mucix

Membri
  • Content count

    450
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mucix last won the day on October 11 2018

mucix had the most liked content!

Community Reputation

63 Excellent

About mucix

  • Rank
    *
  • Birthday September 28

Recent Profile Visitors

547 profile views
  1. Stiu ce face RES, doar ca in mod limitator isi schimba functionalitatea. Posibil sa fie de fapt SET si sa fac eu confuzie, din nou, e gest reflex, chiar nu reusesc sa imi amintesc ce apasam.
  2. Este invers, ACC seteaza viteza doar in functie de comenzile din butoane. Cand treci in mod limitator, daca apesi Reset, parca, aplica viteza citita de pe indicator drept limita. Parca reset era, stiu ca a fost destul de intuitiv si deci nu am retinut niciodata ce anume am apasat, doar a mers. Sunt curios daca functioneaza cu limite sub 30, nu cred ca am incercat.
  3. Este chiar super util, mai ales cand treci prin satuce unde colcaie de camere pe zone cu limitare la 30. Limitatorul iti permite sa setezi valoarea in functie de indicatorul de limita apasand doar un buton. In plus, poate nu vrei sa accelerezi in ritmul dictat de acc, asa ca iti pui limitatorul, o calci dupa nevoie si stii sigur ca vei ramane la viteza la care vrei sa ramai.
  4. In cazul climatizoarelor automate, compresorul este cuplat/decuplat tot timpul, in functie de temperatura citita de senzorii din interior. Odata cu acel compresor porneste si ELV-ul. Eu as spune ca este normal. Mazda2 face la fel. La 6 nici nu mi-am pus problema, dar sunt sigur ca nu e diferit.
  5. "S-a mai fost." Raspuns simplu, da, e normal.
  6. Imi cer scuze, m-am ratacit, credeam ca e sectiune de 6.
  7. Dar nu au simboluri diferite cele 2 USB-uri din cotiera?
  8. Sincer, nu stiu cat tine de motorizare. Probabil ca softul e comun in multe privinte. Daca are vreun rost sa spun aici, alimentez des de la aceeasi statie intre 2 plinuri, dar nu neaparat la aceeasi pompa. Mereu infig pistolul in gura rezervorului, il blochez pe pornit si il las pana la primul click. Vitezometrul ma cam sperie; evident viteza fluctueaza mult mai putin decat waze, iar waze/maps cateodata arata si 1 kmph peste ce e in bord. De altfel nici CC nu este 100% precis, mai "aluneca" viteza si peste ce am setat. Problema mea cu asta este faptul ca aici amenda se aplica pentru orice depasire a limitei, nu e notiunea de averstisment, cum era la noi daca depaseai cu intre 1 si 9 kmph. Deci am sanse sa iau o camera, desi eu aveam toate intentiile sa merg legal. Pana acum nu am patit, sper ca doar sunt eu chitit pe drobul de sare.
  9. Eu cred ca din cauza ca diferente din astea vor aparea mereu in lumea reala, conditiile sunt prea greu de cuantificat ca sa merite bataia de cap. Mașina consumă cât trebuie și basta. E fun sa faci hypermiling cateodata, mai ales cu masini care nu sunt cunoscute drept economice, dar nu sa te spetesti pe seama rezultatelor.
  10. Nu e mit, Buzău chiar nu e în Moldova.
  11. De ce ma indoiesc profund de asta? Sunt convins ca cel putin temperatura ambianta intre testul de acum si cel de acum 10k km. Am dreptate?
  12. Never mind, fac confuzie, ambele sunt in segmentul C. Eu puneam Octavia in D. Oricum, ca dimensiuni, Octavia e peste Mazda 3. Am "avut" Octavia 3 cu notchback din 2016 sau 2017 și era balenă.
  13. Garkan, e normal oarecum, Octavia e in alt segment, mai mare, nu?
  14. Făcut azi un test pentru vitezometru, primul la 80 kmph indicat, Waze arăta 79. 80.mp4 Al doilea, la 120 indicat, Waze zicea 119, dar oscilează, mai arăta și 120-121 câteodată. Din păcate asta e făcut în accelerare, dar se vede că odată stabilizată viteza, s-a oprit și Waze la 119. 120.mp4 Că tot se discuta de consumuri indicate de cb, vs ce e în bord, ultima alimentare a ieșit 6.54 pe spritmonitor, iar în bord indica 6.4. Asta in 700km parcurși. N-am avut și eu în viața mea o mașină cu +1k km autonomie (Elore Erldely!), după ce am alimentat indica 842.
  15. Nu compar nimic, am spus doar ce mă nemulțumește.