Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Catamax

Membri
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Catamax

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Vâlcea
  • Model
    BT-50
  1. Nici nu stiu cum sa iti multumesc, Dl Doru!? Am urmat sfatul tau, am gasit singurul pompagiu din Rm. Valcea si dupa ce l-am convins sa faca ce mi-ai spus tu, AM ALTA MASINAAAA. Probe in offroad, probe de toate felurile....totul este perfect! Am 5-6 luni decand nimeni nu ii dadea de cap la masina. Numai vorbesc de cati bani am cheltuit! Acum ma costat 30 ron.... Multumesc mult, mult stimabile!!! P.S. Cand vin la Bucuresti, bem un wiskey!
  2. Multumesc pt raspuns! Pompa este un ZEXEL, provenienta japoneza.....oricum te sun si vb mai multe.
  3. Salut! Sunt (ne)fericitul posesor al unui Ford Ranger (adica Mazda B 2500) din 2002. Am adus-o personal din UK si timp de un an nu am avut niciun fel de probleme. De ceva timp, la 100-200 km parcursi se aprinde/stinge martorul bujie incandescenta. In acel moment nu se mai tureaza peste 2000 rot/min. Daca iau si pun contactul, becul se stinge si masina merge normal. O alta problema ar fi ca, in regim de offroad, cand este incalzita mai bine (nu fiarta), se opreste motorul si numai porneste. Daca pun un pahar (nu mai mult!) de apa rece pe pompa de injectie, porneste imediat. Eu suspectez ca ar putea fi vreun senzor de temperatura pe pompa, dar vreau sa aud si alte pareri. La reprezentanta Ford Valcea, Craiova, Pitesti nu au mufa OBD pentru a putea sa o scanez. Help me pls.! P.S. Tot ce am descris mai sus are o frecventa mai mare daca este cald afara. La rece porneste impecabil, masina trage foarte bine si nu scoate niciun fel de fum nici la rece nici la cald.