Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Sabinleo

Membri
  • Content count

    50
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Sabinleo last won the day on July 5

Sabinleo had the most liked content!

Community Reputation

15 Good

About Sabinleo

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

170 profile views
  1. Update: saptaman trecuta, miercuri m-au sunat si mi-au spus ca masina este gata. Mentionez ca se apucasera de ea cu 9 zile inainte, asadar s-au miscat foarte repede. Reparatia: ireprosabila, din cate am observat pana acum. Simetrie perfecta. Nici culoarea noua nu se vede diferit fata de cea veche, desi eu m-as fi asteptat sa fie o diferenta de ton, macar in soare. Masina merge excelent, sunt foarte multumit de reparatie (elementul cheie in toata povestea asta). Concluzie: desi am stat 3 luni fara masina, au terminat-o in 9 zile de cand au inceput sa lucreze la ea si au facut o treaba foarte buna (la prima vedere/ primul condus). Desi inceputul ...si mijlocul povestii au fost tensionate, finalul a fost unul pozitiv. Bravo, BDT, pentru asta! Grija la covrig! S
  2. Update: luni mi-au dat o masina de curtoazie si am inteles ca reparatia avanseaza rapid. Vesti imbucuratoare! Revim cu data preluarii si calitatea reparatiei. Seara buna!
  3. Mituc, sunt de acord cu ce ai scris. Cand am mers la ei am avut atitudinea: De ce se intarzie atat cu reparatia si cum putem face sa grabim lucrurile fara sa afactam calitatea reparatiei (inclusiv ce pot face eu)? Am dat n telefoane si am mers la Asigurare-service de multe ori pentru a grabi lucrurile, pentru ca intre ei comunicarea era extrem de lenta. Am grabit cat am putut partea asta. Mai constructiv de atat cum as putea fi? Incerc sa nu fiu agresiv, ci empatic, oricat nu mi-ar conveni, pentru a gasi solutiile optime. Dar ma lovesc de neputinta cateodata, ca "asa se face" sau "asa e la noi" si atunci mi se aprinde becul rosu... Mi-a ajuns, cred ca oricui, care se respecta si pretinde un standard decent al unui serviciu/bun, i-ar fi de ajuns... Nu am spus ca este un service prost (inca), ci doar am descris ce s-a intamaplat (cu o tenta usor reactiva). Cine citeste isi trage propriile concluzii (inclusiv ei, sigur sunt pe aici, poate fi oricine, inclusiv "partenerul meu de conversatie"). Salut!
  4. Mituc, stii sa scrii, iar stilul tau tip caragelian ma amuza. Chiar ma intrebam-"Oare ce parere are Mituc?". Nu, glumesc. Daca vrei sa iti oferi parerea, rezuma-te la a raspunde la intrebari sau vino cu ceva constructiv. Atitudinea "pai asa e, nu stii tu, asa se intampla" sau " asa e la noi" mi se pare extrem de ingusta. Sau mai rau- "ce o sa le faci? Nu ai ce! Apleaca-te si departeaza fesele"... Eu nu sunt de acord cu un serviciu lent si prost, chiar daca 99.999% tac si inghit. Nu am nevoie de aprobarea sau parerea nimanui. Mi se pare bataie de joc cum au procedat. Simplu. Stiu cum au procedat si cei din service si asigurarea (nu ca ar fi fost treaba mea), nu tin cu nicio parte. Stiu ca au trecut 2 luni fara niciun rezultat din cauza service-ului. Asta e ce ma intereseaza pe mine si la ce ma astept- rezultat bun si rapid. Daca standardul clientilor ar fi fost mai ridicat si serviciile ar fi fost pe masura, altfel "uite ce se intimpla daca ajungi la tinichigerie", sau oriunde in domeniul serviciilor si