Klaudius

Membri
  • Content count

    509
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Klaudius last won the day on February 16 2019

Klaudius had the most liked content!

Community Reputation

85 Excellent

About Klaudius

  • Rank
    **
  • Birthday 02/05/78

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    ursacheclaudiu@yahoo.com

Recent Profile Visitors

2710 profile views
  1. Mie imi arata 50% lifetime si 9 luni pana la revizie. Asta pentru ca am facut 10.000 km in ultimele 3 luni. Daca nu analizeaza calitatea uleiului, as zice mai degraba ca are legatura cu numarul de km parcursi decat cu timpul pana la revizie. Sau poate e un algoritm care ia in calcul ambele.
  2. Riscul Mazda ofera, din cate stiu eu, garantie de 12 ani la perforare din cauza coroziunii, ceea ce nu e cazul (inca) la tine. Intr-adevar e cam jenant ca o masina de 2 ani sa arate asa, si desi desi riscuri de natura tehnica / mecanica nu cred ca exista, exista in schimb riscul sa ai probleme la revanzare. Peste alti N ani o sa arate probabil mult mai rau acea rugina ceea ce va alunga o parte din potentialii clienti, mai ales ca problema rugnii la Mazda (modelele de dinainte de 2007) este inca intiparita in mintea multora.
  3. Ca sa te linistesc iti spun ca CX5 2.5 benzina e tot lesinat, deci nu-ti fa iluzii in prinvita asta (cam toate motoarele Mazda (astea europene) sunt orientate catre salvarea pinguinilor si sufera la capitolul dinamica, spotivitate.). O fi avand 194 cai, dar vreo 50 probabil au mai murit inecati cand a trecut oceanul. Dieselul ala de 170-177 face mişto oricand de G194, vorbesc din experienta, le-am condus pe amandoua. (M6 G194 vs Superb2 170).
  4. Am schimbat ieri la BDT ambele faruri pe garantie. Sper sa fie mai bune astea noi.....
  5. Nu stiu daca e vorba de aceeasi problema, dar exista in recall pe tema asta (AK038A). mazda_cod_AK038A_r.pdf La anumite modele de vehicule, softul calculatorului de control motor (PCM) ce controleaza jocul la tachetii hidraulici ai supapelor poate functiona necorespunzator in faza de trecere de la modul de functionare cu cilindri dezactivati la modul cu cilindri activi. Drept rezultat este posibil ca un culbutor al supapei de aspiratie sa poata iesi din pozitia de lucru si sa" atinga alte parti in miscare, producand detonatii, pierdere putere motor si/sau aprinderea in bord a indicatorului de eroare functionare Motor (MIL). In cel mai rau caz se poate pierde puterea motorului In mers sau chiar oprirea acestuia fait' a mai putea fi repornit, fapt ce poate conduce la riscul unui accident.
  6. Era o intreba retorica, nu chiar un indemn sa le explici. Eu unul n-am mușcat explicatiile lor si o sa fac followup la problema asta. Sunt 99% convins ca au facut proba la la amiaza cand era cald si soare si au mers probabil mai alert. Cand eu vad ca la 3-4 grade temperatura exterioara ii ia de 25-30 minute sa se incalzeasca in trafic urban, nu pot sa pun botul ca la ei s a incalzit in 13 minute si ca e normal. Caci n-am luat masina SH din Vitan si nu stiu cum mergea pana acum cateva luni. Practic e a treia iarna cu masina asta si n am remarcat problema asta iernile trecute. Log de azi dimineata, 4 grade exterior, extraurban traseu de +20km in aprox 20 minute, pe alocuri mers in mod sport pentru cateva depasiri. M-am intors acasa cu 89 grade. Cocoasele alea au 93C (dupa o depasire mai in forța) apoi scade la 87-88 grade. Am ajuns acasa dupa 20km cu motorul la 89 grade, iar ei imi explica mie ca masina nu are nimic... mda...
  7. Pai la mine e mai mult decat condensation fog, e plin de picaturi de apa, si nu doar la colturi. Mai degraba pare ca ma incadrez la categoria :"Examples of Light Units With Condensation/Fog That Should Be Replaced: Heavy/large amount of condensation on the lens is not normal." de la pag 12.
  8. Azi am constatat ca am condens in farurile LED. De fapt e mai mult apa decat condens. Mai citisem pe un topic de CX5 parca de un coleg care se plangea de acelasi fenomen....Mazda quality. A mai avut careva problema asta la M6 si ati schimbat farurile pe garantie ? LE: Aici postul de la CX5, doar ca la el pare mai light situatia:
