Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

DuduVlad

Membri
  • Content count

    276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

DuduVlad last won the day on August 11 2017

DuduVlad had the most liked content!

Community Reputation

51 Excellent

1 Follower

About DuduVlad

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Cluj
  • Model
    6

Recent Profile Visitors

897 profile views
  1. Cel de la turatii avea pe maini modelul AWD, ca sa fim 100% corecti Cine stie, poate chiar e din cauza lui.
  2. E vorba de un cx-30, dar iata ca reuseste cineva un 0-100 fara sa dea in nas in a 1-a
  3. Sincer mie mi se mare ca la M6 AT care o am acuma o sa ma tina cam dublu discurile si placutele decat la M3 din cate am vazut uitandu-ma la ele. Dupa 30k discurile pe spate par neatinse iar cele de pe fata au o buza foarte subtila iara M3 la 30k se vedea bine uzura. Placutele pe spate la fel, la M6 zici ca-s noi, iar cele de pe fata cred ca mai au minim inca 30k in ele. Mai degraba cred ca e diferenta de la model la model, in functie de cum sunt setate, asta desigur, pe langa stilul de condus al soferului. Totusi, ceva conduc mai sportiv 6-le decat 3-ul... daca stilul meu de condus se poate numi sportiv
  4. 1. Asa face si la M6 a mea si asa facea si la fosta 3, si nu am nimic mild-hybrid la ele 2. E de la frig, scartait de placute. Normal ca ar fi mai fain sa nu sune dar na, sigur nu e bai. 3. Posibil sa fie tot de la frane. E putin diferit la o automata (mai ales cu convertizor de cuplu) fata de o manuala, in sensul ca ajunge cuplu motorului sa invarta roata putin inainte de a fi 100% decuplata frana, si atunci exista putina frecare in plus care o poti auzi. Daca ridici foarte incet frana la pornire de pe loc, o sa gasesti un punct in care inaintezi si suna oribil pentru ca se si freaca placutele, si poti sa o tii in acel moment sa savurezi concertul Am auzit sunetul si la C-class-uri.
  5. Salutare, Anul trecut prin aceeasi perioada, masina avand cam un an jumate, am schimbat oglinda dreapta pe garantie ca nu se mai rabata, iar 1-2 luni mai tarziu am schimbat si cea din stanga din acelasi motiv. (Oglinzile au fost tinute in permanenta pe modul auto la rabatare) De cateva zile, la doar un an distanta, se pare ca incepe iar oglinda din dreapta sa cedeze... Oare am vreo sansa sa mi le schimbe pt a 2-a oara considerand ca nu are nici 3 ani impliniti masina? Datile trecute cand le-am schimbat mi-au spus ca defapt oglinzile ar fi fost lovite/fortate si ca de aceea cica ar fi cedat motorasele. Nu stiu ce sa zic... se pare ca sunt oameni care doar la mazda le place sa dea oglinzi peste cap. Si totusi mi s-ar parea ciudat ca un motoras sa cedeze treptat in curs de cateva saptamani pentru ca ar fi fost fortat odata. A mai avut cineva "norocul" sa trebuiasca sa le schimbe de 2 ori?
  6. Skyactiv-X are Style pack inclus, asa ca e "doar" 2000 diferenta
  7. Mie mi se pare ca e zgomot de la flanse. Asemanator suna si la multe cx-3-uri (si daca nu ma insel parca era si un TSB pt asa ceva) si inclusiv la 6-le meu e asemanator dar parca ceva mai subtil. Ceva cauciuc pe acolo suna in momentul in care se misca flansele putin de la viraje. Din cate stiu se pot gresa un pic si dispare sunetul dar se poate sa apara din nou dupa o vreme. Iarna, la frig nu prea suna. Vara se aude mai tare cand se dilata totul de la caldura.
  8. Da, scuze, nu mai eram la curent cu modelele de folii. Cand mi-am montat eu pe 3 in 2014 nu stiu sa fi existat din gama Avantgarde folie care sa fie omologata pentru fata, si daca tin bine minte, am ales din gama Comfort, care nu sunt la fel de grozave. Sau cel putin la Masterfol la Cluj nu aveau.
  9. Si eu schimb filtrul la 6 luni dar tot s-a imputit Si miroase doar cand merge AC-ul. Am incercat si sprai-uri din comert, am icnercat si igienizare cu ozon. S-a imbunatatit dar e tot acolo. Aiurea. Pe geamurile laterale fata ai voie folie, doar ca trebuie sa ai grad de transparenta de 70% si atunci nu poti pune decat niste folii foarte deschise care nu filtreaza la fel de bine, dar tot vei simti o diferenta pozitiva cu ele Pe parbriz, daca nu ma insel, nu ai voie sa pui nimic.
  10. http://www.automarket.ro/stiri/mazda-dezvaluie-planurile-pentru-viitor-japonezii-vor-lansa-doua-noi-91411.html?fbclid=IwAR2D9r5xUJkp5UqxC4Hq7S-_vJDtehOQ4abXGoAwGa2nPaRrhHlsOEwhHDg Skyactive-X in 6 cilindri? Yes please
  11. Treaba cu AC-ul pe auto am trait-o si eu si pe 3 si pe 6. Solutia e doar sa o scoti de pe auto si sa-ti reglezi tu in situatiile acelea, din pacate La fosta 3 i-am pus folii pe spate si laterale (pe parbriz nu, ce-i drept) si efectul a fost ca vara la drum lung si cu soare din fata sau lateral, daca mie si la copilot ne era ok, la cei din spate le era frig Brici! Desi la 6 mi se pare putin mai bun sistemul de climatizare... a reusit toamna trecuta sa se imputa si inca nu am reusit sa scap de miros :| In fine, asta-i alta poveste :))
  12. Circul intre 7:10 si 8:00 si 16-18. Variaza in functie de nevoie. Pana la urma e consum de oras, include si weekend, si nu e consum de strict ore de varf. 6-le meu nu afiseaza viteza medie si daca ar fi sa o aproximez, sigur as aproxima prost asa ca n-are sens sa o adaug. Dar nici aceea nu e intotdeauna relevanta. Daca luam o strada de 1 km cu un semafor la "start" si cu altul fix inainte sa se termine, iar la verde eu pornesc usor si altul cu rotile scartaind, si la semaforul de la final primul opreste la rosu si eu ajung iar in dreptul lui, la capatul acelui km (adica fix dupa al 2-lea semafor) viteza medie va fi aproape aceeasi (pentru ca vitezomanul a asteptat mai mult la semafor) si eu voi avea consum cu 2-3 litri mai mic.
  13. Tot Cluj, tot 2.0 AT. Nu prea sar de 11. Acuma depinde... in zile de weekend scot 8, in unele zile de saptamana scot 12-13, dar media strict in oras nu cred ca am vazut-o peste 11. Scuze pt poluarea topicului
  14. Eu am ales automata
  15. A trebuit sa tragi cablul prin praguri si pana la display in spate?