Klaudius

Membri
  • Content count

    437
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Klaudius last won the day on February 16 2019

Klaudius had the most liked content!

Community Reputation

68 Excellent

About Klaudius

  • Rank
    *
  • Birthday 02/05/78

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    ursacheclaudiu@yahoo.com

Recent Profile Visitors

2100 profile views
  1. In ritmul asta o sa avem in 2025 masini de 300 cai putere cu performante de Logan 1.4Mpi din 2005. Si totusi, nu se pot scoate din soft limitarile astea impuse de poluare?
  2. Si pozele de care ziceam:
  3. Da M6 G194 este cu 100kg mai grea, dar in nici un caz 100kg in plus nu pot justifica faptul ca pierde 1.1s pana la 100kmph, ~2s pana la 120kmph si ~3s pana la 140kmph. Are si greutatea o pondere, dar nu atat de mare cat sa justifice pierderile asta de performante. Am testat de curiozitate niste timpi din aia din tabel, folosind o aplicatie de mobil - Race Timer (da, stiu nu e chiar cea mai buna metoda), dar culmea am obtinut exact valorile alea, la 2 verificari pe un drum drept dpdv ochiometric: 80 - 120 -> 5.6 - 5.7 secunde si 80 - 180 -> 21.5 - 21.6 secu
  4. Gasisem niste curbe de cuplu la G192 si G194 si diferentele nu erau asa mari. Intr.adevar la G192 cuplul maxim e la 3250rpm dar era ceva de genul 256NM la 3250 si 246NM la 4000rpm pe cand la G194 era invers, adica 248NM la 3250 si 258NM la 4000. Nu exact valorile astea dar cam pe-acolo, ideea e ca intre turatia de cuplu maxim la G192 si turatia de cuplu maxim la G194, 3250 vs 4000, variatia de cuplu si diferenta de cuplu intre cele 2 era foarte mica. O sa caut pozele maine sa le pun aici.
  5. Practic G192 matura pe jos cu G194, desi a cam acelasi motor. G194 are performante similare cu motoare de 2litri ~150CP. Sunt curios daca o resoftare la G194 il poate aduce in parametrii lui G192.
  6. Cred ca mai degraba are legatura cu consumul si emisiile, in sensul ca l-au imblanzit ca sa se incadreze in anume norme, plus ceva greutate crescuta a noului model.
  7. Macar G192 ul mai are ceva vână sportiva in el si merge asortat cu un sunet sportiv. La G194 i au dat pe hartie 2 cai in plus si i au taiat in realitate vreo 30-40 de cai.
  8. In afara de sunet, te astepti si la vreun castig de performante ?
  9. Ocazional am sesizat si eu fenomenul, la viteze constante in jur de 70kmph. Se manifesta foarte rar la mine si pare ca depinde de benzina folosita (in general cu benzina de la MOL de 95 mi s-a parut ca nu se impaca). Si sunt aproape sigur ca are legatura cu recall-ul referitor la dezactivarea cilindrilor pentru ca in primul an, pana la acel recall, nu s-a manifestat. La tine fiind oct2019 probabil a venit deja cu acel update de soft legat de dezactivarea cilindrilor.
  10. Am patit-o si eu saptamana asta. Masina a stat nepornita 3 saptamani, timp in care am mai ascultat muzica in curte vreo 3-4 ore adunate in tot acest timp. Am luat curent de la un vecin, baagat un drum de 700km si acum e ok. Interesant e ca atunci camd.nu pornea nu dadea acel mesaj de eroare pe care l-ati tot pomenit "battery management system inspection required".
  11. Lemforder sunt OK; am schimbat eu la vechea M3 BK si am mers cel putin 60k km cu ele pana am vandut-o.
  12. De ce sa nu se potriveasca? au ET ul si PCD ul ok. Doar daca CB ul e mai mic la jantele de Juke, dar asta nu stim deocamdata. Ca nu s dimensiunile omlogate, legale asta e altceva...
  13. Am cerut o second opinon la BDT si mi au zis ca e la fel si ca pot face completare. Cu ocazia asta am vazut si japca de la Arian Nord unde un litru era 88 Ron iar la BDT acelasi ulei era 63 RON.
  14. Ambele