Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

BillyTheOne

Membri
  • Content count

    339
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

3 Followers

About BillyTheOne

  • Rank
    *
  • Birthday 05/24/82

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    cornelbilibau

Recent Profile Visitors

1900 profile views
  1. Asa e, e o senzatie de tensiune / tremur in D, tensiune care se simte cum se "elibereaza" la trecerea in N/P. La rpm nu se observa diferente.
  2. Intradevar, si mie mi-a trimis acasa Mazda Germania scrisoare ca masina mea este intre cele rechemate, fiind inregistrata in DE. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. E interesant cum "Topicul IT si Orase din Ro" s-a transformat intr-o discutie despre imobiliare si atat. Unde mai e IT-ul? Eu am inceput prin a sta in chirie in Bucuresti in plina perioada de criza, cand dadeam 400€ pe o garsoniera in Militari. Apoi, in 2010, mi-am luat apartament 3 cam. in Bucuresti, pentru ca: 1. nu suportam sa o vad pe proprietara plecand in fiecare luna in vacanta pe banii pe care eu ii dadeam chirie. 2. rata la apartamentul meu, era doar de 250€ (57.000€ pe 25 ani, in Euro) Apoi, am emigrat si apartamentul "se plateste singur" si acum, din chirie. Ca tot se vorbeste de diferente culturale intre tari.... in Germania, foarte multi stau in chirie si i-am intrebat pe mai multi de ce nu-si cumpara, sau de ce si-au cumparat. Am primit urmatoarele raspunsuri: 1. "Castig prea putin a sta in chirie, asa ca am cumparat". 2. "Stau in chirie pentru ca imi permit. Pe de alta parte sa cumpar o casa ca cea in care stau in chirie, nu imi mai permit". ori vor "libertatea" de a pleca oricand oriunde cu familia, cu jobul, etc. Nu sunt deloc legati de glie... Cei ce-si cumpara locuinte in Germania sunt strainii (turci, croati, romani, etc), pentru ca rata e mai mica decat chiria, si au conceptii "romanesti", gen .. sa las ceva la copii. Nemtii, cei mai multi stau in chirie, pentru ca au prins contracte de inchiriere de ani buni si la ei chiria nu se modifica dupa cum vrea proprietarul. De exemplu, profesoara mea de germana are contract de peste 25 de ani, cu chiria de acum 25 de ani, adica vreo 250 € apartamentul in centrul orasului. De ce ar schimba ea ceva vreodata? Si da, IT lucram si-n Bucuresti, IT lucrez si acum Numai bine, Cornel
  4. Salut, Eu am cumparat in aprilie o Mazda 6 2014 cu 94k km din Germania (Dachau) si sunt foarte multumit. Nu a fost cea mai ieftina varianta, insa Dealerul mi-a permis sa fac testdrive cu ea, si am facut 30 km pe tot felul de drumuri, fara el in masina. Am primit o revizie inainte de a o lua (schimb ulei si filtre) si schimb de discuri + placute fata/spate. Totul a fost 16000€, cum ti-am spus nu cea mai ieftina, insa am fost tratat normal. Ce a mai picat intre timp? Un rulment pe fata! (in jur de 400€ cu manopera) Insa am facut deja 20k km cu ea. Am mai trecuta pe la reprezentanta pentru a beneficia de recalluri (schimb etrieri spate, niste soft update si pistoanele suport de la portbagaj) Am ales varianta asta dupa ce am trecut prin parcurile mai mari sau mai mici, vazand modul in care esti tratat de samsari, in majoritate turci. Ca sa-ti faci o idee de cum a decurs o discutie: "..... - Masina a avut vreun accident? - O luati pentru export sau pentru a o inmatricula in Germania? - Pentru Germania, o voi inmatricula in Munchen. - Atunci..... a fost lovita in fata. - Cat de tare? Ce a fost schimbat? - Nu stiu! ....." Tocmai pentru ca banii sunt ai tai, nu te zgarci, caci poti lua mare teapa! Succes!
  5. Am facut prima mie de km, iar masina imi place per total. Se aseaza foarte frumos la drum. Ca si minusuri/probleme: - sistemul i-Eloop / Start-Stop nu functioneaza --> nu am nici o eroare, dar nu incarca, nu se opreste si din ce am citit pot sa fie atat multe cauze incat e musai sa ajung in service cu ea - izolarea fonica nu e grozava, citisem asta, dar parca ma asteptam la mai bine de atat. - "am primit" discuri si placute noi fata/spate....dar scartaie de mor, mai ales la frane line la viteze mici. Sper sa treaca!
  6. Astea sunt cateva poze facute la Dealer
  7. Multumesc, voi verifica!
  8. Bine v-am regasit! Dupa o pauza de vreo 4 ani in tabara Ford, azi m-am intors la "prima dragoste". Am luat o Mazda 6 2.2D 175 automata din 2013, de care deocamdata sunt foarte incantat. Voi reveni curand cu poze si detalii dupa ce ma mai "calmez" putin Cu drag, Cornel
  9. @mituc, ti-am admirat masina in parcarea hotelului din Gura Humorului. Salutari!
  10. Solutii tehnice cu siguranta exista pentru verificarea masinilor inmatriculate in strainatate. Iar legea/taxa a suferit atatea modificari tocmai pentru ca "rebelii" au gasit modalitati de a evita legea (prost facuta de altfel, de fiecare data). Cum spune si danielbogdan, e bine sa existe "rebelii" care sa se bata cu sistemul, sa le arate punctele slabe. Nu fac decat sa ajute la evolutie . Cat despre noua lege, tare sunt curios ce o sa iasa, pentru ca trebuie : - sa se aplice pentru masinile inmatriculate in toate tarile dinafara Romanaiei, nu doar Bulgaria. - sa respecte si legislatia europeana. - sa astupe cat mai multe din "portitele" existente. - sa aduca in final si mai multi bani la bugetul de stat.
  11. Logica lor a fost simpla: O masina mai noua, dar tot euro 4, va circula mai mult decat una veche, implicit va polua o perioada mai indelungata, astfel a rezultat la ei o taxa mai mare. E mare prostie, insa daca tot au facut o lege, asa proasta cum este, macar sa se asigure ca e aplicata, nu evitata prin tot felul de smecherii.
  12. Pai nu cumva sunt obligati sa plateasca rovigneta? Ar putea fi adaptat sistemul de plata pentru masinile inmatriculate in alta tara (pentru ca nu poti face o lege doar pentru Bulgaria). Si sa fie urmarite in functie de: cate zile are de cand si-a luat rovigneta sau cate zile pe an a avut rovigneta valabila, etc...
  13. Nu era racordul flexibil, ci un con pe evacuare.
  14. Acceleratie neliniara am simtit si eu cand am bagat benzina de la Lukoil. S-a rezolvat dupa ce am bagat benzina obisnuita. O senzatie asemanatoare a mavut cand s-a uzat o piesa ce uneste partea din fata a evacuarii cu cea din spate. S-a schimbat pe garantie, la vremea respectiva.
  15. Salut, Ma bucur sa aud ca esti, in continuare, multumit de masina. Mie mi-e dor de ea Multi km fara probleme in continuare!