MCK

Membri
  • Content count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

MCK last won the day on December 20 2016

MCK had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About MCK

  • Rank
    Junior
  • Birthday 11/03/78

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

685 profile views
  1. Frumos numar de inmatriculare !
  2. Parca sta la panda ! Abia asteapta sa se deschida usa garajului si sa o ia la goana pe sosele .... ! Frumoasa. Sa o stapanesti sanatos si multi, multi km condusi cu placere !
  3. Eficienta la care faceam referire era legata de dimensiune, si nu tehnologic ( de care nu ma indoiesc). Raportam varii pete de mizerie ca procent din suprafata care lumineaza.
  4. Da, e ok chestie de gust. Nu e frumos ce e frumos ci este frumos ce imi place mie. Ca sa iesim atunci din derizoriu, nu imi place nici tendinta curenta de a avea faruri sau stopuri cu lumina foarte subtire, si eventual mai lunga. Cred ca e mai vizibila (dpdv al distantei) daca e mai aproape de o forma rotunda sau rectangulara dar plina. Observ si la noile Mazde faruri de ceata cu suprafata de cativa cm2. Ma inteb cum va fi afectata eficienta lor cand vor avea una, doua pete de mizerie pe ele. Sau iarna, cand se depune putina geata sau zapada. Poate cei cu modele noi ne vor da ceva informatii din experienta lor.
  5. In prima faza , merge si un scris pe spate ‘Turbo’ si tot asa iluminat ! Sau mai misto’, cand pui frana sa se ilumineze pe rand literele, de la stanga la dreapta.
  6. Anvelopa aia poate merge 'reparata' ca sa ajungi acasa. Nu recomanda lipirea si utilizarea ei in continuare. Nu cred ca merita riscul. La ce presiuni sunt in envelopa, plus o curba care sa apese mai tare pe ea, ar putea exploda oricand.
  7. Si eu votez pt 18.30
  8. 1) flocampean 2) MCK
  9. La 2900 lei este intr-adevar scump. Dar tineti cont ca specificatiile acelor boxe nu se rezuma doar la watt-i , ohmi si niste dimensiuni. E vorba si de contextul in care functioneaza: adica variatii mari de temperaturi ambientale, la fel pt umiditate, vibratii... A indeplini astea cred ca aduce un cost suplimentar. Daca va puneti difuzoare concepute pt interior sa nu va surprinda daca dupa o toamna se umfla membrana. La a mea 3 BK apa ce trece de chedere curge prin usa pe difuzor, pe mufa ! Si asta de 10 ani, si tot nu s-au stricat ! Nu cred ca unele de interior, de bxe de casa ar fi rezistat !
  10. Mda, interesant. Nu or fi testat intai ?! Nu stiu ce concluzie sa trag. Tu ce crezi ? Hai sa dau un exemplu din lumea calculatoarelor, ca suntem multi pe aici in domeniu IT. Acum in urma cu vre-o 15 ani cand faceam service la un dealer HP si Dell cand iti luai un desktop nou (unele modele) veneau cu hdd-ul de 3,5 inch Seagate. Daca aveai necazul sa se strice pe codul de service/inlocuire iti venea de la HP sau Dell hdd Maxtor, model evident tot format de 3,5 inch, dar mai subtire, carcasa cam de 15 mm la Maxtor fata de vre-o 20+ mm Seagate. Deci nu similar cu ce ai avut. Bine, alta marca... cica aceleasi specificatii... Ar trebui sa nu afecteze in niciun fel clientul. Dar cei care mai cunosc de pe atunci modelul respectiv de la Maxtor si poate cei mai finuti cu urechea, isi aduc aminte cum acest model de hdd (deci, in general) incepea sa emita dupa putin timp de la inceperea utilizarii lui un sunet inalt, pe frecvente ridicate; ca un tiuit continuu. Veneau clienti in service si raportau ca defect acest aspect; pe langa faptul ca e alta marca.... Dar chiar daca acceptau alta marca si alt model, nu imbratisau acel sunet, chiar deranjant daca nu era intr-o carcasa sau incinta. Incepea 'distractia'. Eu stiam ca 'asa fac toate' si desi le transmiteam asta unii nu acceptau. Bun, hai sa facem teste. Si imi lua cateva zile sa tot testez hdd-ul in multe aspecte sa vad daca ceva nu e ok. Toate erau super ok exceptand sunetul care nu putea fi contestat a nu se incadra cu vre-o specificatie. Pana la urma dupa atata efort si explicatii clientii acceptau; cu toate injuriile si nemultumirile asupra brand-ului HP si Dell. Deci, concluzia mea este ca atunci cand spunem 'calitate' de fapt vorbim de un interval sau un set minim de cerinte ! Si legat de asta, ati vazuti multi cum piesele de pe masina imitiala tin 'al naibi' de bine sau mult! Chiar daca apoi comanzi original (OEM) parca nu mai sunt si nu mai tin la fel ! Calitatea se rastrange la un alt set, ex: siguranta sa ramana (poate la fel) dar anduranta la un, sa zicem, 60%. Ex, la o aceiasi masina, acelasi sofer, aceleasi obiceiuri, poate nu chiar aceleasi drumuri, un set complet ambreiaj original tine 100k km si dupa inlocuri deja pare ca dupa 30-50k km nu e la fel si la 70km e dus! Am dat exemplu cu partea de ambreiaj pentru ca vorbesc pe proprie piele. Dar asta e doar un context si o prezumtie a mea. Oricum, in general sustin piesele OEM si in special pentru partea de siguranta.
