sandu

Membri
  • Content count

    3231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    96

sandu last won the day on January 23

sandu had the most liked content!

Community Reputation

788 Excellent

4 Followers

About sandu

  • Rank
    *****
  • Birthday 05/08/75

Profile Information

  • Locatie
    Timis
  • Model
    MX-5

Contact Methods

  • Gmail
    sanducostica@yahoo.com

Recent Profile Visitors

4962 profile views
  1. Dacă e de vânzare presupun ca are si un Preț.
  2. Ruginite unde? Pe o anumita suprafață de frânare sau pe parte de butuc ?
  3. Ti-o confirma unul care pana de curând nu vroiam nici în ruptul capului o cutie automată.Insa pt o mașină de familie cutia automată e aur.Sa mesteci in cutie la fiecare semafor ,sa stai în coloana si sa lucrezi ambreiajul ala de ti-e mila de el pana la urma devine un stres. Treaba asta cu simțitul ca tu ești rege la volan e fumata. In urban te enervezi doar,nu te simți rege:)) De aceea am ales cutia automată ca sa merg calm și sa ajung calm acasă:)) Pt a ma simți 'rege' am alta mașinuța dar nu prin oraș.
  4. ;))).Ok. Insa la cum ai raportat situația ta si dacă ti-ai lua un Alfa Romeo Veloce după un timp o sa ii reproșezi ca nu se comporta ca un AUDI RS6. Eu am învățat ceva pana acum. Nici o mașină nu o sa ma mulțumească pe deplin.Insa întotdeauna ma axez si ma bucur de ceea ce pot si nu invers. Adica nu îmi stric plăcerea de la volan cu niște nimicuri pana la urmă. Masina de familie e de familie și nu de masurat reprize. Pt reprize am altceva care îmi consuma toată adrenalina,nervii și banii:)))
  5. Eu iti respect părerea personală.Insa ce poate fi subiectiv nu e neapărat obiectiv. Si ca sa nu mai poluez topicul referitor la colegul cu tabelul Zeperfs dacă ma luam după ei nici Megane Rs nu părea dinamic fata de măsurători realiste din teren. Las aici un sprint Octavia 1.8 TSI 180 cp si măsurați in sec ( rotund) 100-180 .Si vedeți diferența apoi la G192 si G194. G194 cred ca e ceva mai 'lenes decât G192. Oricum 1 sec diferența nu poate aproape nimeni sa faca diferențe in mers. Eu cred ca plângerile subiective sunt de genu: pai bă ,eu vreau ca atunci când apas pedala sa si zburde.Nu,nu va zburda. Nu asa cum vrei tu,ci cum vrea el pe măsura turatiiilor. Trebuie sa ținem cont ca Mazda 6 vs Octavia e o diferenta de greutate de minim 100kg. Vreți sa simțiți cuplu la turații joase luati Turbo. Vreți liniaritate cu răspuns imediat la pedala aspiratul e răspunsul.E vb de preferințe .
  6. Dacă sunt pretenții de la G165,194 sa se comporte ca un motor de aceleași puteri dar supraalimentate atunci s-a greșit cu totul în alegerea motorului. Dacă se așteaptă de la un aspirat cuplu de la turații joase înseamnă ca va mințiți singuri când luați aceste mașini zicând " ma voi obisnui" .Defapt nu aceste motoare trebuiesc judecate ci VOI. Aceste motoare nu devin Cameleoni și isi va schimba dinamica pt ca asa spera unii. Am un Mx5 care e tot aspirat dar are dinamica unei mașini cu putere mai mare.E tot aspirat. Insa dacă nu scot untul din ea ,nu pot obține ceea ce poate. Oameni buni,vb de motoare aspirate. Fiți sinceri cu voi atunci când va uitați după asemenea motoare. Nu poți sa spui ca vrei dinamica și confortul unui motor supraalimentat tânjind după un aspirat. Cu toate ca un aspirat in mediul urban e mult mai comod.
  7. Nu e vb ca cred eu. Exista și nu ii condamn. Nu ii condamn pt ca mulți își iau Mazda cu motor aspirat dupa o experienta nereușită cu alte modele care acelea 95% sunt motoare supraalimentate diesel sau benzină. Pt ca ei ce simt în marea parte a condusului simt Cuplu si nu Putere. Ca sa zici ca G194 e lenes zici doar după ce nu conduci masina cum trebuie in situații diferite. G194 are dinamica unei Skoda Octavia cu acel motor 1.8 TSI 180 CP .Diferenta e ca la turații mici la acest Tsi simți cuplu și asta mulțumește pe mulți. Pt ca mulți se ia după ce simte și nu după realitatea măsurată. Eu am G165 AT și crede-ma ca sunt f multumit pt o mașină de familie. De ce? Pt ca nu mi-e lene sa dau kick down când trebuie.
  8. Chiar asa si e. E vb cum conduci in situații diferite.Pt ca dacă apeși un sfert de pedala plecând de la turații de genu' 2000 si aștepți sa depășești un tir in 3 sec atunci chiar ai greșit motorul si tipul lui de mecanică.
  9. Comprimare ,compresie ,ala bala portocala
  10. Pt motorul Skyactiv G nu o sa ai nevoie de un mecanic de Formula 1. Pt revizii iti va trebui un mecanic care respecta recomandarea producătorului pt tipul de ulei si filtre. Cu G mergi la sigur.
  11. Ca sa distrugi capacul ala trebuie sa lovești acel loc.Una e sa atingi ( inevitabil) si alta e sa lovești.
  12. Perfect adevărat. Insa nu in sezonul de vară. Iarna nu se circula în modul Recirculare aer indiferent dacă se folosește Clima sau pur și simplu aerare căldură.
  13. Da,e un pic inselator:) Cum zicea Mituc,e de la camera telefonului.