Demostene

Membri
  • Content count

    647
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Demostene

  • Rank
    **
  • Birthday 05/22/84

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

972 profile views
  1. Fost la Arian Nord cu ea, facut o proba de drum cu domnul de la receptie. Clanc-ul metalic nu se reproducea, s-a reprodus zgomotul de la franare. A presupus ca "sunt incarcate placutele", i.e. santul de pe mijlocul placutei e infundat cu mizerie si nu se mai poate evacua pilitura care rezulta din franare. Au facut diagnoza si pt alte probleme, cica nu este nimic in neregula. Curatare placutelor + diagnoza m-a costat 250 de lei. Argumentul a fost: nu intra ca lucrare de garantie pt ca nu au gasit nimic in neregula. Rezultatul final: ambele probleme se manifesta in continuare, procedura lor nu a ajutat cu nimic. Foarte dezamagit
  2. Si la mine se aude un clanc in partea dreapta (daca identific eu bine sursa) la denivelari medii, la plecari de pe loc sau accelerari in viteze inferioare dupa o frana de motor, chiar si la franare usoara la viteze mici. Initial am crezut ca e ceva in habitaclu care se plimba, am scos toate obiectele, tot facea. Apoi am crezut ca e ceva prin bord sau portiera dreapta care nu mai sta la locul lui. Dar a inceput sa se auda si cand intorc volanul la viteze foarte mici in parcare. Din cauza ca e un zgomot destul de discret, nu am fost la service. Nu voiam sa aud ca masina nu are nimic si eu sunt paranoic. Insa, in ultima vreme a inceput sa se auda un ”carait” cand franez mai tare la viteze mici, sau chiar cand iau viraje mai stranse la viteze mici. Sunetul asta se aude mai tare, doar ca nu pot reproduce tot timpul. Maine ma duc cu ea la service. Aveti sugestii despre ce sa le spun sa verifice? Imi e groaza de tratamentul „masina nu are nimic” fara sa faca o inspectie serioasa. Nu stiu ce sa le zic ca sa acorde atentie suficienta.
  3. A mea claxoneaza singura in parcare de cand o am (3 claxoane scurte ca atunci cand o atinge cineva). La inceput claxona la ora fixa, la 11 seara (fara misto, chiar asa facea). Si acum mai face din cand in cand, fara un criteriu anume. Probabil de la alarma pusa pe claxon. Nu m-am chinuit sa remediez problema, deja face parte din personalitatea ei. E motiv de gluma, incerc cu nevasta sa ghicim ce vrea sa spuna (gen "scoate-ma la plimbare!" )
  4. Jesus, ce urat arata versiunea din pozele alea...
  5. Ca sa ai un consum OK trebuie si sa ii mai "dai". Eu am observat ca atunci cand merg subturat prea mult consuma mai mult decat atunci cand merg in toate felurile.
  6. Stie cineva daca stergatorul de pe spate se poate schimba cu totul? Am tot tras de el dar nu stiu cum sa-l scot. Sigura solutie sa fie schimbat doar cauciucul? Nu am vazut pe nicaieri de cumparat...
  7. Si alte modele VAG au avut probleme cu volanta. Ai mei au patit-o cu o Octavia II IMEDIAT ce a expirat garantia. Tipul de la service a recunoscut ca-i o problema recurenta, dar in lipsa unei chemari in service oficiale si cu garantia expirata... nu poate face nimic, desigur. Am cautat si in mai multe tari s-a facut rechemare pentru modelele cu motorul ala, dar nu si in Romania... http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...025711E003715D2
  8. Atentie: ce se inspecteaza si ce se inlocuieste si la ce numar de km difera in functie de zona geografica! In Europa de Est pot fi alte specificatii decat in vest, la fel cum in Africa sau in Orient sunt altele. Altfel spus, ce-i in Spania nu-i in Romania Nu am acum cartea ca e in masina. Poate nu uit maine sa o aduc sus
