Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Klaudius

Membri
  • Content count

    365
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Klaudius last won the day on February 16

Klaudius had the most liked content!

Community Reputation

52 Excellent

About Klaudius

  • Rank
    *
  • Birthday 02/05/78

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    ursacheclaudiu@yahoo.com

Recent Profile Visitors

1855 profile views
  1. Ca fost detinator de Mazda3 1.6, timp de 11 ani intre 2008 si 2019 pot sa ti zic asa: La fiabilitate sta excelent, practic in 11 ani si 172.000 km in afara de ulei, filtre si placute frana, am mai schimbat un set de brate pe fata, un set de amortizoare, un set de discuri fata si o sonda lambda. La consum nu prea sta bine, probabil sta cel mai prost dintre ele enumerate de tine. Mie imi lua intre 12%-13% in Bucuresti si 7.5 - 8 in afara. Costul reviziilor sunt decente, intre 700 - 800 ron la reprezentanta o revizie standard.
  2. La aceleasi anvelope Dunlop ma uitam si eu acum cateva zile cu intentia de a schimba Bridgestone-urile intr-un viitor apropiat. Imi poti zice daca diferenta de zgomot la rulare e una notabila sau e doar un mic plus pentru cei cu ureche fina?
  3. M6 G194, 2.5 persoane, bagaj multicel, Bucuresti - Muntenegru - Croatia - Bucuresti, 3400km de traseu combinat de DNuri, DJuri, autostrazi, munti, dealuri, campii si putin prin orase, consum 7.0%; In general mers legal sau +10kmph peste viteza legala.
  4. http://www.anpc.gov.ro/galerie/file/retrageri/2019/mazda_cod_AK038A_r.pdf Cred ca se incadreaza si masina mea. Intrebarea e: Cum se procedeaza in cazuri din astea, astept sa ma anunte ei sau sun eu si intreb ?
  5. G194 AT Un record personal de consum, neintentionat, dar asa a iesit: Bucuresti - Piatra Neamt - Bucuresti 6.4% (2.5 persoane fara bagaj, AC nonstop). Mers in general cu 120 extraurban si 60-90 urban. Trafic lejer ceea ce a permis mersul constant, de aici si consumul asta. In plus cred ca s-a "mai lasat" motorul si a mai scazut consumul masina avand acum 12.500Km
  6. La zgomot de motor si vant sta foarte bine, dar sta prost la zgomot de rulaj de la cauciucuri. Si eu am totBridgestone Turantza care am inteles ca s printre cele mai proaste la zgomot... Astept iarna sa imi cumpar alte cauciucuri pe 17 ceva cu indice de zgomot mic sa vad daca se simte diferenta notabila
  7. Era postata imaginea asta pe alt topic. Pe undeva nu se leaga treburile.
  8. Am mers in weekend pe Transfagarasan iar sus la Balea am remarcat ca plasticul lateral al consolei mediane (in zona schimbatorului) era foarte incalzit. Practic simteam caldura degajata pe mana pe care o tineam pe cotiera. A mai remarcat cineva fenomenul asta? E normal? ... sigur are legatura cu "efortul" depus de masina pentru a urca transfagarasanul....
  9. G194 Bucuresti - Pitesti - Transfagarasan - Brasov - Bucuresti, 4 persoane, 7.3%
  10. In Bucuresti consumul la G194 e intre 9% (trafic lejer de weekend, viteze medii spre 20kmph) si 16% (trafic gen luni dimineata la ora 8, viteze medii sub 10kmph). In functie de traseul tau si orele la care circuli, vezi unde te situezi in graficul de mai sus. Daca te astepti la consum de 1.5dCI, ai gresit motorizarea. Altfel, un 12% ar fi un consum mediu real care cuprinde diverse ore, zile si trasee in Bucuresti. Daca mergi mai agitat si ai si trasee scurte gen 3-5km, mai adaugi vreo 2 litri la cifrele de mai sus.
  11. M6 G194 Bucuresti - Constanta si retur, 5 persoane cu bagaj, AC nonstop, mare parte din autostrada cu viteze intre 140 - 160kmph -> 9% Bucuresti - Belek si retur, 2.5 persoane, ~2900Km, AC nonstop, consum mediu 7.4% (care include si vreo 3 ore adunate de stat prin vama cu motorul si AC-ul pornit) Prin Bulgaria mers destul de linistit iar in Turcia fugarita bine. Din Bucuresti pana in granita Turca am avut 6.6%, dupa care au inceput autostrazile, iar in final m-am intors cu 7.4% consumuri pe BC; la pompa n-am calculat Consum mediu dupa 8500 km, 8.1% (>80% extraurban)
  12. Avand in vedere preturile de reparatie la reprezentanta,posibil sa nu fie daune foarte mari. De exemplu la Mazda3, acum multi ani am luat un caine pe E85 cu 120kmph si am reparat-o pe CASCO (bara fata, grila, scut, radiator, contraripa) si costul reparatiei a fost de peste 9000RON
  13. M6 G194 Am avut o saptamana in care am mers mai mult prin Bucuresti la diverse ore, in general distante de 10-15km, si am verificat niste consumuri pentru statistica: - Vit medie 9-10kmph -> 15% - Vit medie 12kmph -> 13% - Vit medie 14-15kmph -> 11% - Vit medie 20kmph -> 9% Media dupa 4500Km, 80% extraurban, 20% urban => 8.2%
  14. Schimbi cu piese Mazda 3 plus diferenta?
  15. Nu fac schimb de pisese ! (Doar surprize guma turbo daca vrei)