DeathVasile

Membri
  • Content count

    195
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Excellent

About DeathVasile

  • Rank
    *
  • Birthday 06/21/88

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Contact Methods

  • Gmail
    iilluucciiaann@yahoo.com

Recent Profile Visitors

719 profile views
  1. Pt cine mai cauta pe viitor - confirm, Piulitele pt jantele de tabla sunt pe 21.
  2. A sosit camera, Cost total - 1081 ron (cu toate accesoriile). Am iesit cu @ 100-150 mai ieftin decat daca luam din Ro, deci nu e mare afacere
  3. Salut, Redeschid si eu topicul cu o intreabare relativ stupida, ce deschidere de cheie e necesara pt piulitele standard(Janta tabla) ? Din ce am investigat eu ar fi vorba de 21. Poate confirma cineva ? Planific sa imi schimb rotile vara iarna singur de acum si voiam sa imi iau o cheie mai solida pt a nu o rupe pe cea din dotare ( https://www.magazinulcuscule.ro/scule/chei/tubulare/antrenoare/yato/yt-08035-cheie-pentru-roti-12) Merci!
  4. Stiu ca extermismul prinde bine zilele astea, e chiar la moda , dar nu era vorba despre logan, e clar vorba despre decizia cu privire la echilibrul emotional/financiar. Pana la urma la sac poti aduna cat vrei, dar e posibil sa crapi si sa nu te mai bucuri de el. Ps: no commercial intended!
  5. Nu stiu chiar toate detaliile, dar si eu as zice pass daca as fi in locul tau. Pe langa decizia emotionala, ti-as recomanda sa mai faci si un calcul strict economic/matematic. Eu am facut asa: 10-15k km pe an inseamna 5-8 zile petrecute in masina pe an (2-3%) la o medie de 70km/h. Merita sa cheltui 20k euro pt un bun de care te bucuri 2-3% din an ?. Nu ar fi o idee rea sa te uiti si la un sh M3 2014-2016 2.0 Benzina probabil iesi la 10-12k Euro (sau chiar mai putin) si ai o masina decenta si pe care te poti baza.
  6. Asa e si la sedan 2008. Acum vro 2 ani dupa un drum pe ceata(cu stopul de ceata aprins), taica-miu a mers in spatele meu, iar cand ajungem la destinatie face: Vezi ca ai un stop pe spate ars!
  7. Dap, nu ma pot plange ca si cum ar fi o problema critica, este strict o chestie de confort - pe drumuri lungi in special. Cu cat ecuatiile calculate inainte de depasire sunt mai simple cu atat esti mai relaxat , mai ales pe drumurile mioritice unde intalnesti tot felul de situatii (enumerate anterior in topic) Scuze si eu de offtopic
  8. Fiecare intelege diferit mai ales ca prin text nu poti exprima chiar toate ideile Oricum, am incercat sa explic destul de clar mai sus ca nu e vorba de "facut" sau alte "smecherii" in trafic. Este strict ideea exprimata de Robertina, nu vreau sa stau 50km in spatele unui tir/coloana de 2-5 masini care nu vor sa depaseasca, mergand destul de mult sub viteza legala pe acea portiune de drum. Si iarasi, nu e vorba de facut o coloana de "20" de masini, de obicei astfel de coloane migreaza usor usor pana ajungi la 2-5 care nu vor sa depaseasca. PS: conducand in mare parte masini "ceva mai lenese" nici cand vreau sa depasesc nu stau chiar in curul celui din fata pentru ca trebuie sa fac ceva balans inainte de depasire :)) (la 70 da-i a 3-a si calc-o pana la 120-130). Si intentia de depasire trece de multe ori prin procesul: http://i.imgur.com/qMTNGDY.mp4 De asemene tind sa cred ca nu e cea mai buna idee de a pune etichete impulsiv gen "facut" si etc. Sunt primul pas spre orgoliile din trafic.
  9. Era strict in contextul discutiei pornite de Robertina Si anume cei care nu depasesc un vehicul care merge foarte incet si creaza coloane, foarte greu de depasit(riscant) sau imposibil. La care eu am adaugat si faptul ca in acea coloana sunt si destui de multi care stau foarte aproape de cel din fata, astfel incat depasirea "pe rand" sa fie si mai grea, daca nu total imposibila. Asta desigur in contextul in care ai si ceva trafic de pe contrasens, altfel poti depasi linistit toata coloana (repet vorbesc de o coloana care merge cu viteza considerabil sub limita legala a sectiuni de drum, nu scenarii de piloti cu viteze mult peste cea legala/manevre fortate, riscante etc.). Cam astea ar fi "opririle". Bonus: - este amurg, pe contrasens iti vine si un Golf 4 1.9 TDI break - gri nespalat de cand a fost achizitionat sh, fara nici un fel de lumina de intampinare. Asta fiind si motivul pentru care a trebuit sa "dezlipesc" pe unul din coloana, fara sa jenez deloc golful si destul de putin si loganul dezlipit(planul initial era sa nu ma complic cu depasiri repetate). Asta impreuna cu cei care accelereaza cand ii depasesti, sunt principalele motive pentru care mi-as dori o masina cu minim 150cp in Romania. Cu 1.6i 105 cp, nu toate depasirile sunt tocmai relaxante. LE: Eu de exemplu daca stiu ca nu vreau sa depasesc las o distanta considerabila fata de cel din fata din doua considerente: 1. Sa le ofer celorlalti posibilitatea de a ma depasi. 