administratiei publice in Ro. Nu e vina lor, ca furnizori, e vina ta, ca si consumator. Am fost mai mult decat rabdator si intelegator, nu sunt absurd. Daca imi ziceau de la inceput-dureaza 3 luni- intelegeam, poate luam alta decizie sau acceptam situatia, dar au zis cu totul altceva si au si dat vina ba pe asigurare, ba pe piese, ba ca sunt ocupati si mai intarzie, etc etc. Incerc sa nu fiu rautacios, ci descriptiv, desi e o provocare. De asta am spus, astept rezultatul final, in cel mai scurt timp posibil. Vedem dupa... Dar de, au o scuza, "asa e la noi"...
  5. Salutare tuturor! Mazda 3 2015 2.0, 120 CP. Initial, avand in vedere ca nu am avut probleme cu masina, am facut reviziile la ei si am fost multumit. Totul OK. De curand, din pacate, am avut un accident, unde a fost afectata partea din fata a masinii, inclusiv lonjeroane, capota, aripi, senzori, faruri, punte fata, etc (fara motor). Sa scurtez povestea, masina este la ei de aproape 2 luni (14-18 mai) si abia luni, 1 iulie, s-au apucat de treaba (asa zic ei)!!! Este incredibil, plus ca nu mi-au dat nicio masina de schimb. Scuzele si "zaharelul" sigur, prezente. Principala scuza a fost ca nu a dat asiguratorul acceptul in timp util (o prostie, pentru ca din vina lor s-a intamplat asta, a fost concediat nu stiu cine se ocupa de dosar, a lasat treaba nerezolvata si ei tot de asigurator spuneau ca nu-si face treaba). In fine, asta am inteles, dar de peste o luna a fost dat acceptul, au venit piesele repede, insa lipsea o singura piesa si pentru asta, spun ei, nu s-au ocupat de masina. Am aproape 3 luni de cand nu am masina, iar ultimele 2 luni nu o am din cauza lor. Din punctul meu de vedere, si-au depasit de mult capacitatea de a oferi un serviciu de o calitate buna intr-un timp rezonabil, sunt depasiti de situatie. Puteau sa imi spune: "bai, suntem prea ocupati, nu se poate" sau " sa stii ca nu ne grabim, nu ne intereseaza ca tu ai nevoie de masina si platesti rate degeaba pentru un bun pe care nu il ai, astepti pana "ne vine piesa", poate si un an, si mai vorbim". Ma gandesc sa iau masina, schimb service-ul (chiar daca platesc si astept mai mult- deja devine personal) + ii dau in judecata. In plus, de o saptamana ma amentinta ca imi dau o masina la schimb- azi e joi si cica "nu cred ca azi va fi disponibila". In alta ordine de idei, nu emit nicio impresie despre ce conteaza cu adevarat- reparatia propriu-zia. Momentan nu stiu si sper sa nu fie precum comunicarea si promptitudinea de pana acum. Eu nu stau sa accept orice, un singur punct pe vopsea sau orice deficit al reparatiei si ii dau in judecata si va stii, in detaliu si MAZDA Europa, Austria, despre asta si le voi cere sa ia masuri. Un serviciu trebuie sa aiba un standard, mai ales daca merg la o "reprezentanta". Deja ma pagubesc, nu pot sta un an sa imi repare ei masina. (in secolul XXI o aduceau cu bicicleta de pe orice punct de pe mapamond pana acum, sa fim seriosi. O si produceau si ii mai faceau si o copie din plastilina. Si tot ajungea mai repede...) Concluzie: Daca aveti timp de pierdut (muuult), bani de aruncat (inchiriere masina, taxi, etc), nervi de irosit (cu vrajeala si scuze), mergeti cu incredere la BDT Splai. Pentru o revizie, e ok, recomand. Dar pentru orice mai mult de atat, vede-ti-va de drum, incercati altundeva ca va irositi timpul aiurea. Revin cu partea importanta: REPARATIA, in cel mai scurt timp, sper. Ma astept sa fie impecabila. Daca va fi perfect si masina gata in maxim 2 sapt, imi voi reconsidera review-ul. Altfel, va fi mai rau. Grija la covrig! Cele bune!
