maxim de 113 Nm, conform Wikipedia.