IulianM

Membri
  • Content count

    1381
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    56

IulianM last won the day on July 4

IulianM had the most liked content!

Community Reputation

529 Excellent

1 Follower

About IulianM

  • Rank
    ***
  • Birthday 10/06/86

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

2160 profile views
  1. Probabil au ajuns la concluzia asta. CX-30 cu mai mult spatiu in spate si geamuri mai mari e mai ok pentru familisti iar un hatchback cu practicabilitate compromisa pentru design e cumparat de o alta categorie de clienti (cum as fi eu, fara copii).
  2. Ala e siteul din SUA si acolo e disponibila atat pe Mazda CX-30 cat si Mazda3 din 2020. Pe Mazda3 din 2019 (cum e si a mea) va fi disponibil din octombrie; fac un recall pentru actualizare de module (am primit si eu notificare) iar apoi posibilitatea de activare din aplicatia MyMazda va fi din luna octombrie. Mai sunt unele chestii prin SUA care nu-s disponibile in EU (de exemplu motorul de 2.5l pe CX-30 si Mazda3) sau motoare turbo pe Mazda6 si CX-5. Pai sunt toate bazate pe studii facute pe.... 99% din clienti. Mazda3 de exemplu nu are guri de ventilatie in consola centrala din spate nici in SUA si nici in EU dar are in Australia. VW pune pe noul Golf si Skoda Octavia guri de ventilate spate cu reglaj de temperatura; practic va avea clima pe trei zone si vor fi cam singurii din clasa compacta; in studiile facute de ei probabil clientii lor apreciaza asta. Iarasi o alta chestie care tine de piata e cum sunt vandute masinile noi (astea de volum): in SUA se cumpara pe loc din reprezentanta; dureaza doua ore de cand intri in reprezentanta (fara credit) si iesi cu masina inmatriculata (iti pune numar temporar in geam si in doua saptamani ajung prin posta certificatul de inmatriculare si numerele finale). Cam toti dealerii Mazda au cateva zeci (unii sute) de masini in stoc iar in EU se asteapta cu lunile. Eu am patru dealeri Mazda pe o raza de 30 minute.
  3. Cat ti-ar fi consumat Skoda Superb cu motor turbo de 200CP+ fara mild hibrid si tehnologie SkyActiv-X?
  4. Mersi. Am gasit codurile aici: carlig: https://www.mazda.ro/proprietari/accesorii/details/tow-bar-detachable-type-for-5hb-4wd/BDNHV3920/MAZDA3/2018-11-01/ suport bicicleta: https://www.mazda.ro/proprietari/accesorii/details/bicycle-carrier-coach-two-bike/410078619/MAZDA3/2018-11-01/
  5. E ok, am sa intreb si eu cand ma duc la revizie. Tot ce au la mine e asta si ajunge cam $900: La CX5 au in schimb e ceea ce as vrea; e chiar si mai ieftin:
  6. In US am vazut ca producatorii nu prea dau cifre. Vor pune acelasi motor de pe CX5 si CX9. CX5 cu motorul asta pe 0-60mph scoate 6.2s cu 1-foot-rollout. Mazda3 cu acelasi motor va fi cam cu 150-200kg mai usoara si banui ca timpul va scade spre 5.5s. Datele de mai jos sunt pt CX5: Zero to 60 mph: 6.2 sec Zero to 100 mph: 16.7 sec Zero to 120 mph: 28.4 sec Rolling start, 5–60 mph: 6.7 sec Top gear, 30–50 mph: 3.5 sec Top gear, 50–70 mph: 4.6 sec Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Ai cumva codurile din catalog? Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Al meu e ok.
  9. Cum intuiam, au oprit recall-ul ca are bug.
  10. Sunt de acord cu tine doar am zis ce alege piata, ca piata determina succesul unui produs comercial. Rav4 se vinde de rupe pe multe continete. In SUA de exemplu, Rav4 se vinde aproape de doua ori cat toate modele Mazda la un loc. Cand inchizi precomenzile ca nu mai poti face fata cu productia, e un indiciu de succes al produsului. (mai ales acuma in perioada Covid) Si Honda Accord a fost o masina buna doar ca nu s-a vandut in EU si au retras modelul. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Sursa? Eu peste tot gasesc informatia asta: “Unlike many of its rivals, it’s not built on a dedicated platform, sharing the Skyactiv-Vehicle Architecture with the similarly-sized CX-30 and Mazda3 instead. “ Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Legat de biciclete, m-am uitat la Mazda atat pentru Mazda3 cat si CX30 si nu au nici carlig si nici suport de biciclete care se pune in spate. Citisem un comentariu pe undeva si ar cauza probleme cu RVM. Singura varianta oferita e montatul sus pe masina. La CX-5 am vazut ca exista suportul pe carlig. Oare e o chestiune de timp pana ce apare? Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. 6-le ala sunt convins ca va fi $50k+. Kia Stinger cu V6 e $45-50k in functie de dotari si Mazda cu ideea de premium va fi ceva mai sus. Mazda3 cu turbo din ce se zice ar fi doar $2k mai mult (cam ca diferenta dintre SkyActiv-G si SkyActiv-X prin EU) dar sa vedem si ce deal de buy-back ofera. Cand am schimbat Civic pe GTI a fost o diferenta de cam $5k (am dat Civic la dealerul VW) si sper ca la Mazda sa fie mai mica (ca e model pe model, aceiasi marca) Pe de alta parte la cum se devalorizea Kia si cu garantia lor nesimtita, nu m-ar deranja un Stinger vechi de vreo 2 ani luat la 50% din pret (probabil si-a luat macel in aia doi ani dar macar are garantie lunga). Plus ca mai am o problema la cum e garajul meu cu masini lungi: incap doua masini una dupa alta dar are 10.5m lungime si as vrea tot timpul sa am posibilitatea pentru a doua masina pentru sotie in caz de e nevoie. Mazda6 actuala are aproape 5m, mai am chestii prin garaj si as vrea macar jumatate de metru intre masini. Si uite asa ajungi sa iei SUV-uri gen CX-5 care e cu 30cm mai scurt ca Mazda6, are si turbo. Vecinul are un Model S si un Lexus GS; Model S e in garaj iar Lexusul inca il tine pe 'guest parking' ca inca nu-s toate casele vandute.
  14. Nasoala treaba (fianciar vorbind pentru mine) cu 2.5t pus pe Mazda3. Cu ce vine diferit fata de a mea (care era echiparea de top in 2019): 250CP/430Nm ce va cobora timpul 0-60mph undeva pe la 6s (+1) Traffic jam assist (te tine pe banda pana in 40mph) Camera 360 grade cu senzori de parcare fata+spate (+1) Black rear roof spoiler (aspect) Black power side mirrors(aspect) Black front air dam (aspect) Mazda Connected Services with three-year trial and in-car Wi-Fi hot spot with six-months or 2GB trial HomeLink to the frameless auto-dimming rearview mirror (+1) chrome finishes around the push button start and glove box larger tailpipes heated leather wrapped steering wheel Abia astept sa vad cum se misca fata de a mea cand apare si cat m-ar ajunge upgrade-ul. 430Nm pe o compacta cu AWD dintr-un motor de 2.5l turbo cred ca va misca destul de bine masina. Acum am 250Nm iar pe GTI aveam 350Nm. Am pus un +1 cam la ce m-ar interesa din optiunile alea.
  15. Nu stiu cat e ca nu e o functie pe care ma intereseaza. La mine masina sta in garaj si pornitul ei ar imputi tot garajul (plus ca nu am nevoie de incalzit/racit acolo). Sent from my iPad using Tapatalk