MihaiV

Membri
  • Content count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About MihaiV

  • Rank
    Junior
  • Birthday 06/12/81

Recent Profile Visitors

1044 profile views
  1. Vand piese tuning pentru mazda RX8 Kit suspensie sport Amortizoarele si arcurile sunt marca TOKICO DSPEC , arcurile coboara garda la sol cu 30 mm iar la amortizoare se poate regla rezistenta. Setul este aproape nou folosit aproximativ 1000km pret 550 euro Set bare de torsiune sport diam fata 32mm spate 27mm 200 euro Set bare stabilizatoare fata spate aluminiu 150 euro Kit rigidizare sasiu 200 euro radiator racire KOYO din aluminiu 30% mai eficient decat cel stoc 300 euro set jante OZ 18 x8.5 + cauciucuri 225/45 R 18 500 euro Pentru mai multe informatii ma puteti contacta la tel: 0765.431.476
  2. Daca vrei navigatie stoc sau aftermarchet, pc sau orice piesa de rx8 tre sa vorbesti cu mine. Iti pot aduce daca nu am pe stoc tot ce iti poti imagina.
  3. Mersi pentru poze. Au iesit super, nu ma asteptam. Am si eu ce sa arat
  4. Va pot ajuta eu cu teste la motor. Am comandat un aparat de testat compresia si unul de diagnosticare si ciptuning care trebuie sa vina cat mai curand. Oricum si fara aparate va pot spune in mare daca sunt probleme sau nu.
  5. Sau un electromotor mai puternic:D
  6. Avand o firma de tuning cred ca e mai frumos sa fac kituri de tuning decat sa le cumpar de la altii. Si vreau sa fac un kit mai ieftin. Cu privire la piese le puteti comanda de la mine. Noi sau SH.
  7. Pai ce sa zic deocamdata motorul are cam aceiasi putere, dar l-am pregatit sa reziste la supra-alimentare: Full rebuild: - Rotoare cu compresie 9,5:1 usurate si tratate cu ceramica - Segmenti de ceramica de 3mm - Porturi de admisie si evacuare marite - Volanta de aluminiu - Kit ambreaj 6 Puck street-racing - Fise de 10mm - Bujii NKJ aftermarket rezistente la temperaturi inalte - Kit admisie K&N - Radiator racire KOYO - Furtune racire silicon - Bare transversale de aluminiu fata spate - Bare de torsiune - Suspensii Tokiko Dspec, coboara garda la sol cu 20mm si amortizoarele sunt reglabile pe tarie - Si un kit de rigidizare undercar Sper cat de curand sa lucrez si la frane. Saptamana viitoare o sa fac un kit turbo care o sa il bag la vanzare dupa ce il testez Cam atat
  8. Pasarica e RX8-ul (e greu de inteles) Asa o alint eu a fost in concediu medical o perioada dar a venit mai puternica si mai nervoasa
  9. Pasarica sa intors Aici voi posta toate filmuletele facute de mine despre talentul furiei rosii:D O mica demonstratie: Asa pentru inceput:D
  10. Adu-l intro zi la mine la service sa ne uitam la eldaca iti intra apa in baie e posibil sa fie vreo garnitura uzata. O reparatie de genula sta de duce undeva la 700 euro. In situatia aia e bine sa ii faci si segmentarea. Tel meu este: 0726.874.039
  11. Pai am zis ca se lucreaza la ele. luna viitoare o sa mearga.
  12. Imi pare foarte rau dar masina inca nu e gata, o sa fie la inceputul lunii viitoare(partea de tuning motor). Dar o sa incerc sa vin fara. Sa mai stam de vorba.
  13. Reformulez: Poate cel mai puternic RX8 cu doua rotoare din lume. Poate o sa deschid si un topic dar cand o termin. pana atunci, care vrea sa faca schimbari la masina lui sa ma contacteze. Posibilitatile sunt nelimitate. Bani sa fie:D
  14. O sa vedem. Ce sa va zic. Motorul vine din Canada in 2 saptamani, este facut de la zero cu rotoare si segmenti cu suprafata de ceramica, este facut special sa suporte turbo, Admisie si evacuare marite, arbore usurat. injectoare mai mari Radiator de apa mai mare. Injector de apa si metanol. Kit Compresor facut special pentru motorul meu Volanta de aluminiu Ambreaj 6 PUNCH Galerie evacuare completa din inox, fara catalizator Cam atata la motor, cred. Sa va dau si o idee la costuri: Cheltuieli in prima faza intre 15000 - 20000 Euro. Putere nu o sa va zic, dar o sa va arat cum merge. Se lucreaza la site-ul de tuning, o sa fie gata cam in 30 zile, acolo o sa gasiti tot ce putem noi sa facem si sa montam pe masini. Adresele sunt: www.stoptech.ro Sunt distribuitor Oficial StopTech in Romania www.APTuning.ro www.AssistTuning.ro
  15. Evident ca la arbore. Si 300 la roata inseamna in jur de 380 la arbore, poate chiar peste 400. depinde foarte mult cum ajunge puterea la roata. Factorii sunt: volanta, ambreaj, cutie de viteze si diferential plus greutatea masinii si dimensiunea rotilor. Un RX8 stoc de 231 cai are la roata pana in 160 de cai, iar difera foarte mult si ce dinotest folosesti. Deaia se testeaza inainte si dupa, pentru ca nici unu nu iti arata lafel. Filtre sunt foarte multe care se pot adapta, iar galeriile le putem face.