![]() |

Ovi
Membru Asociatie Club Mazda-
Content count
2800 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
34
Ovi last won the day on November 22 2018
Ovi had the most liked content!
Community Reputation
267 ExcellentAbout Ovi
-
Rank
*****
Profile Information
-
Locatie
Bucuresti
-
Model
/
-
Ba da, a fost facelift, inclusiv exterior.
-
Sau de pe alte piețe. Cele entry din US (Sport și Touring cred) așa erau în acel moment - exterior de preFL și interior de FL. Oricum, dacă a ajuns din US aici, ridică în sine mari semne de întrebare.
-
Tot M/T. Poate apare si vreun A/T sa vedem cum stau lucrurile acolo.
-
Cine mai are timp in zilele noastre să citească și manualul mașinii.
-
Ochiometric pare sa aiba o pierdere de putere la trecerea intre regimuri, compresie si combustie normala, sesizabila doar in sarcina maxima. Daca nu e o limitare impusa articial din ECU pe o anumita distanta parcursa pentru "rodaj", probabil va mai urma o resoftare care sa o elimine. Ar fi interesant de stiut daca review-urile recente (gen cel al lui Robert Adam) a avut prima resoftare facuta sau nu.
-
În reprize mai contează un AWD, niste rapoarte de cutie etc. Mai studiază problema, e ceva mai complexă decât "motor de drujbă".
-
Ai pus-o pe dyno și n-au ieșit la numărătoare?
-
Exagerezi. E vorba doar de o remapare, nu de pistoane sarite prin capota.
-
Citeste-le impreuna.
-
Huh? A fost prezentata, se iau deja precomenzi.
-
Pentru ca in sarcina AT retrogradeaza si se duce in ture, iar la MT ti-e lene si-o lasi sa tremure subturata.
-
Deci compari LED matrice cu, banuiesc, non-matrice de pe CX3 (daca nu ma insel, doar ultimul facelift 2018/2019 de CX3 are LED matrice).
-
Pe mașina urcată pe elevator.