Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Sly2003

Membri
  • Content count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Sly2003

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

162 profile views
  1. Esti un pic inconstient. Ce te faci daca-ti zboara chinezaria de "ricer" si omoara pe cineva?
  2. @ovidiua - daca mergi pana-ti taie gazul nu inseamna ca stii sa mergi cu ea, ci ca-ti bati joc de ea @sandu - nu stiu ce curbe iei tu cu 120, dar in ce numesc eu curbe la 120 subvireaza. Ca incepator (asta deduc din ce zici referitor la instructorul tau) nu m-as aventura asa doar bazandu-ma pe faptul ca masina permite
  3. @Jericho: am hatch. Nu e de la gheata de langa chedere, mie mi se pare ca e de la vaselina incuietorii. @vvede: da, la temperaturi peste 0 functioneaza normal.
  4. @vvede: nu se inchide complet, dar ramane incuiat pe treapta de siguranta si martorul din bord imi arata ca e deschis.
  5. Problema mea de cand cu gerul: portbagajul nu se mai incuie.
  6. Bine ca nu ti-au spus ca mergi prea repede si luminii ii e greu sa tina pasul. Sau cei de la bdt au inca impresia ca farul e un felinar, ca acum 100 de ani si daca adie putin vantul adio lumina. Daca iti iei o masina noua, indiferent daca de 20k sau mai mult (sau mai putin), te astepti sa vina bine reglata, nu sa trebuiasca sa pierzi timpul prin service pt tot felul de rahaturi, pe care sa le mai si platesti. Nu e neaparat vorba de costuri (care n-ar trebui sa fie). Din sistemele de siguranta ale masinii fac parte si farurile, care n-ar trebui nici sa vina prost setate din fabrica, nici sa se deregleze la mersul prin gropi, mai ales la o masina care se lauda cu 5 stele la capitolul siguranta. Asta cu dereglatul de la datul prin gropi e o pacaleala ieftina oricum si nu demonstreaza decat faptul ca service-ul asta vrea doar sa-ti ia banii, nimic altceva.
  7. poate te ajuta imaginea de mai jos. Ai grija sa nu le ridici prea sus. In mod normal ajustarea se face dupa niste repere, pozitionate la 3m in fata farului.
  8. La mine agata mai rau dupa "reglajul" lor. Inainte era doar treapta a 2-a cu probleme, acum e si a 3-a. Unde mai pui ca m-am uitat acasa pe factura si am constatat ca am si platit pentru asta. Tot la BDT.
  9. A incercat cineva ultima varianta de soft (v 56)?
  10. Oricum o intoarcem si oricate scuze ii gasim (tabla e subtiata la minim pentru a micsora greutatea si pentru siguranta pietonilor, in niciun caz pentru a micsora costurile de productie, mai mult ca sigur ), la capitolul insonorizare nu sta deloc bine, comparata cu concurenta directa. Din punctul meu de vedere. Nu mi se pare in schimb atat de zgomotoasa incat sa devina insuportabila si sa nu ma inteleg cu pasagerii, asa cum se plang unii colegi pe forum.
  11. Partea cu "ticking sound" in bord eu am rezolvat-o cu niste vaselina : . Devenise chiar suparatoare la mine, facea asa la fiecare hop. Exista si 2 TSB-uri, dar implica folosirea ciocanului pentru a departa niste table, am preferat sa nu risc. Despre cealalta problema (cu AC-ul), n-am remarcat-o la mine, dar eu il tin mai mult pe recirculare. O sa verific la urmatorul drum pe autostrada.
  12. Pentru cei care nu stiu sa citeasca acele grafice, in partea de jos apare si consumul mediu.
  13. juma' de ora de mers la vale. Eram pe DN1a. Drumul a fost intre Valenii de Munte (altitudine 350m) si Ploiesti (altitudine 165m). Inaltimile sunt luate de pe wikipedia, deci pot fi gresite
  14. In cazul in care va intrebati cum e cand mergi in coloana 30km cu 50-60km/h cu G165. L.E. : 4 persoane, portbagajul plin
  15. @stormy: ai perfecta dreptate, scuze! legat de consum, pt G165: romania-germania-romania (4 persoane si ceva bagaje), aprox. 4000km, consum 6.4, viteza medie 87. Calculele sunt facute de CB, nu m-am obosit sa tin eu evidenta. In general am respectat limitele de viteza, iar pe autobahn am mers cu 160-180. E adevarat ca au fost destul de multe portiuni in lucru, cu limita de 80, pe care o respecta toata lumea.