2. Sa merg relaxat, mai ales daca e unul din ala de gadila frana la fiecare curba
  10. Parerea mea e ca tine strict de fiecare cum vrea sa isi dozeze consumul de energie; Un traffic nereglementat va presupune un efort exponential mai mare din partea soferului. Pe cand un trafic reglementat, desi poate nu neaparat eficient, presupune un consum mult mai mic de energie(concentrare). Probabil ca vestici prefera sa isi foloseasca acea energie la munca/in familie - nu in trafic. Si asa ca, merg strict regulamentar, fara as deranja si al 2lea neuron din relaxare :). Intr-o societate a specializarilor, tind sa cred ca e mai bine asa. Oricum, total de acord cu @Bogdan68, niciodata orgoliile/ideea de dreptate nu ar trebui sa pericliteze siguranta in trafic.
  11. Si eu sunt de acord, ca depasirea unui tir nu e pentru toti cel mai comod/dorit lucru. Dar cand, pe o sectiune de drum cu limita de 90 de ex, se creaza o coloana care merge cu 70, iar cel din fata, desi nu are in gand sa depaseasca, sta si lipit de tir, atunci chiar ca mi se aprind beculetele. "Recent", daca putem spune asa, am dat de unu care imi dadea si flashuri ca m-am bagat in fata lui.. desi dormea de minute bune relativ lipit de un tir care mergea super lent; iar traficul pe sens opus destul de aglomerat.
  12. VID-20200401-WA0000.mp4
  13. Dupa cum sunt previziunile, cred ca nu or sa iti ajunga
  14. Parerea mea este ca daca societatile vor merge strict pe acest calcul "de moment" in materie strict de costuri(cifre) vom ajunge intr-un mare c***t. Aglomeratiile urbane/mediile sociale au evoluat extrem de rapid si dynamic in ultima perioada iar un calcul strict de cost nu va mai satisface niciodata nevoile unei societati. Sunt o serie de lucruri care ar trebui luate in considerare (de ex piramida lui maslow), cand ne gandim ce vom face in viitor. Pe scurt, poate ca masinile electrice nu sunt cea mai buna optiune acum, dar hai sa luam alt exemplu: Plasticul - folosit de cel putin 2-3 decenii in mod abuziv/excesiv; De ce? pentru ca este ieftin de produs, este foarte util si alte avantaje (mai comod sa arunci decat sa speli un pahar nu?). Rezultatul ? In cateva decenii am ajuns sa vedem campuri intregi pline de plastic, muntii si insule de deseuri de plastic; Ingeram astazi mai multe microparticule de plastic ca niciodata. Efectele negative se vad clar (motivele sunt multiple, dar oricat de mult ai educa populatia, ai face curat, tot vor exista reziduri de plastic in cazul unei utilizari atat de intense); Solutia ? In ultimii ani observam clar o reducere a utilizarii de plastic de la companii la produse la raft si asa mai departe; Per total exista un efort in plus, doar societatea pare ca il accepta bucuroasa. In mare parte aceeasi evolutie o va avea si piata auto. Clar vor ramane si o parte pe "gaz", care prin reglementari ar trebui sa plateasca la fel de mult (daca nu mai mult) cu unul care merge "eco". Nu stiu exact statisticile dar cazurile de cancer la plamani si alte afectiuni datorate poluarii nu sunt tocmai putine. Si da, poate ca acum nu este tocmai ideal/eficient sa trecem toti odata la masini electrice, dar o trecere progresiva este chiar incurajata. Si ca orice piata / structura economica si tehnica, infrastructura electrica va evolua si se va adapta cerintelor, sa fim seriosi tehnologia exista de ani buni, productia in masa nu o va face decat mai ieftina. (aka vezi evolutia preturilor la panouri solare si baterii li-ion in ultimi 10 ani) O retea electrica distribuita cu micro-producatori (in mare parte eco) pare o idee foarte viabila pe termen lung, si elimina aproape toate dezavantajele enumerate mai sus. De asemenea, o "lectura" buna pt timpul liber: