OctavianBaltac

Membri
  • Content count

    177
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

1 Follower

About OctavianBaltac

  • Rank
    *

Profile Information

  • Model
    3

Recent Profile Visitors

659 profile views
  1. Hai sa recapitulam puțin. Au funcționat până azi? Ai luat borna la baterie recent? Nu funcționează nici un buton la cele 3 geamuri ? ( Butonul de pe fiecare ușă în parte , nu cele de la sofer) Memorarea închiderii geamurilor se face de la fiecare buton in parte. Se ține apăsat pe deschidere cam 5 sec până se aude un Clank, apoi pe închidere până sus și se eliberează la fel când auzi un sunet aparte) Abia apoi funcționează cele de la ușă șofer. Așa ai procedat?
  2. Știi vorba aia ? Când 3 persoane îți zic că te-ai îmbătat...e bine sa mergi sa te culci. Suta in mie este Knock sensor. Daca tot ai găsit topicul ăla ..la sfârșitul lui am dat și poza cu codul pieselor implicate în acea lucrare. Tu nu vei sesiza cine știe ce diferență la mers ..dar licuriciul ăla se va tot aprinde.
  3. Asta mi-o spui mie care am făcut compresorul bucăți si l-am reparat? Eu nu am zis că se învârte rola. Aia normal că se învârte că nu are ce face. Dar pe filmare se învârte ambreiajul.. Era doar o observație...mai bine sa meargă în service.
  4. Eu nu cred că era dezactivat AC ul. Sau dacă într-adevăr era dezactivat din buton - atunci ai o problema la ansamblul bobina/ ambreiaj compresor. Eu îl văd că se învârte - se vede in ambele filmări și benzină și gpl .
  5. Și totuși activarea lui nu trebuia să se întâmple ceva mai devreme ? Poate la o viteza de 5 km . Imediat după plecarea de pe loc? Asta daca nu se pleacă cu scârțâit de roti.. La mine cel puțin cuplează f repede. Și DA , nu prea ai ce sa ii faci ... Așa că păstrează bănuții ptr alte reparatii.
  6. Și mie îmi sună vibrație de ceva tabla metalica sau ..elemente de eșapament. Verifica întâi zona de scut termic din compartimentul motor ..cel montat cumva pe perete deasupra galeriei de evacuare . Sunt pe langa el și 2 șufe parca învelite în ceva copex metalic. Vezi alea sa nu bata toba pe scutul termic.
  7. http://mazda3.automotive-manuals.com/mazda3/B3E010201088W02.html https://www.obd-codes.com/p0610 Ar mai trebui sa ne spui si la ce s-a umblat la ea anterior sau asa ai luat-o?
  8. Probabil Lemforder la bascula fata. Am avut experiența proasta cu Trw . In 20k km a picat pivotul de la brat noi. Tutul depinde de buget . Daca ai bani ...poți și pe original..
  9. Azi am mers in capitala să vizionez un BL 1.6i 2010 cu 95k km în bord. Luata din tara - servisare la reprezentanta până la finele garanției. Mare păcat de mașina aia și de ăla care a avut-o anterior că a făcut-o doar ptr vânzare . Posibil a avut incident trafic că aripa stângă fata era vopsita, ușa șofer era schimbată dar ne vopsita și se vedea diferenta de nuanță chiar daca era același cod culoare. Deschiderea cu cheie - normal că nu funcționa. Oricum ...chestii de exterior. Dar de ce am postat aici? Mașina avea rugina la arcada rotii dr spate și ce m-am uimit avea un punct de rugina pe interior ușii la portbagaj.
  10. Acum cateva luni cautam o a 2-a masina - mai inalta - poate si 4x4 ptr anumite deplasari saptamanale in afara asfaltului. Mi-a picat pe un Mitsu Outlander din 2006 2.0i 140cp.- full - piele , trapa , aftermarket navi,etc .. cu facturi doveditoare intretinere Mitsu Romania de la km 0. Ce crezi ca m-a facut sa nu o iau? Ai ghicit cred - Rugina. Aia care o vezi doar daca faci culcat pe burta sau o salti pe rampa.
  11. Este valabil la f multe Japoneze. Mitshubishi / Suzuki / Subaru si Honde.
  12. Un procent de adevăr exista in acel studiu. Dar as fi curios pe baza căror surse s-au întocmit acel raport. Adecă ..chiar așa au făcut ( mai bine zis n-au făcut) galvanizarea in acei ani?
  13. Ce putem noi sa zicem...Asa la poze pare ok ... Nu are poze din interior sa vezi ce dotari prezinta .. cd, clima, computer bord, comenzi volan... Pana nu o probezi ... nu stii. Avand si carlig( daca a fost folosit..) este de vazut starea ambreiajului. De intrebat de revizii - ulei , filtre , frane, role , suporti motor...etc Banii sunt la tine si decizia iti apartine. Uite si alte anunturi ..diverse , nu perfecte ... daca nu mergi sa vezi/ probezi...nu faci nimic. Din poze ,,nu ai cum Iti mai poti face idei telefonic despre omul de la capatul firului .. ceri detalii , .etc - e samsar, e particular cu ceva cunostinte despre masina si problemele ei .... dar de obicei ce vede ochiu si aud urechile tale este sfant. https://www.olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-mazda-3-IDcs36i.html#173a540086 https://motor24.ro/s/ads/mazda-3/?au_advert_id=2306701&au_car_id=2150199&utm_medium=referral&utm_source=autouncle_web https://www.autovit.ro/anunt/mazda-3-ID7GAzxh.html#fbcff5404b?au_advert_id=3159622&au_car_id=2914409&utm_medium=referral&utm_source=autouncle_web https://www.autovit.ro/anunt/mazda-3-ID7GApHX.html#xtor=SEC-81
  14. Te- a strâns ceva cu ușa sau ce? Când mă gândesc ce epave de mașini am văzut prin târguri la 1500 epuroi...și apoi mă uit la mazda mea 2005 - zic ..mai bine o dau de gard pana o pica și ultimul szurub de pe ea. Cum draku 1500? Și mai zici că avea și toate analizele făcute.
  15. Omul pare ok.. pentru un samsar. In anunțul cu Mazda maro are trecut și un VIN. I-am atras atenția că seria caroserie este greșită ..este de la o Mazda neagra. Inițial a fost puțin nervos...în sensul că " daca vrei sa vezi vino la cluj." I-am zis că ar fi ușor dacă aș fi la 100 km dar apoi a verificat și a trimis poza de pe brief și a recunoscut că are mai multe Mazda la vânzare și a încurcat seriile.