Kiritsugu

Membri
  • Content count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Kiritsugu

  • Rank
    *
  • Birthday 04/30/89

Profile Information

  • Locatie
    Tulcea
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

600 profile views
  1. Wow, ce fel de mecanic este acela care nu stie de unde a scos acea garnitura/suport..... provine din zona cutiei filtrului de aer. Daca a schimbat filtrul de aer, da a trebuit sa scoata acel cauciuc.... Din cate imi amintesc se prinde undeva jos apoi se trage in sus peste o chestie din plastic, din cate imi amintesc chiar de la cutia filtrului de aer este....
  2. Imi pare ca s-a mai pus intrebarea asta, si banuiesc ca este sistemul DSC care se armeaza?!
  3. Sa o stapanesti sanatos. Doar din poze, pare sa fie o echipare standard, non-facelift, si nu cred ca are sistem bose(trebuia sa aiba scris pe grila de la boxa; bose?!), nu are senzor ploaie si lumini. Deci este doar o echipare standard cu 6 trepte cutie, si cruise control. Si daca nu ma insel la aceste motoare sa schimbat si chiluasa adica s-a adaugat VVT pe admisie. Deci un plus la consum(adica mai mic) si cuplu. Active Sport banuiesc ca se refera la cutie in 6 trepte, cruise control si suspensie sport.
  4. Nu chiar este nevoie sa dai scutul jos. Prin partea dreapta pe la roata este destul spatiu. Se da scutul jos doar daca este nevoie sa dai jos compresorul. Daca nu te pricepi si nu ai idee ce trebuie sa faci, da, mai bine mergi la un specialist.
  5. De unde sti ca merge spre compresor?? ai verificat cu un multimetru la conectorul care merge spre bobina? Acolo este un singur fir, care merge la o termosiguranta si apoi spre bobina.. Bibina se afla in interior la fulie. Daca ai tensiune la conector, sunt trei variante: 1. s-a/u rupt sarmele de la bobina 2. bobina este arsa; 3. termosiguranta este arsa,
  6. Aoleu... domnule care ati lucrat multi ani in electronica si automatizari(fara suparare).... 0.2 ohmi nu crezi ca e foarte putin pentru o rezistenta?? Acum nu stiu la ce tensiune functioneaza.. poate fi intre 4.4 si 12V. Daca este 12V pai atunci avem o problema... La 12V avem un curent de 60A. ESTE FOARTE MARE. Deci concluzia este ca sunt arse in scurt.
  7. FS??? adica full synthetic? pai "FS" nu este mai bun?! Nu ai schimbat uleiul timp de 2 ani?? .... mda. Am folosit timp de sub 1 an(aprox. 10 000 km) Mobil 1 NewLife 0w40. S-a comportat foarte bine.
  8. Mmmmdaa, dar pe wiki zice ca seria L este evolutie a seriei F si Z a B. Motoarele din seriile B si F sunt facut de Mazda, deci te aici trag concluzia ca defapt ford se foloseste de motoarele de la Mazda; din seriile L si Z. Seria L mai este numita MZR, Duratec si Ecoboost. Seriile L si Z au fost inlocuite de Skyactive P si D dar Ford inca mai foloseste design-ul motorului L.
  9. Nu. De la 1.3 - 1.6 este un bloc motor, seria Z si 1.8 - 2.5 alt bloc motor seria L. Asa este pe wiki.
  10. Evita modele din 2004, au problema cu rugina. Deci cel cu s-vt(Sequential Valve Timing) este ok. Oricum va trebui sa faci o verificare mai detaliata inainte sa o cumperi.
  11. Depinde ce erori sunt.
  12. Senzor temperatura exterioara? Nu prea imi dau seama unde este partea din fata a masini. Ce se vede in stanga a fi incuietoare de la capota? Daca este acela el vine pe mijloc in partea de jos a bari.
  13. In rosu - rpm/min la motor, verde - curentul la pompa hidraulica, ....cyan - rpm/min la pompa hidraulica. Volanul a fost la "max" stanga la dreapta apoi inapoi in stanga. Acele doua varfuri este cand am dat de doua ori in maxim dreapta. Acea eroare, la mine, este senzorul unghiului de directie.... ceva de genu...
  14. Ok. Ei bine, am urmarit anumiti parametri si acolo era si curentul solicitat de pompa, ajungea pe la 80-90A(foarte mare) cand ajungeam cu volanul la maxim. Deci, cat de mult posibil evit sa ajung cu volanul la maxim. Daca ascultam cu atentie se si aude un sunet diferint cand este volanul la maxim.
  15. Adica pompa este actionata de motor? Nu, este pompa electrica hidraulica. Cel putin asa este la mine.