AlexOP

Membri
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

AlexOP last won the day on May 3 2020

AlexOP had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About AlexOP

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Sibiu
  • Model
    CX-3

Recent Profile Visitors

553 profile views
  1. Recent am facut test drive cu un Kamiq 1.5tsi dsg cu 150cp, fratele meu era interesat de masina si am ramas placut surprins de cum se misca, chiar daca motorul e mai mic decat 2.0 150cp cum am eu pe Cx3 nu s-a simtit treaba asta, compenseaza bine turbina. Gusturile sunt discutabile si nu le comentam. Dpv spatiu interior Kamiq e peste cele 2 modele aflate in discutie, chiar e suprinzator ca Arona imparte aceeasi platforma dar spatiul interior e mai mic. Eu iti propun sa nu te bagi in legende urbane ca la aia vin masinile numai la revizii si la ceilalti iti zic ca e normal sa-ti consume ulei motorul intre revizii, din experienta mea pot spune ca nu-s niciunii mai breji ca ceilalti si asta nu e motiv sa alegi o masina. Mergi si fa teste cu toate masinile pe variantele care le doresti si care iti place go for it, sunt diferente tehnice intre ele plecand de la motor si cutie, la caroserie unde este clar ca europenele sunt peste asiatice la capitolul asta si multe altele, daca stai sa le analizezi pe toate nu mai ajungi sa cumperi nimic. Daca vrei ceva ce nu este pe stoc e clar ca o sa astepti cateva luni, la Kamiq cand am pus cateva optiuni pe configurare a sarit direct la 8 luni termenul de livrare, am impresia ca la Seat sau Mazda este mai mica asteptarea. Spor la testat.
  2. Protectia consumatorului este o pierdere de timp, am facut eu reclamatie pe problema asta si au zis ca nu se baga ca nu intra in sfera competentelor lor tehnice si daca nu ajung la o intelegere pe cale amiabila cu producatorul sa-i dau in judecata. E o relatie total disproportionata in toata afacerea asta si nu prea ai alte variante decat sa accepti ce primesti de la producator. Din experienta mea problema a fost la garniturile stopurilor nu la stopul in sine si va recomand sa nu mai asteptati dupa Mazda Romania, in cazul meu au fost confectionate artizanal si de 3 ani nu am mai avut probleme de condens in ele. Problema mai delicata este unde a intrat apa in haion si inseamna ca deja ai rugina pe interior, acolo fiind doar un strat de grund, asa ca recomand sa desfaceti sa vedeti cum sta treaba pana nu e prea tarziu.
  3. Am facut si eu o revizie la ATP, super ok baietii de la service dpv comunicare si asistenta, nu au reusit sa-mi aduca un set de stergatori din cauza problemelor cu livrarile de piese dar nu a fost drama. Dupa revizie singura problema a fost ca am gasit o pata de ulei sub masina si la o verificare am gasit busonul ca nu era strans corespunzator. Am rezolvat eu si asta a fost. Tot la ei am rezolvat si chestii de tinichigerie, la fel de ok si oamenii din acel departament. Dupa mine calitatea serviciilor este mai buna decat la celalalt dealer din Cluj Asincron.
  4. Dupa mult timp am reusit sa rezolv si eu problema dar am facut-o pe banii mei si cum am vrut eu la un dealer Mazda astfel incat sa nu fie discutii de pierdut garantie, au inteles si ei ca nu doream avioane si aia e. Pana la urma haionul oricum e proiectat si construit prost si nu vor sa recunoasca asa ca la urmatoarele semne de apa patrunsa in interior o sa fiu mai alert si nu mai astept dupa Mazda Romania. Toata afacerea a costat 600 de lei cu tot cu piesele care s-au stricat cand s-a facut constatarea.
  5. Am eu montate la CX3 barele care le studiezi de la Thule si pot sa-ti spun ca si vopseaua in locul unde sta suportul si unde coboara urechea sub plafon si chederele de la usi s-au deteriorat in timp. Cel putin eu la alta masina nu o sa le mai comand . La momentul acela cele longitudinale erau disponibile doar in afara UE si nu am mai stat sa-mi bat capul iar cele cu prindere fixa nu ma interesau.
  6. Din 2016 am masina cu aproape 100k km si nu am avut nici o avertizare de genul, ca mai apare cate o chestie cand ninge tare sau cand e ceata si se dezactiveaza pilotul automat adaptiv sau lane departure warning e complet normal dar nu pe vreme frumoasa. Mergi peste ei pana mai esti in garantie la ce festival de avertizari ai acolo sau cel putin la revizie trebuie raportate.