  11. @flocampean bine zici .... @OctavianBaltac si eu am patit la fel cand am schimbat, acum cativa ani, basculele cu unele Moog la distinsul service BDT Bucuresti, de pe Splaiul Unirii. Cerusem sa asist la lucrari, dar initial mi-au zis ca nu am voie in service... protectia muncii. Pai eu vreau sa vad ce face la masina nu sa trag de cheie cu el. Le-am zis ca daca nu pot intra nu mai fac operatiunile. Asa au acceptat. Dupa ce am intrat, s-au prornit operatiunile. Initial mecanicul daduse deoparte basculele vechi. In prima faza l-am intrebat daca din cele vechi este ceva de refolosit care nu este pe cele noi; evident cu referire la aceste 'amortizoare'. El raspunde repede: Nu. Eu: Verifcati, inca o data, va rog. El: pai nu (din nou), ca sunt vechi si nu schimbati pt bucse ?! (Oha, ca evident evita idea). Eu: pai si cu acele chestii rotunde de pe ele, care nu sunt pe cele noi, ce facem ? El: Aaaa, pai daca le vreti si p-astea le punem .... Eu (in sinea mea ): Ce dragut din partea lor si ce efort fac ei..... Ca stiu pentru ce erau/sunt sau nu, oricum urat din partea lui. Oricum tot nu a continuat prin a-le lua de pe cele vechi si cica le monteaza mai tarziu !!!. Continua operatiunile si cum bascula atingea discul de frana (ca era putin mai lunga marginea) imi explica ca trebuiesc date jos discurile ... am zis ok. Se pregatestc 2 oameni sa introduca bascula ca intr-adevar intra greu si unul nu prea e suficient; unul trebuie sa traga de suspensie si celalalt sa vina si sa potriveasca pivotul basculei. Aproape sa monteze bascula in locul acela destul de stramtorat si 'amortizoare' mele tot nu erau pe bascula !!! Eu: Pai daca montati bascula nu este MULT mai greu sa puneti acele piese rotunde inapoi ? Vazand ca tot insist , se apuca si scoate de pe cea veche si pune pe cea noua .... Penibil ! Am mai avut si in trecut ocazii similare cu acest service dar am zis ca dee, e mai 'bun' ca celelalte reprezentante. Oricum dupa interventia asta nu le-am mai calcat pragul si am gasit un service (nu e dealer) care parca chiar intelege clientul si poate chiar respectul si grija pe care unii clienti o au fata de masina lor ! De atuci prin noul service cred ca am cumparat piese originale de cateva mii de euro; plus manopera la ei. Nu ma mira ca au ajuns un service mare si care nu mai face fata la cati clienti (multumiti) au. Apropo, pentru M3 BK 2006 acesta 'mica bucata de cauciuc' costa cam 50 euro fara TVA ! O nimica toata ... x 2 buc ... @mituc , orpirea/reducerea transmiterii acelor vibratii chiar e ceva foarte util si consider ca este necesar si util. Cu cat vibratiile transmise in caroserie si habitaclu sunt mai mici e clar ca reprezinta un stres mecanic mai mic si util pentru absolut toate imbinaturile si eventual chiar confortul pasagerilor. Ca nu mai sunt pe BL nu neaparat inseamna ca cele de pe BK erau cam degeaba (ca doar nu erau idioti la le puna degeaba). Poate ca pe BL se face altfel sau poate ca nu se mai face, si deci mai ieftina ... si poate nu la fel de buna ca BK la acest aspect. Pai pe principiul asta sa mai scoata si un geam ceva ca masina tot va functiona; nu conteaza eventual pasagerii. Sau tot asa catre cele din gama premium care au si 'mici' chichite de genul asta dar per total ajung sa faca diferenta. Stim cu totii desele plangeri de zgomotele din habitaclu si de proasta antifonare de la Mazda. Ce, ceva absorbant in podea si usii strica,? Masina merge, nu ? Deci, asta este cu ceea ce este in masina de noua si in principiu e problema Mazda in raport cu concurenta. Asta trebuie sa o intelegem si sa ne-o asumam cand cumparam acest brand si nu altul (toate au plusuri si minusuri si deci inclinam balanta catre ce ne convine mai mult). Cu ce nu sunt de acord este tratamentul si lipsa de profesionalism a service-urilor ! In special, am pretentia de la dealer-i unde foarte bine te taxeaza per Ora Tehnologica dar ciu-ciu respecta acele recomandari din manualul de service; verificari suplimentare la varii aspecte, curatare unde trebuie si cand trebuie, undegere cu anumiti lubrifianti ....
  12. Topicul parca era despre diesel sau benzina dar a dat-o in tunning.... Parca e sectiune separata pentru asa ceva !
  13. @Mezin zgomotul l-ai masurat tu sau e citit de undeva ? Sunt curios pe ce echipare e analizat. Pe Revo si Revo Top sunt cel putin alte geamuri ('duble' , dar poate doar mai groase) si asta conteaza. Poate chiar si antifonare mai buna pe ici-colo. Vorbesc comparativ tot pe model 2017 dar alt nivel de echipare.
  14. Mihai Craciun-Knall - MCK @dani_L te mai asteptam si cu alte ocazii
  15. Ok pt 18:37. S-ar putea sa intazii vre-o 2-3 secunde.