  9. Ai putea sa le explici asta si baietilor de la vestitul service cu cafea gratis? Ca in urma constatarilor lor, totul e in parametri si n-am nici o problema. La proba lor de drum azi dimineata s-ar fi incalzit, zic ei, in 13 minute pana la 91grade (probabil or fi mers ceva mai turat plus ca azi a fost mai cald si soare afara). O sa mai fac un log extraurbanm sa se vada exact cum urca repede daca ii dau blana si apoi cum scade tremperatura daca merg usor constant. Pacat ca n-am fost in ianuarie cand erau minus 10 grade ca se incalzea la Buzau. Asta e logul de ieri dimineata cand am dus masina la ei, se vede clar ca i-a luat 30 min sa ajunga la 90C. Trafic moderat, 10km in vreo 40min, mers linistit, vreo 4 grade afara.
  10. Cutia asta si comportamentul descris de tine m-a invatat sa merg mai linistit, mai zen, prin trafic de oras sau DN-uri aglomerate ; stiu ca n-am cum sa ma bag, sa fac manevre din scurt, caci ori cutia nu intelege ce vrei de la ea, ori cele 2 secunde cat ii ia sa retrogradeze la kickdown sunt prea mult timp pierdut si ratezi intervalul in care trebuie sa faci manevra. Am inceput insa sa folosesc padelele mult mai des atunci cand vreau sa fac manevre rapide. Si cel mai evervant e ca valoarea de jos a thresholdului in care schimba din 3 in 2 este la 12-13kmph, adica daca esti in 3 si reduci viteaza si circuli cu 13-16kmph (valori uzuale prin oras aglomerat), iti tine cutia in 3 la ~1000rpm si merge asa subturat. Aici tot timpul intervin eu si ii dau 2 din padele. Da, avem buton de sport dar nu poti sa mergi tot timpul cu el activat. Cand stii ca ai de facut multe depasiri sau vrei sa mergi mai sportiv, da, il activezi si te distrezi. Mai sus era vorba de situatiile uzuale din trafic in care apare necesitatea unei manevre neplanificate, mai rapide, sau mai din scurt, Nu poti sa mergi tot timpul cu modul sport activat doar pentru ca e posibil sa apara o situatie neprevazuta.
  11. Pai si asta e unul din scopurile unui forum. Sa impartașim solutii la probleme nu doar sa ne laudam ce masina frumoasa avem sau sa ne plangem de vopsea. Atitudinea asta gen "stiu dar nu vreau sa-ți zic" suna a românism de genul sa moara si capra vecinului.
  12. Am pornit de la aceeasi comparatie M6 break vs CX5 acum 2 ani cand am schimbat masina. In urma acestei comparatii am ales M6 sedan Am ajuns la concluzia ca pentru o data la 2 ani cand am nevoie de spatiul ala de incarcare mare, n-are rost sa iau break, una pentru ca nu prea-mi plac break-urile in general si a doua pentru spatiul din spate mai mic la break. Cu CX5 nu m-am prea inteles cu pozitia la volan si spatiul interior. E doar senzatia ca spatiul interior e mai mare datorita pozitiei inalte si a plafonului mai ridicat, dar in realitate spatiul interior e mai mic atat in fata cat si in spate....sau cel putin mie asa mi s-a parut. In rest, revizii similare, cauciucuri probabil mai scumpe la M6 daca ai roti de 19, consum ceva mai bun la M6, acceleratie ceva mai buna la M6 dar oricum ambele mediocre in prinvta asta (a dinamicii).
  13. Mi-am luat un cititor OBD si l-am testat aseara. Asta e un traseu de 13Km prin Bucuresti, trafic relativ lejer. 13 km in juma de ora deci vreo 26kmph viteza medie. Ideea e ca nu am ars gazul la relanti prea mult ca sa justifice o incalzire greoaie. Inregistrarea am pornit-o la vreo 3 minute dupa ce am pornit motorul, la primul semafor, deci la graficul ala mai trebuie adunate 3 minute. Asta inseamna ca la 19:35 pornit motorul si abia pe la 19:58 abia a ajuns la 90 grade. Temperatura afara 7 grade celsius, iSTOP dezactivat.
  14. Da, din motivul ca nenea care e reponsabil cu din astea nu e disponibil pana atunci. La mine intotdeauna ajunge motorul la 90 de grade. Ocazional mai oscileaza acul pe parcursul incalzirii daca stau la relanti sau mers in sarcina redusa, dar in final ajunge intotdeauna la temperatura optima. Doar ca ajunge foarte greu la temperatura optima, dar odata ajuns acolo n-am remarcat sa mai scada. Eu in general am drumuri lungi, in 95% din drumuri motorul se incalzeste in parametri. Azi dupa-amiaza, 14 grade afara, s-a incalzit, fara fluctuatii, in 12-14 minute de mers prin Bucuresti (deci cam jumatate din timpul de incalzire cand afara erau 1-2 grade). Deci da, de asta mi-e frica, ca pe 25 martie o sa fie cald si n-o sa poata reproduce, plus ca la mine fluctuatiile apar doar la mers in sarcina mica, cand e rece.