  9. Cred ca una dintre intrebari e ce conteaza pentru tine cel mai mult la o masina. Daca inclini spre placerea de a conduce, cred ca ar trebui sa mergi pe M6, care mai arata si bestial. Multi spun ca nu te uiti la masina din exterior, dar... sunt o gramada de momente cand te uiti la ea din exterior si personal simt o mare satisfactie cand o vad "frumoasa" asteptandu-ma (stiu, e doar o masina, dar tot una FRUMOASA e). Am condus motorul de 2.2 pe RAV-ul fratelui meu. Si desi aia e mai mare si mai grea, motorul e foarte, foarte bun. Nu e foarte silentios, suna a diesel, dar trage bine de tot si e foarte economic (8% in Bucuresti la unul care conduce ca un maniac e nesperat de bine). Dieselul de 2.2 de la Mazda nu l-am condus. L-am auzit insa pe un CX-7 de mai multe ori si, pana sa vad ca la spate avea o singura evacuare, eram convins ca e DISI Din ce-am observat in discutii pe forum, modelele diesel de la Mazda cu DPF nu sunt foarte economicoase. Daca e un lucru care conteaza pentru tine f. mult, mai bine mergi pe Toyota, recunoscute pentru economie, decat sa injuri dupa aceea ca iti ia 10 in oras. Am observat ca in general cutia la Toyota nu e foarte precisa, un pic moale, dar fara probleme. La Mazda e foarte precisa, in schimb cam rigida si un pic zgomotoasa. Eu personal as lua M6 la orice ora din zi si din noapte. Chiar daca nu filtreaza gropile la fel de bine, chiar daca mai troncane o suspensie sau caseta la denivelari. Pun mult mai mult accent pe sofer si feedback-ul pe care i-l ofera masina. And it's fun. Singura contracandidata mi se pare Honda Accord (din pacate generatia veche, cea noua e prea barca, prea americana). Ca service, nu stiu daca e mai bine la Toyota (pe RAV au incercat de 3 ori sa puna o bara - 3 vizite succesive; nici macar a treia oara n-au reusit prea bine si, dupa cateva luni, vopseaua s-a exfoliat). Eu sunt multumit de tratamentul din service la Mazda (Arian Vest). Ce stiu sigur la Toyota e ca la RAV au schimbat pe garantie fara probleme set de discuri ovalizate (problema recurenta la SUV-uri?) si bateria. Desi nu avea nimic la exterior bateria, au schimbat-o. Reviziile nu au fost ieftine, in schimb, dar aia era alta masina. BTW: de ce tii neaparat la diesel de 2.2 (taxe mai mari etc.)? Faci 100k inainte sa vinzi masina?
  10. @DartDriver: cat scrie in carte in lista cu ce trebuie schimbat la revizii. Plus mai bine intrebi direct la service, nu pe forum. Nu cred EVER ca are cum sa fie la 60k, dar nu sunt posesor de diesel.
  11. Daca nu-ti impingea pedala de frana inapoi nu cred ca e de la ABS. Ar fi ciudat sa dea rateuri senzorul doar de la niste praf si pietricele. In plus nu stiu daca poate debloca individual o roata daca nu ai control al stabilitatii.
  12. Acea Mazda 2 a fost masina de test drive? Daca da, si daca as fi in locul tau, parca as merge pe alta varianta. De exemplu, daca Honda respectiva nu a fost la randul ei masina de teste si a fost condusa doar in Germania, parca ar fi mai atractiva din punct de vedere strict rational (nu stiu cat ar fi taxa de inmatriculare, insa). Ca intretinere sunt inclinat sa cred ca Mazda ar fi mai ieftina decat Honda, si, desi nu gasesti consumabile super ieftine dar de calitate indoielnica asa cum gasesti pentru VAG, costurile de intretinere mi se pare foarte rezonabile (media celor 2 revizii a fost la mine 600 de lei pe an). Eu sunt multumit de service (pana acum am fost doar la Arian in Bucuresti). Fata de VAG... nici nu se poate compara, e paradis. Cum e la Honda in service nu stiu. Nu stiu ce servicuri sunt in Craiova. Daca e pentru prietena ta si pentru oras, spatiul nu este un minus la Mazda. Pentru dimensiunile exterioare este spatioasa la interior. Jazz este gandit ca un monovolum in miniatura, desigur, dar e mult mai boring. Erau vreo 2 Mazde 2 de vanzare aici pe forum. Poate te uiti si inspre alea. Corsa si Ibiza nu mi se par alegeri prea inspirate, poate doar Polo sa intre in discutie. Oricum, daca masina e pentru o fata, decizia se va lua cel mai probabil dupa care e mai draguta, ce culoare sau un alt detaliu insignifiant pentru barbati. Daca o fortezi inspre alegerea rationala, prima oara cand se strica ceva e vina ta Suzuki Swift mi se pare ca ar putea intra in discutie pentru o masina condusa in oras de o sg persoana. E ieftina, fiabila, motoarele sunt la fel de bune.
  13. N-am mai ras asa de mult timp "Ori suntem golani ori nu mai suntem" )
  14. telescopul nu e neaparat japonez, furnizorii sunt de peste tot; conteaza si cat de incarcata e masina, dar mai importante mi se par drumurile; cel mai important mi se pare ca se rezolva pe garantie fara figuri; stiu alte marci unde ti se zice "e de la gropi, nu e defect de fabricatie"
  15. lasa, ca-l arde la impozit