Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Ovi

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    2800
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Ovi last won the day on November 22 2018

Ovi had the most liked content!

Community Reputation

267 Excellent

7 Followers

About Ovi

  • Rank
    *****

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    /
  1. Ba da, a fost facelift, inclusiv exterior.
  2. Sau de pe alte piețe. Cele entry din US (Sport și Touring cred) așa erau în acel moment - exterior de preFL și interior de FL. Oricum, dacă a ajuns din US aici, ridică în sine mari semne de întrebare.
  3. Tot M/T. Poate apare si vreun A/T sa vedem cum stau lucrurile acolo.
  4. Cine mai are timp in zilele noastre să citească și manualul mașinii.
  5. Ochiometric pare sa aiba o pierdere de putere la trecerea intre regimuri, compresie si combustie normala, sesizabila doar in sarcina maxima. Daca nu e o limitare impusa articial din ECU pe o anumita distanta parcursa pentru "rodaj", probabil va mai urma o resoftare care sa o elimine. Ar fi interesant de stiut daca review-urile recente (gen cel al lui Robert Adam) a avut prima resoftare facuta sau nu.
  6. Exagerezi.
  7. În reprize mai contează un AWD, niste rapoarte de cutie etc. Mai studiază problema, e ceva mai complexă decât "motor de drujbă".
  8. Ai pus-o pe dyno și n-au ieșit la numărătoare?
  9. Exagerezi. E vorba doar de o remapare, nu de pistoane sarite prin capota.
  10. Citeste-le impreuna.
  11. Huh? A fost prezentata, se iau deja precomenzi.
  12. Pentru ca in sarcina AT retrogradeaza si se duce in ture, iar la MT ti-e lene si-o lasi sa tremure subturata.
  13. Deci compari LED matrice cu, banuiesc, non-matrice de pe CX3 (daca nu ma insel, doar ultimul facelift 2018/2019 de CX3 are LED matrice).
  14. Pe mașina urcată pe elevator.