Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

mihaidd

Super Mod
  • Content count

    754
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mihaidd last won the day on January 17

mihaidd had the most liked content!

Community Reputation

62 Excellent

6 Followers

About mihaidd

  • Rank
    The Mad Doctor
  • Birthday 05/13/85

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    2

Contact Methods

  • Website URL
    http://ww.streetworks.ro
  • Gmail
    b13dme

Recent Profile Visitors

2220 profile views
  1. p.s. sablat si vopsit cadrul spate, ceva table de legatura/prindere de la cadru spate, sablat si vopsit cardan, dar si carcasa diferential Bratele suspensiei doar curatate, arata la fel (aluminiu)
  2. Plecare brutala de pe loc cu semislickuri noi... A cedat iesirea spre planetara stanga, si a stemuit si acel cap de planetara, spline-ul zic... Caneluri in romana cred :)))
  3. Mai am cate ceva de facut... - reglat pe inaltime suspensia - roluit aripi - re-refacut geometria si verificare pe cantare eventual, cu sofer in masina - imbracat in banda evacuarea - instalat bobine si fise, ai ajustare dwell timing in ecu - instalat omp adapter si rezervorul extern - instalat Mickey Mouse dupa ce iau si ceas de AFR... Un boost am prin casa un stack electric
  4. Am uitat sa va zic... Dati-ne un follow: http://www.instagram.com/brotorheads Si mie un subscribe... Http://www.yt.vu/+madmazdamike Si in curand si Brotorheads pe Youtube Momentan imi repar spatele busit in Aprilie
  5. Deci, intre timp masina a primit: - butuc dreapta fata cu rulment - intarit amortizoarele OEM Showa de pe Bathurst edition, adica reglabile pe inaltime - miez diff rx8 raport 4.44 - montat miez rx8 in diff de rx7, cu saibe noi ajustate pentru a fi ok totul intern, inclusiv baleajul pinionului pe coroana - simeringuri diff noi de la mama Japonia - bujii noi - ornament bord pentru doua ceasuri 52mm - Mickey Mouse de la Concept7 UK - rezervor pt ulei 2T curat, care va curge prin adaptorul de OMP - cheder luneta si ornament cauciuc inferior parbriz din Japonia - planetare sh de la mama Japonia - 4 Yokohama Advan Neova AD08R 235/40/18 - kit rebuild complet frane de la biggred.co.uk - rebuild si refurb frane, vopsite rosii - bobine IGN1A din Canada - downpipe HKS din UK - midpipe custom 76mm confectionat de baietii de la Radut Motorsport - termostat Mishimoto 68grade - tampoane solide motor (ceva aliaj) - bucsi poliuretanice la diff si la tirantii spate - garnitura downpipe din Australia - garnituri evacuare 76mm din UK - Placute frana fata spate (Brembo si Kavo), pompa si cilindru ambreiaj, filtru benzina, sonda Lambda Bosch, si alte marunte din Germania - furtun HEL ambreiaj (care nu se potriveste) - furtune HEL frane (la spate mi-au dat un furtun model diferit...) - discuri frana fata spate Brembo si Ashika - Arcuri TEIN -35mm 8kg/6kg din US - furtune frana pentru anulare ABS de la prolinemotorsport UK - FC Datalogit pentru comunicare ECU din Noua Zeelanda - brate fata dreapra superior si inferior SH din UK de la Jimmy - rear toe control arms din US - bielete antiruliu fata Febi - scaune RX7 refurbished praduite din Bucuresti, culmea... - kit de impamantare HKS - piulite inox rosii cu cap inbus interior - fise bobine MSD custom din US - tratament seafoam sf16 in rezervor - manopera... Amortizoarele intarite la Nea Vasile, si toata lucrarea de mai sus la Radut Motorsport. Ambii in Bucuresti.
  6. Care circuit daca masina a stat pe loc 4 luni? A fost la o mica mare revizie dupa ce a plesnit blocantul TorSen din diff. Si a primit mai multe... Si nu e inca apta de circuit, si nici eu nu sunt inca acomodat cu ea. La anul poate...
  7. Este inmatriculata deja, nu va panicati... VID_57520227_030529_697.mp4
  8. E practic imposibil, doar daca ai vreo 10k in plus prin banca...
  9. JDM, toate la vremea respectiva (inclusiv modelele 2000+) erau limitate la 180 km/h. Modelele de Europa/USA aveau ceasuri cu 300km/h daca nu ma insel.
  10. Some pics.
  11. Fierbinte, da, era incalzit ca lumea, plus cele 10 minute de pauza ca la carte, ca a durat ceva pana am scos bujiile si am bagat bujii noi pe leading. A... and now it hit me... am luat prima data pe rotorul din spate, which is wrong... trebuia sa dau la cheie 5 secunde, apoi luat fata, apoi luat spatele... pentru ca uleiul ajunge mai greu in spate... whatever, mai luam o compresie dupa revizie :)))
  12. Si compresia... O testez din nou dupa revizie generala si 1000km, poate isi mai revine :))) VID_20190117_174324.mp4 VID_20190117_173613.mp4
  13. More pix, a ajuns la Cluj si am bagat-o la somn un pic, ca e obosita micuta...