AndreiToanchin259

Membri
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About AndreiToanchin259

  • Rank
    Junior
  • Birthday 08/01/94

Profile Information

  • Model
    3

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. n-am rezolvat inca problema, nici mie nu mi-a aparut nimic pe tester, multa lume imi spune ca poate fi computerul. ma mai plimb din service in service sa caut opinii
  2. am locatia trecuta dar nu inteleg de ce nu apare... bucuresti oricum
  3. explica-mi te rog termenii de log si ELM ))
  4. o sa incerc si asta, iti multumesc !
  5. nu am curatat-o. dar daca asta ar fi problema nu crezi ca ar fi trebuit sa-mi faca asa indiferent de treapta in care sunt?
  6. Salut! De ceva timp, cand accelerez profesionist, in treapta a3a la 3500 rpm, puterea masinii se intrerupe, cand atinge aceasta turatie, dupa continuandu-si acceleratia normala. La mersul in gol sau la orice alta treapta aceasta problema nu exista, doar in treapta a3a. Se simte ca si cum acceleratia se impiedica putin si dupa isi vede de drum. Am pus-o pe tester si dl electrician nu a sesizat nici o problema, el spunand ca ar putea fi de la pompa de combustibil sau de la filtrul de combustibil. Din ce am vazut, filtrul este in pompa, deci ar trebui schimbat cu totul. O alta parere a unui mecanic a fost canistra de vapori, care poate fi murdara sau ceva de genul. Tin sa mentionez ca mi-am schimbat bujiile si aceasta intrerupere nu mai apare de fiecare data, masina merge mai bine, dar in continuare face figuri. As dori si eu o parere, o opinie daca stie cineva care ar fi cauza sau ce ar fi de facut in acest caz deoarece piesele sunt destul de scumpe si nu as vrea sa dau niste bani degeaba. Multumesc! Masina e o Mazda 3 2.0 150 cp benzina 2008
  7. trebuia doar sa rasucesc mai tare. nu voiam sa o fortez ca poate o rupeam si daia eram nesigur. mersi de raspuns
  8. mi-am luat si eu o nuca aftermarket doar ca nu stiu sa-l pun. ziceti-mi si mie va rog cum scot chestia asta ca sa-mi pun nuca noua eu am invartit la ea si mi-a iesit doar nuca si nu inteleg daca trebuie scos si sistemul ala
  9. salutare baieti, sper ca n-am deschis un topic degeaba dar n-am gasit unde sa intreb. mi-am cumparat si eu o nuca aftermarket pt mazda (10x1.25) doar ca ma bate. eu am scos nuca si am ramas cu asta . dar se pare ca e prea mare ca sa schimb nuca eu am mai incercat sa invart si chestia aia sa vad daca iese, dar nu vrea. pls vreau sa stiu si eu daca trebuie sa mai invart sau sa trag de el sau mi-am luat eu teapa si schimbatorul nu e bun pt masina