Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

sandu

Membri
  • Content count

    3106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    91

sandu last won the day on November 16

sandu had the most liked content!

Community Reputation

720 Excellent

4 Followers

About sandu

  • Rank
    *****
  • Birthday 05/08/75

Profile Information

  • Locatie
    Timis
  • Model
    3

Contact Methods

  • Gmail
    sanducostica@yahoo.com

Recent Profile Visitors

4003 profile views
  1. In Arad chiar la Premiers.In TM la Autoglobus( reprezentanta Opel). Nu stiu ce intelegi prin scump.Vrei sa se faca bine sau mai putin bine? Nu fa greseala unui cunoscut de al meu,a dat mai mult la urma sa iese cum trebuie:)
  2. 110 cp e putin pt nivelul urmator.La astfel de competitii e important si sprintul pana in viraj( linie dreapta) si la iesire din viraj.Ca sta bine in tot virajul e de inteles.E un mx5.Incearca sa faci un upgrade in sensul cresterii de putere-cuplu.Bafta!
  3. Luati un prosop,solutie de spalat geamurile si stergeti tot ce aveti sticla pe interior.Dupa aceea dati peste tot cu hartie de bucatarie dar de calitate.Astfel nu veti avea probleme cu dezaburirea.Lucrul asta nu se face doar o data. Iar cand va spalati presurile nu le bagati ude inauntru. Aviz cand mergeti la spalatorii.
  4. Premiers Arad au fost alaturi de noi si va multumim.
  5. Salut,acum ca esti in grup vino la intalnire cu orice masina detii acum,vorbim,ne cunoastem...
  6. Un nou meet.Va asteptam! https://www.facebook.com/groups/115559572330489/permalink/427810971105346/
  7. Renunta la ideea de diesel.Nu merita investitia in motor diesel.Motorul G este un motor al dracului de reusit.Iti recomand G120 pt compromisul de putere vs consum.Asta se datoreaza treptelor mai lungi ca la G165.Cu aprox 350-400 euro o poti resofta la 165 cp,adevaratul potential al motorului.Surprinzator sau nu cu aceasta resoftare G120 va deveni putin mai performant decat G165 std chiar daca acesta din urma are rapoartele mai scurte deci o multiplicare mai buna de cuplu.Si e si mai economic la consum,la mine dupa resoftare la mers omeneste a scazut cu aprox 0.5l%.
  8. Dupa vreo 300-400km efectuati vei avea alta masina.
  9. Perfect adevărat.Sa mai zici atunci de -1, 2 pistoane? Insa cati utilizatori cunoaste, simte un motor? F,f,putini.Asa cum multi dintre ei daca producătorul ar anula turometrul din bord multi ar țipa când trebuie să schimbe vitezele( pe manuală). Însă una e sa afirmi ca producătorul e Zeu si stie el ce stie( de aceea da rateuri de multe ori în proiectări) si alta e sa recunosti ce e ok si ce nu.Oricat de fan ai fi pt o marcă.
  10. Un motor la care unii din cilindrii sunt dezactivați nu este un motor echilibrat în acel moment.Acei cilindrii sunt mișcați în continuare( la fel si o parte din vibrochen) de ceilalți cilindrii activi.Practic o parte din cuplul lor este "mâncat" de ceilalți cilindrii morți. Din punct de vedere dinamic este ok, pt ca in sarcina medie( croazieră) mașina pt a fi păstrată în aceasi dinamica nu are nevoie mai mult de 20-50CP si cuplul aferent.
  11. Teoretic la cati CP si NM ar fi ajuns?
  12. Stai linistit ca in max 1 an or sa trimita ei prin mail posibillor clienti notificări cu discounturi, numai sa faca ceva vânzări.Acum e bine pt ei,își permit să fie cu nasul pe sus. În 2007 când am luat Mitsubishi Outlander nu au vrut sa lase nimic la pret.Dupa 2 ani primeam notificări cu discount de 3500 euro.Brusc si-au călcat pe mândrie și nu le-au mai fost rusine sa negocieze.
  13. Negresa se comporta exemplar.Azi am schimbat uleiul,filtrul ulei si bujiile.Mi-am facut groapă pt a lucra mai usor la mașini. In decurs de vreo 2000km cu motorul refacut catch-can-ul se pare ca isi face treaba f bine.De cand cu axele BBR si resoftarea regândită imi place la nebunie cum merge.