micky

Membri
  • Content count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About micky

  • Rank
    Junior
  • Birthday 11/11/74

Profile Information

  • Locatie
    Prahova
  • Model
    CX-5
    MX-5

Recent Profile Visitors

868 profile views
  1. Credeam ca BDT da buleala numai la vopsitorie dar vad ca trebuie sa schimb cu un alt dealer si pe service . Nu cred ca ajuta grupul dar cine stie … Ma bag si eu !
  2. Am masina din 2017 si inxepand de anul trecut sistemul de iluminare a inceput sa dea rateuri . Daca la inceput sistemul se adapta perfect fata de luminile din fata fara a deranja participantii la trific , acum am o gramada de masini care ma atentioneaza ca ii deranjez cu farurile. Masina nu a avut accident doar capota vopsita ! Mai are alcineva aceasta problema?
  3. Nici eu nu am simtit acest comportament . La cutie in schimb am avut o sincopa cand “ a uitat sa schimbe “ . Problema semnalata si de urmarit ptr viitor !
  4. Cred ca are legatura in primul rand cu noxele unde trebuie repectate aceste norme pa nivel de grup . Din pacate de la anul , asa cum am inteles de la un dealer se pare ca restrictiile sunt si mai stricte ( se va plati ptr fiecare gram suplimentar peste 98 g ...parca ) . Informatia de pe parcursul SAB a fost ca toate masinile Mazda vor fi mai scumpe de la anul ( functie de model , volum de vanzari , etc) .
  5. Poveste fara final …. Capota revopsita in garantie , ….desigur alta nuanta !!!!! Noua reteta !!!! '' Reveniti va rog si o revopsim si poate iese la fel …:(
  6. Revin cu noi informatii Mazda se pare ca a emis 2 carti cu acelasi certificat de conformitate . Este din ce in ce mai bine si nu sunt decat un spectator cu masina pe stanga intre Unicredit si Mazda .
  7. RCA parca 400 Casco 440 pe luna cu franciza 100 euro ...ceea ce mi se pare f mult citind cifrele de la voi ( masina este 2017 ) Impozit ( mult mai mic ca doar nu stau in oras ) 1100
  8. Salutare , Am fost sa fac ITP la masina ( 2 ani deja) si am avut surpriza sa aflu ca masina nu este vazuta in sistem si redirectionat catre RAR . Acolo alta surpriza, masina nu este inregistrata in baza de date RAR. Sun la Unicredit ( proprietarul in acte ) si le cer explicatii. Dupa 2 zile si un email mai dur ( vizita la politie pentru a intelege cum poate aceasta sa integistreze o masina care nu a trecut prin RAR ) sunt sunat si mi se explica ca fac toate demersurile la RAR pentru remedierea situatiei . Explicatia Unicredit : numai la BDT am mai avut o astfel de situatie..... Cred ca este foarte grav si nu inteleg cum poate fi inmatriculata daca nu trece prin RAR , masina avand carte de identitate cu stampila de la ei si semnatura . Din ce stiu , masina a fost prima in RO , 2,5 G194 si a avut nevoie de omologarea individuala... A mai patit cineva asa ceva? Clienti BDT ?
  9. Scuze ! Am vazut !
  10. Au si ptr G194? Poti sa ne dai firma?
  11. NB 18 ani O am de 3 ani . Nu se vedea rugina cand am achizitionat masina .Am vopsit totul pe sub si nu am mers pe ploaie ( doar ca nu o cunostem inca bine ) A aparut rugina pe aripi si o voi da jos si voi inlocui tot ce se poate iar cand nu se va mai putea o iau de la capat cu alta care suporta reparatia. Este vorba de acel zambet pe care il am cand o conduc iar rugina nu ma va impiedica sa mi-l sterg de pe fata ! Cam despre asta e vorba si atat .
  12. Sunt in afara acestui range ! 9.1 dupa 37000 km . La drum lung (3100 km ) am avut 8.6 datorita autostrazilor ptr ca fara autostrazi probabil ma duceam in 7.9 . Consum realizat 80 % oras si 20 % afara.
  13. As merge pe ideea de confort ! Sportiva a fost generatia trecuta ...
  14. Am avut la schimb cat CX5 a fost in service un CX3 care are o suspensie sportiva chiar dura pe spate . CX 5 se inclina si te deplasezi pe canapele iar la treceri peste vibratoare sau galme ptr reducerea vitezei nu simte prea tare ( 19 inch). Prin comparatie la CX 3 dai cu capul de plafon daca nu incetinesti ....
  15. Asa zic si eu ! Maine masina iese din service si am cerut si o verificare/resoftare a cutiei de viteze .