  7. Nu e nevoie de acel buletin ca sa mergi la service ca alea oricum sunt chestii interne, nu sunt pentru clienti. Te duci si le zici ca nu mai raceste si sa se uite. Se va inlocui pe garantie daca mai este in perioada de valabilitate si iti gaseste radiatorul fisurat si fara agent de racire in sistem (dar sa nu fie fisurat din cauza unor impacte mecanice).
  8. Asta intra in aceeasi categorie cu parbrizul si unde producatorul cred ca zice ca este din cauza unor factori mecanici exteriori care nu fac scopul garantiei si bataia de cap ca sa demontezi treaba asta asta chiar nu merita, doar daca poate ai o filmare prin care se vede ca a cedat de capul lui. Si eu am gasit farul spart in parcare cu autor necunoscut, urmeaza o vizita la casco si aia e, nu ar trebui sa fie cu probleme dar la mine se vad urmele impactului.
  9. Mazda Austia nu vrea sa miste nimic in cazul meu. Mi-au raspuns sec inainte sa le scriu eu ceva dupa ce au vorbit ei cu Mazda Romania ca solutia propusa de acestia e conforma cu reglementarile Mazda Motor Corporation. Nu aveam nicio asteptare de la ei, ramane cum am stabilit ca intra treaba in ghinionul clientului. Poate tu ai noroc mai mult @djlucin ca eu m-am saturat de ei si de relatia asta total dezechlibrata in care vorbesti singur cu peretii. Noi sa fim sanatosi ca masina oricum rugineste
  10. Am abordat Mazda Austria saptamana trecuta si mi-au confirmat ca pot sa le trimit detalii despre problema si o sa analizeze raspunsul Mazda Romania. O sa-mi fac timp zilele astea sa le trimit o prezentare, va tin la curent.
  11. Hai ca tocmai am realizat ca nu sunt singurul cu problema asta de pe forum. Nu mai sta pe ganduri si pune-i sa desfaca haionul si o sa vezi ca garniturile sunt defecte. Restul problemei nu stiu ce sa zic, daca urmaresti postarile mele o sa vezi ca nu am ajuns la nici un rezultat cu Mazda Romania si am rugina pe interiorul haionului si inca ma gandesc daca merita sa mai pierd timp sa le scriu un mail celor de la Mazda Austria pentru bataia de joc din Romania in legatura cu problema asta. Concluzia mea e ca intra la categoria ghinionul clientului pentru ceva proiectat si executat prost.
  12. Am eu acum Denso montate si dupa 2 ani sunt terminate. Vreau sa ma intorc la OEM.
  13. Din pacate penru mine plangerea la ANPC a fost degeaba dupa ce am asteptat aproape 3 luni am primit raspunsul ca nu se baga, ori sa ma inteleg amiabil cu Mazda ori sa-i dau in judecata. Intre timp am reusit sa ajung in tara pentru 3 saptamani si am fost la al doilea dealer Mazda din Cluj pentru o alta opinie si am primit acelasi raspuns, orice se va face in interior la haion peste 2-3 ani rugina o sa reapara si trebuie inlocuit. De Mazda Romania nici nu mai vreau sa aud asa ca o sa le trimit un mail de feedback celor de la Mazda Austria si cand apuc sa ma intorc in tara repar haionul pe banii mei cu o sablare si o revopsire pe interior care sa-mi aduca stratul final de grosime ca la exterior.
  14. Buna asta cu indicatiile Mazda Romania sa revopseasca pe banii lor partile frontale afectate de pietre. Poate intra la categoria cea mai buna poanta pe anul asta. Am fost tratat cu mai mult profesionalism de cei de la Dacia decat cei de la Mazda cand am venit cu probleme legate de coroziune/vopsea. Nu le pasa si nu vor sa recunoasca nimic ca este din vina lor ca este ceva prost din fabrica si Mazda prin buletinele tehnice care le emit nu fac nimic altceva decat sa-ti repare de mantuiala problema pana treci de cei 3 ani in care ai garantie completa pentru vopsea, asta e realitatea din pacate.
  15. Nu mai sta dupa raspunsul lor standard de abureala ca nu ii doare capul, asa incearca ei cu buletinul de service pana trece garantia full de 3 ani si dupa aia praf pe el de client. Cere sa iti demonteze stopurile ca garniturile alea sunt defecte pana nu ajungi la alte probleme mai complicate gen apa acumulata pe interior hayon si coroziune. Am eu un topic unde poti sa vezi la ce s-a ajuns exact dupa ce am plecat de la situatia asta si nu au vrut sa faca nimic, ulterior dupa 3 ani recunoscand ca a fost o problema care trebuie investigata (inca astept rezultatul investigatiei). Daca era asa cum zic ei de ce nu se face condens in toate stopurile de pe haion si la toate farurile. Oricum Mazda a gafat-o cu hayonul asta de CX-3 si nu vrea sa faca nimic pentru asta, intra in categoria ghinionul clientilor.