icstf

Super Mod
  • Content count

    391
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

icstf last won the day on December 6 2015

icstf had the most liked content!

Community Reputation

72 Excellent

2 Followers

About icstf

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    6

Recent Profile Visitors

1773 profile views
  1. La treaba asta cu Hi-fi m-am conversat ceva vreme cu un nene care provenea dintr-o familie de muzicieni si care canta la pian si vioara de cand se stie. Din ce am inteles din spusele lui e ca degeaba ai boxe sau aparate care pot sa iti redea cinelul ...daca nu ai urechea formata sa il auzi printre celelalte instrumente. Dupa el apartura Hi-fi e aia care iti poate reda armonios tot spectrul de sunet al fiecarui instrument in parte fara sa ia din profunzimea,reverberatia sau claritatea acestora cand sunt ascultate simultan . Deci aparate de 10 sau sute de mii de EURO folosesc doar celor care cu adevarat sunt inzestrati de la mama natura cu "ureche muzicala" , altfel e doar de show off my 2 cents.
  2. Un fel de Hi-fi,ca tot se vorbea de milionari :
  3. Lamborghini Aventador are limitare la 5k cand e motorul rece si la 6.5k la turarea in gol. Deci Seatul e racheta pe langa Lambo. Eu nu inteleg de ce nu vinzi CX 30 ul si ramai cu Seatul? Atata timp cat iti creeaza disconfort, ce rost are sa continui.
  4. Nu pare a fi foarte grav , da o fuga pana la https://faraindoiala.ro/ si vezi cum te pot ajuta .
  5. La bugetul tau sunt curios cum ti s-ar fi parut Sony 1000XM3 fata de Senheiser.
  6. Am avut ocazia sa ascult "back to back" HD600 si HD800 in showroom la Avstore. HD600 au fost ok dar nici pe departe precum HD800 , cele din urma avand o spatialitate și o fidelitate nemaiîntâlnita de mine pana atunci. Practic puteai auzi reverberatiile diferitelor instrumente,iar la secțiunea de concerte senzatia era ca esti in sala. Stiu ca prețul e cam prohibitiv pt HD800 dar dupa mine merita macar testate. Nu sunt audofil dar ascult muzica zilnic cateva ore bune .
  7. Contaminarea uleiului cu motorina depinde foarte mult de regenerarile ne/reusite ale DPF ului. Intervalul de regenerare este variabil, influentat de conditile de exploatare. Creșterea nivelului de ulei este datorat in principal de întreruperea acestor regenerari.
  8. Da si cand o fi gata
  9. Cum ar spune un clasic de pe aici. Turbo FTW!!!
  10. In trecut problema era de la cum erau stocate numerele in agenda , respectiv cu +40 sau fara. Poate e aceeasi situatie si acum . Puteti incerca sa stocati numarul cu prefix si fara , apoi sa observati daca mai sunt probleme.
  11. De ce nu si alte tehnologi ? precum cea de hidrogen. Sau de ce nu dezvoltarea in continuare a hibrizilor termic+electric..... De ce trebuie musai electricul sa fie solutia optima si finala si nu alte tipuri de aplicatii ?
  12. Se aduce in discutie doar aportul de CO2 , dar cum sta situatia si cu aportul de funingine (alti contaminanti fata de CO2)? Exista nivele asemanatoare sau mai bune in cazul diesel-ului vs electric?
  13. Teoretic nu ar trebui sa ai probleme , dar preventiv pentru linistea ta, poti merge la o verificare la reprezentanta daca e.