  6. Vreau sa fac schimbul de ulei la Asko, a fost cineva? Vreo impresie? Multumesc! S
  7. Eu am luat in 2015, vara, anvelope Nokian de iarna. Nu m-am uitat la pret, am ales strict ce am citit si vorbit cu mai multe persoane din domeniu. In final erau astea si Michelin parca. Am avut si Brigestone inainte. Foarte bune, dar Nokian sunt peste, parerea mea. Sunt in top 3 fara niciun dubiu, as spune top 2.
  8. Norocul meu este ca, de cele mai multe ori, imi permit sa imi fac singur programul si evit aglomeratia de dimineata si seara. Altfel spus, in intervalul 9-9.30 si 16.30 (cu excese in zona pranzului) la drumuri de peste 5 km, mie imi ia pana in 9. In general aprox. 8.5. Dupa ora 20 sau pana in ora 7.30 scot si 6. Daca, totusi trebuie sa conduc la orele de varf, imi ia aprox 9 (la drumuri de peste 5 km, evident). In afara e alta discutie, depinde de inclinatie, viteza, vant, etc., dar pe autostrada undeva 7.2, drum national intre 5 si 6.5. Eu zic ca e bine. Am 60 000km cu masina si sunt foarte multumit! Noroc
  9. Ok, raspuns fair. De acord cu ce ai scris. Dar.... imi poti spune ce este OEM si iau eu de pe epiesa.ro? Sigur ies la jumatate. Nu imi place ideea sa cumpar la pret x3 doar pentru ca e service Mazda, cand pot lua acelasi produs cu mai putin de jumatate din cat cer ei. E o chestie de principiu, pe care observ cu bucurie ca multa lume incepe sa o simta. Si de respect. Cerere-oferta, din fericire incepem sa constientizam oferta si sa alegem cu propria minte. Multumesc! S
  10. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Bun, m-am lamurit cu problema placutelor si a discurilor de frana aftermarket (dupa ce fac revizia, daca va fi nevoie sa schimb ceva placute si discuri, le iau eu). As vrea sa extind putin chestia asta, as vrea niste filtre mai bune (ulei, aer, polen), ce recomandati? Grija la covrig! Sabin
  11. Oricum, nu ma gandeam sa parasesc "service-urile agreate Mazda", eventual tot BDT. Macar la partea de placute si discuri frana sper ca nu ar fi probleme, ce ziceti? Vreau sa pun ceva de calitate, am citit pe forum ca recomandati ATE. Sunt mai bune decat brembo sau altele?
  12. Va salut! Ce parere aveti de preturi? Ma gandeam sa fac ceva ce nu am mai facut: Sa iau eu tot ce trebuie (pt asta va rog sa imi oferiti niste indrumari cu: cum se procedeaza, ce piese si specs trebuie + de unde sa le iau) si sa platesc doar manopera. Merge asa? Apreciez anticipat feedback-ul! MAZDA 3 -- DISCURI + PLACUTE FRANA FATA.xls MAZDA 3 --.xls
  13. Va multumesc pentru raspunsuri. Voi vedea si ca anunt. Daca mai aveti vreo parere, va rog nu va abtineti.
  14. Salut! Am citit pe undeva ceva de folie pentru parbriz. Ma puteti initia putin in subiect? Am citit ceva, dar nu m-a lamurit si as vrea sa va intreb pe voi. Vreau sa limitez caldura care intra prin parbriz (la Opel aveam parbriz atermic si era cu totul altceva), ma prajeste si am aflat de solutia asta. Ce ma sfatuiti? Stiti ceva variante, unde se monteaza si scoruri? Multumesc anticipat! Zi buna sa aveti! S
  15. Asa intentionez sa fac, trebuie gasite niste raspunsuri. 2.0, 120 cai, Revolution